Toivottomat haaveilijat kesästä nauttien!!!

kulkaas mä vähä veikkaan että oisin raskaana :eek:
olin jo lähteny ostaa testiä mutta kaikki oli jo kiinni niin se menee sitte huomiseen...

hui perkele..tässä ketjussa ku oon nii voi jo arvata miten tukalat oltavat just nyt on...
 
en päässy apteekkiin ku heräsin nii myöhään ja oli tuommonen krapulainen mieski hoidettavana.
oon mä sille vähän koittanu vihjata että tissit on kipeet ja että me ollaan taas myöhässä, mut mies ku on sille on kaikki sanottava suoraan.ja just nyt on rautalanka loppu.viimeks ku samassa tilanteessa oltiin niin ei kyllä tykänny yhtää... vähän niinku jäädytti mut ulkopuolelle koko tilanteesta ja oli niinku hän ja vauvanalku olemassa hänen maailmassaan. mutta sitten kun sain puhuttua niin pikkuhiljaa alko sitten tottumaan ja hyväksymään tilanteen..valitettavasti kesken jäi sekin homma :(

mikäänhän ei ole vielä varmaa joten yritän olla huolestumatta ja stressaamatta asiasta vielä... jotenkin ajattelen että sieltä kumminkin nega ponnathaa ja oikeasti mulla taas on kystat uusiutunu ja se aiheuttais nämä oireet...
 
nibbler, no juu miehille tosiaan tarttee yleensä sanoa asiat ihan suoraan. Eivätkä aina silloinkaan tajua sitä asiaa, vaikka moneen kertaan sanoo. Tee kuitenkin se testi jossain vaiheessa ja tuu kertomaan että mitä näyttää. :)

Omat kuulumiset vielä tähän. Jalka jo paljon parempi, vieläkin kyllä turvoksissa, mutta saan jo liikuteltua lähes normaalisti. Värikin alkaa olemaan jo lähellä normaalia. :) Mutta nyt mulla on sitten toinen korva kipeä ja lukossa. :/
 
raakel ei oo lämmenny... kyllä parempaan päin sanotaanko että miinuksen puolelta lähempänä nollaa ku ikinä :) mutta pakkasta siis vielä.
pillerit lopetin omasta päätöksestäni yli puolivuotta sitten koska halusin että tää hökötys alkaa toimia ittestään... kondomit ollu käytössä, mut ei tuo aina halua laittaa päälle vaikka tietää riskit.

hippopotamus kiva kuulla että jalka alkaa parantua, ettei muuttunu virreeks ja kadonnu. tuo korvien lukkoutuminen on täälläpäin ollu monella "tappakaa mut" flunnsan ensioire että otappa vitamiinis :D *isosisko valvoo*
ilmottelen sitten jos mitään muutosta tilanteeseeni tulee jos vaikka se tädinperkele sieltä kulmantakaa tulis tai joku viiva ponnahtais sinne minne se kuuluu.. ja koska mä oon nyt töissä ja on tylsää varmaan mä käyn täällä turisemassa omiani muutenkin :)
 
Hei kaikki!!
Täällä menee ihan hyvin.. Tänään mies luki suuri äitiyskirjaa vaikka ei ihan heti suunnitelmissa lasta hankkia.. Joten olin yllättynyt.. Mutta iloinen..
Nyt täytyy mennä suihkuun.. Käydään hakemassa kameran piuha miehen veljeltä lainaksi, että saadaan kuvat koneelle..

Riidelty ollaan ja nautiskeltu..

Mutta nautittu lomastakin..

