No ei oikeastaan! Mulla yleensäkin oviksen aikaan aika vähäiset limat. Ja ei tän vv määrän seasta kyl mitään limoja osaa bongailla. Sain sen tosi vahvan ovisplussan 10.7 ja siitä lähtien vv määrä ollut tosi runsasta joka pvä (ilman suojaa ei voi olla)@Kasikuus onko muita ovisoireita, limoja, tms.? Mullehan se lykkäsi viime kierrossa oviksen kp 30, huomasin limoista ja tuikkimisista, että nyt tuli kyllä myöhään. Mulle tuo 15 päivän heitto on kyllä suhteellisen normaalia...
Jännä juttu, ei tuo testi varmaan ovista merkkaile ja suuri vv:kin varmasti viittaisi johonkin muuhun. Toivotaan, että ne menkat ei sieltä alakaan Oliko se raskaustesti jonka teit kuinka luotettava aikaisilla päivillä?No ei oikeastaan! Mulla yleensäkin oviksen aikaan aika vähäiset limat. Ja ei tän vv määrän seasta kyl mitään limoja osaa bongailla. Sain sen tosi vahvan ovisplussan 10.7 ja siitä lähtien vv määrä ollut tosi runsasta joka pvä (ilman suojaa ei voi olla)
Viimeks tuo r-testi näytti haaleaa viivaa dpo11. Eilen ei näyttänyt mitään samoilla päivillä. Ja herkkyys oli siis 10mqJännä juttu, ei tuo testi varmaan ovista merkkaile ja suuri vv:kin varmasti viittaisi johonkin muuhun. Toivotaan, että ne menkat ei sieltä alakaan Oliko se raskaustesti jonka teit kuinka luotettava aikaisilla päivillä?
Testasin viime vuonna 4 kiertoa putkeen (touko-elokuu) apteekista ostetuilla puikkotesteillä. En saanut ovista kiinni ja hakeuduimme tutkimuksiin. Eka kierto, mikä ultrattiin, oli ovuloimaton. Loppukierron olin tikuttelematta, koska raskaaksi ei todennäköisesti luomuna voi tulla, mutta tammikuuussa jatkoin tikuttelua. Nyt tämän vuoden puolella hyvin suurella todennäköisyydellä ovis tullut joka kierrossa. Saan kiinni niin, että liuiskoilla testaan 1-2 x päivässä ja sitten kerran digillä vielä varmistan, että tulihan plussa. Viime vuonna testasin vain kerran päivässä, voi olla että mennyt ohi. Eilen esim. oli liuskat tosi vaaleat ja tänään jo lähellä plussaa. Ohi saattais mennä, jos en kahdesti testaisi.@pumpuli1 On selvästi vahvistunut!
@Kasikuus Talo asiat on kyl jänniä ja saa ajatukset muualle. Meillä myös uuden talon metsästys käynnissä, jospa pääsis jouluksi uuteen kotiin
Mä en oo ihan varma tästä kierrostani nyt. Laskeskelin, et mul kaksi vikaa kiertoa ollut sen 27pv, eikä 28. Viime viikom torstaina eli kp24 alkoi pieni tuhruvuoto, oli hyvin vähäistä ja jatkui sinne su asti. Sit maanantaina iltapäivällä alkoi vuotaa enempi ja tiistaina ihan kunnolla. Eilen kuitenkin vuoto väheni paljon ja tänään ei tuu mitään. Mietin, ku olen kp1 laskenut maanantaista, et olenko nyt ihan hakoteillä kiertoni kanssa. Mutta eikös kp1 oo se kun on ensimmäinen kunnon vuotopäivä? Näin laskettuna mun menkat kesti 2pv vain.
Testaan tässä kierrossa vielä ovis tikkuja ja jos en niillä saa ovis plussaa, niin jätän tikuttelut pois.
Näyttääkö teillä muilla ovis testit aina plussaa?
