Toivottomat haaveilijat syksyä vietellään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiharapää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistaakohan mua enää kukaan täällä. Olen kyllä käynyt ahkerasti lukemassa kuulumisia, mutta en ole saanut aikaiseksi itse kirjoittaa. Hienoa kuulla Pantterin hyviä uutisia, että yritys käynnissä.

Itse olen sairaslomalla vielä tämän viikon, kun olin viime keskiviikkona leikkauksessa. Pikkuhiljaa tästä selviää särkylääkkeen voimin.

Vauvakuume on edelleen huippulukemissa. Mies ei ole edelleenkään lämmennyt. Mutta elättelen toiveita, että sitten helmikuussa häiden jälkeen. =)
Kuulemissin Annuli

Edellinen tekstini hävisi jonnekkin avruuksiin, joten tässä siitä tiivistelmä.

Se sitten oli plussa!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
Apua, mitä mä oon mennyt tekemään, ja samalla niiiiin ihanaa!! :D

Tässä sen nyt näätte, että toivoa on! Puhalla kaikkien jukuripäisille miehillekin oikein paljon vauvakuumepöpöjä!! :whistle: ~~~~~~

Räpätäti onnesta soikeana..

Oli viimeksi niin kiire, ettei ehtinyt pitempää juttua kirjoittamaan.

Annuli, ainakin minä muistan sinut. :)

Tuntuu että päivät menee ihan lentämällä eteenpäin. Koulu ja kuntoilu vie aikaa ja iltaisin on monesti niin väsynyt ettei kovin paljoa jaksa tehdä. Vauvakuume on edelleen korkealla. Eilen illalla nukahdin sänkyyn kaksplus kädessä. Mies sitten myöhemmin tullessaan irrotti lehden mun kädestä. :D

Mutta tulkaas nyt joku muukin pitämään meidän pinoa pystyssä, ettei vallan yksinpuheluksi mene. :wave:

Täällä ollaan! :wave:

KP, toivotaan että olisi tärpännyt. :)

On pitänyt kiirettä koulun kanssa. Viimeksi tänään oli järjestyksenvalvojakoulutuksen tentti. Flunssakin vaivaa. Inhottava tauti, kun ei räkä irtoa. Kuumettakaan ei nosta kunnolla, pientä lämpöä vain. Onneksi huomenna vapaata koulusta, niin ehtii kotona siivoilla ja ajattelin käydä jo joululahjojakin ostelemassa. :xmas:

Mä aion suunnitella joululahjat valmiiksi esim. la kiertelemällä kauppoja ja suunnittelemalla ja pistämällä paperille ylös, kun nyt ei ole rahaa mennä ostamaan.. On mielenkiintoista taas nähdä mitä miehelle tulee rahaa kun on viime aikoina asunut töissä.. Monta viikonloppua ylitöissä, joko toinen päivä tai molemmat, eli tehnyt 7 päivän viikkoja ja siihen perään normaali työviikko..
Joten tässä ollaan nähty viime aikoina aika vähän..

KP

Sain jo osan joululahjoista ostettua. :xmas: Vielä tosin jäikin aika paljon ostettavaa mm. miehen lahja, jota on joka vuosi aina vaan vaikeampaa keksiä. Onneks tässä vielä kuitenkin aikaa jouluun.

Flunssa vaivaa vieläkin. Jo viikon verran tätä tautia potenut. Vieläkään ei nosta kunnolla kuumetta, mutta joka paikkaa kolottaa. :/ Toivottavasti viikonlopun aikana sais itsensä paranneltua, että jaksaa taas ensi viikolla koulussa.

Kp, harmi että menkat alkoi.

Mä alotin eilen viimeisen pillerilaatan. Saas nähdä miten hyvin tuo mies sitten ehkäisystä huolehtii, kun nuo loppuu. :whistle: Flunssa vaivaa vieläkin, tosin yskä ja nuha jo vähän helpottaa. Toivottavasti menee pian kokonaan ohi.

Keskustelimme jälleen näistä vauvajutuista ja mies oli kuitenkin ihan avoin asioiden suhteen..
Ehkä vähän mietti onko liian aikaista, mutta eipä ole mitään tehnyt sen eteen ettei vauva voisi tulla..
Onkohan tajunnut, ettei se välttämättä tule kovin helposti vaikka jättäisi ehkäisyn pois..
Nyt suihkuun ja töihin..

