@Mysteerio Vau, miten uskomattomalta tuo kuulostaa Ihanaa, että lääketieteellä on keinoja. Toivon niin, että kaikki menis hyvin
Miks mä en oo ollenkaan varma tuosta miesten hormoonien tasapaksuudesta...Näin kuukautiskiertosi vaikuttaa treenaamiseesi
www.bodylab.fi
Tässä oli tosi hyvä juttu siitä miten hormoonit vaikuttaa naisen kuukautiskiertoon. Vaikka tässä puhuttiinkin niiden vaikutuksesta treenaamiseen ja ruokailuun, niin tosi hyvin oli kuitenkin selitetty miten paljon hormoonit säätelee kaikkea. Miehet ne vaan elelee tasapaksussa testopilvessä
No en mä tiedä uskallanko ennen ku menkat myöhässä Ja tottahan toki alkaa sit heti jomottaa alaselkää, ku pääs vähän innostuu liikaa Tais tulla stressikipua (hope so vaan sitä)@Kasikuus Jännittävää!! Millon meinaat testata?
No onhan tuo nyt selvästi tummempi! Toivottavasti maltat siihen asti kun menkkojen pitäisi alkaa, niin säästyis piinaltaMä nyt laitan teillekin kuvan, et onhan toi nyt tummempi? Vai tekeekö silmät jo tepposia
Eihän toi nyt raskaudesta varmaan mitään kerro, mut tsiisus, et alko jännittää!
On ihan selkeesti tummempi..Mä nyt laitan teillekin kuvan, et onhan toi nyt tummempi? Vai tekeekö silmät jo tepposia
Eihän toi nyt raskaudesta varmaan mitään kerro, mut tsiisus, et alko jännittää!
Jos testais ennen menkkoja, ni sais ehkä kiinni mahdollisen kemiallisen, mut sit taas, et pettyykö sitä vaan enemmän, jos saa sen viivan ja sit alkaakin vuotoNo onhan tuo nyt selvästi tummempi! Toivottavasti maltat siihen asti kun menkkojen pitäisi alkaa, niin säästyis piinalta
Toivottavasti Kuinka sitä nyt malttaa olla...On ihan selkeesti tummempi..
Toivottavasti nyt ois tärpännyt! <3
Niin joo, hyvä pointti kyllä tuokinJos testais ennen menkkoja, ni sais ehkä kiinni mahdollisen kemiallisen, mut sit taas, et pettyykö sitä vaan enemmän, jos saa sen viivan ja sit alkaakin vuoto
Tää on jo tarpeeks piinaavaa noiden ovistikkujen kanssa
Paljos sulla nyt ois viikkoja?Niin joo, hyvä pointti kyllä tuokin
Mä tässä kuumeisesti pohdin, että mikä päivä uhrais digin. Nyt joka tapauksessa muut testit on käytetty loppuun, joten huomisaamuna ei testata mitään.
Mulla oli ovis 9.7, niin yritän vielä malttaa, jos tulis se 2-3 viikkoa... optimihan ois kyllä, että malttais tuohon 3+, mutta tiedän jo, että ei tule tapahtumaanPaljos sulla nyt ois viikkoja?
Mä aattelin ite, et teen ekan digin vasta kun viikkoja 5+ , et jos mahdollisesti sais heti kiinni 3+ siihen. Jäänyt kauheat kammot noista testeistä viime kierrossa, ni nyt yritän pärjätä vain muutamalla (jep, varmaan onnistuu)
Niin tosiaan, ois ehkä pitänyt kattoa piinalistaa.. Meni oma kupoli taas vähän sekaisin tässäMulla oli ovis 9.7, niin yritän vielä malttaa, jos tulis se 2-3 viikkoa... optimihan ois kyllä, että malttais tuohon 3+, mutta tiedän jo, että ei tule tapahtumaan
Joo näin mä ainakin oon sen pähkäillyt! Näytin miehelle eilen tota digitestiä ja sanoin "tää maksoi sitten 16e, että älä vaan anna mun tehdä tätä ennen viikonloppua". Pitäisköhän käskeä sitä piilottamaan se ja antamaan lauantai-aamunaNiin tosiaan, ois ehkä pitänyt kattoa piinalistaa.. Meni oma kupoli taas vähän sekaisin tässä
Eikös kaiken järjen mukaan pitäis 4+ viikoilla tulla tuo 2-3.. Koita vielä malttaa pari kolme neljä päivää
Hienoa, että PAS onnistui, toivotaan että tarttuu kiinni Mielenkiintoista aina lukea hoidoista, kun itselläkin edessäHeippa!
