Heh, siis veripisaraa eikä vesiDpo7 ja olisikohan äsken ollut pari vesipisaraa kiinnittymisvuotoa
Vau, paljon onnea ja tarrasukkia![]()
Epätodellinen fiilis kun se meidän viimeinen ja ainokainen pakastealkio tarrasi kiinni. Tänään 5 päivää siirrosta. Toivoa, että pysyy lujasti kiinni!
Kiitos !Vau, paljon onnea ja tarrasukkia
Itsellä oli hormonikierukan poiston jälkeen vuotoa n. 5 päivän ajan ja seuraava kierto alkoi 4 päivää myöhässä. Sen jälkeen kierrot olivat säännöllisiä.Onko teillä kierukan poiston jälkeen jääny menkat pitemmäksi aikaa pois tms? Mulla nyt noin 4 - 6 päivää myöhässä. Tein alkuviikosta testin mikä oli nega. Tää on toinen kierto ehkäisyn poiston jälkeen. On niin outoa!
Mulla oli ekat menkat 1 pvän, ja nyt ei oo kuulunut näitä toisia ollenkaan, ei minkäänlaista vuotoa. Testit on loppuneet mutta aion kyllä ens viikolla käydä ostamassa lisää jos ei alaItsellä oli hormonikierukan poiston jälkeen vuotoa n. 5 päivän ajan ja seuraava kierto alkoi 4 päivää myöhässä. Sen jälkeen kierrot olivat säännöllisiä.
Kannattaa testailla uudestaan, jos kierto on edelleen myöhässä!
Minulla eilen tuli tuollaisia repäiseviä tuntemuksia kun venyttelin lattialla, muuten on ollut ihan hyvä olo fyysisesti. Minulla on vähän herkemmin palanut hermot tässä viikonlopun aikana kuin normaalisti. Mielenkiintoista kuulla @chili_ vahvistuuko viiva testeissä. Itsellä vasta dpo4 joten pitää malttaa vielä muutama päivä, ennenkuin näkee onko punkkuglögit tepsineetPaljon onnea plussanneille <3 Täällä tänään dpo7 tai dpo8, apteekin testi näytti edelleen hailakkaa haamua, voi kumpa tietäisi onko tämä nyt pregnyliä Mielenkiinnosta siis vaan testailen että koska se nega tulee jos ei ole tärppi käynyt. Tietää sitten ensi kerralla Oireita: kivistelee ja nippailee kohtua, mut sit taas ei mitään. Lieviä repäisykipuja aivastaessa/noustessa rivakasti, palelu"kohtauksia" vaikken ole kipeä, lämpö siinä 36,8-37 ja sitten se mitä pidän itse isoimpana oireena niin ei vituta yhtään, ei siis mikään Heh no saa nähdä
No jos ei alakaan, niin on sitten superhyvä joulumieli!Täällä ihmettelen kun aamulämmöt ei mitenkään ihmeemmin ole laskenut vaikka tänään kp2. Digi ovis testin tilasin tähän kiertoon, toivottavasti tämä olisi se tärppi kierto. Minäkin mietin punaviini glögiä,että saisinko sitä juotua
Miten teillä miehet suhtautuu näihin "poppa" konsteihin?Meillä mies lähinnä naureskelee
Tänään päätin,että nautin joulun odotuksesta ja siinä sivussa talletellaan Ärsyttää vaan se,että flo ennustaa menkat jouluaatolle Todella huono ajoitus....Millä pitää joulumieli yllä jos menkat alkaa kesken joulun vieton?
Hyvää uutta alkavaa viikkoa kaikille
Kaupallinen yhteistyö: Mr Muscle