Toiveissa vauva 2021

@helmikorvakoru äh, harmi että vuoto alkoi! Toivotaan että raskauden mahdollisuus olisi kuitenkin olemassa ja vuoto loppuisi lyhyeen :)

@Kasikuus toivottavasti sun uumoilut pitäisivät paikkaansa<3

@Persikka123 kuulostaa ihan älyttömän raskaalta hommalta! Pääsisitpä nyt vain jo eteenpäin. Tsemppiä<3

@Kuumeilija40 toivottavasti sun oireet enteilis hyvää!

Mä testasin tänään ja vaikuttaa saman vahvuselta kuin eilen aamulla. One stepit tietenkin loppui eilen, niin ei oikein pääse enää vertaamaan. Tein tänään pregcheckin ja rfsun testit, mun mielestä pc on aika samanvahvuinen kuin eilen. Oon nyt kolme päivää tuijottanut näitä testejä, niin menee ihan silmät sikkuralle eikä tiedä onko joku vahvistunut vai ei ja pitäiskö olla vahvempia viivoja jo. Tänään on kp 23/23 mikäli kierto olisi yhtä pitkä kuin ennen pillereitä.
 
@helmikorvakoru äh, harmi että vuoto alkoi! Toivotaan että raskauden mahdollisuus olisi kuitenkin olemassa ja vuoto loppuisi lyhyeen

@Kasikuus toivottavasti sun uumoilut pitäisivät paikkaansa<3

@Persikka123 kuulostaa ihan älyttömän raskaalta hommalta! Pääsisitpä nyt vain jo eteenpäin. Tsemppiä<3

@Kuumeilija40 toivottavasti sun oireet enteilis hyvää!

Mä testasin tänään ja vaikuttaa saman vahvuselta kuin eilen aamulla. One stepit tietenkin loppui eilen, niin ei oikein pääse enää vertaamaan. Tein tänään pregcheckin ja rfsun testit, mun mielestä pc on aika samanvahvuinen kuin eilen. Oon nyt kolme päivää tuijottanut näitä testejä, niin menee ihan silmät sikkuralle eikä tiedä onko joku vahvistunut vai ei ja pitäiskö olla vahvempia viivoja jo. Tänään on kp 23/23 mikäli kierto olisi yhtä pitkä kuin ennen pillereitä.
Kannattaa testata parin päivän välein. Raskaushormoonit nousee parin päivän välein. Ei kannata haaskata rahoja joka päivä testeihin. Kun on jo monta positiivista testiä tullut.
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh
Tänään ollut huonoa oloa. Tai jo eilen illalla. Aamukahvin jälkeen tuli huono olo. Söin äsken lihasoppaa ja sen jälkeen tuli huono olo. Ihan kuin en olisi syönyt ollenkaan. Tuntuu että verensokeri ihan alhaalla. Välillä sellainen olo että on raskaana ja hetken päästä ajattelee että tää on vaan hormooneista johtuva. Ovulaatiosta on nyt viikko. Völillä ajattelee että kohta oireet taas loppuu. Mulla ei esikoisesta rinnat tulleet kipeiksi. Tai vasta sitten kun ne rupesi kunnolla kasvamaan. Kasvoi 3 kuppi kokoa isommaksi ennen synnytystä
Siis meillä kyllä todella samanlaisia oireita! Täällä kans tänään ollut outo olo, söin ison lounassalaatin ja tulin ihan täyteen ja nyt ihan tunti pari sen jälkeen tuntuu, että pyörryttää, huimaa, huono olo ja just et verensokerit olis tosi alhaalla :eek: Edelleen samaa juilimista ollut kohdun/nivusten alueella myös mitä tässä muutaman päivän:unsure:
 
Itse eilen kans malttamattomana nappasin kauppareissulla Rfsu:n testipaketin ja tyhmänä testasin heti kotiin tullessa:LOL: (Nega ihan oletetusti)
Eihän siinä mitään järkeä ollut, mutta kun niin kovaa kuumotti se paketti! Nyt sen toisen testin jätän kyllä siihen kun oikeasti menkat myöhässä (niin varmaan...) vaikka en mä kyllä varma tosiaan kierrostani tällä hetkellä ees ole eli en tiedä tarkkaan koska ne menkat sit on oikeasti myöhässä ,:D
 
