Toiveissa vauva 2021

Hei kaikille, pidän edelleen palstataukoa mut haluan tulla jakamaan tänne meidän tilannetta, johon saatiin lääkärikäynnin hieman vastauksia tuossa perjantaina: kohtu on ultrattu ja siellä oli kaikki hyvin, kaksi aktiivista munasarjaa, mikä oli helpotus. Lääkäriin menen vielä ens viikolla uudestaan ultraan jossa nähdään miten siellä munarakkulat on kasvaneet ja irtoaako munasolu, epäiltiin että tarvitaan hieman apua luteaalivaiheen pidentämiseen (nyt 10-11 päivää) ja alkukierrosta munasolun/munarakkuloiden kasvuun. Kovin helpottunut että asioita saadaan nyt eteenpäin, miehen näytteen tiedot saadaan myös ens viikolla niin tiedetään mikä tilanne on sen suhteen :)

@petronella09 Varmaan se kun päätin unohtaa koko raskaus asian ja suunnittelin rennosti tulevaa enkä miettinyt yhtään mitäs jos sit on vauva asenteella. Miehen kanssa ei puhuttu sanakaan asiasta koko kuukautena ym. En keksi muuta....Oviksen tikutin yhtenä päivänä ja osui juuri mukavasti. Yritin muutenkin tietoisesti ottaa elämän rennommin❤ Ikää mulla ensi kuussa 38 ja miehellä 45 joten alkoi olemaan vähän paniikkia sen takia. Mutta sen kun päätin unohtaa niin heti kävi tuuri❤Mulla ei ollut käytössä greippejä eikä muitakaan juttuja.... foolihappo tabletteja olen ottanut .
miten pitkään olette yrittäneet?:)

vierailija
Minä oon syönyt maaliskuusta asti jo raskaus monivitamiineja,missä foolihappo mukana

Tuosta talletteluista,ovis viikollaon tiuhaan harrastettu mutta ei vaan nappaa kiinni.
Onhan se periaatteessa mahdollista raskautua siitä yhdestä oikeasti ajoitetusta talletuksista,mutta kyllä sitä tuuria ja onneakin tarvitaan matkaan

Onko täällä joku joka olisi raskautunut käyttämällä digitaalista ovis testiä?Miettinyt nyt sitä,että kun on tätä ikää,niin jos noi muut ovis testit näyttää liian aikaisin ovis plussaa ja talletus tapahtuukin liian aikaisin

Harmittaa kun rahaa on palanut noihin tavis testeihinkin jo kiitettävästi, niin mietityttää tuon digin hankkiminen, kun on ilmeisesti vaan sen yhden kierron käytössä jos kaikki liuskat ehtii käyttämään pois..

Täällä olen "raivo" siivonnut jo aamusta asti,olen lähinnä vihainen,kun kroppa ei toimi

Ja nyt sitten ne seuraavat piinapäivät osuu sinne joulun pyhille:/

Kaikesta huolimatta kaikille mukavaa viikonloppua Aioin syödä suklaata ja arvuutella illalla perheen kanssa masked Singer hahmoja
Heippa, täällä neljä pientä ihmettä saatu aikaan, kun on bongattu ovis digejä käyttäen. Nyt viides yrityksessä, enkä uskalla digeistä luopua, mahdollisen oviksen ajankohta kun saattaa heitellä monella päivällä. Maksaahan ne, mutta oon ajatellut, että tosi pieni hinta lapsesta... Täällä on pohdittu ikää, itse olen kanssa jo nelikymppinen, kävin ultrassa tsekkauttamassa paikat, ja olin ihan yllättynyt lääkärin sanoista, kun itse ajattelin, että viimeisiä aikoja tässä vedellään raskautumisen suhteen. Hän siis kannusti vaan yrittämään, että hyvin on iän puolesta vielä mahdollista, kaikilla se on niin yksilöllistä, tärppääkö ja missä iässä. Ja että kuulemma monet vasta aloittaa tässä iässä ja hyvinkin voi vielä onnistua. Yritysaika vaan saattaa olla pidempi kun ikää tulee. Joten älkää lannistuko ihanat naiset! Nyt kun vielä uskaltais katsoa amh-labratulokset, kerään rohkeutta...

