Toiveissa vauva 2021

Kuin minun tekstini paitsi että meillä yritystä 8kk takana. Minäkin 38v ja aiemmat raskaudet alkaneet suht ongelmitta .Täälläkin edellisestä raskaudesta 7v.Minäkin toivoin,että olisin ensi kesän saanut olla jo äippälomalla,pienen koululaisen kanssa kotona..ei vaan mikään ole mennyt niinkuin toivoi

Oletko tikuttanut ovista?
Olen, ei ihan räikyvän punaisia ole mutta jos olisi kaksi kertaa päivässä tikuttanut olisi saattanut saada kiinni kirkkaan punaisenkin. Talletuksia on kyllä tarpeeksi oli se sitten milloin vain.

Piipuni, minulla oli 2 vuotta tuo Jaydes. Halut ja limat hävisi kierukan myötä, ja tilalle tuli pitkät pms oireet ja jatkuva ketutus. Tässä kuussa en edes yrittänyt vaan unohdin koko vauvajutut ennenkuin nyt kun heräsin että voi alkaa testaille :) ei näemmä auttanut asian unohtaminenkaan. Jatkan toki testailua kunnes menkat taas alkaa :D

Ultralla on katsottu syyskuussa, että kaikki näyttää hyvältä. Oli limakalvot ja follikkelit kiertoon nähden oikean kokoiset. Johtofolli 9mm, limakalvo 6mm. Noin viikkoa ennen ovista.

• Tykkää
Reactions: Piipuni
M
Kauanko teillä on yritystä takana? Uskon että turhauttaa
Minkä ikäinen oletkaan?

Itseäni masentaa välillä se että reippaasti itseäni vanhemmatkin raskautuu tuosta noin vaan,ja pahalta tuntuu,kun joku kertoo että tuli vahingossa raskaaksi tällä ikää
Mä oon 25v ja yritystä ei oo takana ku vasta pari kuukautta eli ei pitäis valittaa! Mut on tää odottelu aina tosi piinaavaa. Ja jep, ihan totta! Tuntuu et toisilla se käy niin helposti tuosta vaan..

Lisään vielä, että siis Mirena kierukka ehti olla vain puolisen vuotta, ja poistettiin lokakuun alussa.
Minulla ehti olla melkein 7v epäilen että tuo kierukka pilannut mahdollisuudet..vaikka kk kierto säännöllinen ja kuukautisetkin on..Enää en suostu tuota ottamaan, jos jossain vaiheessa palataan takaisin ehkäisyyn...

• Surullinen
Reactions: minttuni ja Lilaaa
Mut voi poistaa toistaseks kiertolistalta. Nyt on niin sekasin kierto et palaan kun tasoittuu tai kun seuraavat menkat alkaa :)

Eli nyt olis kp jo 43/28 mut ei se ehkä olekaan sitä tai sitten oli tosi myöhäinen ovis. Mulla nimittäin tuli eilen aamulla digiin ovis plussa ja päivällä alkoikin selvät oviskivut. Tänä aamuna digillä ovis oli jo negatiivinen. Tässä kierrossahan mulla alkoi tiputella kp20-24 ja ovista en saanut kiinni vaikka normaalisti se tulee kp14-16. Eli koska tuota ovulaatiota ei tullut, niin siksi varmaan tuo tiputtelu ja kuitenkin jos nuo menkat olisi tullut sillon oikeaan aikaan niin siitä laskettuna tämä ovulaatio taas olisi juuri oikeassa ajassa. Mutta täytyy odottaa kunnon menkat ja siitä laskea kierto päivät. Kiva kuitenkin että keho viestitteli. Ihmettelinkin kun ennen tuota ovis plussaa monta päivää oli niin kosteeta ja paripäivää ennen aina vessakäynnillä oikein runsaasti valui kirkasta limaa ja minä vaan googlailin "kirkas lima raskaus" vaikka tein nega testejäkin monta. Mutta nehän enteili vaan tuota ovulaatiota ja eilen kivut oli niin tutut oviskivut että varmasti irtosi munasolu :D

Että tämmöstä... Menkkoja odotellessa...

