Toiveissa vauva 2021

Minulle voi päivittää dpo 1.

Tänään on särkenyt ja turvottanut alavatsaa, ja valkuaislimaa tullut hieman :oops: Yleensä kipuilu että limailu loppuu dpo -1 aikoihin, viimeistäänkin dpo 0. Toivotaan, että nämä olisivat hyviä merkkejä :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija

Kyllä tämä kierto taitaa olla tässä! Oletettu Dpo9 ilta eikä mitään vahvistumista aamuisesta, mikälie olikaan. Tähänkin sain kuviteltua "jotain" mut taitaapi olla viivan paikka Höhhöh!
Aika usein vahvistuminen tapahtuu 2pvä välein. Aikaiset dpo:t niin ei aamun ja illan välillä välttämättä eroa ole. MUTTA, kyllä siellä punertavaa viivaa näkyy :) (y)
 
  • Tykkää
Reactions: chili_ ja minttuni
@Alinna86 olen niin pahoillani ♡ Kaikkea hyvää sinulle.

@chili_ Joo kyllä minäkin näen aika selkeästi punertavaa väriä.

Omaa napaa. Tämä kierto taisi mennä ohi. Ehdittiin hommailla vain kp6 ja se ei paljoa lohduta, kun selkeät ovismerkit tuntui tänään kp16. Töissä käyminen ja kiireiset illat taaperon kanssa ei paljoa jätä voimia hommailulle. Noh, tjottailullahan tässä ehkä enemmän edetään. Taitaa olla jo myöhäistä, kun toissapäivänä ja eilen oli liukkaat kelit ja nyt jo "valkoista limaa" ahh ihanaa kuvailua. Mutta tiedättehän te :D Jospa sitten seuraavassa kierrossa. ♡
 
Heips ! Tänään oli sit gynen aika vol 3. Sain toivomani lugesteronin käyttöön jo tästä kierrosta ja nyt mieliala toiveikas ja hyvä. Ohjeet oli oviksesta kolme päivää alotus ja käytetään 10pv ja mikäli raskaana niin käytetään rv 7 asti.
Mulle jäi vähän epäselväks se et missävaiheessa lääkitys tauotetaan. Kun se puhu jotain sellasta että raskaustesti tehtäis vasta 2viikkoo oletettujen menkkojen alkamisen ajankohdasta ja jos sillon ei oo raskaana niin tauotettais ovikseen asti taas..
kuinka täällä sitä käyttäneille on toi ohjeistettu..?
 
  • Tykkää
Reactions: chili_ ja Tiukuna
Heips ! Tänään oli sit gynen aika vol 3. Sain toivomani lugesteronin käyttöön jo tästä kierrosta ja nyt mieliala toiveikas ja hyvä. Ohjeet oli oviksesta kolme päivää alotus ja käytetään 10pv ja mikäli raskaana niin käytetään rv 7 asti.
Mulle jäi vähän epäselväks se et missävaiheessa lääkitys tauotetaan. Kun se puhu jotain sellasta että raskaustesti tehtäis vasta 2viikkoo oletettujen menkkojen alkamisen ajankohdasta ja jos sillon ei oo raskaana niin tauotettais ovikseen asti taas..
kuinka täällä sitä käyttäneille on toi ohjeistettu..?
Minulla loppuu aina raskaustestiin asti, joka on yleensä dpo16. En osaa siis sanoa. Minulla kyllä joskus vuoto pysyy pois lääkkeen lopetuksenkin jälkeen pari päivää, niin mitenkäs se kierto sitten menee jos lugeja jatketaan koko ajan. Että milloin vuotaa limakalvo pois. Millaisia ohjeita muilla?
 
Minulla loppuu aina raskaustestiin asti, joka on yleensä dpo16. En osaa siis sanoa. Minulla kyllä joskus vuoto pysyy pois lääkkeen lopetuksenkin jälkeen pari päivää, niin mitenkäs se kierto sitten menee jos lugeja jatketaan koko ajan. Että milloin vuotaa limakalvo pois. Millaisia ohjeita muilla?
lääkepaketissa mulla lukee kanssa toi dpo3- raskaustesti.. mut puhelimessa se sano että raskaustesti tulis tehdä kaks viikkoo oletetuista kuukautisista vasta
 
