Toivottomat haaveilijat kesästä nauttien!!!

hei hempukka!
aika ikävän tempun teki elämä sulle :/ voisko olla että miehes halus vaan paussata yrittämisen tuomista paineista, jos ootte siis oikeen kovastikki yrittäneet.. :hug:

täällä istuskelen töissä taas, ja nyt kun tarkemmin ajattelee nii oisin voinu olla vielä viikonlopun yli kotona.iski niin maan vietävän kamala flunssa että ei oo tosikaan.huominen on taas sitte vapaa ja aijon viettää sen päivän rohtojen ja lääkkeiden seassa täkin alla.niin paljon paremmin jaksais...

jee jee..kuulin sitte vähän juttua että tuo exxäni mun ja sen uus tyttöystävä alkais yrittämisen... tuntuu kauheen pahalta... eihän se mun kanssa halunnut lapsia ennenku se on yli nelikymppinen, ja nyt sitte pitäs olla pukkaamassa tuon uuden kanssa... ja tuo mun nykyinen on tänään taas sitä mieltä että ei ja ei ja vieläkerran ei lapsia ikinä... ku tietäs mistä tuo johtuu että muuttaa mielensä joka ikinen päivä ja mistä mä tiedän koska se on tosissaan yhtään missään. mun pitäs kai puhua sen kanssa tässä joku päivä..ehkä illalla ku tuun töistä... tai sitte en taaskaan uskalla avata suutani, sitähän se taas on...

nojoo...lähempäs tästä niistämään nenääni...*sniiif* :snotty:
 
Tervetuloa mukaan joukkoon hempukka. Tosi ikävästi sun miehes kyllä teki. :hug:

Täällä edelleen vauvakuume ihan huippulukemissa. Eikä edelleenkään työpaikasta tietoakaan. Että osaa olla tylsä elämänvaihe menossa. Eikä tätä elämää mitenkään pääsis pikakelauksella eteenpäin, vaikka edes siihen hetkeen, että olis jotain työtä tiedossa. Toki jos toi pikakelaus ois mahdollista niin minä malttamattona kelaisin varmaan suoraan siihen hetkeen, että saa oman vauvan syliinsä ensimmäistä kertaa. :whistle:
 
Täälläkin ollaan ihan pistoksissa omasta pienokaisesta.. Siis olen melkein päivittäin puhunut miehelle milloin hankitaan meille oma vauva.. Mutta ei kuulemma vielä.. Kun ei ole vielä valmis.. Enkä kyllä minäkään ihan staprosenttisen varma ole siitä.. Mutta kuume on asteikolla 300 %...

Joten hieman vaivaa tämä kuume taas.. Ehkä kaikki vaan on siitä, kun haluan lapset nuorena, en tiedä..
Mutta kuume on kova.. Pakko seurata noita keskusteluja vauvatarvikkeista.. Jotta sitten tietää mitä haluaa.. Mulla on sellainen, että meillä tulee olemaan monenlaiset vaunut ja rattaat.. Erilaisiin elämäntilanteisiin.. Musta olisi niin ihanaa saada jo oma pienokainen...

Mutta kaipa se vain on jaksettava odottaa..
Toinen mitä haluaisin pian tapahtuvan on, että me mentäisiin kihloihin.. Mutta nyt taas väsyneinä tapellaan koko ajan..

Mutta pitää yrittää jaksaa vaan..

KP
 
siis mun mies ( joka eilen sanoi taas että meille ei tuu lapsia vaikka savesta veistäsin ;( ) jäi tänään kiinni!!!

nimittäin "vi föräldrar" lehden lukemisesta! :D siis vähän sama ku 2+ mut ruotiks... illalla aijon selvittää että mitä juttua se luki.. oli jotain kädenkuvia mut en ite oo päässy sitä vielä lukemaan niin en muista...

mitä tästä voimme päätellä?!

KP väsyneenä tappelemisesta on kokemusta täällä myös, se on kohta syksy ja väsytappelu sesonki alkaa ja jatkuu meillä noin pääsiäisen tienoille :) syysmasennuksesta johtuu meilläpän. tosiaan ei oo meilläkää sormusta näkyny vaikka siitä nii kauheesti puhetta oliki... taas kokeilen uutenavuotena onneani...

huokaus..tapahtuispa jotakin..ihan mitä tahansa...
 
Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

nibbler, joko selvis että mitä juttua se miehes luki? :whistle: Mä yritin jossain vaiheessa tahallani levitellä kaksplus-lehtiä ympäri asuntoa, että jos mies vaikka olis vahingossa erehtynyt niitä lukemaan. Vaan eipä tuo tainnut niitä edes vilkaista, joten parin viikon jälkeen siivosin lehdet takaisin kaappiin.
 
:LOL: joo selvis!!

"Janne rakastui toiseen mieheen" kun mies lähteekin miehen matkaan.. melko pelottavaa sanoisin..mut pää asia että ainaki luki :)olin laittanu lehden lehtipinoon ja oli sit valinnu sen lehen vaikka päällä ois olu hifi lehtiki :D

huh..mutta nyt töihin... tylsiä nää 10-18.00 vuorot ku menee koko päivä pilalle ku mitää ei kerkee tehä :)
 
Olen pysytelly tässä pari kiertoa täältä poissa en ole edes aukassut 2plussan sivuja...eipä toi jännitys ole mihinkään kadonnut..koko ajan homma pyörii mielessä. ei siis viellä plussia ole tänne tuullut nyt alkaa 4 tai 5 yrityskierto. mut koetan ajatella asiaa positiivisesti kaippa se tulee jos on tullakseen vaikka välillä ahistaakin kun aina toi täti hurahtaa tulla. Ja minä olen onnellisessa asemassa kun minulla on jo yksi ihanalapsi :heart: ystäväpariskunta on toivonut tosi pitkään sitä ensimmäistä ja ei vaan kuulu...toivoisin niin kauheasti että heitä onnistaisi. Jotenkin tulee aina niin typerä olo itelle kun murehtii sitä ettei tärppää kun on tosiaan paljon lapsettomia jotka tahtoisi sen ensimmäisenkin syliinsä.

Täällähän on tapahtunut kauhiasti kaikkea kun en ole lukenut...kaikille toivottomille tahdon lähettää hirmuisen miestenvauvakuume aallon :D näitten helteitten mukana..

nyt jatkamaan lomapäivän puuhasteluja...
 
Tuli myös podettua kesäflunssaa tuossa viikon verran, niin ettei jaksanut edes kirjoitella, vaikka harvase päivä kävin kuitenkin täällä lueskelemassa. Noista vauvalehdistä sen verran, että itse tilasin ilmaiset näytenumerot Vauvasta ja Kaksplussasta, kun ehkäisyneuvolassa käydessäni satuin löytämään kupongit sitä varten. Miestä ei paljon kiinnostanut, mutta äiti taisi jo luulla, että olen lopultakin saanut miehen pään käännettyä, kun olen moisia lehtiä alkanut lukemaan. Irtonumeroita en ole yhtään ostanut ja olen päättänyt, että tilaan lehden vasta, kun mies ilmoittaa suostuvansa isäksi, etten turhaan kiusaisi itseäni lukemalla vauvajuttuja.. (Täällä netin vauvasivustoillahan niitä ei onneksi koskaan tarvi lukea!!!)

Minulla myös usein töitä 9.30-18 tai 11.30-20 ja tuntuu, että menee koko päivä pilalle, kun ei oikein ehdi mitään aamulla eikä illalla. Vähän hirvittää ajatella, että jos olisi pieni lapsi, niin millon sitä sitten ehtisi näkemään, kun kävisi melkein jo nukkumaan, kun äiskä tulee töistä. Mutta ehkä vähän turhan aikaista miettiä moista, kun ei lapsesta vielä ole tietoakaan.

Lapsen kaipuu on varmasti ihan yhtä kamalaa/ihanaa, vaikka yksi jo olisikin. Itsekin välillä tulee ajateltua, että miten joku viitsii valittaa, kun mies ei halua enää kolmatta lasta, vaikkei toisilla ole vielä sitä ensimmäistäkään, mutta ei sitä niinkään voi ajatella. Vähän sama juttu, kun ennen mietin, että en kestä jos miehen sisko alkaa odottaa ennen meitä, kun on minua nuorempikin eivätkä ole kovin paljon pitempään olleet yhdessäkään. Sitten kuulin, että onkin kokenut jo kaksi keskenmenoa ja siitä lähtien olen osannut ajatella vähemmän itsekkäästi. Eli sitä vaan koitan sanoa, että kyllä ne kaikkien vauvahaaveet on ihan yhtä arvokkaita ja oikeutettuja, vaikka välillä saattaa masukateus iskeäkin!

