Toivottomat haaveilijat kesästä nauttien!!!

Onnea murukisu miehen pään käännyttämisestä. :flower:

Mä olen tuota omaa yrittänyt käännyttää pian jo 3 vuotta. Meillä myös yhteinen kummityttö, joka pian täyttää 2v. Vieläkään ei ole tuo mies heltynyt. Pitkään jo näytti siltä, että vihdoin ja viimein meillä päästäis yritysvaiheeseen loppuvuodesta, mutta nyt tuo mies on taas sitä mieltä, että vasta sitten kun mullakin on työpaikka. :/ Tiedä sitten, että kuinka kauan siihenkin menee ennen kuin onnistun löytämään kunnollisen työpaikan, jossa tulot olisivat sitä luokkaa, että tuo mies suostuisi yrityksen aloittamaan. :(
 
kolme vuotta?! ja mä vasta alottelen :| mähän oon jo vanha ja karvanen ku pääsen alotteleen...

tuolla lueskelin jonku supistuksista ja toivoin että mullaki olis jo... vaikee supistaa muutaku aivoissak u ei ees oo raskaana vielä...
miten voi ihmisellä olla niin suuri kaipuu ja ikävä pientä ihmistä kohtaan joka ei edes ole vielä käytäänössä olemassa?! vaan henkenä taivaassa ja liitelee mun ympärillä niinku vaatis saada alkaa oleen jo joku.muttaku ei voi antaa lupaa...

haluis kävellä tuolla masu pystyssä, kainalotkosteina ja naama täynnä finnejä.haluis että jalat ja kädet turpoo ja ois koko ajan nälkä. haluis sitten olla sen 24 tuntia sairaalassa kovissa kivuissa puskemassa sitä ulos ja vihdoin ja viimein saada syliin sen pienen ihmien poikasen jota on niin kauan jo halunnut.

olinkohan 14 vuotias kun sain ensimmäiset vauvakuumeen oireet.silloin oli muka jo niin valmis äidiksi ku olla ja vaan voi.ties kaikesta kaiken ja halus ja halus vaikka oikeesti ei tiennyt edes mikä ihme on limatulppa.ja jos olisikin tiennyt olisi oksentanut.
senhän piti mennä ohi sen kuumeen, mutta paheni vaan.pahenee joka ikinen päivä... mutta jos olin mukamas niin valmis 14 vuotiaana ja varma siitä, kuinka voin olla varma siitä onko nytkään oikea hetki...

mistä tietää koska on oikea hetki...

*tulee hulluksi*
 
Joo kyllä ne pienet tekee tehtävänsä vain olemalla niin sulosia... Siitä se vauvakuume minullaki sai alkunsa, kun suvussa pyörii niin monta ihanaa pikkuihmistä.

Ei mullakaan ole vielä kokopäivä työtä, mutta sain vihdoin taottua miehen päähän ajatuksen siitä, että ei sitä vauvaa rahalla tehdä, vaan rakkaudella ;)

Tsemppiä kaikille!
 
Huomenta vaan kaikille!

Todella toivotonta tää kuumeilu tällä hetkellä. Tuo mies tuntuu luulevan, että sitten kun meillä on tämä taloudellinen tilanne vakiintunut niin se vauva tulee tuosta noin vaan sormia napsauttamalla. Ei sille mene jakeluun, vaikka kuinka olen yrittänyt selittää, ettei sitä aikaa ole loputtomiin. :headwall:

Mutta joo, pitäkäähän pino hengissä. Minä katoan viikoksi paimentamaan lapsosia leirille.
 
Heippa kaikille,

Kirjoitinkin jo jollekkin toiselle palstalle, mutta nyt teidän ketjuanne lukiessani alkoi taas runosuoni sykkimään...

Mä olen jo ylittänyt kolmenkympin rajapyykin (kamalaa...) enkä enää edes oikein aina muista että olenko 33 vai 34. Taitaa domestos vaivata, tai sitten yritän aktiivisesti kieltää asian. No olen kyllä tarkemmin ajateltuna 33. Vauvakuumetta en ole aikaisemmin oikein potenut. Olen opiskellut, tehnyt kamalasti töitä päästäkseni sille pallille jolla nyt istun ja nauttinut joka hetkestä. Mies on ihan unelma, edelleen. Meidän mielestä meidän elämä on ihan täydellistä, ihana koti, kivat harrastukset ja haasteelliset duunit. Kotityöt tehdään yhdessä, sekin on kivaa. Rahasta ei tarvi koskaan riidellä, eikä juuri muustakaan.