KP
 
Heips taas kaikille! Nyt on sitten lomareissu takana ja onneksi vielä tämä viikko lomaa jäljellä. Reissu meni muuten mukavasti, mutta mieheni kanssa saimme molemmat kunnon nuhakuumeen ja tässä sitä nimimerkin mukaisesti niiskutetaan ja kröhistään kohta jo toista viikkoa. Suututtaa niin vietävästi, että aina kun olen lomalla töistä, niin tulen kipeäksi. Ja se johtuu just tarkkaan siitä, että työ on aikas stressaavaa. Mun työpäivä matkoineen on yleisesti sellaista 6.45- 18.00 eli ei siinä aikaa jää millekään muulle kun nukkumiseen. Jos ukko joskus suostuisi vauvantekoon, niin jossain vaiheessa on kyllä pakko tehdä noille työmäärille jotain. Sen lisäks että olen kipeänä, niin olen nähnyt useita kertoja painajaisia töistä lomani aikana. Kuinka virkistävä loma :(

Vauvakuume ei hellittänyt hetkeksikään tuolla reissussa. Lapsia oli ympärillä jatkuvasti ja kaipuu oli koko ajan päällä. Mulla oikeasti alkaa masennus kohta iskemään, kun en pääse yrittämään vauvaa. Mulla on vauvakuumetta ollut vain reilun puoli vuotta, mutta se vaan pahenee ja pahenee koko ajan, joten olen kyllä täysin varma asiastani :)

Mutta tuo ukko... Millä ihmeellä saisin sen tajuamaan. Välillä ottaa tosissaan päähän koko vauvakuume, olis elämä paljon helpompaa ilman sitä. Mutta ei... Ja ukko ei ole minkäänlaista vihreätä valoa näyttänyt. Mä en kestä enää nähdä yhtäkään vauvamasua, koska itselle tulee niin paha mieli. Joskus aiemmin ukko väläytteli edes joskus jotain positiivista vauvojen suhteen, mutta taisi se olla sille jokin tilapäinen mielenhäiriö.

Nibbler: Onko mitään uutta kerrottavaa sinulla?

No joo, palataan taas, mä menen vetämään nyt pullollisen yskänlääkettä...
 
Huomentapäivää!

Nukuin 9 asti tänään kun väsytti ihan mahottomasti. Vieläkin sellanen olo ettei oo tähän päivään kunnolla herännyt. Korva ei niin kipeä mitä eilen, mutta edelleen lukossa. Toivottavasti ei mitään flunssaa oo tulossa. :/

Vauvakuume taas ihan huippulukemissa. Kyllä tää vaan oon raastavaa. 3 vuotta tätä kuumetta ollut, eikä mihinkään oo kadonnut. Ei tähän tosiaan auta varmaan mikään muu kuin se oma pikkuinen. Ja sitähän saa sitten vielä odottaa vaikka kuinka kauan. |O
 
ei mitään uutta auringon alla.. eilen illemmalla oli kauhea oksu olo ja meinasin lähteä töistä kesken päivää, mut meni sit limpparilla ohi... testiä en oo vielä hakenu ku ajattelin vielä odottaa jos se täti sieltä tulis..taas vähän tuntunu tos alavatsalla siltä välillä...

opettelen tässä tänään uusia juttuja töissä... alkaa ylimääränen palstailuaika hupenemaan tässä että kohta ei oo kiva tulla enää töihinkään :) no enää tämä ja huominen niin sitten onki kaks päivää lomaa ... saa rauhassa mietiskellä että mitä jos mitä jos mitä jos...
 
saattaa olla että tykkäävät huonoa jos kesken työpäivän lahen ostamaan :D
niin no voishan sitä ruokkiksella käydä ja illalla kaikessa hiljaisuudessa tehä.. niinku ihan vaan tieteellisessä mielessä :whistle:

yritän keksii ties mitä teorioita mistä kaikki nämä oireet vois johtua..
mulla on siis omasta mielestäni mahapöpö vaihdevuosi huonot rintsikat syndrooma ja lisänä siihen huono verenpaine :) näin ku mä sanon ittelleni niin ainakaan ei sit johdu hullusta päästä nää oireet :)
 
noniin nyt on sit testit testattu.... negatiivinen tuloshan se siellä jälleen kerran.
jos ei ensviikkoon mennessä oo tullu täti niin sitten testaan uudestaan mutta empä taida nostaa toiveita kauhean korkealle.putous sattuu.