Okei. Mä ostin liuskoja ja digejä, ni koitan niillä saiskos plussan..mut tiedän itteni, et oon ihan psykooseis, jos ne ei tuota toivottua tulostaTestasin viime vuonna 4 kiertoa putkeen (touko-elokuu) apteekista ostetuilla puikkotesteillä. En saanut ovista kiinni ja hakeuduimme tutkimuksiin. Eka kierto, mikä ultrattiin, oli ovuloimaton. Loppukierron olin tikuttelematta, koska raskaaksi ei todennäköisesti luomuna voi tulla, mutta tammikuuussa jatkoin tikuttelua. Nyt tämän vuoden puolella hyvin suurella todennäköisyydellä ovis tullut joka kierrossa. Saan kiinni niin, että liuiskoilla testaan 1-2 x päivässä ja sitten kerran digillä vielä varmistan, että tulihan plussa. Viime vuonna testasin vain kerran päivässä, voi olla että mennyt ohi. Eilen esim. oli liuskat tosi vaaleat ja tänään jo lähellä plussaa. Ohi saattais mennä, jos en kahdesti testaisi.
Nojoo viime kierros en saanut liuskaan asti sitä ovisplussaa, mut limoista olin kyl aika varma, milloin se ovis olis ollut. Testasin vaan kerran päiväs ja vähä mihin aikaan sattus. Jos nyt yhden mahiksen annan ja sit(etten sekoa) luotan taas kropan tuntemuksiin.@Aniaj Mulla näyttää pitkin kiertoa haaleaa ja melko punaista viivaa ovistikut. Viime kierrossa ovistikkuun tuli plussa, sitä edellisessä oviksen aikaan tuli lähes yhtä punainen kuin tarkistusviiva. Kuitenkin uhosin täällä aikaisemmin nakkaavani tässä kierrossa ovistikuilla vesilintua ja niin aion tehdäkin. Viime kierto meni ihan tikkujen kanssa kriiseilemiseksi kun koko ajan sai miettiä että onko se vai eikö se oo. Luotan tuikkimisiin, tisseihin ja limoihin oviksen ilmoittajina.
Mä aina kerron ku ihmiset miettii et tuleeko ovulaatio kun ei plussaa löydy niin mun oman kehoni ihmeellisyydestä. Mulle on esimerkiksi neuvottu ihan tuolla lääkärissä tikuttaa kerran päivässä aamuisin, mut mulla menis silleen koko ovulaatio ohi. Tikutan kahdesti päivässä. Se yleensä riittää, mut esimerkiksi viime kierrossa normaali aamu ja ilta tikutuksella olisi mennyt ohi. Jotenkin sattuman kaupalla testasin myös klo17 iltapäivällä ja se oli sen päivän ainoa plussa ja sen kierron siis ovis+ (Teen digitestejä et ei oo edes viivan vahvuudella arpomista). Lisäksi itsellä esimerkiksi Onestep ei näytä plussaa ollenkaan. PCn plussa ei oo tasavahva mut silti todistetusti ovulaatio tapahtuu@pumpuli1 On selvästi vahvistunut!
@Kasikuus Talo asiat on kyl jänniä ja saa ajatukset muualle. Meillä myös uuden talon metsästys käynnissä, jospa pääsis jouluksi uuteen kotiin
Mä en oo ihan varma tästä kierrostani nyt. Laskeskelin, et mul kaksi vikaa kiertoa ollut sen 27pv, eikä 28. Viime viikom torstaina eli kp24 alkoi pieni tuhruvuoto, oli hyvin vähäistä ja jatkui sinne su asti. Sit maanantaina iltapäivällä alkoi vuotaa enempi ja tiistaina ihan kunnolla. Eilen kuitenkin vuoto väheni paljon ja tänään ei tuu mitään. Mietin, ku olen kp1 laskenut maanantaista, et olenko nyt ihan hakoteillä kiertoni kanssa. Mutta eikös kp1 oo se kun on ensimmäinen kunnon vuotopäivä? Näin laskettuna mun menkat kesti 2pv vain.
Testaan tässä kierrossa vielä ovis tikkuja ja jos en niillä saa ovis plussaa, niin jätän tikuttelut pois.
Näyttääkö teillä muilla ovis testit aina plussaa?