• Tykkää
  • Vau!
Reactions: minttuni ja Lilaaa
Minulla ehti olla melkein 7v epäilen että tuo kierukka pilannut mahdollisuudet..vaikka kk kierto säännöllinen ja kuukautisetkin on..Enää en suostu tuota ottamaan, jos jossain vaiheessa palataan takaisin ehkäisyyn...
Voihan olla että sen vuoksi nyt menee kauemmin sitten että hormonitoiminta tasoittuu, kun pitkään kuitenkin kierukka oli. Mutta älä menetä toivoa <3

• Tykkää
Reactions: petronella09
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

28.11.2020 - Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä

Inkvilla...........................kp 35/29-39
5xäiti...............................kp 27/?
Sinisilmät......................kp 26/29
Lillium............................kp 26/29-31
Iinesankka82.................kp 23/31
Persikka123.....................kp 23/33
Vihreähuone..................kp 22/27
Nuorena Äidiksi...............kp 22/36
Chili.................................kp 22/28-29
Liljannuppu........................kp 21/29
KirJoh89...............................kp 21/28
Meemuli...............................kp 19/30-34
Mansikka_maanantai.........kp 19/29
Wbä.............................kp 18/26-28
Loree..........................kp 17/31-33
Pandanen.................kp 16/29-31
Hamsteri20..................kp 14/27
Satsuma_.........................kp 13/28-32
Deneb............................kp 12/28-32
Mysteerio.........................kp 12/30
Rimaleli............................kp 10/34
Suhveli..............................kp 10/27
Toive23...........................kp 7/27
Nobelius.......................kp 3/28
Nipsuneiti83.................kp 2/25-33
Petronella09..............kp 1/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat ★

Inkvilla......................................dpo 15
Vihreähuone........................dpo 10
Lillium........................................dpo 8
Kirjoh89...................................dpo 7
Iinesankka82.......................dpo 7
Liljannuppu...........................dpo 6
Chili............................................dpo 5
Wbä...........................................dpo 4
Kaneli123...............................dpo 4
Pandanen.............................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu:
Hei kaikille pitkästä aikaa.

olen käynyt lukemassa en vain ole jaksanut kommentoida kun tää yritys vie välillä hermot.

alla nyt kuitenkin hieman tiirailtavaa

Kuvat eiliseltä ja dpo9 ja tänään aamulla tein myös PC:n ja samanlainen haamu tuli kuin eilen.

https://aijaa.com/wlfr8O

Jaksamisia kaikille. Tämä on siis kolmas lapsi ja yritystä on siis ensimmäisen kohdalla yli vuosi, toinen tuli ihan itsestään ja toivottavasti tämä pysyy matkassa , niin on tämänkin kohdalla ollut henkisesti rankkaa.

Aikasemmissa kierroissa tää eka piinaviikko on musta menny paljon nopeemmin, nyt ei malttais millään. Enköhän mä jo huomenna siis alota testien kulutuksen :D kaikenlaisia tuntemuksia on, mutta niin nyt tuntuu olevan jokapäivä kaikissa kierron vaiheissa. Valkovuoto mulla nyt selkeesti taas oviksen jälkeen on runsaampaa kun alkukierto on kuivaa. Odotellaan..

Mukavaa lauantaita, toivottavasti saatte rentouduttua vauvaprojektien lomassa myös :)

Mut voi poistaa toistaseks kiertolistalta. Nyt on niin sekasin kierto et palaan kun tasoittuu tai kun seuraavat menkat alkaa

Eli nyt olis kp jo 43/28 mut ei se ehkä olekaan sitä tai sitten oli tosi myöhäinen ovis. Mulla nimittäin tuli eilen aamulla digiin ovis plussa ja päivällä alkoikin selvät oviskivut. Tänä aamuna digillä ovis oli jo negatiivinen. Tässä kierrossahan mulla alkoi tiputella kp20-24 ja ovista en saanut kiinni vaikka normaalisti se tulee kp14-16. Eli koska tuota ovulaatiota ei tullut, niin siksi varmaan tuo tiputtelu ja kuitenkin jos nuo menkat olisi tullut sillon oikeaan aikaan niin siitä laskettuna tämä ovulaatio taas olisi juuri oikeassa ajassa. Mutta täytyy odottaa kunnon menkat ja siitä laskea kierto päivät. Kiva kuitenkin että keho viestitteli. Ihmettelinkin kun ennen tuota ovis plussaa monta päivää oli niin kosteeta ja paripäivää ennen aina vessakäynnillä oikein runsaasti valui kirkasta limaa ja minä vaan googlailin "kirkas lima raskaus" vaikka tein nega testejäkin monta. Mutta nehän enteili vaan tuota ovulaatiota ja eilen kivut oli niin tutut oviskivut että varmasti irtosi munasolu

Että tämmöstä... Menkkoja odotellessa...
Tsemppiä! Minulla on joskus jäänyt tavallaan menkat välistä, kierto oli kahden kierron pituinen. Tästä on vuosia aikaa ja lasta ei yritetty, raskaustestejä kului paketti tolkulla. Onko ollut seksiä teillä nyt, olisiko mahdollista raskauden lähteä alulle?