Itselläni alkoi neljännet luomumenkat pillereitten jälkeen. Kierrot 26, 24 ja 25 päivää eli tosi hyvin tuntuu tasottuneen. Nyt koitankin taivutella miestä, että jos heitettäisiin kumit nurkkaan ja vältettäisiin yhdyntää ovulaation aikoihin. Ei ole vielä oikein ottanut kantaa, mutta katsotaan jos lämpenisi. Eilen illallakin tuossa huokailin, että ajattele, kun saisi taas vedellä ihan paljaalla..

Jahas, nyt pitääkin lähteä tarjoilemaan päivällistä, kun näkyy ukko kaartaneen autolla pihaan.
 
Huh! Kävin tuossa lidlissä vähän ostoksilla. Kyllä meinas muutama ärräpää päästä kun kolmanteen kerrokseen raahasin noita ostoskasseja. Tässä talossa kun ei ole hissiä. Mulla oli meinaan kasseissa pelkästään tuota juomapuolta(vissyä ja limpparia) 22,5 litraa.
Kyllä tuli mieleen, että jos meillä nyt joskus semmosta omaa pientä tulee olemaan, niin kyllä on pakostikin asunnon vaihto edessä. Enhän mä mitenkään saa vauvaa ja ostoksia yhtä aikaa noita rappusia ylös, jos yksin olen liikenteessä. Lisäks tuo kylppärikin on sen verran ahdas ettei sinne saa sijotettua pesukonetta. Tai kyllähän koneen saa, mutta sitten sinne ei itse mahdu. Pesukone kun taitaa kuitenkin olla ihan ehdoton lapsiperheessä.
Vaan ei auta haaveilut. Tällä menolla sitä asutaan kyllä vielä 10 vuodenkin päästä tässä ihan kaksistaan. |O
 
me ei enää vuoden päästä asuta tässä tallissa se on kyl saletti! ei tässä muuten mitään kiva kämppä muuten mitä nyt näköjään kohta putkien vaihto eessapäin.
äijä tarttee neljä huonetta ja keittiön en pistä vastaan :)
mut kyllä sa hippo tarttet hissin varsinkin kun kolmannessa asutte sehän saattaa olla vaarallistakin jos alkaa hoipertelee kassit ja vauva sylissä talvella varsinki jos lumisissa kengissä ja monta vaatetta päällä ku tulee hiki.. mä tuun rakentaa sulle hissin :)

kyllä jokainen on vauvahaaveissa tasavertainen.eihän se ensimmäinen oo mitenkään erikoisempi kun kakkonen ja kolmonen vaan yhtä arvokasta lastiahan me halutaan kantaa jos taas mennään syvälliseks.

ja menkoista... ne on taas myöhässä! rasittavuuden rasttavuus ku ne on jo 8 päivää myöhässä ja se ei tarkota vielä mitään. jos ne on 6 viikkoa myöhässä sit voi olla että rupeen miettimään missä ne on, mutta vasta 1viikko+1päivä ei mun systeemeissä tarkota vielä mitään, mut haluaisin kuulua niihin jotka voi huoletta testata jo ekana päivänä kun menkat on myöhässä, en mä halua kulkea menkattomana ilman syytä. tahtois ees jännittää että oonko mä raskaana vai en, mutta en mä oikein voi tehdä sitäkään, ku sitten hatuttaakun menkat tuleeki. no mutta jos oon raskaana niin sit sen huomaa ku vatsa kasvaa ja alkaa liikkua... :) mä oon sen sortin vauvakuumeinen että mua ei saa enää testille kirveelläkään, niin monet mahapläiskikset tullu mitä testeihin tulee :(mm kaksi positiivista testiä kotona kaksi negatiivista testiä terveyskeskuksessa... tyhmä tkeskus ku ei ees käskeny mua tuleen sinne ku mulla alko ruskee vuoto... aatelkaa jos se oli kesken meno ja nää vaan "ei me nyt oikeen tiietä mitä sun pitää tehä.." no tietenki seistä päälläni ( en oo katkera )

no ni mutta mä meen nyt aamu askareiden pariin ja sit töihin tartuttamaan kansalle flunssaa...ehkä mä saan tulla sitten muutamalle sunnuntai vuorolle ja mussta tulee miljonääri...
 
Huomenta!