@petronella09 Varmaan se kun päätin unohtaa koko raskaus asian ja suunnittelin rennosti tulevaa enkä miettinyt yhtään mitäs jos sit on vauva asenteella. Miehen kanssa ei puhuttu sanakaan asiasta koko kuukautena ym. En keksi muuta....Oviksen tikutin yhtenä päivänä ja osui juuri mukavasti. Yritin muutenkin tietoisesti ottaa elämän rennommin Ikää mulla ensi kuussa 38 ja miehellä 45 joten alkoi olemaan vähän paniikkia sen takia. Mutta sen kun päätin unohtaa niin heti kävi tuuriMulla ei ollut käytössä greippejä eikä muitakaan juttuja.... foolihappo tabletteja olen ottanut .
miten pitkään olette yrittäneet?
Meillä alkoi nyt yk9

No tänään se ovis sitten pomppas tikkuun, päivää myöhemmin kuin yleensä no eipä olla tässä oltu tekemisissä mutta ajattelin ottaa riskin että ollaan tänään vaikka se ei tyttö yritykseen ole hyvä ajankohta mutta juon paljon greippimehua, kävin sitruunakylvyssä ja sitten näkee miten käy. Se on parempi ottaa riski kun ei taas tiedä onko ovista ens kuussa. Mahasta kyllä nippas joten voi olla tapahtumassa ovis jo.
Tsempit kaikille!

Kävin ostamassa keltarauhashormonia nyt ensi kiertoon. En muistanut miten kallista se on! Yhden viikon satsi on 35 euroa, aina menee vähintään kaksi viikkoa per kierto. Jos raskaus todetaan, menee vielä 140€. Eihän tälle voi laittaa hintaa mutta samalla vähän kauhistutti että joka kuukausi menee ainakin se 70€ noihin tabletteihin.

haaveistatotta, 11/18, 3 lapsi.

Hei! Olen 29v ja mies 43v. Meillä yritystä kaksi vuotta, heti sen jälkeen kun kuopus syntyi. Lapset siis 02/16 ja 10/18 syntyneet, jotka on molemmat saaneet alkunsa ICSI-hoidoilla. Meillä miehestä johtuva lapsettomuus.

Kuopuksen hoidosta saatiin 1 alkio pakkaseen, joka siirrettiin tiistaina eli nyt on 4 päivää siirrosta. Gonapeptylin pistin keskiviikkona tukemaan kiinnitystä ja Lugesteron myös käytössä. Ajattelin maanantaina tehdä jo raskaustestiä kun molemmista näkynyt 5-7 päivää siirrosta. Tämän siirron jälkeen meidän hoidot julkisella puolella loppuu. Esikoista yritettiin 3v ja kuopusta 2v. Tässä näin lyhykäisyydessään

Plussatuulia kaikille! ❤

Hmh onko joku testannut kauanko pregnyl näkynyt r-testissä? Pistin siis pregnylin viime viikon pe eli 8 päivää alkaa olla täynnä, haamu tuli nyt tohon pregcheckiin! :eek: Tänään dpo6 tai voi siis hyvinkin olla dpo7, olen vain laskeskellut et vähintään dpo6 :DO Oireita on alkanut olemaan, vaan näinköhän kuviteltuja ja menkat on vaan alkamassa jälleen etuajassa :D Äh nyt on kyllä jännittävää! Mielelläni kuulen, onko joku testaillut, kauanko pregnyl on näkynyt testissä. Tiedän, että sanotaan et voi näkyä sen 10 päivääkin ilmeisesti mut kaipaan käytännön tietäjiä :D

• Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Toive23
Dpo9 ei näkynyt pregnyl raskaustestissä. En testannut aiemmin, joten en osaa sanoa kuinka kauan olisi näkynyt. Toivottavasti kyse raskaudesta @chili_ ❤

