Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa uusille :)

On, täällä tuntuu että menkat alkamassa. Pientä juilimista havaittavissa. Paremmalla onnella siis seuraavaan kiertoon :). Jos olisi tärpännyt ovisaikaan, niin olisi tullut la aika omalle syntymäpäivälleni :). Mutta nyt kovasti odottelen että menkat alkaisi niin pääsisi nopeammin yrittää uudella kierrolla x)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mulla on ollut niin outo tänään. Alamaha tuntuu semmoselta väsyneeltä, niinku olisin tehnyt kunnolla vatsalihaksia. Aamulla tuli semmoista venyvää keltaista limaa ja nyt haaleaa vaaleanpunaista voidemaista. Vähän nostaa nyt kyllä toiveita :love:
Dpo5 tai luultavasti dpo6 vois olla, koska ne oviskivut oli tosi kovat silloin samana päivänä kun sain sen tosi vahvan ovisplussan.
 

Tässä oli tosi hyvä juttu siitä miten hormoonit vaikuttaa naisen kuukautiskiertoon. Vaikka tässä puhuttiinkin niiden vaikutuksesta treenaamiseen ja ruokailuun, niin tosi hyvin oli kuitenkin selitetty miten paljon hormoonit säätelee kaikkea. Miehet ne vaan elelee tasapaksussa testopilvessä
Miks mä en oo ollenkaan varma tuosta miesten hormoonien tasapaksuudesta... :X3:
 
  • Haha
Reactions: Töppönen_
Nyt peukut pystyssä @Mysteerio että kaikki menee hyvin ❤:love::X3:

@Töppönen_ Kuulostaa tosi lupaavalta :X3:

Tervetuloa uusille! :)

Ohhoh! Tänään oli kyl kans vauhdikas ja kiireinen pvä töissä, mutta selvisin. Alamaha ollut tosi outo koko päivän. Nippaillut tosi paljon ja ollut jo useamman tunnin ajan tosi tukkoisen oloinen.
Kunnon menkkajomoja ei ole vielä tullut. Satunnaisia jomoja ollut dpo3 lähtien, mut ne jomot mihin saa kaksin käsin vetää buranaa, ni ei ilmoita vielä olostaan. Ne alkaa yleensä voimistuu 6pvä ennen vuotoa päivittäin. Ei näy ei! Kunpa ei tulisikaan, koska en ole niitä kaivannut. Jospa km ois muuttanut mun kroppaa parempaa suuntaan :p
Ja arvatkaa mitä.. Ovistikku on tummempi kuin eilen :eek: Ei tää voi olla mahdollista.. Nyt palauttakaa mut maanpinnalle ja hyvin äkkiä....
 
Täällä ollut kummallisia päiviä nää pari viimeistä.. Dpo 6 tuli ihan tippa tai kaks kirkasta verta pyyhkiessä. :unsure:
Toissapäivänä illalla iski yhtäkkiä huono olo, johon ei auttanut syöminen tai mikään. Nyt sit huonoa oloa on ollut ajoittain. Semmosta että oksettaa ja huippaa. :sick:
Ja sit toi vatsa.. Ei oo ikinä ennen varmaan ollut tämmösii tuntemuksia.. Lähestulkoon kokoajan joku jomotus siellä. Se, mikä tekee erilaista kun ennen, on se että vihloo välillä aika kovaakin tosta keskeltä. Muutama päivä sit tuli pari sellasta vihlovaa tuikkausta ja nyt tänään ja eilen vihloo useemmin ja kovempaa.

Tein tietty testiä jo, apteekin ultra antaa sitä haaleeta viivan paikkaa niinku viime kierrossa. En usko, että on haamu. Näkyy vaan, kun avaa testin.. Vähän masensi, mutta nyt dpo 10, joten eihän se raskaus välttämättä vielä ees näy..
o_Oo_O
Toinen tissi sivulta kipee ku painaa, mutta voihan se olla rintalihas, joka siellä kipuilee, jos jumissa. Eiks ni?
Ja nää nännit on tosi kipeet. :oops:

Taas vähä sellanen olo että kun lappaa taas oiretta oireen perään, nii varmana en oo raskaana ja nää on kuvitelmaa /pms-oireita. :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
No onhan tuo nyt selvästi tummempi! Toivottavasti maltat siihen asti kun menkkojen pitäisi alkaa, niin säästyis piinalta
Jos testais ennen menkkoja, ni sais ehkä kiinni mahdollisen kemiallisen, mut sit taas, et pettyykö sitä vaan enemmän, jos saa sen viivan ja sit alkaakin vuoto :unsure:
Tää on jo tarpeeks piinaavaa noiden ovistikkujen kanssa :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Jos testais ennen menkkoja, ni sais ehkä kiinni mahdollisen kemiallisen, mut sit taas, et pettyykö sitä vaan enemmän, jos saa sen viivan ja sit alkaakin vuoto
Tää on jo tarpeeks piinaavaa noiden ovistikkujen kanssa
Niin joo, hyvä pointti kyllä tuokin:unsure:

Mä tässä kuumeisesti pohdin, että mikä päivä uhrais digin. Nyt joka tapauksessa muut testit on käytetty loppuun, joten huomisaamuna ei testata mitään.
 
Niin joo, hyvä pointti kyllä tuokin

Mä tässä kuumeisesti pohdin, että mikä päivä uhrais digin. Nyt joka tapauksessa muut testit on käytetty loppuun, joten huomisaamuna ei testata mitään.
Paljos sulla nyt ois viikkoja?
Mä aattelin ite, et teen ekan digin vasta kun viikkoja 5+ , et jos mahdollisesti sais heti kiinni 3+ siihen. Jäänyt kauheat kammot noista testeistä viime kierrossa, ni nyt yritän pärjätä vain muutamalla (jep, varmaan onnistuu) :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Paljos sulla nyt ois viikkoja?
Mä aattelin ite, et teen ekan digin vasta kun viikkoja 5+ , et jos mahdollisesti sais heti kiinni 3+ siihen. Jäänyt kauheat kammot noista testeistä viime kierrossa, ni nyt yritän pärjätä vain muutamalla (jep, varmaan onnistuu)
Mulla oli ovis 9.7, niin yritän vielä malttaa, jos tulis se 2-3 viikkoa... optimihan ois kyllä, että malttais tuohon 3+, mutta tiedän jo, että ei tule tapahtumaan :censored:
 
Mulla oli ovis 9.7, niin yritän vielä malttaa, jos tulis se 2-3 viikkoa... optimihan ois kyllä, että malttais tuohon 3+, mutta tiedän jo, että ei tule tapahtumaan
Niin tosiaan, ois ehkä pitänyt kattoa piinalistaa.. Meni oma kupoli taas vähän sekaisin tässä ;)
Eikös kaiken järjen mukaan pitäis 4+ viikoilla tulla tuo 2-3.. Koita vielä malttaa pari kolme neljä päivää :X3:
 
Mä oon ihan koukussa tähän ketjuun! Pitäis kirjata, ennen ku työvuoro päättyy, mut tääl mä vaan luen!
Kasikuus onpas jännää ton ovistestin kans! Mä oon pienoinen testi addikti ja viime kierros kun ei r-testei ollu, ni käytin ovis testei ja mul ne oli tasaisen hailukoita koko ajan..
Täl kerral mä EN testaa, ennen ku vast korkeintaan päivä ennen menkkojen alkua :unsure::ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Kasikuus
Niin tosiaan, ois ehkä pitänyt kattoa piinalistaa.. Meni oma kupoli taas vähän sekaisin tässä
Eikös kaiken järjen mukaan pitäis 4+ viikoilla tulla tuo 2-3.. Koita vielä malttaa pari kolme neljä päivää
Joo näin mä ainakin oon sen pähkäillyt! Näytin miehelle eilen tota digitestiä ja sanoin "tää maksoi sitten 16e, että älä vaan anna mun tehdä tätä ennen viikonloppua". Pitäisköhän käskeä sitä piilottamaan se ja antamaan lauantai-aamuna :unsure: :ROFLMAO:
 
Heippa!

@jonnas1984 täällä keväällä 38 täyttänyt kuumeilija. Pikakelauksena siis ollaan naispari ja eka IVF-hoito oli juuri. Olen ollut raskaana viimeksi 12-vuotta sitten. Silloin luomusti raskaaksi. Nyt ei kolmella inseminaatiolla tärpännyt ja siksi IVF.