Tää elämä on siis niin turhauttavaa tällä hetkellä. Kun ei saa mitään mitä haluaa. Jotain muutosta täytyis tähän saada. Eilenkin purin turhautumistani leipomalla pullaa helteestä huolimatta. Tuli kyllä hiki leipoessa. Joku perhanan itikkakin kuppas mua illalla kun kaikessa rauhassa istuin koneella. Toiseen jalkaan pisti pari kertaa nilkkaan ja niitä nyt voi vielä raapia. Mut toiseen jalkaan tökkäs varpaaseen ja jalkapohjaan. |O
 
Uusia tullu kivasti mukaan, teretulemast!! Vaikka edelleen tää pino on niitä johon ketään ei toivois..

Pakkohan tässä tosiaan on itsensä pinoon vääntää ja onnitella Pantteria!! WAU!! :flower:

Hippo, kyllä se mies oikeesti siitä, usko pois! Aikaa se ottaa, ja kokemuksesta, mitä enemmän painostaa/vihjailee/riskaa/vaatii toivoo, sitä kauemmas mies asiasta loittonee. :( Tiedän myös itse miten vaikeeta on olla puhumatta.. Koeta kestää Hippo!! :hug:

Mulla tuolla mustaherukat maijassa porisee, joten pullottamaan pitäs ryhtyä..

Panthera Tigris alias Tiki
 
tiki long time no see :)

hipposen kanssa samoissa fiilingeissä.saakutan mies!! veivaisin pihalle kohta jos ei ois sen kämppä.se vaan puhuu ja puhuu että sitte kun tätä sitten me tehään sitä ja kohta meilon tällanen ja se johtuu tästä ja haave haave haave... millonkas mun haavet sitte täytetään? koska täytetään yhtää mitää!!!???

tää on niin turhauduttavaa ku ei saa mistään mitään selvää ja kysyäkkään ei voi.paskanmarjat! mä en jaksa tätä hommaa enään! jumalauta mä meen nyt varastaa muutaman mukavan uolta lähimmästä spermapankista ja lähen odottelemaan dream theaterin keikkaa.se onki oikeestaan yks haave joka toteutuu..

heei mä piristyin :) ehkä mä jätänki sen spermapankkiin menemisen paremmalle ajalle... :)
49 päivää to go :)
 
Kiva nähdä Tiki sinuakin täällä pitkästä aikaa. :) Juu pitäis vaan olla kärsivällinen, mutta kun se on niin pirun vaikeaa. Jo 3 vuotta tuota miestä käännyttänyt, niin alkaa oikeasti tää kärsivällisyys loppua. :kieh:

Piru että noi hyttysenpurematkin kutiaa. On toi toinen nilkka ulkosyrjästään kivasti turvoksissakin. Enkä edes saanut sitä pirun itikkaa hengiltä kun katos kuin tuhka tuuleen. :kieh: |O
 
Toi nilkka vaan menee pahemmaks. Puoli nilkkaa on kunnolla turvoksissa ja on muuten kipeä. Tässä just pohdinkin että pitäisköhän tuota käydä lääkärille näyttämässä. Kun ei tunnu auttavan nämä omat lääkitsemiset. Allergialääkettä oon syönyt ja hydrocortisonilla voidellut tuota, mutta pahemmaks vaan menee. Koitin illalla pitää tuossa kylmääkin jos ois turvotusta laskenut mutta ei mitään tehoa. Se kyllä että vähän jarruttaa tuota kuumetta tällänen. Nyt vaan aattelee että hyvä kun ei oo vauvaa, kun tää liikkuminen niin vaivalloista. :kieh:
 
voi sun kyllä pitäs soittaa lääkärille ja vähintään kysyä mitä mieltä he ovat siellä.ettei ainakaan pahemmaksi mene.se on parempi mennä lääkäriin kerran liikaa kuin kerran liian vähän :)

eilen illalla nurisin noista kissoista äijälle. saakutta kolmatta yötä ne riehuu yhtäjaksoisesti koko halvatun yön ja tekee koiruuksia! ja mun pitää nousta ylös niitä paimentamaan. äijä siihen että noku ne on vaan lapsia... just joo kyllä mä satun tietää satavarmasti että lapset on puolta helpompia.aikoinaan asuin tasapuolisesti sekä isän että äidinl uona ja molemmissa paikoissa hampiva lapsi ja ei varmalla ollu yhtään hankalampi ku nuo kaks.lapset sentään saa rauhoitettua ennemmin tai myöhemmin.nuo kastroidut kollit ei tajua että kastraation jälkeen pitää rauhoittua ja olla vaan koristeena ja sopia sisustukseen.no ei vaineskaan osaa nuo olla sulosiakin ja en vaihtais puoleen valtakuntaan mut joskus tuntuu että meillä kaikilla ois onnellisempi elämä jos ne ois peffletteinä.

eilen oli ihan outo fiilis.ihan niinku ois ollu ikävä jotakuta mutta ei tiiä ketä ja oli sellanen tunne että pitäis itkeä.... mikähän lie pre-kuukautis vaiva... koska varmaan ne kohta tulee nuo kk:t... niitä odotellessa....
 