@jonnas1984 täällä keväällä 38 täyttänyt kuumeilija. Pikakelauksena siis ollaan naispari ja eka IVF-hoito oli juuri. Olen ollut raskaana viimeksi 12-vuotta sitten. Silloin luomusti raskaaksi. Nyt ei kolmella inseminaatiolla tärpännyt ja siksi IVF.
On: Tänään oli ensimmäinen PAS. Alkion luokituksena papereissa lukee BB. Laborantti kertoi, ja että sulatettu alkio oli jo tullut ulos kuorestaan ja se on ilmeisesti hyvä merkki. Oli kyllä jännää katsoa monitorista miten alkio laitettiin kohtuun. Nyt voi ainakin olla varma, että siellä "joku" on Tietysti piti ristiä hänet heti Pasiksi XD
Mulla oli kans ekan kierron jälkeen aivan totaalinen murtuminen ja romahdus Varmaan PMS vielä pahensi oloo ihan huolella.. Nää seuraavat ei oo ollut yhtään niin pahoja Jotenkin osaa valmistautua ja suhtautua ja tiedostaa, että hyvin voi mennä se puol vuotta-vuosi ennen kun tärppää, vaikkei ois mitään vikaakaan Ja mä kans helpotin olooni sillon huhti-toukokuussa, että tuntuu kevät-kesävauva enemmän "omalta" (voiko noin sanoa?!) kun talvivauva Vaikka oikeesti sillä ei oo mitään väliä ja innolla talvivauvankin vastaan otetaan, jos ei sitä ennen meillä onnistuMulla kanssa isot rinnat, eikä niiden paisuminen kovin houkuttelevalta tunnu. Mutta eipä voi mitään, saa nähdä miten käy jos tässä raskautuu.
Ihan uskomattoman tyhmää, miten paljon tää menkkojen alkaminen voi mielialaan vaikuttaa jo EKASSA YRITYSKIERROSSA! Tuntuu ihan uunolta, että ottaa jotenkin niin raskaasti, vaikka koko ajan tavallaan tiesin että varmasti ei niin hyvä tuuri käy että ekalla tärppäisi. Nyt vaan jäitä hattuun ja ajatukset tähän uuteen kiertoon. Huhtivauva tuntuukin kyllä ajatuksena jostain syystä omemmalta kuin maalisvauva Ja nyt jos tästä kierrosta raskautuisi, niin olisi lomalla uutisen saadessaan
Mun silmään tuossa ylemmässä testiviivaan ja konttoriviivan ero on suurempi, kuin alemmassa. Eli että tuo ylempi on vaaleampi vielä. Oliko sulla kohta jo se ultra?Yh auttakaa mua. Eihän nää oo samanvahvuiset? Alempi on toissakierron ovisplussa PC:llä ja ylempi on äsken tehty PC. Mulla ei oo ku kaks digiä jäljellä nii en sit äsken raskinut upottaa sitä, koska oviksen ei pitäisi vielä muutamaan päivään tulla mut nyt tiirailin näitä kuvia keskenään ja rupesi pelottamaan et tässäkö se ovis nyt sit jo on. Taustatietona et mulla ei siis koskaan tummene nuo ovistikut. On semmoisia " haamuja" yleensä koko kierron ja nyt söiköhdin jotenkin ku tuo olikin noin tumma jo.
Ei tässä muuten mitään mut viime kierrossa just tähän aikana tehty pissa kp18 oli plussa ja aamupissa sekä iltapissa oli negoja nii pelkään et menee ohi vahingossa