Sitten kun älyllisenä ihmisenä vielä tiedostaa sen, että tällaiselle vanhalle räyskälle raskaus olisi varmaan peräpukamia, suonikohjuja ja lyhtypylvään mallisiksi turpoavia nilkkoja, niin luulisi sen olevan vähemmän houkuttelevaa. Mutta ei, täällä mä kuumeilen ihan kympillä! Myrsky ja mylväys...

Mies ei ole koskaan edes halunnut lapsia, vaikka niistä kovasti tykkääkin. Pelkää että kokisi lapsen etäiseksi ja olisi minusta mustasukkainen. Kammottavaa sanoa, mutta näin voisi käydäkin. Sitä kun ei voi tietää etukäteen. Hän kyllä suostuu lasten hankintaan jos ehdottomasti vaadin, mutta haluanko ottaa sitä riskiä että meidän ihana yhteiselo lörähtää totetumattomien haaveiden ja odotusten kaivoon?

Olen siis periaatteessa valmis lapsettomaan elämään, jos vaan tämä kuume hellittäisi. Aika pattitilanne siis. Ihana elämä kaikin puolin ja sitten yhtäkkiä alkaa biologinen kello tikittämään. Tai ei tätä edes voi sanoa miksikään tikitykseksi, on enemmänkin kuin notre damen kellonsoittaja paukuttaisi lekalla kellojaan...

On ollut mielenkiintoista lukea teidän nuorempien pähkäilyä taloudellisen- ja elämäntilanteen sopivuudesta vauvojen hankkimisen kannalta. Jos on työtilanne vähän niin ja näin, opiskelut kesken, vuokrakämppä alla jne. niin monesta näyttää tuntuvan siltä että pitäisi odottaa. No, täti täällä elää erittäin vakaassa taloudessa, kaikki mahdollinen on jo hankittu ja elämä kaikin puolin mallillaan. Siitä huolimatta itseä pelottaa lapsen hankkiminen. Miten sitä jaksaa, osaa, meneekö elämä ihan sekaisin jne. Eli ei sitä oikeaa aikaa varmaan tule koskaan. Lapsen hankkiminen tai saaminen on aina iso mullistus, on sitten paljon rahaa tai ei yhtään rahaa.

Se mikä itselleni on vauvahaaveeissani tärkeintä, on parisuhteen pysyvyys. En haluaisi lasta hankkia jos en uskoisi omiin ja siipan kykyyn keskustella asiat selviksi vaikka mikä tulee eteen. Tässä on matkan varrella jo kompastellut vaikka minkälaisiin kiviin ja kantoihin ja oppinut ainakin sen, että parisuhde vaatii hoivaa ja hellyyttä.

Sekin mietityttää että miten ihmeessä sitä siitä talkkipölyn ja kakkavaippojen keskeltä ponnistaa miehelleen ihanaksi vaimoksi, joka kuuntelee, keskustelee ja on läsnä. Vaikkei edes olisi pakko, niin itse haluaisin kuitenkin niin tehdä. Toivon hartaasti että jos me päästään konsensukseen tässä vauva asiassa ja vielä saadaan sellainen maailmaan, niin pystyn olemaan miehelleni se puolisokin enkä pelkkä äiti.

Monesti tuntuu että jotkut äidit ovat niin pökerryksissä vauvasta, että mies jää kuin nalli kalliolle kun äiti hormoonihuuruissaan vaan näkee ja kuulee lapsen. Sehän on tietysti biologiaa, mutta kai ajatteleva olento pystyy olemaan kumpaakin?? Tässä mä rummutan mielipiteitäni ja varmaan kävis niin että jos me vauva saataisiin, niin mies saisi varmaan hankkia pelastusarmeijan soittokunnan meidän pihalle soittamaan patarumpuja ja mitä ne nyt sitten soittavatkaan, tuubaa? ennenkuin havahtuisin ihastelemasta pieniä sormia ja varpaita...

