Toiveissa vauva 2021

Oviksen tikuttelijoilla kuvaa. Onestep testi. Kun painaa kuvalinkkiä, niin numero lopussa on testaamisen kellonaika. Alin on plussa, varmistin clearbluen digitestillä. Elikkä tuo on oikeasti virlä kaukana ohjeen mukaisesta plussasta. Mutta näillä testeillä aion hoitoihin lähtä, tunnistan jo plussaksi tuon alimman ja digi varmistaa. Mutta jos katsoo vuorokausi ennen otettua kuvaa, hyvin haalea viiva. Testaan ehkä nyt vasiten huomenna, niin kerron että onko aamulla tai 24h kuluttua jo kadonnut viiva. Luulen, että en sais kiinni, jos vain kerran päivässä testaisin.

 
Mutta siis joo.. en tiiä, koko päivän ahdistanut kun aamulla näin kaveria, joka seurustellut vähemmän aikaa kuin minä ja ei ole koskaan erityisemmin halunnut lapsia, ja on nyt sitten raskaana. Ja heti tärpännyt. Ja ei ole tietenkään edelleenkään meiltä pois, mutta kyllähän se joka kerta nostaa pintaan surun omasta tilanteesta. Vaikka eihän tässä ole mitään hätää, hoidot alkaa ja mahdollisuuksia varmasti on. Mutta kyllä pettymykset alkaa tuntumaan jo tässä kohtaa.
 
Listalle tänään dpo -1 tai huomiselle dpo 0. Ei toimi värit. Päivitätkö vielä huomenna @Kasikuus ? ❤

Joo ja siis nyt on ihan omaa napaa nämä jutut, mutta yksinäiseltä tuntuu, ei ole mies kotona ja ei jaksa kelle tahansa selittää jostain ovisplussasta. Olen tuosta kyllä taas niin iloinen, vaikka eihän se tarkoita, että ovis edes tulee. Mutta silti.. kyllähän tässä varmasti taas toiveet nousee onnistumisesta, mutta toisaalta lohduttaa tieto hoitojen alkamisesta.
 
Hei kertokaas viisaammat, että oliko noi Rfsu testaa varhain-puikot sellasia, jotka antaa herkästi viivan paikkaa tai virheellistä viivaa?
Sain just sellaiseen tälläisen, mutta en vielä innostunut, ku ei saa selvää, että onko ees väriä.. :D Ja muistelen lukeneeni vähä huonookin noista Rfsun testeistä. Ostin silti :D
Nyt dpo 12..

 
Mua on mietityttänyt yks juttu. Mulla siis niin et ma 6.7 oli pientä vuotoa ja tiistaina 7.7 poistettiin kierukka ja siitä oli vuotoa enemmän ja vähemmän vielä 10 päivää. Sit siitä aloin tikuttaa ovista ja eka haalea viivaa ja su 3 päivää vuodon loputtua oli kaks tasavahvaa viivaa, joka sit oli jo maanantaina haaleempi. Ja laskin niin et ovis ois ollu maanantaina ja nyt siis dpo 3. MUTTA! Mulla ei oo ollu mitään limoja eikä edes minkään näköstä valkovuotoa, vaan rutikuivaa ton tyhjennysvuodon/menkkojen jälkeen. Kipuja kyllä on ollu viikonlopusta lähtien enemmän ja vähemmän millon missäkin lantion alueella. Voiko ovis ees tapahtua jos ei oo mitään limoja??
 
Hei kertokaas viisaammat, että oliko noi Rfsu testaa varhain-puikot sellasia, jotka antaa herkästi viivan paikkaa tai virheellistä viivaa?
Sain just sellaiseen tälläisen, mutta en vielä innostunut, ku ei saa selvää, että onko ees väriä.. Ja muistelen lukeneeni vähä huonookin noista Rfsun testeistä. Ostin silti
Nyt dpo 12..

Oi mä nään tossa
Hei kertokaas viisaammat, että oliko noi Rfsu testaa varhain-puikot sellasia, jotka antaa herkästi viivan paikkaa tai virheellistä viivaa?
Sain just sellaiseen tälläisen, mutta en vielä innostunut, ku ei saa selvää, että onko ees väriä.. Ja muistelen lukeneeni vähä huonookin noista Rfsun testeistä. Ostin silti
Nyt dpo 12..

