Toivottomat haaveilijat kesästä nauttien!!!

oh! ihana ihana ja aivan oikea pinon nimi :)

just tänään ei pääse kesästä nauttimaan, aivan hirvee tuuli! onneks ei enään sada.
meillä ollaan oltu vatsataudissa ja flunssassa, mutta nyt jo voiton puolella.odotellaan maanantaita jolloin mulla on työhaastattelu, ja molemmilla toivot korkeella että sais sen paikan. ehkä sitten kun on raha asiat paremmin kunnossa vois ottaa sen vauvatehtaan vielä vakavammin puheeksi. ärsyttää kun eilenki nukkumaan mennessä vierestä kuuluu kuu äijä laittaa "vauvoja" nukkumaan, eli taas nuo kissat... miksei ne vois tehdä pinokkiot ja kasvaa oikeiksi pojiksi? :D

joo ja eilen yöllä näin unta että olin synnyttämässä.poika tuli ja kivut sietämättömät. sitten heräsin kun puhelin soi ja kaveri kysy jos mä lähtisin hänen kanssaan synnyttämään. tää tapahtu siis oikeesti ! no lähdinhän minä, mutta pienokainen ei sitten halunnutkaan tulla ulos, vaan päätti jäädä nyt ainakin viikonlopun yli :)

tällasta meillä tänään :)

jokos ootte heittäny talviturkin jorpakkoon?
 
heissuli typyt

Tulin toivottamaan hyviä kesän jatkoja kaikille..Tää koittaa ihan oikeesti olla poissa täältä...tulee vaan paha mieli kun ei tärppää ja jotenkin stressaa vaan...mulla on muutenkin niin paljon stressiä et ei enää kehtaa lisää itelleen aiheuttaa..

Voikaa hyvin ja nauttikaa kesästä kaikin sieluin. Toivon teille kaikille paljon onnea perheenlisäystä ajatellen. :heart: :heart: :heart:
 
hei hei poika! onnea yrtiykseen :hug:

juu kiharis, et oo ainoo joka touhuilee... mä en tiiä mistä tää mun siivousintoni on nyt tullu, mut koko viikon oon siivoillu vähän sieltä, lisää täältä.täänään avokin ylläriks sitte imuroin ja pesin lattiat, ja sain siitä halauksen palkaksi :)
varmaan jotain pesän rakennus intoa tai jotakin.

tänään meni mun serkkuni naimisiin.meitä vanhempia siskoksia ei oltu kutsuttu itse hääjuhlaan, mutta mentiin sit vaan kirkkoon. itkin :) on ne häät niin ihania.samalla kuvasi innolla kirkkoa joka kuvakulmasta :)

maanantaina ois sitte edessä työhaastattelu. pitäs löyttää mun vastuun tuntoisin asu mitä on, mut jotenki ei vaan löydy semmosta joka olis kesänen edes... jaksa hikisenäkään sinne mennä :/

no. tästä lähdenkin suihkuun.huomenna lähdetään avokin kanssa piknikille vanhan kansan malliin :) vielä ku ois pyörä ,mutta kai auto ajaa saman asian jos pitää ikkunat auki. jotain hyvää juotavaa koriin matkakajarit ipodiin ja jotain pientä sormiruokaa. joo ja kamera, että saa kuvia kokoon meidän kesä 2007 kansioon. (semmonen ifiltä tilattu)

kuvan laittaminen ei näköjään onnistu, nii laitan linkkiä meidä tulevasta hääkirkosta :)huvikseni vaan.


Koodi:
http://www.aijaa.com/v.php?i=655006.jpg
 
:headwall:
Olen yrittänyt etsiä meille paneliverhoja valmiina, mutta meidän asunnossa on sen verran korkeutta ettei meinaa löytyä.. Kun haluttaisiin verhot kun ei ole muuten mitään suojaa edes makuuhuoneessa..
Mutta kaipa ne ajallaan löytyy..

