Huomenta!
Kylläpäs se viikko vierähti taas nopeasti. En oo ehtinyt sinne lenkille tällä viikolla vaikka kovasti sitä suunnittelin. Onhan tässä tietysti vielä tämä päivä aikaa.

Kuntosalilla olen kyllä käynyt 3 kertaa.
Ei täälläkään kyllä näillä tuloilla kauheasti juhlita. Minä siis työvoimakoulutuksessa ja mies oppisopimuksella, niin tulot ei mitkään järin suuret ole. Ens kesänä jo toivottavasti paremmat, kun mies valmistuu keväällä ja alkaa saada parempaa palkkaa ja minä toivon mukaan löytäisin töitä. Uskon kyllä löytäväni, sillä nyt opiskelemallani alalla on hyvä työllisyystilanne ja ala kasvaa jatkuvasti.

Meillä kanssa menee niin, että se maksaa kummalla rahaa on.
niiskunenä, tosi ikävä tilanne tuo kun mies sanoi ettei vauvaa halua. Itse en tietäis mitä tekisin vastaavassa tilanteessa. Mulla kun on elämässä ollut vain ja ainoastaan yksi isompi haave ja se on tulla äidiksi. Itsellä ollut välillä todella toivoton olo, kun mies on sanonut ettei vielä halua vauvaa ja aina on siirretty vain eteenpäin tuota ajankohtaa. Kuitenkin tuo mies on sanonut silloin joskus alussa että haluaa lapsia sitten joskus. Eli mulla on jotain toivoa sentään ollut, vaikka välillä on tuntunut todella toivottomalta ja epäillyt tuota miehen lupausta, kun aina vaan sanoo, ettei vielä.
Meillä mies ajattelee tuota taloudellista tilannetta ja sen pitäisi ensin olla kunnossa. Toivottavasti jo ensi kesänä olisi tulot sitä luokkaa, että miehellekin ne riittäisivät. Ei millään itse jaksais enää yhtään siirtää tätä vauva-asiaa eteenpäin vain sen takia, että miehen mielestä tulot ei riitä. Kun itse olen asiaa laskeskellut, niin ei se vauva kuitenkaan niin mahdottomia kuluta. Eihän kaiken tarvitse olla uutta. Vauvahan kasvaakin aluksi niin nopeasti, ettei ehdi montaa kertaa yhtä vaatetta pitämään. Ja silloin on ihan sama onko vaate kaupasta ostettu merkkivaate vai kirpputorilta löydetty halvempi tuote. Senkin kyllä tiedän, että jos joskus sen vauvan saamme, niin vaatetta ei varmasti tule puuttumaan. Miehen äiti on todella monta vuotta jo toivonut lastenlasta ja taatusti ostaisi tälle enemmän vaatetta mitä lapsi ehtisi käyttämään. Monta kertaa alennusmyyntien aikaan mullekin todennut, että nyt sais halvalla, kun olisi vaan joku pieni kenelle ostaisi...
Oikein mukavaa sunnuntaipäivää kaikille!