No, katsotaan miten käy. Me ollaan kyllä keskusteltu asiasta moneen otteeseen ja välillä tuntuu että mies vähän lämpenee ajatukselle. Sitten taas tulee takapakkia. Eli nytkytellään edestakaisin... Välillä tuntuu että mies tuskastuu kun viljeilen en niin hienovaraisia vinkkejä. Tiedän että hän itsekseen pohtii asiaa paljon ja käy sisäistä kamppailua asiasta. Aika kamalaa sekin. Hoh hoijaa, ei ole varmaan helppoa miehen elämä munasarjalaisen kanssa.
 
Sigrud tervetuloa mukaan joukkoomme.. Aina meidän sakkiin mahtuu väkeä..

Meilläpäin on paljon tietöitä, tuntuu ettei mihinkään suuntaan pääse ilman, että jossain on tietyömaa.. Mutta ehkä enää lomalla ei ota niin paljoa päähän tämä homma. Mutta tietyömaan takia kulta meinas myöhästyä töistä, kun oltiin menossa käymään kaupassa ennenkuin mies meni iltavuoroon ja jono ei liikkunut mihinkään, joten totesimme, että menemme käymään saman ketjun toisessa kaupassa.. Ja sitten käytiin todella kiireellä kaupassa.. Ja saan mennä käymään vielä toisen kerran kaupassa hakemaan muutaman pikkujutun jotka unohtui siinä kiireessä..

Mennään lauantaina ilmeisesti kullan kanssa Särkänniemeen reissulle ja varmaan samalla tapaamaan minun tätiä ja ehkä veljeä...

Onneksi loma on kohtalaisen pian..

KP
 
En varsinaisesti tänne kuulu, mutta kun kirjoituksianne luin alkoi päässäni liikkua jotain (yleensä tyhjää täynnä) :)

Kokemukseni mukaan miehiä on olemassa vain kahta tyyppiä; niitä jotka eivät koskaan oikeasti halua lapsia ja niitä joiden mielestä niitä voisi olla vaikka koko tusina.

Elin nuoruuteni pitkässä suhteessa, sormuksen sain kyllä vasempaan nimettömään (tosin vain yhden), vuosia mentiin ilman kunnon ehkäisyä tyyliin tulee jos on tullakseen. Mies ilmeisesti alkoi olettamaan ettei niitä koskaan tule, koska kun vihdoin viimein olin raskaana (minä onneni kukkuloilla) alkoi seikkailemaan muiden naisten perässä. Asiat tosin saatiin sovittua (ei olisi kannattanut). Vahinkolaukauksella tulin uudelleen raskaaksi tai sitä mieltä ainakin mies oli ja vaati minua tekemään abortti, johon en tietenkään suostunut vaan ilmoitin hänelle etten murhaan suostu tai jos "väkisin" raahataan samalla reissulla mut voi toimittaa hullujenhuoneelle.

Siinä sitä sitten kituutettiin ja minä nautein raskaudestani ja tyttärestäni, kunnes jälleen totuus miesten petollisuudesta paljastui. Oli jo hetkenaikaa selkäni takana tapaillut yhtä tuttavaamme. Jäin yksin tai oikeastaan sain olla yksin lasteni kanssa ilman ruikuttavaa ja passattavaa Isoa Lasta.

Välillä oli todella tuskallista katseltavaa kun toiset hääräsivät perheinä esim kävivät kaupassa viikonloppu ostoksilla. Mutta minulla oli kuitenkin hyvä olla lasteni kanssa vaikka olinkin työtön ja rahaton, mutta vihdoinkin olin ÄITI.

Kunnes aivan yllättäen silloin kuin sitä vähiten odotin tai hain mitään suhdetta elämääni nykyinen mieheni kirjaimellisesti käveli elämääni (elämäämme). Lapseni olivat hänelle alusta asti itsestään selvää (ei omia lapsia vielä) käsitteli ja hoiti kuin omiaan.