Minulla on käytössä one stepin liuska ovistestit ja clearbluen digi vaaleanpunainen, yhtä hormonia mittaava. Tuo cb:n digi siksi, koska lääkärin mukaan letrozol voi vaikuttaa niin, että kaksoishormonitesti ei näytä oikein ovishuippua. Ovistesteihin on mennyt toki kymmeniä euroja, mutta pieni osuus tutkimusten, lääkkeiden ja hoitojen hinnasta. Tietenkin toivoisi, että raskaus alkaisi helposti ja nopeasti. Mutta näin hyvää tuuria ei kaikilla ole. Olen ajatellut, että pitää vain hyväksyä ja miettiä, mihin on valmis lähtemään. Meillä ei ole ennestään lapsia ja hoitoihin lähteminen oli itsestään selvää. Luomuonnistumista toivoo silti joka kuukausi, koska syytä lapsettomuudelle ei ole löytynyt.

Ps. Tiukunalla taisi näkyä pregnyl raskaustestissä 5vrk!

@chili_ mulla näky pregnyl 10 päivää, dpo 11 tuli vahvempi haamu ja siitä innostuinkin sitten että raskaus oli alkanut.
Toivotaan että viivat vahvistuu!
Pistettiinkö sullekin 5000? :) Kiitos kun kerroit kokemuksesta, samoin sinulle @minttuni ! Ja johan nostattaa toiveita tuo mitä sanoit Tiukunan testailusta <3 Kai tässä pitää vaan malttaa mielensä, mut jos tuo voimistumaan alkaan, niin voisi kuvitella olevan tosi kyseessä :) Eilen oli eka päivä kun tuli ajoittain fiilis et jahass oisko sittenkin tärppi käynyt ja tänään päivällä fiilis on vahvistunut, mutta en tosiaa tiedä miten paljon tuo pregnyl vaikuttaa ja hämää vielä.

Mulle pistettiin myös 5000. Alinnalla oli muistaakseni kerran 5000 ja sit päälle vielä lisää, mut en oo ihan varma, voit @Alinna86 korjata sinuna @chili_ varmasti jo innostuisin, toki hyvä pitää jalat maassa, mutta kuulostaa todella lupaavalta
Kiitos tsempistä <3 Yritän pitää itseni maan pinnalla vielä, ettei niin kovaa tipahda jos nämä on pregnylin jämiä :D Toisaalta tuttuja oireita on kyllä, jos ne vahvistuu huomenna niin alkaa toiveet nousemaan, mut on tässä kyllä nyt oireita ylitarkkailtukin :D

Täälä ovis alkaa olla tuloilla, tänään jo aikalailla sama vahvusta viivaa eli luultavasti huomenna ovisplussa eli sama kiertopäivä kun edellisessäkin kierrossa. Talletteluja tehty nyt aikalailla tiheään tässä oletetun oviksen tienoilla:geek:Ajattelin testata tuota punaviiniä, vaikka en sen suuri ystävä ole.. Jos jollain on tietoa, niin koska sitä tulisi juoda ja paljonko, netistä jostain katsoin että luteaalivaiheen aikana? Ja jos on tietoa jostain makeasta punaviinistä niin saa vinkata! :giggle:

Hmh onko joku testannut kauanko pregnyl näkynyt r-testissä? Pistin siis pregnylin viime viikon pe eli 8 päivää alkaa olla täynnä, haamu tuli nyt tohon pregcheckiin! :eek: Tänään dpo6 tai voi siis hyvinkin olla dpo7, olen vain laskeskellut et vähintään dpo6 :DO Oireita on alkanut olemaan, vaan näinköhän kuviteltuja ja menkat on vaan alkamassa jälleen etuajassa :D Äh nyt on kyllä jännittävää! Mielelläni kuulen, onko joku testaillut, kauanko pregnyl on näkynyt testissä. Tiedän, että sanotaan et voi näkyä sen 10 päivääkin ilmeisesti mut kaipaan käytännön tietäjiä :D
Ovitrelle oli käytössä, mutta tässä ylhäältä alas: 1 pvä ovitrellesta, 3 pvä, 5pvä, 7, 9, 10 /dpo8 - dpo 14. Eli tosta 9 päivää ovitrellesta oli dpo 7 ja sit testasin jo joka päivä.