KP
 
Huomenta vaan kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa! :)

nibbler, vielä ei ole talviturkkia tullut heitettyä pois. Jospa sitä sitten vaikka juhannuksena mökillä saisi aikaiseksi, vaikka vesi on taatusti kylmää, kun uimapaikkana on joki. Oli muuten kaunis tuo teidän tuleva hääkirkko. :)

Musta ei taida ikinä tulla rouvaa, kun tuo mies ei oikein tuosta naimisiinmenosta perusta lainkaan. Jospa se vaikka lasten myötä muuttais mieltään sitten joskus... :whistle: Vaikka oikeastaan en mitään kosintaa siltä kyllä enää odota. Sukulaisilta vaan välillä tulee noita kyselyjä, että koskas teidän häitä vietetään ja samaten välillä lapsista, että koskas teille olis tulossa? Ärsyttävää! |O Tähän asti olen noihin kyselyihin vastaillut jotain ympäripyöreää, mutta välillä tekis mieli kyllä ohjata kysyjät tuon miehen puoleen. Siinäpähän sitten selittelis. :whistle:

Vauva-asiassa olen kyllä luottavainen sen suhteen, että loppuvuodesta päästään siihen yritysvaiheeseen. Tuo mies on selvästi pehminnyt lisää viime aikoina, vaikka ei mitään myönnäkään, jos siltä jotain kysyy. :D

Mitäs juhannussuunnitelmia teillä muilla on? Me siis vietetään juhannusta mökillä ystäväpariskunnan kanssa. :)
 
Heips.
Mahtuukos tänne mukaan?
Täysin toivottomalta vaikuttaa se että koskaan saisin omaa lasta, mutta kun ei osaa lakata haaveilemastakaan :headwall:
Mulla on lakannut jo ympäristö kyselemästä että koskas sitä jälkikasvua ilmestyy.
Yksi ainoa ystävä tietää haaveiluista.

 
Taidampa minäkin liittyä joukkoonne haveideni kera :) vielä ei ole aika meillä vauvalle kun vasta toisiimme ollaan miehen kanssa tutustumassa, joten kovin on toivotonta tämä haaveilu vielä pitkän aikaa...
 
terve javie ja kiekaus! sydämellisesti tervetuloa joukkoon sekalaiseen! mietinki että pitääkö tehdä mainosta että tänne tulee lisää porukkaa, ku tahtois jotain kirjotella joka päivä, mutta ei aina kehtaa :)

ja lohduttavaa tietää että meitä ei sittenkään ole vähän. :)

juhannusta vietetään perinteisesti mun isän pihassa, kavereiden kesken. meno on vuosien varrela rauhoittunut ja ne eivät enään ole "sammumispisteeseen-Ryyppy-Bileet" nyt kun sekaan mahtuu yksi pari, jotka saivat lapsen perjantaina (ihanan pikku miehen 2720g :)) ja kaksi pariskuntaa joilla tulossa vauva marraskuussa (jolloin itse lennän pimeyttä pakoon espanjaan :)).

aijon tehdä rosvopaistia, sekä tänään jo alkaa valmistelemaan vodka vesimelonia :D nami...
 
sain sitte sen työpaikan :) jess! vihdoinki vakiduuni! ei enää köyhyyttä ja penninvenytystä! ei enää tyhmää 20? päiväpalkaa työharjottelusta!

ja muutama kuukauden kuluttua kaikki ylimääräset laskut pois maksettu, ja voin ruveta maksaan yhtiövastikkeesta oman osuuteni!
voin ostaa housuja jotka ei oo liian isoja tai liian pieniä vaans iks että ne on halpoja! voin ostaa kenkiä!

ja kaikkein parasta: mies voi viimein rengastaa mut!!

tänään siis eka päivä... pikkusen jännitti koko yön että miten siellä menee, mutta mies on mulle valanu itsetuntoa. ite kun ei tiennyt yhtään mitään ekana päivänä työssään ja nyt tietää kaikesta kaiken ja sai ylennyksen ja 2? palkankorotuksen. siihen minäkin pyrin :)

tulinpahan kertomaan päivän kuulumiset :)
 
Huomenta vaan kaikille!