Nyt olen siinä onnellisessa asemassa, että vasenta nimetöntä koristaa kaksi uutuuttaan kiiltävää sormusta ja yhdessä kuumeillaan yhteistä lasta joita hänen mielestää pitää olla ainakin 8. Tosin biologiaan vedoten (olen nyt 36) sain neuvoteltua niin, että tämä kahdeksen sisältää noi mun 2 jo olemassa olevaa lasta eli jos miehen toiveet toteutuu lähimmät vuodet olen sit kokoajan raskaana, jotta lapsi luku saadaan täyteen :)

Eli lyhyestä niin se elämä kuljettaa välillä alamäkeä ja välillä ylämäkeä.

Tosin näillä mun nykyisellä ja ex:llä on paljon muitakin eroavaisuuksia.

Tällä vuodatuksellani tarkoitukseni oli kertoa miten onni täällä vaihtelee eikä koskaan saa menettää toivoaan paremmasta huomisesta.

Onnea kaikille yritykseen!!!
 
tervetuloa uudet! tässä nopiasti vaan käväsen valittamasta mut luen nuo teidän jutut tunnollisemmin läpi sitten.

naistentautipoliklinikalta tulleena. kysta on jatkanut kasvuaan rennosti ja nyt antovat sitten e-pilleri kuurin. miks mä haluisin jonku hikisen e-pillerikuurin? mähä haluun lapsen... taas maailman kirjat sotii mua vastaan...
toivottavasti se siitä lähtee katoamaan.sentään näkivät että oli vaan kirkasta nestettä koko saakutan kystan perkele täynnä ettei ollu elävää kudosta.siinä vaiheessa oisin sit mojauttanu gyneä sillä ultra ääni sauvallaan ja juossut ulos koko paikasta.housut tietysti ois unohtunu...

jos vaivat jatkuu niin takasi vaan.jos ei jatku niin ne pitää silti tutkia jos joskus tuo norjaan lähtevä miehen perkele haluis vahingossa tehä musta äidin. niin negatiivinen ihminen mä kumminki oon että tuskin koskaan saan mitään lapsia.. tää on niin tätä!!!
 
nojoo uusin voimin täs kirjottelen sitte, jotenki tuo mun aikasempi hatutus loistaa tuosta aikasemmasta tekstistä läpi...
niin se mies sittelähti norjaan ajoihin.tai viettämään villiä nuoruutta kumminpäin vaan... onneksi viettää sen sit nyt sensijaan että lähtis sitä viettämään myöhemmin.mä sitä ne viimeset kolme päivää yritin saada muruilemaan mun kanssa että sais aimo annoksen sitä ihanaa hellyyttä ennenku taas on kauan poissa.ei ku tietokoneella piti istua. sitten selvis just ennenku se lähti että sen tarkotuksena ei ollu loukata mua, vaan että se lähteminen ois isllee paljon helpompaa jos vaan sanottais "heippa ja tuo jotain kivaa". onhan se niinki...
oisin halunnu lähteä mukaan muttaku pitää ola töissä eikä saa näin uutena minkäänlaista kesä lomaa niin pakko oli jäädä... se hyväpuoli on että saa rauhassa miettiä kaikkee omia juttuja, kuten että mun unelma kylässä ois talo vailla omistajaa, jos pysyiski niin kunnes oon ollu 4 kk tuossa työssä niin se on sit sen merkki että pakko ostaa :) *toivoo kovasti* jotaki kivaa munki elämään...

kaveri kävi vauvansa kanssa käymässä ja olivat kauan.oli kiva saada nähdä pojan eka hymy :) meinas meillä tulla tippa linssiin oikein... ja sitä ihanaa vauvva tuhinaa! ois pitäny saada kasetille nauhotettua, ois jotain mitä kuunnella iltasi ja kantaa vanhaa nallea joka seurannu sivusta mun elämää jo monet vuodet :)

nojaa nyt mä meen tästä turhia turisemasta.. heissulivei! :wave:
 
Palasin sitten taas viimein. Iski meinaan eilen tajuntaan, että oikeastaan nyt kohtahan olisi PARAS aika lapsen tuloon. Mikäli lapsi syntyisi kesällä, niin olisin juuri ehtinyt viimein kirjoittaa. Ja sitten.. Joko päästyäni lääkikseen ilmoittaisin ainakin ekaksi vuodeksi itseni poissaolevaksi, tai sitten jos en pääsisikään ekalla yrittämällä, niin sittenhän voisin sitten vauvan kanssa päntätä ne mitättömät luppoajat, mitkä jäisi. Joo. Sitten voisin olla vielä nuori äitikin.