KP

Taitaa KP meillä mennä tämä ihan vaan kaksinpuheluks. Tuntuu että kaikki muuta ovat kadonneet jonnekin. Mulla oli tänään eka päivä työharjottelussa. Meni ihan suht hyvin, vaikka etukäteen jännitin aika lailla. Kotiin tullessa olin niin väsynyt, että torkahdin tuohon sohvalle 3 tunniksi. :D Tosi paljon tuli tänään uutta asiaa, niin ettei kaikkea vielä pystynyt sisäistämään. Mutta kai se tästä lähtee pikkuhiljaa rullaamaan. :)

Edelleen toivoton Annuli täällä taas pitkästä aikaa. Jotenkin aina kirjoittelu jää, vaikka lukemassa olenkin käynyt ahkerasti. Tosin hiljaista tuntuu olevan. Ilmeisesti meitä toivottomia ei sitten enää juuri ole. Mikä on tietysti hyvä asia, mutta kun tuo oma toivottomuus vaan jatkuu ja jatkuu. Saakohan sitä koskaa omaa vauvaa?! Miehen suunnalta kun ei lämpenemistä hirveästi ole havaittavissa. Joten pidetään pino pystyssä!

Pakkasterveisin Annuli

Eipä ole ollut aikoihin fiiliksiä kirjoitella ja olen ollut pitkän aikaa ihan lukemattakin näitä palstoja. Hetken aikaa jo ajattelin, että ehkä mä olen saanutkin oman mielen muuttumaan, ja kuume olis hiipunut pois. Mutta ei se näköjään onnistu, aina nämä haaveet täältä tulevat.

Mitäs teille kuuluu, ainakin noin muuten jos ei tätä vauvakuumetta oteta huomioon? Mä olen ollut kamalassa flunssassa tän viikon ja vältellyt lääkäreitä kovasti, etteivät vaan pakota sairaslomalle. Töissä on ihan pakko olla, mutta nyt viikonloppuna onneks saa levätä. Tosin olo alkaa jo muutenkin olla kohtuullinen :)

Vauvakuumeesta ja miehestä vielä, että ei tuo ukko ole aiheesta kiinnostunut pätkääkään. Mullakin piti olla varmaa, etten niitä lapsia halua, mutta nyt kun ikää alkaa olla se 30v niin jo kummasti alkaa olla toinen ääni kellossa. Kai se aika usein naisilla on niin, että vaikka ei aiemmin lapsia ajatellut saavansa, niin se kuuluista biologinen kello alkaa kuitenkin raksuttaa jossain vaiheessa. Mitä mieltä olette? Mutta enhän mä oikeastaan voi edes olla miehelleni vihainen siitä, ettei se halua, koska asiastahan on jo aikaa sitten keskusteltu ja samoilla linjoilla oltiin siihen asti, kun sain päähäni tän vauva-asian. En aio kuitenkaan usean vuoden liittoa heittää tämän takia menemään. Aika raskasta... Ei ole oikein edes toivoa :'(

Olen ollut nyt sen 4 kk syömättä pillereitä ja menkat tulleet tosi säännöllisesti, kierto 28-29. Mutta nyt mä olen ajatellut josko taas alkaisin syömään niitä, koska helpompaa on säädellä menkkojen ajankohtaa pillereiden kanssa kikkailemalla ja eipä tarvi kärsiä lomallakaan menkoista. Ja mä en todellakaan alkais syömään niitä jos jotakin toivoa nyytistä olisi.

No nyt on tullut taas vuodatettua tänne. Onneks on edes tämä paikka mihin voi purkaa pahaa oloaan... Hyvää viikonloppua teille kaikille!!

12 tunnin työvuoron jälkeen sain kuulla suru-uutisia. Pikkuserkkuni kuoli eilen onnettomuudessa, jäi 2 alakouluikäistä lasta ilman isää ja mummini kuoli tänään iltapäivällä. Oli kyllä vähän odotettavissa kun on pitkään sairastanut alzheimerin tautia. Pahalta tuntuu. :( :'(

Hippo:Hirveästi voimia sinulle :hug: otan osaan suureen suruusi.

poika04

Olen aina käynyt kurkkailemassa että mitä tänne kuuluu KP taitaa kohta siirtyä odottajiin =) ei sitä yleensä kauhean montaa kuukautta riskillä pysty pelaamaan et tärppi käy jos kaikki on kunnossa :D
Itse tässä odottelen joulun alusviikokka kuin kuutanousevaa olisi rakenneultra 21.12 jännittää kauheasti..Meinattiin jos kyseltäs et kumpikas sieltä on tulossa
Oikein ihanaa joulun odotusta kaikille toivottaa poika04&papu 17+4

Yhteistyössä