lääkepaketissa mulla lukee kanssa toi dpo3- raskaustesti.. mut puhelimessa se sano että raskaustesti tulis tehdä kaks viikkoo oletetuista kuukautisista vasta
Okei, pitääköhän vielä kysyä ohjetta että miten tauotetaan. Minulla yhden lugekierron jälkeen menkkojen alkaminen venyi, ovis tuli jo kp8 ja limakalvo ei ollut ehtinyt kasvaa tarpeeksi. Muuten toiminut oikein hyvin (y)
 
multa voi ottaa plussan pois ja poistaa listalta.
Varhaisultrassa oli kaikki hyvin, tämän viikon ultrassa sikiö vastasi kokoaan rv 10 mutta ei sykettä. Ensi viikolla alkaa toimenpiteet, eiköhän se oo taas kaavinta edessä niinkuin viime vuonna. Ei antanut taaskaan mitään ennakkomerkkejä että olis keskeytynyt. Kaikkemme tehtiin ja kokeiltiin hoitojenkin ja tukilääkkeiden kautta vaan ei se onni osu meidän kohdalle ja nyt 4:n keskenmenon ja 3:n kemiallisen jälkeen on aika luovuttaa.
Parempaa menestystä muille haaveilijoille ❤
Osanottoni :(
Surullista, ettekä varmasti olisi voineet tehdä mitään paremmin. Voimia toipumiseen!
 
Toivotaan, että on sitä itseään! Siis ei tuota silmälläkään kovin hyvin näe kun ei ole luonnonvaloa Mutta hei kun olit ilmeisesti kokeillut eri testejä niin onko apteekin testi (se apteq) herkempi kuin pc, onko tietoa tai mutua?
Sitä apteqin testiä en itseasiassa oo testannut. Testasin sitä toista apteekin testiä ja petyin sen punertaviin viivanpaikkoihin niin pahasti et en ostanut sitä muita apteekista. Mulla ehkä vahvimmat viivat alkuun oli PC:llä ja first responsen testillä. CB ja rfsu tuli vähän perässä. Tässä raskautumiskierrossa en kyl siis joka päivä testannut jokaista mut useammalla eri testillä tuli testattua ja myöskin verrattua aina siihen PC liuskaan. Mulla kyl pc oli luottotesti ei viivanpaikkoja ja just dpo9 lähtien näkyi viiva (en testannut aiemmin, dpo8 tuli kiinnittymisvuotoa tosi tosi vähän)
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
@Alinna86 oon niin pahoillani Sulle jos kelle olis nyt kaikki onnen muruset toivonu. Sää oot ollu mulle täällä se et oot ollu mielessä ja miettiny et vitsit mä tuun sun perässä vielä! Elämä joskus vaan niin väärin!
Super paljon voimia tän asian kans ❤

Täällä ootellaan menkkoja eli kun ei tänään alkanu niin jospa huomenna koska olot on sen mukaset. Nega testin tein tänään eli luomuraskaus ei nyt vaan sit meillä onnistu. Onneks kuhan vaan uuteen kiertoon päästään niin saadaan sit kokeilla apujen kanssa ❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Toive23 ja minttuni
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

3.12.2020 - Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä

5xäiti...............................kp 32/?
Sinisilmät......................kp 31/29
Lillium............................kp 31/29-31
Iinesankka82.................kp 28/31
Vihreähuone..................kp 27/27
Nuorena Äidiksi...............kp 27/36
Chili.................................kp 27/28-29
Liljannuppu........................kp 26/29
KirJoh89...............................kp 26/28
Meemuli.........................kp 24/30-34
Mansikka_maanantai.........kp 24/29
Wbä.............................kp 23/26-28
Loree..........................kp 22/31-33
Pandanen.................kp 21/29-31
Hamsteri20..................kp 19/27
Satsuma_.........................kp 18/28-32
Deneb............................kp 17/28-32
Mysteerio.........................kp 17/30
Rimaleli............................kp 15/34
Suhveli..............................kp 15/27
Toive23...........................kp 12/27
Nobelius.......................kp 8/28
Persikka123........................kp 8/33
Nipsuneiti83.................kp 7/25-33
Petronella09..............kp 6/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat ★

