Toiveissa vauva 2021

Joku kyseli aiemmin First Response raskaustesteistä. Olin juuri tilannut paketin niitä ihan vain testausmielessä ja nyt on testattu.
Mulla menossa nyt siis dpo11 ja tosi hailura viivanpaikka tuli testiin. Ensin tietysti toivoin jotain muuta mutta goolettelin vähän ja tosiaan ilmeisesti suht yleisiä nuo. Ja on tosiaan niin hailura että negalta näyttää mutta jos katsoo sitä silleen epätoivoissaan niin sit sen huomaa.xD
Tässä nyt odottelen menkkoja alkavaksi että saa alkaa uuteen kiertoon.
Mä kysyin! Tilasin niitä testiin mut eilen saapuikin clearblue earlyjä. Olivat raskauskeijusta loppu vaikka antoivatkin tilata (laittoivat siis korvaavana). :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare ja minttuni
Soita ihmeessä ! Jos vaikka se ammattilaisen kehotus siemennestetutkimukseen tehois paremmin kun sun sana :) meillä ainakin miehen tuntuu pitävän saada ohjeet aina ammattimaiselta vaikka mä sanon mitä, ja oon itekki hoitoalan ammattilainen :cautious:
Jep, sama täällä. Uskoo vasta, kun hoitaja tai lääkäri sanoo :D ja ite oon kertonut saman asian puoli vuotta sitten esim. täältä palstalta asian luettuani xD
 
  • Tykkää
Reactions: Mamtobe
@minttuni en nyt enää selaamalla löytänyt sun postausta. Mut kuulostaa hyvältä nuo teidän hoitosuunnitelmat! Monia samoja teemoja mitä meilläkin. Sama lääkityskin itseasiassa jos seuraavaan kiertoon joudutaan :D meillä aloitetaan kans elokuun kiertoon lääkkeet, jos ei nyt tärppää.

ON: Nyt kun on muutaman tunnin saanut sulatella tuota lääkärikäyntiä. Siis mua niin harmittaa etten pyytänyt jo tähän kiertoon tuota lääkitystä. Testistressaus vaan jatkuu ja jatkuu. Mulla oli viime kierrossa melko sama tilanne. Kp13 (keskiviikko) oli ultra ja kaikki näytti todella varhaiselta (nyt ollaan kohdun limakalvolla ja follikkelilta ehkä päivän edellä sitä kp15) ja silloin ovisplussa tuli ma illalla kp18. Jos siis samaa tahtia edetään, plussa tulis sunnuntaina illalla ja sen maanantain ultran voisi käyttää inssille. Hirmu harmi mieli tuli kyl ultrasta ja silloin oli viel migreenin alkua. Nyt onneks jo parempi :)
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mä kysyin! Tilasin niitä testiin mut eilen saapuikin clearblue earlyjä. Olivat raskauskeijusta loppu vaikka antoivatkin tilata (laittoivat siis korvaavana).
Okei! Joo vähän nyt petyin noihin. Paitsi jos nyt vahingossa sattuukin olemaan haamujen esiäidin isomummu. Mutta en usko.
Aika hassua, että sait tilata niitä vaikka oli loppunut! Ehkä mä vein viimeisen paketin:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
@minttuni en nyt enää selaamalla löytänyt sun postausta. Mut kuulostaa hyvältä nuo teidän hoitosuunnitelmat! Monia samoja teemoja mitä meilläkin. Sama lääkityskin itseasiassa jos seuraavaan kiertoon joudutaan :D meillä aloitetaan kans elokuun kiertoon lääkkeet, jos ei nyt tärppää.

ON: Nyt kun on muutaman tunnin saanut sulatella tuota lääkärikäyntiä. Siis mua niin harmittaa etten pyytänyt jo tähän kiertoon tuota lääkitystä. Testistressaus vaan jatkuu ja jatkuu. Mulla oli viime kierrossa melko sama tilanne. Kp13 (keskiviikko) oli ultra ja kaikki näytti todella varhaiselta (nyt ollaan kohdun limakalvolla ja follikkelilta ehkä päivän edellä sitä kp15) ja silloin ovisplussa tuli ma illalla kp18. Jos siis samaa tahtia edetään, plussa tulis sunnuntaina illalla ja sen maanantain ultran voisi käyttää inssille. Hirmu harmi mieli tuli kyl ultrasta ja silloin oli viel migreenin alkua. Nyt onneks jo parempi :)
Hyvä että nyt jo parempi mieli :) kyllähän stressaavaa varmasti hoidoissa käynti ovulaation metsästyksineen ja muine asioineen. Toivotaan, että teidän ei tarvitse kolmanteen inssin mennä! :)