• Tykkää
Reactions: Mansikka3
Huomenta kaikille! Pitäisköhän mun tulla huvikseen pitkästä aikaa piinalistalle. Tässä kierrossa poikkeavaa viimekiertoihin nähden oli se, että ovislimoja oli paljon myös oikeasti oviksen aikaan, aiemmissa kierroissa tässä yritysaikana oviksen aikaan on ollut yllättävän kuivaa. Lisäksi oviskivut tunsin nyt pitkästä aikaa kovana viimeyönä.

Eli tänään dpo 0 :)

Tässä kierrossa koitetaan eri taktiikkaa, eli seksiä -1, 0 ja 1. Eipä ole tärpännyt kierroissa, joissa seksiä on ollut vain ennen ovista ja esikoisesta uskon, että tärppäsi seksistä dpo 1.

Jotenkin usko on mennyt siihen, että tässä lähiaikoina tärppäisi. Nyt yk 4.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!

Tsemppiä! Minulla on joskus jäänyt tavallaan menkat välistä, kierto oli kahden kierron pituinen. Tästä on vuosia aikaa ja lasta ei yritetty, raskaustestejä kului paketti tolkulla. Onko ollut seksiä teillä nyt, olisiko mahdollista raskauden lähteä alulle?
Dbo-4 ja dbo1 oli mut harmittaa että tuo ovulaatio päivä jäi hyödyntämättä. Eli periaatteessa mahdollista olis raskautua, mutta mahdollisuudet kovin pienet. On kyllä hyvä että tuntee kunnolla myös ovulaation niin tietää varmasti että kroppa toimii, vaikka ei ne kovin kivoilta tunnukaan.

Joo, ilmeisesti ovulaation jääminen ns. Viime kierrossa jätti nuo menkat tulematta ja siitä myös johtui se 4päivän tiputtelu.

• Tykkää
Reactions: minttuni
Moikka kaikille pitkästä aikaa! :)

Pitänyt reilua palstataukoa, tuntui että kaikki jutut pyöri ovisliman ja tallettelujen ympärillä. Vikaa kiertoa en stressannut lainkaan, en tikuttanut ovista tai miettinyt talletteluja, kunhan painettiin menemään. :D

Ja tänään kp 34/26-28 tein vahvan plussatestin. Ihan epätodellinen fiilis, jännitti niin kovasti. :)

Ei mitään erikoisempia oireita, tissit turpos viikkoa ennen menkkojen oletettua alkua, mielialavaihtelua, väsymys ja palvelu. Alavattalla paineen tunne ja menkkamaisia nippailuja, kestää hetken ja häviää sitten.

Tsemppiä kaikille plussaa odottaville, onnea plussanneille ja hyvää odotusta <3

@Kaneli123 mitään faktaa mulla ei ole,mutta itse ajattelen sen niin, että liikunta nimenomaan lisää aineenvaihduntaa ja parantaa verenkiertoa joten erittäin suositeltavaa oviksen jälkeen. Mahdollisen kiinnittymisen aikoihin oon vähän vältellyt kaikkein räjähtävämpiä liikkeitä missä tulis nopeita paineita esim keskivartaloon. Mut muuten ajattelen et kaikki liikunta on vaan hyväksi :)

Luin eilen netistä yhden gynekologin tekstin, että periaatteessa raskautumiseen pitäis riittää kun on kierron toisella viikolla seksiä 2-3krt (eri päivinä siis). Kylläpäs tuo saa kuulostamaan asian helpolta :D Vaan eipä oo meilläkään vielä tärpännyt YK3 mennessä ja mirenan jälkeen.