Vihreähuone........................dpo 15
Lillium........................................dpo 13
Kirjoh89...................................dpo 12
Iinesankka82.......................dpo 12
Liljannuppu...........................dpo 11
Chili............................................dpo 11
Wbä...........................................dpo 9
Kaneli123...............................dpo 9
Pandanen.............................dpo 5
Loree....................................dpo 3
Meemuli.............................dpo 3
Deneb...................................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Kyllä tämä kierto taitaa olla tässä! Oletettu Dpo9 ilta eikä mitään vahvistumista aamuisesta, mikälie olikaan. Tähänkin sain kuviteltua "jotain" mut taitaapi olla viivan paikka Höhhöh!
Eihän sen testin tosiaan saman päivän aikana kuulukaan vahvistua. Varsinkin kun raskaustesti suositellaan tekemään siitä päivän ekasta pissasta. Ja sulla on vasta dpo 9, eihän silloin näy välttämättä vielä yhtään mitään, joillakin näkyy viiva vasta kun alkaa oleen dpo:t 12-15 luokkaa... Maltahan odottaa vaikka tuohon dpo 11 ja sit uutta testiä aamun ekasta, niin josko se sit alkais vahvistuun(y):love:
Tsemppiä jännäämiseen, päivät menee tossa vaiheessa tosi hitaasti :X3: :X3:
 
Okei, joo itellä tuossa yhdessä vaiheessa kierto oli sen 30 päivää mut jostain syystä piteni nyt ja näyttää et nyt pysyny tuossa 34 päivässä. Jotenki helpottavaa kun tietää, että ovulaatio tapahtuu ja kun sen vielä tässä kierrossa tunsin noinkin selvästi kun tärinäkipu kesti koko illan ja pakotti mut tänään ei enää mitään.. Ovista kyllä hyödynnettiin peräkkäisinä päivinä, mut eipä se mitään takaa..
Joo elikkä siis molemmat ollaan yli 25v ja tosiaan se esikoinen yrityksessä ja nyt yk 3 menossa. Molemmat ollaan lapsirakkaita ja odotetaan, että saataisiin se oma pieni nyytti syliin. Toki yhteistä taivalta ei takana ole kauaa, mutta ollaan molemmat sitä mieltä ettei se aika kerro mitään, se pitkäkin suhde voi kariutua. Kaikki niin sanotusti kolahti kerralla kun ensimmäisen kerran tavattiin ja tosiaan hetki sitten kihlauduttiin. Mikä tilanne sulla?
Me ollaan 27&28 ja ensimmäinen toiveissa:love:
Mentiin naimisiin helmikuussa, jonka jälkeen jätin pillerit pois. Olin niitä syöny yli 10 vuotta, joten odotukset nopean raskautumisen suhteen ei ollu kovinkaan korkeella sillon aluksi, mutta meidän molempien suureksi yllätykseksi plussasin jo tokasta kierrosta! o_OOvulaatio tapahtu sillon tosi myöhään vasta joskus kp30, kierrot oli siis aika sekasin niiden pillereiden jälkeen:unsure:
Koska ei tosiaan ollu mitään käsitystä viikoista ja kierto oli venyny niin pitkäksi niin pääsin heti neuvolaan ultraan tarkistuttaan tilannetta, mutta mitään ei näkyny. Lopulta sitten 4 ultraköynnin ja jonku kuukauden odottelun jälkeen se todettiin toukokuun lopulla tuulimunaraskaudeksi.:cry: Sain heti lähetteen lääkkeelliseen tyhjennykseen naistenpolille.:( Siitä kun toivuin, niin mulla alkokin uus työ ja päätettiin vähä pitää taukoa yrityksestä. Nyt tosiaan eka yk menossa sen jälkeen(y)
Mulla on nää kierrot tasaantunu nyt tähän 31-33, ovulaatio vähän muuttaa ajankohtaa, mutta luteaali on sen 12 päivää.
Tsemppiä sulle ja toivottavasti meillä tärppää!:X3::love::love:
 
Viimeksi muokattu:
Dpo11 ja one step edelleen jotain harmaata viivanpaikkaa vaan. Tekis vähän mieli käydä ostelee pc tai apteekin ultra. Mut ehkä mä nyt eka käytän noi muutamat one stepit pois.. keskenmenneessä ei tullut haamun haamua ennenkun dpo13 tuli ihan plussa. Että sikäli kai vielä toivoa olisi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Spekulaattori82
@chili_ mä en saanut muihin kuin herkkiin viivaa dpo 9 ja 10. Pc vasta dpo 11 selkeää (dpo 10 pc:ssä oli "jotain" mikä oli haaleampi kuin sun dpo 9).
Kiitos hieman lohduttaa, täällä siis tuli korkeintaan viivanpaikka pc:iin aamulla, testaan huomenna vielä mut kyllä itellä on nyt olo et ennemmin menkat alkaa, raskausoireetkin aikalailla kadonnut jotka varmaan johtui pregnylistä loppujenlopuksi tai jos jotain kiinnittymistä on yrittänyt olla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Toive23

Yhteistyössä