Mul on ihan hölmö olo ja pelottaa täl hetkellä koko raskaus asia.
Esikoinen sai alkunsa heti ja toinen sai alkunsa siten, että olin juuri lopettanut renkaan käytön, kun se ei sopinut mulle. Vietettiin miehen kans juhannusta, kun esikoinen oli hoidossa ja siinä sitten tuli pidettyä kivaa ilman suojatoimenpiteitä ja pam, se oli siinä. Olen äärimmäisen kiitollinen ja onnellinen, että mulla on ollut hyvä onni raskautumisien kanssa, mutta tätä kolmatta yrittäessä, mulla on suuri epävarmuus, että mahdanko enää raskautua ikinä! En tiedä mistä tämä kumpuaa, mut on vaan tosi epävarma olo..varsinkin kun kuume on todella kova, niin pelottaa entistä enemmän.
Viime kierrossa koitin ensimmäistä kertaa rfsun ovistikkuja ja en saanut niillä ovista näkyviin. Limojen perusteella luulisin tietäväni milloin ovis oli(jos oli) Tästä tietenkin tuli paha mieli ja nyt tilasin uusia testejä ja en oo varma uskallanko edes yrittää niiden avulla bongata ovista.
Joo ihan hölmöjä murheita, varsinkin kun mulla jo kaksi tervettä ihanaa tyttöä, mut silti pelko siitä, ettei kolmatta tulisikaan on kamala..
Millä tavoin te bongailette ovista? Miten tuo lämpöjen mittailu toimii? Nä mulle ihan uusia asioita