Olen kyllä tyytyväinen, että mulle tuli tuo lääkitys, jotenkin huolestuttanut tämä oma kierto. Toivottavasti tärppää heti vaikka toisaalta ei kovin suuri luotto ole, ehkä sitä suojelee itseään pettymykseltä. Pitää ottaa rauhallisesti. Mutta katsotaan vaan, niin oon ihan sekaisin sitten elokuussa :D
 
Ainiin piti mun kysymäni. Vaikuttaako alkoholi ovulaatioon? En nyt haluaisi vaikuttaa tähän herkkään kiertoon mut anoppi tulee perjantaina kaukaa kylään ja sillä on synttärit ja puhui jo haluavansa synttäriskumppalasin. Ajattelin etten inssin jälkeen enää juo lasiakaan (nytkin ehkä lasi puoleen vuoteen), mut inssi onkin vasta ens viikolla nii mietin et uskaltaisinko sittenkin?
 
Tämä on kyllä ihanan puhelias palsta! :love: Riittää luettavaa tylsille automatkoille.

Mun ystäväpiirissä on paljon lapsettomuutta. Mulla oli todella realistiset kuvat siitä, ettei raskautuminen tapahdu heti kättelyssä, vaan kyllä sitä täytyy odotella. Varsinkin kun ikää on kuitenkin jo. Mutta olihan se eka yrityskierrolla melkoinen pettymys, kun menkat sieltä tulivatkin. Mulla nimittäin kävi niin, että ne oli viikon myöhässä ja kaikenmoisia oireita oli. Eikä ne oo koskaan myöhässä! Testit vaan näytti negaa. Vähän meinas ärsyttää tämä oma kroppa, kun heti tommosia kepposia tekee.:mad: Nyt en olekaan sitten testaillut, vaan odotellut aina menkkoja rauhassa. Ja sieltähän ne on joka kuukausi tullut. Olenkin sopinut itteni kanssa, että testaan vasta sitten, kun menkat on myöhässä.

On. Flo ennustaa mulle tänään ovista. Bongasin limat maanantaina ja eikös se ovis tuu vähän limojen jälkeen?:unsure: Tänään on alamaha ollut väsyneen ja painavan oloinen. En oo ennen edes ajatellut oviksen aikaa sen kummemmin. Kun ei ole ollut tarvis. Nyt sitä on alkanut vähän enemmän kuulostelemaan. Onko tää paineen tunne nyt ovisoire vai kuvitelmaa, koska flo oviksen mulle tälle päivälle ennustaa, ken tietää.:ROFLMAO: Oon kuitenki kellistäny miehen dpo-2 ja dpo-1. Tänään on välipäivä. Huomenna jatketaan ihan varmuuden vuoksi:sneaky:

Minut voi lisätä huomenna listalle ja piinailijoihin.
Tiitiäinen87, ya 5/20, kp 14/27
dpo1
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89 ja 3milia
@Tiukuna Olen joissain kierroissa ottanut lasillisen ennen ovulaatiota ja en ole huomannut eroa, ovisplussa tullut suurinpiirtein samaan aikaan ja kierto normaalin mittainen. Tässä kierrossa ennen ovista onkin mennyt useampi lasi, varmaan ämpärillinen oikeasti, ihan jännä nähdä vaikuttaako mitenkään. Mutta kait se alkoholi voi johonkin vaikuttaa, mutta kyllähän niin paljon tulee ihmiset vahingossa raskaaksi millä sattuu elämäntavoilla, että tuskin yhdestä lasista kiinni. Mulla kaveri kans hoidoissa nyt, ei ota yhtään hoitojen aikana. Vähän samaa suunnittelin itsekin. Mutta ehkä en kieltäydy yhdestä lasilliselta. Eli eipä ollut oikein asiasta mitään oikeeta tietoa :D

@Tiitiäinen87 tämä on kyllä mukava palsta, monet tylsät hetket menee mukavasti tätä lukiessa :) ainakin minulla tulee venyvät limat muutama päivä ennen ovulaatiota. Jospa se olis nyt sulla (y) ja minulla ei myöskään ole ollut mitään häiriötä kierrossa ennen yritysaikaa. Nyt kierto vaihdellut 23-32 vuorokauden välillä, on ovuloimattomia kiertoja, välivuotoja jne. Tekeekö stressi sitten, vai mikä :/
 