Oi mä nään tossa kyllä vähän väriäkin! ❤Kun sain pari jotain valhehaamua apteekin ultralla, ni toi rfsu oli kyllä niiiin nega kun vaan olla ja voi. Myös avattuna
 
Hei kertokaas viisaammat, että oliko noi Rfsu testaa varhain-puikot sellasia, jotka antaa herkästi viivan paikkaa tai virheellistä viivaa?
Sain just sellaiseen tälläisen, mutta en vielä innostunut, ku ei saa selvää, että onko ees väriä.. Ja muistelen lukeneeni vähä huonookin noista Rfsun testeistä. Ostin silti
Nyt dpo 12..

Kyllä tossa jotain haaleaa näkyy! :X3: Toivottavasti alkaa vahvistua❤
 
Alko jännittää ihan hirveesti..
Kävin äsken viel kurkkaan sitä ni nyt se viiva näkyy jo ilman että avaa testin. Tiiän ettei sais enää katsoo, mutta pakko rääkätä näköjään itteensä.. :D
Mulla on tänään ollut niin huono olo koko päivän. Aamulla tein negan predictor earlyllä.. No kävin töiden jälkeen kaupassa ja pakko oli tietty nyt ihan huvikseen illalla pissata tikkuun vaikka just aamulla tuli nega. :DVoiks tää olla mahdollista ees..
Ainakin tulis joku selitys tälle ololle. Oksettaa nytkin ihan hirveesti, mut oon syönyt tänää vähä huonosti ja liian harvoin, joten johtuu varmaan siitä. Mut en uskalla viel innostua ku en nää että onko värii vai ei ja enää siihen testiin ei voi luottaa ku meni jo testiaika.. Että näitä mun touhuja taas :D
 
@minttuni Aattelin kyllä vielä hetken täällä roikkua. Luultavasti alan katoamaan, kun on menossa joku kp 5 tms. ni ehtii rentoutua ennen ovista kunnolla. Jotenkin sitä niin myötäelää täällä kaikkien tunteissa ja samalla omissa, että miksi se ainut plussa vietiin pois ja kuinka kauan saattaa mennä, että uusi plussa tulee. Eli selvästikään en pysty rentoutumaan, koska viime kierrossa katoaminen auttoi.
Ymmärrän niin hyvin sinun harmituksen ❤ Itse käyn samoja tunteita läpi todella useasti ja toisinaan myös palstalla tuntuu pahalta, mutta silti onnellinen muiden puolesta ❤ Kyllä me vielä saamme nyytit syliin, se tulee sitten, kun hänen on tarkoitus tulla ♡♡

@Helmipupu Kyllä siellä näyttää pilkistävän jotain ♡
 
Teinkin äsken testin, vaikka sinänsä ihan turhaa :D Mut nähdään miehen kaa seuraavan kerran vasta sunnuntaina ja, jos oliskin nyt jo näkynyt, niin oltais nähty yhdessä se :D Mut siis jonkun superhaaleen viivanpaikan sain tihrustettua pregcheck-liuskaan (herkkyys 25), iltapissa, tunnin pidätys ja dpo 11:ROFLMAO: Toisin sanoen aivan turha testaus:LOL: Mut lauantaiaamuna uus, jos ei tiputtelu tai menkat sitä ennen ala(y)

Edit. Ja mieskin sai tihrustettua, kun kohdan näytin :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
@minttuni Ihan kuin olisin omia ajatuksiani lukenut, mäkin sain kesälomani aluksi kuulla että mun paras ystävä on raskaana - tietysti kävi äkkiä vaikka kierrot kuulemma mitäsattuu eikä oltu yritetty. Juuri kun tuntui että oma suru keskenmenosta alkoi jollain lailla tasaantua niin sitten tämä... ja kyllä oon itkeny monet itkut nyt tätä asiaa. Tää oli just se luottokaveri kuka on mua tukenut tässä kahden vuoden yrityksen ja pettymysten aikana ja ollut juuri se kenen kanssa on voinut lähteä pitämään hauskaa ja on saanut ajatukset muualle yrityksestä ja kaikesta paskasta. Nyt sitä ei enää oo. Ja eniten toki surettaa että meidän lasketut ajat olis olleet lähekkäin jos meidän pienen sydän ei olis lakannut lyömästä eikä saada kokea tätä yhdessä vaan joudun tasapainoileen katkeruuteni kanssa. Viime vuonna kun mulla oli keskenmeno niin leivoin kakkuja toisen hyvän ystävän vauvakutsuille. Kyllä mä mietin että mitä pahaa oon tehny kun asiat menee näin.
 