Täälä kun rinnat ja niiden arkuus sekä kasvu raskausaikana tuli nyt puheeksi. Onko muita jotka kauhulla odottavat miten käy omien rintojen? xD tarkoitan siis sitä, että jos/kun yhtäkkiä rinnat kasvaakin raskauden aikana hirveästi. Itse olen aika rintava jo valmiiksi muuten suhteellisen "normaali"painoisessa kropassa enkä ole koskaan ollut sinut sen kanssa. Niin mitä ihmettä teen jos ne tästä vielä kasvaa!! En halua! Ihan kamalaa:ROFLMAO:
 
Täälä kun rinnat ja niiden arkuus sekä kasvu raskausaikana tuli nyt puheeksi. Onko muita jotka kauhulla odottavat miten käy omien rintojen? xD tarkoitan siis sitä, että jos/kun yhtäkkiä rinnat kasvaakin raskauden aikana hirveästi. Itse olen aika rintava jo valmiiksi muuten suhteellisen "normaali"painoisessa kropassa enkä ole koskaan ollut sinut sen kanssa. Niin mitä ihmettä teen jos ne tästä vielä kasvaa!! En halua! Ihan kamalaa
Mulla sellaset semi-isot jo valmiiksi ja oon kyl ihan sinut niiden kaa, eikä haittais se turpoaminen, jos tulis sellaset pyöreät "silarit", mutta sit pelottaa miltä näyttää kun imetys loppuis:eek::D Et jääkö vaan pussit:eek:
 
  • Haha
Reactions: Nokare
Mulla on mielestäni kohtalaisen isot rinnat (70E), mutta eniten haittaa on niiden muodosta, ku ne on tavallaan pieneltä alalta kiinni ja ovat todella painavat. Nytkin kun ne on tosi kipeet, niin tuntuu ettei oikeen rintsikoitakaan kärsi pitää.
Se on varmasti se ikävin juttu kun on kipeät ja sitten kun painoakin niissä jonkin verran. Itsellä jo normi kuukautiskierrossa kipuilee sen verran että ihan ärsyttää. Sitä toivois kyllä, että rinnat kasvaisi vasta sitten kun on pakko eli kun maito alkaisi nousemaan.:giggle:
 
Mulla sellaset semi-isot jo valmiiksi ja oon kyl ihan sinut niiden kaa, eikä haittais se turpoaminen, jos tulis sellaset pyöreät "silarit", mutta sit pelottaa miltä näyttää kun imetys loppuis:eek::D Et jääkö vaan pussit:eek:
Näinpä!:D Varmaan ne aikamoisen taipaleen kulkee ja jäljet jää sitten kun/jos raskauden ja imetyksen käy läpi. Mä en tiiä jos mua haittais ne pussit jos se meinaa että niissä on vähemmän täytettä:ROFLMAO:
No, nämä on näitä tämmöisiä "sivuseikkoja" mutta kyllä niitäkin miettii! Kun nyt maha olisi raskauden aikana isompi kun tissit niin hyvä:cool:
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Huoh. Kyllä inhottaa jos tällänen mahan sekasin oleminen ja kipu jäävät joka kierron ongelmaksi.. sama juttu oli viime kierrossa ni tuskimpa mitään tärppiin liittyvää, se ei haittais yhtään, kärsisin mielelläni jos tietäis et ois syytä kipuilla. Ollaan miehen suvun mökillä, nukutaan aitassa ja ulkohuussiin vähän matkaa. Ei mikään ideaali paikka kärsiä tokaa päivää ripulista..
 
Imetyksen aikana ne kasvaa vielä enemmän. Mulla oli ennen esikoista D85 ja pahimmillaan tai parhaimmillaan oli H90 . Joten nyt ne on sellaiset löllöt ällöt. Löysää nahkaa on enemmän.