Ja, sanottuani tämän Hyypiölle, niin se EI SANONUT VASTAAN! Yrittääkö se nyt taas huijata, vai jokohan tuon uskaltaisi ottaa myöntymisenä? Tietysti toivoisin olevani ensin naimisissa, niin tuollainen "hups" ei olisi niin "paheksuttavaa", mutta jos Hyypiö ei moiseen suostu, niin voin minä ehkä hieman joustaakin. (ja raahata sen väkipakolla hetikohta sinne maistraattiin.)

Niin. Tällaisia tämä on täällä pohtinut. :)
Ja me olemme nyt sitten ihan parikummeja. Kummipari. :D Hyypiön veli sai tytön, ja kysyi Hyypiötä kummiksi (mietin jo, josko loukkaantuisi), ja paikan päällä sitten selvisi, että minäkin olen myös sitten kummi! Niin! Nyt minulla on sitten kaksi kummityttöä. Ja näistä toista voin jopa nähdäkin!

Mutta voi että Hyypiö oli söötti, kun se oli ihan paniikissa "miten vauvoja pidetään sylissä!?" :D
 
mä kirjottasin vaikka neljästi päivässä muttaku ei kehtaa :D tosian ainahan ku muut näkee että jaa, nibbler taas kirjottelee niin tietää ettei oo mitään tärkeetä... enemmän tekstiä ku itse asiaa.

mies nyt siis norjasta (sanottu 30 kertaa ) ja ei oo ees ikävä! menkööt... mutta se lupas että mä saan tilata viimeinkin sen mun synttärilahjan, ja samalla mielen cats and dogs imurin :D eilinen oli siis paras päivä! nyt innolla ootan sitte sitä.pitäs tulla ensviikolla, mut enhän mä voi imuroida sitä ennen :) :saint:

"miten vauvoja pidetään sylissä" on niin tuttu reaktio, mulla oli sama homma ku tuo mun kaveri lykäs mulle lapsen vähän niinku lennosta syliin ja mulla pukkasi ihan kylmää hikeä et muistanko mä nyt oikein. siitä on noin 20 kiloa ku mulla on viimeks ollu niin pieni sylissä niin se tuntu tosi paljon eriltä. kaippa mä sit pidin oikein ku ei tullu mitään hermovaurioita :)

no nyt yritän herätä ja lähtee töihin... toodols!
 
Äh. Siis mulla on vauvakuume nykyään koko ajan 110%-sesti, mutta tuosta miehestä ei ota selvää...
Ensinnäkin, nyt kun ollaan oltu kylässä autolla, niin mies on luvannu olla kuski nyt joka kerta, koska "kohtahan sä et saakaan enää ottaa"... B) Joo tuo selitys kelpaa mulle. :D

Mut sit ollaan puhuttu näistä ajoituksista. Mies nyt lupas että mun vanhempien 40-vuotis hääpäivillä meillä on sit viimeistään vauva mukana. Ja ne hääpäivät on 2 vuoden päästä... Eli käytännössähän siis vuoden sisällä pitää alkaa yrittää... Mut mä toivon että alettais yrittää jo ens vuoden alusta. :heart:

Mut sit välil toi mies on taas että ei niin kauan ku mä opiskelen ja ei eieiei mut mun opiskelut kestää viel tsiljoona vuotta, ku aion ens keväänä pyrkiä viel seuraavaan kouluun, niin sekin kestää ehkä viis vuotta ja vauvan kanssa kuus. :LOL: JA sit sil on näitä että "enhän mä edes tiedä miten vauvaa pidetään sylissä"-paniikkikohtauksia...

No mut nyt se on kyl aika paljon pehmentyny, että viel vähän odottelua tässä :kieh:
 
ku toi mun kölli vois ees luontevasti puhuu lapsista ja raskaudesta.menee ihan lukkoon välillä ja mä en osaa puhua lukkoon menneen ihmisen kanssa ilman että kuulostais painostukselta. :ashamed: tahtoisin niin edes voida puhua asiasta niin helpottais. miks musta silti tuntuu että tuo mies ottaa sen ihan ite puheeks tässä syksyn mittaan.. ehkä.. siis toivottavasti. ainaki kaikki merkit, paitsi tuo lukkoon meneminen.. viittais siihen että se vois haluta, jos ei lasta, nii jotaki musta ainaki.