Onnea nibbler työpaikasta. :flower:

Mulla kanssa työpaikan metsästys käynnissä, mutta kun kilpailu paikoista on niin pirun kovaa. Yhteen paikkaan on kymmeniä hakijoita, niin sieltä on tosi hankala yrittää erottua joukosta, varsinkaan kun työkokemusta ei ole niin kovin paljoa kertynyt. :/ Toivottavasti syksyn tullen sais edes jonkun määräaikasen paikan jostain. Ei jaksais enää yhtään tätä kotona istumista. |O
 
kiitos kiitos :) oli ihan jännä paikka, ja luultavasti tuun viihtymään hyvin.toivottavasti.

oletko hakemassa hippopotamus työkkärin kautta? sieltähän pääsee käymään työharjottelussa josta saa ainaki vähän (painopiste sanassa vähän) rahaa ja 6 tuntia päivässä, ja kokemusta karttuu :) sekun on työnantajalle ilmaista, niin melkeen voin sanoa että saa paikkansa valita ihan oman mielensä mukaan.siis mistä vaan on kiinnostunut.ite olin sen 2kk työharjottelussa justiin, ja vaikka siinä ei päässy rikastumaan ollenkaan niin oli ihan kivaa viimeinkin olla pois kotoa :D olin vaan lojunu sohvan pohjalla monta kuukautta masennuksen kourissa :/ mutta mieli kohentu ku pääs tekemään jotakin.
 
Pitkästä aikaa kirojoittelen. Olen kyllä käynyt lukemassa, mutta ei ole tullut kirjoiteltua. Täällä vauvakuume melko matalalla tällä hetkellä. Uusi työ, joka alkaa elokuussa ja tuleva poskionteloleikkaus hillitsevät vauvakuumetta melko hyvin. No leikkaus on varmaan syksyllä, joten kunhan se on alta pois ja uudessa työssä pääsee alkuun, niin varmaan alkaa taas kuume nousta. Ja kun ne häätkin lähestyvät koko ajan.
Juhannuksesksi pitäisi suunnata mökkeilemään, kun kerran on sellainen onni suotu, että on vapaata juhannuksena! Mutta uusi työ onkin sitten päivätyötä, joten ei tarvitse pyhiä töissä viettää jatkossa. :)

Aurinkoista juhannusta kaikille kanssasisarille! :flower:
 
käytiin eilen juhannus ostoksilla. lähinnä kaljaa perunoita ostettiin, ku mies saa hakee shopista lihat (snellmannin sekundakauppa, sieltä halvalla )..
työssä alko sujumaan ihan ok, vaikka en mistään mitään ymmärrä.

heh.mulla pienoinen hääkuume, ja mulla on kännykässä herättämässä häävalssi. no se ääni tunkeutu mun uneen ja näin unta että mun ja miehen kännykät meni naimisiin :) nousin sit ylös kattomaan ku ne väris häävalssia, kunnes tajusin että ehkä se on herätys :)

nojoo, sormusta edelleen odottelen, vaikka eilen asiasta taas puhuttiin. kysyin että oliko se sit ihan tosissaan.
-tosissaan mistä?
- no siitä että ku mulla on vakityö niin mennään kihloihin.
- nå ei se siitä oo kiinni onko sulla töitä tai ei, mä menen sunkaa kihloihin vaikka lojuisit lattialla joka päivä, jos mä halun

mut ei se sit just siinä halunnu :) mä sanoin sille sen minkä mä oon sanonu ennenkin, että se on hänestä kiinni, hän tuo mulle sormuksen (tai oikeesti vaikka ruusuja ei se tuo sitä oikeeta sormusta kuiteskaan ;)) (vaikka ei sillä oo väliä. ) silloin kun itse on valmis..

no, tässä meen tienaan ruokaa tällekki outolinttukodolle :)
 
Täytynee ilmoittautua kans mukaan.
Mä oon -84 syntyny, naimisissa oleva nuori kuumeilija. Tän kuumeen ongelma on vaan se, että kun olen opiskelija (ja luultavasti viel aika pitkään... :whistle: ), ja mies on tällainen järkevä, joka on sitä mieltä että vauvoja sitte ku edes jompikumpi on töissä... No hänellä alkaa syyskuussa ilmeisesti vakituinen työ, mut sen jälkeen ku koeaika loppuu niin aletaan kai ehkä mahdollisesti enemmän puhumaan tästä... :kieh:

Vauvakuumetta ei tietenkään yhtään helpota, että sisko odottaa... :heart:
 
Huomenta vaan kaikille!