Kiitos kaikille kivoista viesteistä ja varovaisista onnitteluista. Tänään tai huomenna on vasta 4+0 oviksesta laskettuna, joten ihan nöyrin ja rauhallisin mielin mennään tässä päivä kerrallaan :) koko ajan pelko persiissä, että menkat alkaa ja näin jo siitä untakin viime yönä.

@Persikka123 voi ei, kuinka ikävää!! Sua nyt todella koetellaan tarpeettoman paljon :( <3

@Helmipupu taitaa sieltä joku pilkistää! Aamulla uutta testiä ja kuva tietenki tänne :geek:

Voimia kaikille, jotka kamppailevat vaikeiden tilanteiden kanssa <3 Ymmärrän itse olevani äärimmäisen onnekas ollessani tilanteessa, jossa ensimmäisessä kierrossa tulee plussa, vaikkei se mitään vielä takaakkaan. Minulla on hyvä ystävä, joka kamppailee lapsettomuuden kanssa ja olen paljon pohtinut aikaisemmin, että miten toimin jos raskaudun ennen häntä. Päätin, että kerron hänelle ensimmäisenä, koska hänkin on jakanut minun kanssani kaikki onnistumiset ja epäonnistumiset, enkä halua että hänelle tulee sellainen olo, että olen ns. pimittänyt tietoa.

Toivon kaikille plussatuulia mahdollisimman pian:love:
 
Tsemppiä vaikeisiin fiiliksiin <3 samaistun kyllä niihin, vaikka hieman eri syystä - yhden kun olen menettänyt, niin koen raskausajan ja vauvan saamisen elävänä syliin haastavaksi, koska esikoinen meiltä vietiin. Miksi meille kävi se hyvin epätodennäköinen, kun suurimmaksi osaksi raskaaksi vain tullaan ja vauvat vaan syntyy, elävinä ja terveinä.

Vauvauutiset on tosi tunteita herättäviä varmasti useille, eri syistä.

Toivon kovasti että kaikille meille haaveilijoille ja odottajille onni suodaan <3
 
@Persikka123 paljon voimia ja toivottavasti leikkaus sujuu hyvin. Tosi kurja tilanne :(

Masentavaa kuulla että useammalla ovisplussan löytäminen on ollut noin työn takana. Itse tikutin elämäni ekaa kertaa ovista keskiviikkona, ja toivoin että voisin oviksen bongata ihan vaan aamutikutuksilla (digitesti). Mutta onko siis niin, että vaikka digiin tulis hymynaama, ei ovulaatiota välttämättä tapahdu? Mitenköhän varma ovulaation merkki limojen ja himojen muutokset on, osaako kukaan arvailla? Itse odotan huomiselle ovista viime kiertojen tuntemusten perusteella.
 
Toivotaan @3milia, että se jokin pilkistys siellä tikussa olisi nyt se plussa!!:X3::love:

Tässä muuten terkkuja yheltä hullulta laborantilta, otin kuvan näistä mun kahen kierron ovistikuista (jotka oon säästänyt, että voisin sitten tarvittaessa vertailla viivan vahvuutta tulevissa kierroissa). Nää on One Steppejä, ja tosiaan ajattelin että voi kiinnostaa jos joku pohtii että miten vahvana se ovisplussa noihin yleensä piirtyy jne. Omien tuntemuksien mukaan mulla on ovis ollut ekassa kierrossa kp 17 ja tokassa kp 13. En sitten tiiä, yleensähän sen ajatellaan olevan seuraavana päivänä vahvimmasta viivasta, mutta mulla on kyllä ollut koviakin oviskipuja just noina päivinä.:unsure:

Ps. Vannoin ennen yritystä, että musta ei tuu mitään hullua tikkunaista. Miten meni noin omasta mielestä?:ROFLMAO::ROFLMAO:

Pps. En tiiä miks osa on noin kellertäviä, en oo kuitenkaan koko tikkuja siellä pissassa uittanut:p

 

Yhteistyössä