Mieskin lupautui testeihin (ei vielä ole varannut aikaa). Laitoin omahoidon kautta viestiä (pitkä tarina siihen) oman tk:n sairaanhoitajalle äskettäin. Nyt odotan vain vastausta/aikaa.
Hyvä mies! Meillä mies on onneks ollu koko ajan sitä mieltä että tottakai menee testeihin :)

Toivottavasti tekin saatte pian ajan! Mä jouduin tänään vielä kinumaan uutta aikaa, ku ollaanki ens viikko reissussa. Saatiin onneks aika sit heti seuraavalle viikolla :)

Vaikka tilanne onkin kurja, ni kiva kuitenkin että ollaan @KirJoh89 samassa aikataulussa, niin saa vähän vertaistukea! Oletan sun nimimerkistä että oot -89? Mä oon myös!
Ei olla kerrottu yrittämisestä saati vaikeuksista kenellekään, niin teidän (ja miehen!) lisäks mulla ei oo ketään kenelle puhua :( Kiitos siis, että ootte <3
 
Täällä on huomenna jo dpo10, jihuu, ehkä nyt alkaa olla kroppa suht normaali pillereiden lopetuksen jälkeen imetyksestä huolimatta.
Viimekshän menkat alkoi jo dpo6, joten huomattavaa parannusta siihen. Harmi vaan, ettei osunut tosiaan tallettelut miehen töiden takia kohdalleen, kun kerran ovisplussa tuli hienosti ja luteaalivaihekin on jo pidempi:confused:
 
Täällä on huomenna jo dpo10, jihuu, ehkä nyt alkaa olla kroppa suht normaali pillereiden lopetuksen jälkeen imetyksestä huolimatta.
Viimekshän menkat alkoi jo dpo6, joten huomattavaa parannusta siihen. Harmi vaan, ettei osunut tosiaan tallettelut miehen töiden takia kohdalleen, kun kerran ovisplussa tuli hienosti ja luteaalivaihekin on jo pidempi:confused:
Jospa seuraavaan kiertoon sitten onnistuisi tallettelut! :) ja just työkaveri kertoi, että kun he alkoivat yrittää kolmatta ja ajattelivat, ettei haittaa jos ei heti tärppää, niin eka kierrosta tärppäs ja vain kerran seksiä 6 pv ennen ovista! :D
 
Alan pikkuhiljaa ymmärtämään, miksi pilleripaketissakin sanottiin, että kannattaa odottaa yhdet luomumenkat ennen yrittämisen aloitusta. Mun luomukierto oli 19-23 päivän välillä ja pillereiden aikana tietysti hiukan pidempi 28 (siihen asti kun menkat tulivat). Nyt on kp24 ja kaikki testit näyttää positiivista, mutta mistäs sitä tietää pitäiskö menkkoja odottaa kp 19, 21, 23 vai kenties 35. Jos tää tästä vuodoksi muuttuu, niin pettymys on aivan järkyttävä.
 
Alan pikkuhiljaa ymmärtämään, miksi pilleripaketissakin sanottiin, että kannattaa odottaa yhdet luomumenkat ennen yrittämisen aloitusta. Mun luomukierto oli 19-23 päivän välillä ja pillereiden aikana tietysti hiukan pidempi 28 (siihen asti kun menkat tulivat). Nyt on kp24 ja kaikki testit näyttää positiivista, mutta mistäs sitä tietää pitäiskö menkkoja odottaa kp 19, 21, 23 vai kenties 35. Jos tää tästä vuodoksi muuttuu, niin pettymys on aivan järkyttävä.
Toivottavasti pysyy matkassa, tsemppiä piinailuun ❤ tunnistitko ovulaatiota?
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

23.07.2020 - TORSTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 3.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Taikinatonttu.............kp 39/?
Minouche……………….kp 36/22
Lillanna.............................kp 34/28-42
Hipposka.....................kp 28/29-32
3milia...............................kp 28/25-28
Jjenn...............................kp 28/29-33
Kasikuus......................kp 28/27-28
Heemilia.........................kp 28/30
Nokare..........................kp 27/29
Napsunen....................kp 27/35-37
Rimaleli..........................kp 27/30
Iinesankka....................kp 25/?
Mysteerio.......................kp 24/30
Zennuli..........................kp 23/25-28
Lovecoco.....................kp 23/30
-Lounatuuli-.................kp 20/28-35
Töppönen_....................kp 19/26
Alinna86.........................kp 17/28
Sinisilmät.........................kp 17/27-28
Tiukuna......................kp 17/29-31
Mäyh..............................kp 17/26-31
Mamtobe............................kp 16/28
Eeva650.........................kp 14/28-42
Nipsuneiti83.................kp 14/29
Tiitiäinen87.....................kp 14/27
Minttuni...........................kp 13/25
LaTila...................................kp 13/27
Goodway.......................kp 13/23
AnnMariii.........................kp 12/?
Kikkakolmas..............kp 11/28
Wbä...................................kp 10/26-28
Melissa86.....................kp 9/30-36
lulube..............................kp 8/29
Brunet82.......................kp 7/26-28
Aniaj..................................kp 4/28
Helmikorvakoru.......kp 3/27-28
Kirjoh89....................kp 3/28
pata-ässä.................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