hm. aika tylsä tunne.

ja kuumeilu sitte jatkuu. oli mies muuten hyvin kiinnostunut tuttaviemme lastenrattaista.oli kalliit vehkeet ja niitä sitte ihastelin niin tuli huoneeseen ja oli oikeen kiinnostunut :) meni sitte oikee hämilleen ku kysyin että -noh..?
about saman näkönen ku tuo ashamed hymiö :) oikee sille.

nyt menen kattomaan wikipediasta miten käänteispsykologia toimii..
toodols! :wave:
 
Huomentapäivää!

nibbler, juu tee ihmeessä testi uudelleen jos tätiä ei kuulu. Kuitenkin noin paljon myöhässä, vaikka kai sekin on normaalia välillä?

Väsyttää vaikka nukuin tänäänkin 9 asti. Korvassa ei enää kipua, mutta lukossa edelleen. Täytyy varmaan keittää pannullinen kahvia että herää tähän päivään.
 
Nyt vaikuttaa tosiaan siltä, että meidän perheessä ei sitten enää ehkäisyä käytetä! En vielä oikein osaa suhtautua asiaan, kun en edes meinaa uskoa sitä todeksi. Pohdiskelin tuossa pyhäiltana ääneen, että pitäisi taas ostaa niitä kumejakin, niin mies vaan sanoikin, että tarviiko niitä nyt sitten käyttää. Sanoin, että tarvii, jos ei kerran halua, että tulen raskaaksi, niin kysyi, että olisko se nyt sitten niin hirveetä. Selitin, että en ainakaan halua oottaa lasta miehelle, joka ei halua isäksi. Ei taas tapansa mukaan ihan selvästi sanonut, että tosiaan alettaisiin lisääntymispuuhiin, mutta siltä se nyt vaan vaikuttaa. Eilen oltiin sitten ilman ehkäisyä ja selitin vielä, että jos sattuu oikein elinvoimaisia siittiöitä olemaan, niin tiedä vaikka tästä raskautuisin, kun ovulaatio pitäis olla perjantaina. Mies vaan naureskeli, että tuskinpa ne nyt niin kauaa elelee.

Tuntuu ihan hölmöltä, kun olen kolme vuotta koittanut toisen päätä kääntää ja mielessäni kuvitellut toinen toistaan dramaattisempia kohtauksia, kun lopulta saan tahtoni läpi ja koko elämä muuttuu hetkessä ja nyt onkin vaan epäuskoinen olo, että onkohan se nyt ihan tosissaan ja vieläköhän se muuttaa mielensä ja tuleekohan koko hommasta ikinä mitään ja onko minusta ylipäätään äidiksi.. Niin pitkään olen miestä käännyttänyt, etten ole itse osannut totutella ajatukseen, kun kaikki tarmo on mennyt miehen pään kääntämiseen, mutta nyt ei ole aikaa enää empiä. Kolmekymppiä tulee kohta täyteen eli on vaan annettava mennä, jos niikseen tulee!

En halua alkaa yrittämällä yrittämään, vaan pikemminkin niin, että tulkoon, jos on tullakseen. Ehkä se mieli sitten muuttuu, jos ei käykään niin helposti. Tällä hetkellä tämä ketju ei tunnu enää ihan siltä omimmalta, kun ei olo olekaan niin toivoton, mutta mistä sitä tietää, miten toivottomaksi tilanne vielä kehittyy, jos ei vauvaa alakaan kuulua (tai jos tuo ukko vielä peruu puheensa). Mutta enköhän joka tapauksessa pistäydy täällä säännöllisesti, kun tästä on tullut vähän niinkun tapa!

Tuntuu vaan niin uskomattomalta, että kohta varmaan herään ja huomaan, että kaikki olikin vaan unta.. Ja hirveästi kiinnostaa, että mikä sen miehen mielen sai muuttumaan ja tapahtuiko se pikkuhiljaa vai ihan yhtäkkiä, mutta en vielä eilen uskaltanut paljon kysellä, ettei peruisi koko hommaa, kun ei muutenkaan ole kovin innokas tunteistaan puhumaan. Jos saan jotain selville, niin tulen kertomaan teillekin.
 