Ihan ekaa me tässä ollaan alulle yrittämässä@Tiitiäinen87 monesko lapsi, niin päivitän senkin listaan? Sulla on hieno nimimerkki Minä nimesin siskoni masussa olevan vauvan tiitiäiseksi reilu 7v sitten ja tilasin hänelle myös hatun, jossa lukee tiitiäinen
Joo siis minä olin aivan sekaisin viime kesänä, kun en saanut sitä ovista kiinni. Itkin ja riehuin. Todella ikävät fiilikset jäi silloin tikuttelusta. Ja voi sitä ilon tunnetta, kun tammikuussa vihdoin digi hymyiliOkei. Mä ostin liuskoja ja digejä, ni koitan niillä saiskos plussan..mut tiedän itteni, et oon ihan psykooseis, jos ne ei tuota toivottua tulosta
Mulle tulee inssiin keltarauhasen toimintaa tukemaan lääke. Koska luteaalivaihe 10vrk ja viimisenä päivänä ennen kunnon vuotoa alkaa tiputtelu. lääkettä ei oteta ainakaan alkukierrosta, vaan oisko vasta oviksesta eteenpäin? En tiedä lääkkeen nimeä. Voisitko vielä soittaa nyt ennen viikonloppua ja kysyä asiasta?Mä aina kerron ku ihmiset miettii et tuleeko ovulaatio kun ei plussaa löydy niin mun oman kehoni ihmeellisyydestä. Mulle on esimerkiksi neuvottu ihan tuolla lääkärissä tikuttaa kerran päivässä aamuisin, mut mulla menis silleen koko ovulaatio ohi. Tikutan kahdesti päivässä. Se yleensä riittää, mut esimerkiksi viime kierrossa normaali aamu ja ilta tikutuksella olisi mennyt ohi. Jotenkin sattuman kaupalla testasin myös klo17 iltapäivällä ja se oli sen päivän ainoa plussa ja sen kierron siis ovis+ (Teen digitestejä et ei oo edes viivan vahvuudella arpomista). Lisäksi itsellä esimerkiksi Onestep ei näytä plussaa ollenkaan. PCn plussa ei oo tasavahva mut silti todistetusti ovulaatio tapahtuu
ON: Siis oikeasti mä taas itken tätä pientä stressiäni täällä. Mua niin turhauttaa tää miten ovulaatio tuntuu venyvän ja venyvän myöhäisemmälle joka kierrossa. Tikuttelun tuntuu stressaavimmalta.
Okei kyl viime kierrossa ovulaatio oli mun "normipäivien" rajoissa kp19? Mut nyt tässä kierrossa se on taas toissakierron tapaan tulossa sit ~kp21. Mulla nimittäin muuten on luteaali aika tarkalleen joku 13-14 päivää mut näissä myöhäisen oviksen kierroissa ne menkat tulee aina "läpi". Vähän aiemmilla luteaalipäivillä, koska se mun keltarauhashormoonitaso putoaa kyl nopeammin (vähän niinku niiden jos ovis olis ollu aiemmin nii niiden kiertojen mukaan) Tietääkö joku auttaisiko esimerkiksi se keltarauhashormoonilisä tukemaan tuota luteaalivaiheesta? (Vai olisikohan pitänyt jo alkukierrossa käyttää) Pelottaa et mulla muuten tässä kierrossa mennään jo niin alhaisilla hornoonitasoilla et jos hedelmöittyminen tapahtuisi, ei alkio pystyisi kuitenkaan kiinnittymään. Pitää kysyä lääkäriltäkin tätä mut pelkään et se ajattelee et kysyn tyhmiä
Onneks jos joudutaan ens kiertoon nii saan ne ovulaatiota aikaistavat lääkkeet. Onhan se nyt ihan sika pitkä aika odottaa 3vko menkkojen alusta ovulatiota, joka ei tuu koskaan suunnitellusti
EDIT. Ja yks mikä lisää stressiä on koska Flo näytti lämpöjen perusteella oviksen olleen jo. Vaikka tiedänkin ultran perusteella ettei se viel ollut nii aivot sanoo "mitä jos"
Pahoittelut tsemppiä ja toipumistaPitää tulla tänne pikaisesti avattuun. Eipä mennyt mun kohdalla taaskaan niinkö strömssössä Eka lääkkeellinen tyhjennys, siittä viikko niin kaavinta ja hcg nousee edelleen. Tänään hcg jotain 12 00 ja paljastu kohdun ulkoiseksi. Nyt sit leikkaukseen, kun ei piikit enää auta
Voi eikä!Pitää tulla tänne pikaisesti avattuun. Eipä mennyt mun kohdalla taaskaan niinkö strömssössä Eka lääkkeellinen tyhjennys, siittä viikko niin kaavinta ja hcg nousee edelleen. Tänään hcg jotain 12 00 ja paljastu kohdun ulkoiseksi. Nyt sit leikkaukseen, kun ei piikit enää auta