Täällä odotellaan jännityksellä, että vieläkö mies vaatii kumin käyttöä, kun menkat on loppumaisillaan. Luultavasti kyllä, mutta ei vielä muutamaan päivään, kun luottaa kai sen verran tuohon kierron säännöllisyyteen.

Noista ihanista lemmikeistä tuli mieleeni, että usein kuulee neuvon, että ottakaa koira, jos ei mies vielä halua lasta, niin pääset toteuttamaan hoivaviettiäsi.. Ei auta meillä, kun ei kumpikaan olla erityisen eläinrakkaita. Tai miten sen nyt ottaa: itken kyllä, kun luen lehdestä, että hirvi on pudonnut jäihin, mutta kotiimme ei kuitenkaan mitään karvan varistelijoita haluta. Joku eläinrakas varmasti loukkaantuu nyt ja ihmettelee, että miten sitten siedettäisiin lapsen aikaansaamaa sekasotkua, mutta eiköhän se ole kuitenkin vähän eri asia.

No, nyt pitääkin alkaa saunan lämmitykseen, kun mies näyttäisi kotiutuvan. On tässä lapsettomuudessa sentään se hyvä puoli, että saa kaikessa rauhassa viettää rentouttavaa koti-iltaa kaksistaan ja ottaa vähän siideriä ja sekstailla mihin aikaan päivästä tahansa.. Nauttikaamme siis siitä!

 
hohhoijakkaa... ! nyt on siis 11 päivä kun mun menkat on myöhässä ja nyt alkaa tuntua että sieltä ne tulis pikkuhiljaa... onki jännä nähä minkälaiset on ekat menkat leikauksen jälkeen, et varmaan senki puolesta ovat myöhässä.
selkään sattuu aivan kamalasti! kauheeta...

olen julma ja kamala ihminen! ajoin linnun kuoliaaks tänä aamuna :( ei sitä yhen puuttumista huomaa kukaan mut silti tuli surku..toivottavasti ei ollu tämän kesän pooikasia...

vauvakuume ei yhtään kyllä oo laantunu mut eilen olin kyllä niin pahalla päällä että lapsia ei kauheesti päässy ajattelemaan.kaikki vaan suututti kauheesti ja ärsytti ja inhotti... kait heräsin väärällä jalalla eilen aamuna, koitin sit toista jalkaa tänään ja vähäsen helpotti.. tylsää vaan tääl töissä istua ku haluis olla viettämässä lauantaita...
mites hippo kävitkö sie lääkärisä eilen? onko yhtään helpottanu turvotus?

siniapila. just tuota mäki oon yrittäny pitää mielessä että ainakaan ei just nyt rajota seksiä lapset, vaikka meillä ei kauheesti sängyssä juhlitakkaan :) meinaa tuo mies olla vähä laiskan puoleinen ja alan itekki tottua tuohon kerran pari viikossa tahtiin, ku entuudestaan tottunu montaki kertaa per päivä.näin sitä ihmiskroppa sopeutuu siihen että ei oo halut ku kanilla enään niinku silloin nuoruudessa.
tuota siiderejen sun muiden naukkailuista oon kasvanu eroon ehkä vähän liianki aikasin. nythän mun pitäs olla viettämässä villiä nuoruutta johon kuuluu viina ja baarit mutta ku ei inspaa nii ei inspaa, vaikka kuinka yritän.mulla ja muilla ei mene tuo baari kulttuuri nyt yhteen ollenkaan ku mä menen baariin pitääkseni hauskaa ja muut menee juttelee..menkööt sitte hiljaseen ravintolaan juttelee mä haluan tanssia :D

mutta nyt tais multa jutun aiheet loppua tältä erää, kuhan kävin nostattamassa meitä ..kohta ollaan jo sivulla seittemän :)
 
Se siitä romanttisesta koti-illasta ja villistä seksistä sitten! Mies kun sattuu kuulumaan palokuntaan, niin kesken dvd-elokuvan tulikin hälytys ja ehdin jo nukahtaa ennenkun mies sieltä kotiutui. Tänään lähtevät poikain kanssa mökkeilemään ja itse taidan mennä äitiäni moikkaamaan. Eli huomen illalla voisi ehkä vielä yrittää suostutella ehkäisyttömään yhdyntään. Sit alkaakin olla jo ovulaatio taas liian lähellä, kun uskoo tietysti kasvattavansa jotain huippusiittiöitä, mitkä elää varmasti sen neljä vuorokautta..