pumpuli1........................dpo 14
pata-ässä....................dpo 14
Nokare............................dpo 12
Helmipupu...................dpo 12
3milia................................dpo 11
IinesAnkka82.............dpo 9
Mysteerio......................dpo 8
Töppönen_..................dpo 7
pikkumyyläine.............dpo 7
Mamtobe.........................dpo 3
Sinisilmät.........................dpo 3
Mäyh..................................dpo 2
Tiitiäinen87.....................dpo 1
minttuni.............................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mihinhän mun unet katoaa, kun tänään taas 4.50 yläällä :( Sit illalla jo seiskan aikaa ois valmis nukkumaan.
Alkaispa jo menkat. En mä ainakaan halua, et kierto venyy yhtään enempää, kuin sen 2pvä (kun ovis oli 2pvä myöhemmin) .. Nyt alkaa olla jo fiilis menkkojen kannalla, kun alaselkää polttelee nyt jatkuvalla syötöllä toissayöstä asti. Aika hyvillä mielin menossa kohti uutta kiertoa :) Toistaiseksi! :D Katsotaan mikä on olo, kun vuoto alkaa.. Mut ens kierrossa kyl keskityn olemaan ajattelematta mitään ja aika meneekin varmaan kivasti, kun keskittyy katsomaan kun talo nousee ♡ Elokuun alussa on talopaketin toimitus, ni tulee varmaan ihmeteltyä iltaisin raksalla mitä ovat talofirman pojat saaneet aikaan, kun ite on töissä. Listan päivityksen saa siis jossain vaiheessa joku ottaa haltuun ;) Vaikka kivaahan tuota on ollut päivitellä ♡
 
Mihinhän mun unet katoaa, kun tänään taas 4.50 yläällä Sit illalla jo seiskan aikaa ois valmis nukkumaan.
Alkaispa jo menkat. En mä ainakaan halua, et kierto venyy yhtään enempää, kuin sen 2pvä (kun ovis oli 2pvä myöhemmin) .. Nyt alkaa olla jo fiilis menkkojen kannalla, kun alaselkää polttelee nyt jatkuvalla syötöllä toissayöstä asti. Aika hyvillä mielin menossa kohti uutta kiertoa Toistaiseksi! Katsotaan mikä on olo, kun vuoto alkaa.. Mut ens kierrossa kyl keskityn olemaan ajattelematta mitään ja aika meneekin varmaan kivasti, kun keskittyy katsomaan kun talo nousee ♡ Elokuun alussa on talopaketin toimitus, ni tulee varmaan ihmeteltyä iltaisin raksalla mitä ovat talofirman pojat saaneet aikaan, kun ite on töissä. Listan päivityksen saa siis jossain vaiheessa joku ottaa haltuun Vaikka kivaahan tuota on ollut päivitellä ♡
Millon ajattelit testata uudestaan jos ei nyt menkat ala? :X3:
Oman talon raksaa on kyllä niin mukava seurata ja varsinkin talopaketti nousee ja edistyy ihan hurjan nopeesti(y):giggle::giggle:
Onnea teille jo nyt uuteen kotiin:love:
Mä voin taas ruveta listaa päivitteleen kun täällä kuitenkin roikun päivittäin ja yritys ei oo edes vielä menossa, niin oon täällä vielä monta kuukautta vain taustalla seuraamassa:D
 
@Loree varmaan su testaan, mut testasin mä ovistestin ja pitää kyl ihmetellä, että kuulunko mä siihen pieneen porukkaan, jolla se näyttää tulevat menkat vai onko mulla muka ovis tulossa, koska jaksan ihmetellä tuon vahvuutta edelleen. Tänä aamuna töihin mentäessä tuikki oikealle munasarjaan ihan kuin oviksen aikaan :eek: Jos ovis on muka tulossa (mitä epäilen kuitenkin) niin tallettelut on kyl jäänyt tekemättä ja tänään pakko aloittaa varuiksi :LOL:

 

Yhteistyössä