Toiveissa vauva 2021

Yh auttakaa mua. Eihän nää oo samanvahvuiset? Alempi on toissakierron ovisplussa PC:llä ja ylempi on äsken tehty PC. Mulla ei oo ku kaks digiä jäljellä nii en sit äsken raskinut upottaa sitä, koska oviksen ei pitäisi vielä muutamaan päivään tulla mut nyt tiirailin näitä kuvia keskenään ja rupesi pelottamaan et tässäkö se ovis nyt sit jo on. Taustatietona et mulla ei siis koskaan tummene nuo ovistikut. On semmoisia " haamuja" yleensä koko kierron ja nyt söiköhdin jotenkin ku tuo olikin noin tumma jo.


Ei tässä muuten mitään mut viime kierrossa just tähän aikana tehty pissa kp18 oli plussa ja aamupissa sekä iltapissa oli negoja nii pelkään et menee ohi vahingossa
Ylempi on haaleempi!
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj ja Tiukuna
Mulla oli kans ekan kierron jälkeen aivan totaalinen murtuminen ja romahdus :cry: Varmaan PMS vielä pahensi oloo ihan huolella.. Nää seuraavat ei oo ollut yhtään niin pahoja :) Jotenkin osaa valmistautua ja suhtautua ja tiedostaa, että hyvin voi mennä se puol vuotta-vuosi ennen kun tärppää, vaikkei ois mitään vikaakaan(y) Ja mä kans helpotin olooni sillon huhti-toukokuussa, että tuntuu kevät-kesävauva enemmän "omalta" (voiko noin sanoa?!) kun talvivauva❤ Vaikka oikeesti sillä ei oo mitään väliä ja innolla talvivauvankin vastaan otetaan, jos ei sitä ennen meillä onnistu❤
Mua itketti myös eniten eka kierron jälkeen. Ja nyt itkettää jonkun verran. Yleensä itkettää, kun jotain tutkimuksia tai hoitoihin liittyvää järjestelee tai jutteler niistä jonkun kans. Että välttämättä se uusi kierto ja vuoto ei itketä, vaan vähän myöhemmin kun asiaa alkaa ajattelemaan, niin itkettää.
 
Mun silmään tuossa ylemmässä testiviivaan ja konttoriviivan ero on suurempi, kuin alemmassa. Eli että tuo ylempi on vaaleampi vielä. Oliko sulla kohta jo se ultra?
No siis huomenna! Mut kun ei siellä näy kuitenkin ihan sitä tarkkaa hetkeä milloin se irtoaa. Viimeksikin plussan jälkeen iltapäivällä kun oli inssi nii ei ollut vielä ne munasolut irronnut. Toki siellä sen koon näkee. En tiedä. Nää testaamiset on vaan nii stressaavia :(

Edit. Ja siis jos ne näyttää valmiilta ni inssi sovitaan perjantaille ja pistetään se irroituspistos. Siinä ei hirveästi auta jos ovis olisikin huomenna nii se menee liian myöhälle :(
 
Mua itketti myös eniten eka kierron jälkeen. Ja nyt itkettää jonkun verran. Yleensä itkettää, kun jotain tutkimuksia tai hoitoihin liittyvää järjestelee tai jutteler niistä jonkun kans. Että välttämättä se uusi kierto ja vuoto ei itketä, vaan vähän myöhemmin kun asiaa alkaa ajattelemaan, niin itkettää.
Voin vaan kuvitella, varmasti rupee tuntuu pahemmalta, jos yritys vaan jatkuu ja jatkuu :cry: Voimia niin paljon @minttuni ❤ Toivon teille niin kovasti sitä plussaa mahdollisimman pian❤
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
@minttuni Toivon niin kovasti, että hoidoilla viimeistään saisitte oman nyytin ❤ Pitkä on ollut odotus ja toivottavasti se pian palkitaan :X3:
Mulla muuten kävi kerran alkukierrossa niin, että ovistikku anto tummaa viivaa ja sit seuraavana päivänä oli haalea ja sit menikin varmaan 3-4pvä et sai plussan testiin..