Onnea Siniapila miehen pään kääntämisestä. :) Tule ihmeessä kertomaan jos saat selville mikä miehen pään käänsi. Kolme vuotta oon minäkin tuota omaa yrittänyt käännyttää.

Väsyttänyt on koko päivän ja nyt jo alkaa tuntua siltä että vois yöunille suunnistaa. Täytyy yrittää vielä pari tuntia sinnitellä hereillä ettei käy niin että heräis sitten jo aamuyöstä. On tässä päivässä ollut jotain hyvääkin. Sain ystävältäni paketin ihan yllättäen. :xmas:
 
Heippa pitkästä aikaa! :wave:
Meillä kävi silleen oviksen aikaan et puhuin kaverille et on ovis ja siinä vitsailtiin kaikkea et nainen on oviksen aikaan kun kiimanen lehmä ja tarvii sonnia ja kaikkea muuta ihan tyhmää :D ja mies oli vieressä kuuntelemassa. niin yllättäen mies illalla innostu pupuilemaan ja viel seuraavana iltanakin. Hassua kun ei oltu viikkoon pupuiltu ja tää kaverikin sattu jäämään yöks sillon, eli ihan ihme tilanne jos ei muka vauvakuumetta oo.
Elikkä sitten aloin elättelemään toivoa et jospa... Mut nyt kp 31/30-32 ja sellanen menkkaolo :/ elikkä kyllä mä jatkan täällä pinoutumista, yritystä pian vuosi ja oon kyl heittänyt toivoni raskautumisesta... :ashamed:
 
Huomenta!

Perhanan kärpänen herätti mut aamulla 6 jälkeen kun tuli pörräämään mun pään ympärille. Ja just kesken ihanan vauvaunen. Unessa sain tyttövauvan ja oli ristiäiset just käynnissä, mut en sitten ehtinyt kuulla nimeä kun toi kärpänen mut herätti. Nytkin pörrää täällä ympäriinsä, enkä mä saa sitä hengiltä. :kieh:

Mut oonpahan sit ottanut hyödyn irti tästä aikaisesta herätyksestä. Mulla oli jo ennen 9 pellillinen mokkapaloja leivottuna. Sais vaan se mun kahvikaveri tulla jo kylään, että pääsee noita maistamaan. :p
 
Eilen oltiin käymässä Helsingin Sealifessa.. Oli mielenkiintoinen paikka.. Samalla katseltiin linnanmäen laitteita..
Kotimatkalla käytiin ostoksilla Muurlan lasissa.. Eniro antoi ihan hassut ajo-ohjeet.. Kulta varmaan katsoo itse seuraavat ajo-ohjeet kartalta.. Kun olisi tarkoitus mennä loman aikana vielä Serenaan.. Kunhan mun menkat on ohi..

KP -> lomailee vielä..
 
Tiedän NIIN hyvin nuo tunteet, kun on vuosia painostanut, kiristänyt, yrittänyt olla hiljaa ja käyttänyt kaikki keinot miehen pään kääntämiseen ja sitten yhtäkkiä se vauvayritys saakin alkaa. Meillä siis eka yrityskierto, ja mahdollisesti ensi viikolla kuumat päivät, jos kierto pysyy normaalina. Ties vaikka päästäisiin samoihin porukoihin odottajiin :) No, se on varmaan vielä aika pitkän matkan takana. Mutta onnea sinulle. Ja aurinkoista viikonloppua toivottomille!
 