Viikon ainut vapaapäivä huomenna ja sama laulu ens viikolla. Teen sentään onneks yhen päivävuorolaisen lomatuurausta, niin ihan riemumielin painan vaikka kuuspäivästä viikkoa, kun tiiän, ettei tarvi vielä kolmeen viikkoon nyhjätä töissä iltaan asti. Haaveissa siintääkin, että jos saisin tästä vakihomman, kun työkaveri eläköityy parin vuoden päästä. Ei meinaan ole perheellisen ihmisen hommaa nuo jatkuvat iltavuorot ja sunnuntaityöt. Ainut vaan, että en kyllä enää mitenkään ehdi sitä perhettä hankkia parin vuoden sisällä, kun en kyllä tahtos töihin palata ennenkun muksu olis jotain puoltoist vuotias. Jos nyt ylipäätään ikinä aletaan lisääntymään, niin joku tietysti nappaa sillä välin tän päivähomman ja sit on joko työpaikan vaihto edessä tai en vaan enää ikinä näe lastani sen jälkeen, kun hoitovapaa loppuu.. Muuten kyllä viihtysin nykysessä työssä pidempäänkin, etenkin kun asutaan pienellä paikkakunnalla ja olen yks harvoista, joitten ei tarvi ajaa kaupunkiin töihin. Vaikka ei sinnekään niin kovin pitkä matka ole, mut taitaa olla enempi tottumuskysymys. Toiset kun käy päivittäin kaupungissa töissä, niin itelle on välillä suurikin elämys päästä kaupunkiin ruokaostoksille!

Tää maantieteellinen sijainti vaikuttaa myös tuohon baarielämään. Paikallisessa voi ottaa keskikaljaa ja soittaa jukeboxia. Joskus on jopa karaoke. Eli talvisaikaan ei tule paljon käytyä. Kesälauantaisin välillä istahdetaan terassilla. Sit jos oikeesti tahtoo bilettämään, niin kaupunkiinhan se on mentävä. Edellyttää siis selväpäistä kuskia tai taksikyytiä. Aika harvon tulee käytyä, kun ei oikeestaan ole tyttökavereitakaan, kun kaikki vaan odottaa/imettää/on muuten vaan lasten kanssa kotosalla. Sit kun miehen kavereitten kanssa mennään, niin on aika hiljasta tuon tanssimisen suhteen. Keskittyvät enempi juopotteluun ja naisten katteluun..

Mut täytyy tästä lähteä vielä syrjäsempään korpeen eli äitin tykö. Hyvää pyhää kaikille!
 
Enhän mä sitten sinne lääkäriin mennyt. Se on sellanen paikka mitä yritän viimeseen asti välttää. Turvotus on aavistuksen laskenut. Ainakin saan nyt tota nilkkaa ja jalkaterää vähän enemmän kääntymään. Kai se tuosta tokenee, vaikka nyt onkin aika hurjan näkönen kun punotusta on nilkasta jalkaterän päähän asti. Vauvoistakin tuli taas nähtyä unta viime yönä. :)
 
KP, en ole tuota nilkkaa missään loukannut vaan hyttynen pisti ja nyt sitten allergisen reaktion seurauksena tuon näköiseks mennyt. Ei särje tuo jalka mitenkään, vaikka turvoksissa onkin. Aiemmin tuntui kipua kävellessä ja liikutellessa, mutta oli vaan niin turvoksissa, että johtui varmaan siitä. Nyt tuo turvotuskin jo eilisestä laskenut. Ja tuokin etten saa jalkaterää liikuteltua ääriasentoihin ei johdu kivusta vaan ainoastaan siitä että on sen verran turvonnut, ettei vaan yksinkertaisesti käänny niin paljon. Eiköhän tuo tuosta lähde paranemaan. Lääkäriin mennään sitten jos alkaa näyttää siltä että jalka irtoaa. :whistle:
 

Yhteistyössä