@Tiukuna Tsemppiä ultraan, toivottavasti tämä kierto ei mene hukkaan ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Tiukuna
Heips !
Onko kellään ollu heti kohta ovulaation jälkeen pahoinvointia ? Mulla on nyt dpo 1 ja jotenkin kummallisen huono olo ja alavatsassa tuntuu hassulta.. Raskaus oireita ei missään nimessä voi olla.. mut onko normaalia ?
Toki tän päivän aika on lh-hormonitaso laskenu tosi rajusti.. :unsure:
 
Apua.. Nyt alko jännittää täälläkin.
@Kasikuus innoittamana tein äsken ihan lyhyen pidätyksen jälkeen ovistestin, koska niitä on nii paljon mulla. Digin tietty tuhlasin.
Tein sen ja aattelin käyn pikasuihkussa sillä välin kun se valmistuu ja menin sitten katsomaan odottaen sitä tyhjää ympyrää.. Mutta sain vilkkuvan hymynaaman???? Kaksoishormonitesti. Mitähän tää ny sitten meinaa vai innostuinko turhaan?? Nappasin viel kuvan, josta tosin vilkkumista ette nää :D


Jos tää merkkais raskautta nii eiks pitäis jo jossain raskaustestissä näkyä.. Vai onko iltasin mulla paras aika testata :D kehtaiskohan sitä vielä tuhlata raskaustestejä, kun pissa on viel astiassa..
Nyt sit takokaa järkeä tänne pliis... :D
Miks toi vilkkuu nyt dpo 10?
 
Heips !
Onko kellään ollu heti kohta ovulaation jälkeen pahoinvointia ? Mulla on nyt dpo 1 ja jotenkin kummallisen huono olo ja alavatsassa tuntuu hassulta.. Raskaus oireita ei missään nimessä voi olla.. mut onko normaalia ?
Toki tän päivän aika on lh-hormonitaso laskenu tosi rajusti.. :unsure:
Mulla tuli pahoinvointia ekaa kertaa tässä kierrossa heti oviksen jälkeen.. Tikutin siis oviksen ja oksensin dpo1 ja pohdin, oonko tulossa kipeeks. En tullut, joten liittyi vissiin ovikseen. Mutta en tietty oo sata prosenttisen varma.
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni ja Mamtobe
Apua.. Nyt alko jännittää täälläkin.
@Kasikuus innoittamana tein äsken ihan lyhyen pidätyksen jälkeen ovistestin, koska niitä on nii paljon mulla. Digin tietty tuhlasin.
Tein sen ja aattelin käyn pikasuihkussa sillä välin kun se valmistuu ja menin sitten katsomaan odottaen sitä tyhjää ympyrää.. Mutta sain vilkkuvan hymynaaman???? Kaksoishormonitesti. Mitähän tää ny sitten meinaa vai innostuinko turhaan?? Nappasin viel kuvan, josta tosin vilkkumista ette nää


Jos tää merkkais raskautta nii eiks pitäis jo jossain raskaustestissä näkyä.. Vai onko iltasin mulla paras aika testata kehtaiskohan sitä vielä tuhlata raskaustestejä, kun pissa on viel astiassa..
Nyt sit takokaa järkeä tänne pliis...
Miks toi vilkkuu nyt dpo 10?
Testaahan ihmeessä!:eek:
Mult ei järkeä saa, kun kyse r-testistä :ROFLMAO:
 
Tuli muuten tällain yht'äkkiä mieleen, et jos tässä nyt raskaana ollaan ja se jatkuu, niin kannattaako mun mennä sinne endo tutkimuksiin? :unsure: Sinne aika ois ens viikon perjantaina, et perunko vaan sen ja sit koitan saada joskus uuden ajan, jos mahdollinen raskaus ei jatkukaan..
 
Ovistestistä raskauden näyttäjänä, kerronpa teille miten raskaudessani ovulaatiotesti (pc) käyttäytyi, ja nyt keväällä, kun emme vielä yrittäneet pikkukakkosta, eli tiesin etten ole raskaana:

Dpo 9: raskaana ja ei raskaana haalea viiva
Dpo 10: raskaana ja ei raskaana todella vahva viiva, mutta ei ovisplus
Dpo 11: raskaana leffaviivat, selkeä ovisplus ja samana päivänä raskaustestiin ensimmäinen haalea viiva, ei raskaana haalea viiva ja menkat alkoi päivää myöhemmin.