*huoh* voi ku vois kattoo tulevaisuuteen, ja nähdä mitä ja milloin tapahtuu...

kohta pääsee kotiin, nukkuman jee! tai ehkä jopa siivoomaan!
 
niin, tuleehan se pito ote aika luonnollisesti kumminki...tärkeintähän on se että niskaa tukee...

ainaski mikkiliinasein teillä nyt tiedetään vauvakuumeesta, meillä tiedetään mut ei tajuta :) uskon et toi gubbe ei usko siihen että tää ois nyt tässä vaan et tää on mun joku päähän pisto jota ei tartte ottaa vakavasti....

baah, täällä mä taas kirjottelen ristiriitaisista signaaleista, eiköhän ihmiset jo tajunnu kerrasta ettei tuo haluu mitää tenavia.. ja silti haluu ja silti ei..

hajoo pää :headwall:
 
Joo, siis onhan tuo tiennyt mun kuumeiluista jo pitkään. Oltiin jo sovittukin, että mennään nyt ens kuun ekalla viikolla naimisiin ja sit lapsia. Mut sit tää yks alkoi jänistää, ja mä keskityin tovin marsulaumaani (joka onkin ihan kiitettävästi kasvanut tässä muuten, niitä on nyt 8. :D ). Välttelin kaksplussaa, tai ainakin koetin käydä jemeksessä täällä, kun olin kiukkuinen Hyypiölle.

Mutta! Nyt tuo siis sanoi, että voisi jopa suostua, jos väkisin raahaisin sen maistraattiin ja virkailija kysyisi tahdotko.. :eek: Hmm.. Tarttee pistää oikein kunnon kehdonryöstäjäissuunnitelmat pystyyn! :D
 
Tervetuloa vaan mukaan uudet minunkin puolestani.

Mikkiina, kiva nähdä sinuakin täällä pitkästä aikaa. :)

Leiriviikosta on selvitty ja nyt ollaan viikonlopun vietossa mun äitini luona. Huomenna matka jatkuu Helsinkiin kuuntelemaan Metallicaa. B) Pitelin tänään sylissäni ystäväni 4,5kk:n ikäistä vauvaa. Arvatkaa vaan helpottiko omaa vauvakuumetta yhtään. :kieh: Meillä ollaan tässä vauva-asiassa otettu takapakkia niin, että mies on taas sitä mieltä, ettei vauvoja meille ennen kuin mulla on kunnollinen työpaikka. |O |O |O
 
onpa muuten outoa että pitäs olla työpaikka että voi alkaa lapsia suunnittelemaan ( meillä oli kans vähän saman tyyppinen tilanne ) koska sitten ku oot saanu sen työpaikan, ootki sit heti ( god forbid ) raskaana... voi olla ettei se työpaikka oo enää saatavilla sitte äippäloman jälkeen... ja eipä sit sairaslomalla ja äippälomalla saa ees palkkaa vaika mikä työ olis :(

mikkiliina, meillä oli gubben kans sovittu että kun mä saan työpaikan nii mennään kihloihin. no sain työpaikan ja yhtäkkiä tais mennä jänö pöksyyn, ku sormusta näkynykkään. miehet on joskus niin saa...mattomia.
mut ehkä tuo tuosta aikanaan...

ajattelin kyllä että jos mä vielä kerran nään jollain vastasyntyneen lapsen, niin mä otan se! aivan varmalla otan, miks kaikki muut saa mut mä en..tai siis, me ei :ashamed: kumminki ovat synnyttäneet piruuttan... höh höh just niin voiko rivien välistä nähdä et mä oon hyvin kateellinen ja huono ihminen... :)

sain esimakua siitä milasta ois lasten kaa. kaverini kävi ja jätti kakkavaipat roskikseen..menin töihin ja kun tulin takaisin oli koko kakkavaippa revitty ja levitrtty ympäri kämppää! kissat on joskus huiman söpöjä :)
 
Meillä käydään avoimia keskusteluja erilaisista asioista..
Ihan puhun kullalle suoraan, että haluan lapsia ja puhutaan aina avoimesti asioista...