On: Tänään oli ensimmäinen PAS. Alkion luokituksena papereissa lukee BB. Laborantti kertoi, ja että sulatettu alkio oli jo tullut ulos kuorestaan ja se on ilmeisesti hyvä merkki. Oli kyllä jännää katsoa monitorista miten alkio laitettiin kohtuun. Nyt voi ainakin olla varma, että siellä "joku" on :) Tietysti piti ristiä hänet heti Pasiksi XD
Hienoa, että PAS onnistui, toivotaan että tarttuu kiinni ❤ Mielenkiintoista aina lukea hoidoista, kun itselläkin edessä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mysteerio
Mulla kanssa isot rinnat, eikä niiden paisuminen kovin houkuttelevalta tunnu. Mutta eipä voi mitään, saa nähdä miten käy jos tässä raskautuu.

Ihan uskomattoman tyhmää, miten paljon tää menkkojen alkaminen voi mielialaan vaikuttaa jo EKASSA YRITYSKIERROSSA! Tuntuu ihan uunolta, että ottaa jotenkin niin raskaasti, vaikka koko ajan tavallaan tiesin että varmasti ei niin hyvä tuuri käy että ekalla tärppäisi. Nyt vaan jäitä hattuun ja ajatukset tähän uuteen kiertoon. Huhtivauva tuntuukin kyllä ajatuksena jostain syystä omemmalta kuin maalisvauva Ja nyt jos tästä kierrosta raskautuisi, niin olisi lomalla uutisen saadessaan
Mulla oli kans ekan kierron jälkeen aivan totaalinen murtuminen ja romahdus :cry: Varmaan PMS vielä pahensi oloo ihan huolella.. Nää seuraavat ei oo ollut yhtään niin pahoja :) Jotenkin osaa valmistautua ja suhtautua ja tiedostaa, että hyvin voi mennä se puol vuotta-vuosi ennen kun tärppää, vaikkei ois mitään vikaakaan(y) Ja mä kans helpotin olooni sillon huhti-toukokuussa, että tuntuu kevät-kesävauva enemmän "omalta" (voiko noin sanoa?!) kun talvivauva❤ Vaikka oikeesti sillä ei oo mitään väliä ja innolla talvivauvankin vastaan otetaan, jos ei sitä ennen meillä onnistu❤
 
Yh auttakaa mua. Eihän nää oo samanvahvuiset? Alempi on toissakierron ovisplussa PC:llä ja ylempi on äsken tehty PC. Mulla ei oo ku kaks digiä jäljellä nii en sit äsken raskinut upottaa sitä, koska oviksen ei pitäisi vielä muutamaan päivään tulla mut nyt tiirailin näitä kuvia keskenään ja rupesi pelottamaan et tässäkö se ovis nyt sit jo on. Taustatietona et mulla ei siis koskaan tummene nuo ovistikut. On semmoisia " haamuja" yleensä koko kierron ja nyt söiköhdin jotenkin ku tuo olikin noin tumma jo.


Ei tässä muuten mitään mut viime kierrossa just tähän aikana tehty pissa kp18 oli plussa ja aamupissa sekä iltapissa oli negoja nii pelkään et menee ohi vahingossa :(

 
Yh auttakaa mua. Eihän nää oo samanvahvuiset? Alempi on toissakierron ovisplussa PC:llä ja ylempi on äsken tehty PC. Mulla ei oo ku kaks digiä jäljellä nii en sit äsken raskinut upottaa sitä, koska oviksen ei pitäisi vielä muutamaan päivään tulla mut nyt tiirailin näitä kuvia keskenään ja rupesi pelottamaan et tässäkö se ovis nyt sit jo on. Taustatietona et mulla ei siis koskaan tummene nuo ovistikut. On semmoisia " haamuja" yleensä koko kierron ja nyt söiköhdin jotenkin ku tuo olikin noin tumma jo.


Ei tässä muuten mitään mut viime kierrossa just tähän aikana tehty pissa kp18 oli plussa ja aamupissa sekä iltapissa oli negoja nii pelkään et menee ohi vahingossa :(

Mun silmään tuossa ylemmässä testiviivaan ja konttoriviivan ero on suurempi, kuin alemmassa. Eli että tuo ylempi on vaaleampi vielä. Oliko sulla kohta jo se ultra?
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna

Yhteistyössä