Totesin siis itse, että ainakaan minulla ovistesti ei toimi raskauden näyttäjänä ennen, kun raskaustestikin sen näyttää. Eli jos ovistesti näyttää jotain, niin kannattaa mieluummin testata raskaustestillä, niin ei jää arvailujen varaan :)


Tsemppiä kaikille!!! Täällä menossa viimeinen kierto ennen yritystä. Kuukauden päästä pääsen vihdoin listoille :)
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja 3milia
Ovistestistä raskauden näyttäjänä, kerronpa teille miten raskaudessani ovulaatiotesti (pc) käyttäytyi, ja nyt keväällä, kun emme vielä yrittäneet pikkukakkosta, eli tiesin etten ole raskaana:

Dpo 9: raskaana ja ei raskaana haalea viiva
Dpo 10: raskaana ja ei raskaana todella vahva viiva, mutta ei ovisplus
Dpo 11: raskaana leffaviivat, selkeä ovisplus ja samana päivänä raskaustestiin ensimmäinen haalea viiva, ei raskaana haalea viiva ja menkat alkoi päivää myöhemmin.


Totesin siis itse, että ainakaan minulla ovistesti ei toimi raskauden näyttäjänä ennen, kun raskaustestikin sen näyttää. Eli jos ovistesti näyttää jotain, niin kannattaa mieluummin testata raskaustestillä, niin ei jää arvailujen varaan


Tsemppiä kaikille!!! Täällä menossa viimeinen kierto ennen yritystä. Kuukauden päästä pääsen vihdoin listoille
Samaa oon mieltä ettei niihin ovistesteihin kannata raskauden kannalta luottaa. Itselläni ei ainakaan esikoisesta näyttänyt plussaa. Vaikka olin jo positiivisen raskaus testin tehnyt.
 
Bongasin @Apustaja viestisi tuolta monta sivua aikaisemmin. Muistan sinut ja Myttyrän elokuisista, ja on ihanaa kuulla, että olet saanut vauvan syliin asti <3 Ihanaa vauva-aikaa!

Mulla alkoi sunnuntaina kuukautiset, kaikkien niiden "varmojen raskausoireiden" jälkeen. Pettymys, mutta toisaalta olen yrittänyt puhutella itseäni ja muistuttaa, että olisi ollut aika epätodennäköistä, että ekasta yrityskierrosta olisin tullut raskaaksi. Harmittaa tietty se, että kun kuukautiskierto ei ole vielä palautunut säännölliseksi, niin seuraava ovulaatio voi hyvin tulla vaikka vasta syyskuussa... Mutta minkäs sille mahtaa.

Voisin nyt liittyä listalle, jos se toisi vaikka onnea...
Neilikkaruusu, ya 7/20, 2. lapsi
 
Tuli muuten tällain yht'äkkiä mieleen, et jos tässä nyt raskaana ollaan ja se jatkuu, niin kannattaako mun mennä sinne endo tutkimuksiin? Sinne aika ois ens viikon perjantaina, et perunko vaan sen ja sit koitan saada joskus uuden ajan, jos mahdollinen raskaus ei jatkukaan..
Hmm mä en ehkä peruisi :unsure: Eikös sitä aikaa pitänyt jonkin aikaa odottaa? Onko se ultraäänitutkimus? Toki sehän siinä on, että käsittääkseni endoa ei oikein voi hoitaa samaa aikaa kun yrittää tulla raskaaksi, joten ehkä sieltä ei mitään konkreettista apua tähän hetkeen saa. Ehkä siitä voi olla hyötyä kuitenki :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh
Se mun yks testi oli virheellinen, vaikka siihen normi valossa katsottuna oli punertava testi-viiva. Tai sit on ollu varhainen km. Mutta muina päivinä en saanut muuta kuin puhtaan negan. Kyllä sen yhden plussahaamuilun jälkeen jännäs ihan hulluna. Ja ois niin toivonut et olis tärpännyt.

Pian alkaa loma, aattelin et vois sit olla yhteydessä tk:n jos pääsis johonkin lapsettomuus-tutkimuksiin. Kun aloitettiin yritys 6/2019. Ja sitä ennen 11/18 yksi todistetusti alkamut raskaus mennyt alkuvaiheessa kesken. Sen jälkeen ei oikein edes ole haamuiluja tullut.

Tänään klo 21 alkoi vuoto ja menkkajomot täsmällisesti kp 28/28. (ja siis itse lasken niin, että tulee se kp mikä on sen vuorokauden sisällä (00.01-23.59).

KirJoh89 voi poistaa piinalistalta. Ja huomiselle kp 2.
 

Yhteistyössä