No mä en usko, että mirena ois vieny mun hedelmällisyyttä. Menkat kuitenkin on ja kierto säännöllinen mikä tarkoittaa, että ovis tapahtuu kuukausittain. Kyllä tää nyt meillä on tuurista kiinni tai miehen siittiöistä, enkä siis syytä häntä, vaan iän myötä toki luonnollista, jos näin on.
Pitää ehkä koittaa nyt pitää mielessä vaan tuo kierron toinen viikko ja ottaa rennommin. B-vitamiinilisän ajattelin ottaa kokeiluun foolihapon lisäksi, siitä oli kans maininta netissä. Nyt jos jotain positiivista niin oon ehtiny syödä foolihappoa sen 3kk, eli ainakin reilusti ennen jos raskaus nyt alkaisi (y):)

@Kaneli123 mitään faktaa mulla ei ole,mutta itse ajattelen sen niin, että liikunta nimenomaan lisää aineenvaihduntaa ja parantaa verenkiertoa joten erittäin suositeltavaa oviksen jälkeen. Mahdollisen kiinnittymisen aikoihin oon vähän vältellyt kaikkein räjähtävämpiä liikkeitä missä tulis nopeita paineita esim keskivartaloon. Mut muuten ajattelen et kaikki liikunta on vaan hyväksi
No hyvä sitten.... nimimerkillä 6 km hölkkälenkki takana :ROFLMAO:

Luin eilen netistä yhden gynekologin tekstin, että periaatteessa raskautumiseen pitäis riittää kun on kierron toisella viikolla seksiä 2-3krt (eri päivinä siis). Kylläpäs tuo saa kuulostamaan asian helpolta Vaan eipä oo meilläkään vielä tärpännyt YK3 mennessä ja mirenan jälkeen.

No mä en usko, että mirena ois vieny mun hedelmällisyyttä. Menkat kuitenkin on ja kierto säännöllinen mikä tarkoittaa, että ovis tapahtuu kuukausittain. Kyllä tää nyt meillä on tuurista kiinni tai miehen siittiöistä, enkä siis syytä häntä, vaan iän myötä toki luonnollista, jos näin on.
Pitää ehkä koittaa nyt pitää mielessä vaan tuo kierron toinen viikko ja ottaa rennommin. B-vitamiinilisän ajattelin ottaa kokeiluun foolihapon lisäksi, siitä oli kans maininta netissä. Nyt jos jotain positiivista niin oon ehtiny syödä foolihappoa sen 3kk, eli ainakin reilusti ennen jos raskaus nyt alkaisi
Minua myös ohjeistettiin että seksi 2-3 päivän välein on riittävästi... parempi kuin joka päivä. Mutta nämä ovat varmasti yhtä yksilöllisiä juttuja kuin kaikki muukin. Itse olen nyt koittanut ottaa vähän rennommin ihan yleisesti, vähän viiniä, ulkoilua ja sohvalla löhöilyä:giggle:

Luin eilen netistä yhden gynekologin tekstin, että periaatteessa raskautumiseen pitäis riittää kun on kierron toisella viikolla seksiä 2-3krt (eri päivinä siis). Kylläpäs tuo saa kuulostamaan asian helpolta Vaan eipä oo meilläkään vielä tärpännyt YK3 mennessä ja mirenan jälkeen.

Pitää ehkä koittaa nyt pitää mielessä vaan tuo kierron toinen viikko ja ottaa rennommin. B-vitamiinilisän ajattelin ottaa kokeiluun foolihapon lisäksi, siitä oli kans maininta netissä. Nyt jos jotain positiivista niin oon ehtiny syödä foolihappoa sen 3kk, eli ainakin reilusti ennen jos raskaus nyt alkaisi
Minä oon syönyt maaliskuusta asti jo raskaus monivitamiineja,missä foolihappo mukana :)

Tuosta talletteluista,ovis viikollaon tiuhaan harrastettu mutta ei vaan nappaa kiinni.
Onhan se periaatteessa mahdollista raskautua siitä yhdestä oikeasti ajoitetusta talletuksista,mutta kyllä sitä tuuria ja onneakin tarvitaan matkaan :)

Onko täällä joku joka olisi raskautunut käyttämällä digitaalista ovis testiä?Miettinyt nyt sitä,että kun on tätä ikää,niin jos noi muut ovis testit näyttää liian aikaisin ovis plussaa ja talletus tapahtuukin liian aikaisin :(

Harmittaa kun rahaa on palanut noihin tavis testeihinkin jo kiitettävästi, niin mietityttää tuon digin hankkiminen, kun on ilmeisesti vaan sen yhden kierron käytössä jos kaikki liuskat ehtii käyttämään pois..

Täällä olen "raivo" siivonnut jo aamusta asti,olen lähinnä vihainen,kun kroppa ei toimi :(

Ja nyt sitten ne seuraavat piinapäivät osuu sinne joulun pyhille:/

Kaikesta huolimatta kaikille mukavaa viikonloppua:) Aioin syödä suklaata ja arvuutella illalla perheen kanssa masked Singer hahmoja :)

• Tykkää
Reactions: nobelius ja Toive23

Yhteistyössä