Tai ainakin kärsivällisyyttä.. Kiitos vaan onnitteluista! Eilen taas tultiin kaupoilta, niin mies kysyikin yhtäkkiä, että ostitko kumeja. No, en ostanut vastasin ja sitten huusin vähän aikaa (en oikein edes muista, mitä kaikkea tuli sanottua) ja itkin loppumatkan eikä puhuttu mitään. Kun päästiin kotiin, niin pyysin mieheltä anteeksi(!!!), kun olen niin hölmö, että kuvittelen kaikkea ja niin edelleen. Mies sanoi, että hänhän se hölmö on. Ilta meni sitten epätietoisuudessa ja yöllä sängyssä juteltiin. Ei kyllä selvinnyt, että mikä se kumijuttu oli, varmaan vaan joku heitto, mutta on kuitenkin edelleen sitä mieltä, että lapsi saa tulla jos on tullakseen. Kerroin, etten itsekään haluaisi aktiivisesti yrittää, vaan että seksin täytyy olla mukavaa ja tuntua hyvältä ja että jos siitä siinä sivussa sattuu raskaus alkamaan, niin hyvä niin. Oltiin kuitenkin niin uupuneita (ja minä itkuinen), että ei sitten sillä erää paljon huvittanut. Saa nähdä miten tänään käy: pitäisi nimittäin olla ovulaation aika tänään tai ihan lähipäivinä ja mieskin sen kyllä tietää. Huomenna ollaan menossa sukuloimaan ja miehen kummityttö nukkuu samassa huoneessa, että ainakin se yö pitää rauhoittaa. No, pitää vaan koittaa malttaa mielensä. Oikeesti olen ollut onnellisempi kun ikinä muutaman viime päivän ajan eli miksi turhaan kiirehtiä! Vielä en uskalla kuitenkaan tuonne kevät/kesävauvasta haaveilijoihin liittyä, vaikka sinne ehkä kuulusinkin. Mutta pidellään peukkuja puolin ja toisin!
 
:'( takapakkia tuli.
mies on tehny selväks että hän ei lapisa halua, ei nyt ja tuskin myöhemminkään.
oon yrittnäy keskustella asiasta, mutta nyt oon ollu vaan hiljaa.
mies taas suunnitelee jotain kämpän ostoa jossa ois enemmän huoneita ja lääniä, ja silloinkaan en oo mitään puhunu vaalean sinisistä huoneista.

mies kyllä ite sitte sano että "sähän oot ajatellu niitä lapsiakin" mutta empä sitte siihenkään reagoinu sen kummemmin. ei vaan jaksa luottaa mihinkään mitä tuo sanoo ku se aina on nii harhaanjohtavaa.

miksi tuo miettii jotain kämpän ostoa mun kanssa jos ei oo tuomassa edes sormuspuhetta mun eteen? en iana jaksa käsittää ja ymmärtää...
 
nibblerille :hug:

Ei noita miehiä kyllä tosiaan aina ymmärrä. Antavat usein ymmärtää jotain ihan muuta kuin mitä oikeasti tarkoittavat. Mä en ainakaan pysy tuon omani ajatuksenkulussa mukana. Usein räyhää mulle jos en oo ymmärtänyt jotain asiaa tehdä, mutta en kai mä voi toisen ajatuksia lukea ja osata tehdä jos ei mitään sano. |O
 
nibbler :hug:

Siniapila Onnea.. Toivottavasti saat pian alkaa odottamaan.. Hienoa että mies suhtautuu nyt näin..


Meillä ei varmaan vielä pitkään aikaan saada lasta.. Tai siis ollaanhan me aika vähän oltu yhdessä ja aikaa on.. Mutta yhden takarajan laitoin; että yksi lapsi on ainakin hankittava ennenkuin olen 30 eli aikaa reilut 6 tehdä yksi lapsi.. Täytän marraskuussa vasta 24 joten aikaa vielä tohon 30:een on..
Mietitty, että seuraavaksi ehkä omakotitaloon tai rivitaloon.. Kyllä se lapsi mahtuu tähän meidän nykyiseenkin asuntoon ainakin aluksi.. Mutta ehkä ei asuta täällä kuin muutamia vuosia..

KP
 

Yhteistyössä