Klikkaamalla saa koko kuvan auki.

Täälä ovis alkaa olla tuloilla, tänään jo aikalailla sama vahvusta viivaa eli luultavasti huomenna ovisplussa eli sama kiertopäivä kun edellisessäkin kierrossa. Talletteluja tehty nyt aikalailla tiheään tässä oletetun oviksen tienoillaAjattelin testata tuota punaviiniä, vaikka en sen suuri ystävä ole.. Jos jollain on tietoa, niin koska sitä tulisi juoda ja paljonko, netistä jostain katsoin että luteaalivaiheen aikana? Ja jos on tietoa jostain makeasta punaviinistä niin saa vinkata!
Minä join eilen punaviiniglögiä, ai että oli hyvää en tiedä koska olisi paras juoda, mutta itselläni oli eilen dpo3. Tänään tullut jonkin verran vihlaisuja alamahaan

Ovitrelle oli käytössä, mutta tässä ylhäältä alas: 1 pvä ovitrellesta, 3 pvä, 5pvä, 7, 9, 10 /dpo8 - dpo 14. Eli tosta 9 päivää ovitrellesta oli dpo 7 ja sit testasin jo joka päivä.

Klikkaamalla saa koko kuvan auki.
Hei kiitos! Todella havainnollistavaa! :) Näkyykö tuolla keskimmäisissäkin ihan minihaamua? :) Mulla ois huomiselle se apteekin puikkotesti, onkohan vertailukelpoinen pregcheckin kanssa :D

• Tykkää
Reactions: minttuni
Hei kiitos! Todella havainnollistavaa! :) Näkyykö tuolla keskimmäisissäkin ihan minihaamua? :) Mulla ois huomiselle se apteekin puikkotesti, onkohan vertailukelpoinen pregcheckin kanssa :D
Joo, ovitrelle näkyi mielestäni vielä todella todella haaleasti tuossa 5. Testi ylhäältä, eli 9 päivää pistosta/dpo 7. Sit ei enää näkynyt varmasti 10 päivää pistosta, dpo 8. Dpo 9 olin näkevinäni ehkä jotain (herkässä illalla haalea haamu). Dpo 10 selkeemmin "jotain", illalla herkässä selkeä punertava viiva ja dpo 11 sit pc jo selkeä viiva (eli noista testistä 4. Alhaalta).

Joo, ovitrelle näkyi mielestäni vielä todella todella haaleasti tuossa 5. Testi ylhäältä, eli 9 päivää pistosta/dpo 7. Sit ei enää näkynyt varmasti 10 päivää pistosta, dpo 8. Dpo 9 olin näkevinäni ehkä jotain (herkässä illalla haalea haamu). Dpo 10 selkeemmin "jotain", illalla herkässä selkeä punertava viiva ja dpo 11 sit pc jo selkeä viiva (eli noista testistä 4. Alhaalta).
Mä muistelen kanssa, että kuopuksesta tein dpo9 haamuplussan pregcheckillä ja kävi negana sitä ennen, mutta takuuseen en todellakaan mene enkä luota muistiini :D

• Tykkää
Reactions: minttuni
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella! Ilmoitathan punaisella myös päivityksesi, jotka haluat listaan.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

29.11.2020 - Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
+ Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Petronella09, ya 4/20,
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
Loree, ya 11/20, 1.lapsi
Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä

Inkivilla...........................kp 36/29-39
5xäiti...............................kp 28/?
Sinisilmät......................kp 27/29
Lillium............................kp 27/29-31
Iinesankka82.................kp 24/31
Persikka123.....................kp 24/33
Vihreähuone..................kp 23/27
Nuorena Äidiksi...............kp 23/36
Chili.................................kp 23/28-29
Liljannuppu........................kp 22/29
KirJoh89...............................kp 22/28
Meemuli.........................kp 20/30-34
Mansikka_maanantai.........kp 20/29
Wbä.............................kp 19/26-28