Kulta on myös ihana.. Varsinkin kun mulle iskee pelko olo tila erilaisista asioista niin aina vain lohduttaa ja sanoo, että hän ei ole menossa mihinkään..

Meillä menee hyvin.. Oltiin eilen särkänniemessä ja meillä oli hauskaa..

Olen ruvennut miettimään alan vaihtoa.. Työstä tykkään, mutta rankkaa ja surkea palkka..

Nyt olen välillä ihan suoraan sanonut kullalle, että pelkään menettäväni hänet.. Ja olen sanonut myös, että tulee jotain mikä pilaa onnellisuuteni... Mutta ainakin vielä menee hyvin..

Lomaan enää kaksi viikkoa.. Ihanaa..

KP
 
Nyt on Metallican keikasta selvitty. Oli kyllä hieno kokemus. :) Yöllä oltiin kotona joskus 2 aikaan. Tänään nukuttiinkin sitten pitkään. Mä jaksoin nousta sängystä vasta joskus puolen päivän aikaan. Tein tänään tossa laskelmia, että mitä se vauva oikeasti tulisi maksamaan. Enkä mä nyt niin huimiin summiin päässyt, etteikö se vauvan saaminen tähän elämäntilanteeseen olisi mitenkään mahdotonta. Toimeen tultaisiin aivan varmasti, vaikka varmasti välillä voisi tiukkaa tehdäkin. Täytyykin illalla näyttää miehelle noita laskelmia ja katsoa, että mitä se niistä sanoo. :kieh:
 
Me saatiin tänään ostettua kaksi uutta lamppua.. Ja nyt on keittiöön ja olohuoneeseen lamput..
nyt enään täytyy katsoa ostetaanko joku jalkalamppu olohuoneeseen, että sinne saa muutakin valoa, kuin kattovalon..

Nyt otin pienet päikkärit olkkarin lattialla..

Rankka iltapäivä ja ilta, kun metsästettiin lamppuja, jotka saa meidän asunnon kattoon.. Se mikä ostettiin eilen, palautettiin.. Samalla kun äiti oli mukana ostettiin meidän olohuoneen verhokankaat.. Äiti oli mukana kertomassa kuinka paljon tarvitaan kangasta.. Ja nyt enää odotamme, että äiti ompelee ne ja tulee silittelemään meille makuuhuoneen verhot ja sitten vain verhopidikkeet ostamaan ja sitten verhot ikkunaan..

HIPPO:
mä varmaan pääsisin huimiin summiin miehen mielestä.. Olen vähän pohtinut, että pitäisikö alkaa säästämään jollekin tilille pieni summa rahaa, kaikkea tulevaisuutta varten.. Vaikka ihan muutama kymppi kuussa ja sitten kun oikeasti vaikka käy vahinko niin olisi rahaa ostaa juuri se mitä haluaa ja mikä on mieleen.. Mutta täytyy varmaan ruveta miehen kanssa miettimään, miten säästetään rahaa ja pystytään elämään..

Mutta nyt taidan lähteä avaamaan olohuoneen telkkarin vielä, niin menen katsomaan yhden ohjelman ennen nukkumaan menoa..

KP
 
Ei vitsi, mä en edes uskalla tehdä tuollaista laskelmaa. Kyllähän siis halvallakin voi päästä, ja kierrättäminen on hyvästä, mut niitä alun suuria hankintoja.. :x "vain parasta meidän vauvalle" asenteella, niin.. AUTS! Ehkäpä tartteekin tehä asennemuutos. Käydä mummolan vintiltä katsomasta, mitä kaikkea sieltä löytyy.

Ja näistä hankinnoista puheenollen.. Missähän vaiheessa mun kannattaisi kysyä isältäni haluaisiko se nikkaroida meidän vauvalle kehdon? Kun en viitsisi liian aikaisin vihjaista yrityksistä (niin mistä yrityksistä? :LOL: ), mutta ehtiikö se vaikka 7-8kk:ssa tekemään sellaisen?
 

Yhteistyössä