Tervetuloa mukaan joukkoon Laala. :)

Juhannuksen vietto sujui ainakin meillä rauhallisesti. Hyttysiäkään ei juuri ollut, mäkin selvisin ihan vaan parilla pistolla. Jokos muut on juhannuksen vietosta selvinnyt?
 
Täällä olis yksi ihan toivoton tapaus :wave:
Isännän kanssa ollaan vuosimallia -79 ja perheeseemme kuuluu lisäksi 11kk ikäiset kaksospojat ja karvaisiakin lapsia.
Mulla uus vauvakuume alkoi nostaa päätään kun pojat läks liikekannalle vaikka en olis ikinä uskonu että näin nopeasti alkaisin uudesta vauvasta haaveilla :eek: Koukkuun siis näköjään jää ja pahasti ;)
Kauhukseni tästä kuumeesta alkaa tulemaan melkein pakkomielle jo mulle :eek:
Isännän kanssa ollaanki täs vitsailtu useastikin pikku-kolmosesta ja toiveetkin on ollukorkeella mut eilen sit putosin korkealta ja kovaa :ashamed:
Keskusteltiin tästä vauva-aiheesta ja isäntä ilmoitti että ei välttämättä halua lisää lapsia ollenkaan,eiköhän lapsiluku ole jo täynnä :eek: :'(
Minä taas tiedän tasan tarkkaan että MUN lapsiluku ei oo täynnä!!! Musta olis ihan kamalaa jos en sais enää ikinä kokee raskautta ja sitä pientä nyyttiä sylissäni. Ja sitä millaista se vauva-arki on vain yhden lapsen kanssa.
Kolmesta lapsesta siis itse haaveilen :heart:

Joskus oli tuon isännän kans puhetta että n. 3v ikäero vois olla hyvä eli ensivuonna olisi sitten tuumasta ryhdyttävä viimeistään toimeen.
Ainoa ongelma on nyt tuo ukko jonka pää pitäis saada kääntyyn samoille linjoille mun kanssa :kieh:
Ei tässä huvittai ruveta enää ukkoakaan vaihtamaan :$ Minäkö itsekäs?!
 
JEE! uusia! :)tervetuloa joukkoon toivottomaan nauttimaan kesästä :)

jälleen kerran meillä mies kans päätti ettei hanki lapsia. minäpä siihen että ei hätää kulta kyllä minä hankin ;) onneks tajus vitsiksi.

kävin kattomassa ystäväni uuden uutukaista poika vauvaa ja kyllä oli niin enkeli :heart: tuli oikeen itku linssiin kun katselin miten ihanasti he lasta hoitivat. olen kateellinen sanonkomikä tunnustetaan, mutta myös hyvin onnellinen heidän puolestaan.

eipä oikeastaan mitään raportoitavaa. tässä hion taas jotain nerokasta suunnitelmaa miten saada ukkeli lämpiämään. hän lähtee nyt huomenna kavereiden kanssa ruotsiin muutamaksi päiväksi niin jää aikaa tehdä piirrokset ja muut kemialliset rohdot joita käyttää kun hän tulee kotiin :)

tai sitten sitä normaalia piilomainontaa. eli huokailua kun lapsi näkyy tv:ssä tai jos vaikka käytäis katsomassa sitä uutta vauvaa yhdessä ...
päsääntönä on että pitää saada ukko luulemaan että se on hänen ajatuksensa. huoh.onneksi ei oo sinäänsä kiirettä :)
 

Yhteistyössä