Ai niin valitin anopille huimausta. Ja heti tokaisi ootko varma ettet oo raskaana . No en mä sille heti kerro jos olisikin raskaana. On kyllä ihana ihminen mutta alkaisi hössöttää liikaa enkä saisi tehdä mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
@Persikka123 toivotaan, että olis nyt tyhjentynyt kunnolla. Paljon tsemppiä raskaaseen tilanteeseen ❤

Minua kyllä hirvittää, jos ja kun rinnat kasvaa. Nyt jo I-kuppi ja loppukierrot yleensä todella kipeät ja turpeat. Mies odottaa innolla.. :D

Miten ihmeessä eilen kp10 oli niin vahva viiva ovistestissä, tänään ei mitään. No olisikin ollut aika ajoissa, kun yleensä kp15 plussa tullut.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Nokare
Mulla ei oo ees isot rinnat (perus 75c-80b henkkamaukkamitoilla), mutta oon kyl niiiiin onnellinen kun imetys on nyt vähentynyt 2krt/pvä ja oon vihdoin saanut mun omat tissit takasin <3 ne maitolollot oli ihan hirveet. Toki ne on nyt vähän tyhjemmät kuin ennnen imetystä, mutta vähänhän ke täyttyy sit kun rasvakudos rintoihin palautuu. Mulla ei raskausaikana (omasta mielestäni) kasvanut tissit ollenkaan, vasta sit ku maito nousi. Eli synnytyksen jälkeen. Ja imetysaikanahan noi on ”kivat”, ku jos vaikka vauva syö vaan toisen niin toinen on kokoa B ja toinen kokoa D. :D aamulla rinnat on ku 80-luvun kireet silarit, kunnes ekan kerran imettää. :D nyt onneksi normaalit mun ikiomat tissit <3
 
Heippa! Mahtuisiko yks kuumeilija lisää?
Hormonikierukka poistettiin kaksi viikkoa sitten, vuotoa oli 11 päivää ja ovisplussan sain tikkuun 2 päivää sitten. Hommat tuli tehtyä oikea oppisesti ja nyt alkaakin jännät ajat 3 edellistä lasta on saanut alkunsa ekasta tai tokasta kierrosta. Toki viimisestä raskaudesta tullut ikää lisää 11 vuotta, että ei ihan hedelmällisimmässä iässä enää. Noh, 36:han on nainen parhaassa iässä

Onko täällä muita "vanhempia" kuumeilijoita?
 
Heippa! Mahtuisiko yks kuumeilija lisää?
Hormonikierukka poistettiin kaksi viikkoa sitten, vuotoa oli 11 päivää ja ovisplussan sain tikkuun 2 päivää sitten. Hommat tuli tehtyä oikea oppisesti ja nyt alkaakin jännät ajat 3 edellistä lasta on saanut alkunsa ekasta tai tokasta kierrosta. Toki viimisestä raskaudesta tullut ikää lisää 11 vuotta, että ei ihan hedelmällisimmässä iässä enää. Noh, 36:han on nainen parhaassa iässä

Onko täällä muita "vanhempia" kuumeilijoita?
tervetuloa! Täällä 38v vielä hetken .
 
Mulla kanssa isot rinnat, eikä niiden paisuminen kovin houkuttelevalta tunnu. :D Mutta eipä voi mitään, saa nähdä miten käy jos tässä raskautuu.

Ihan uskomattoman tyhmää, miten paljon tää menkkojen alkaminen voi mielialaan vaikuttaa jo EKASSA YRITYSKIERROSSA!:cry: Tuntuu ihan uunolta, että ottaa jotenkin niin raskaasti, vaikka koko ajan tavallaan tiesin että varmasti ei niin hyvä tuuri käy että ekalla tärppäisi. Nyt vaan jäitä hattuun ja ajatukset tähän uuteen kiertoon.:X3: Huhtivauva tuntuukin kyllä ajatuksena jostain syystä omemmalta kuin maalisvauva :LOL::love: Ja nyt jos tästä kierrosta raskautuisi, niin olisi lomalla uutisen saadessaan:love:
 
Mulla kanssa isot rinnat, eikä niiden paisuminen kovin houkuttelevalta tunnu. Mutta eipä voi mitään, saa nähdä miten käy jos tässä raskautuu.

Ihan uskomattoman tyhmää, miten paljon tää menkkojen alkaminen voi mielialaan vaikuttaa jo EKASSA YRITYSKIERROSSA! Tuntuu ihan uunolta, että ottaa jotenkin niin raskaasti, vaikka koko ajan tavallaan tiesin että varmasti ei niin hyvä tuuri käy että ekalla tärppäisi. Nyt vaan jäitä hattuun ja ajatukset tähän uuteen kiertoon. Huhtivauva tuntuukin kyllä ajatuksena jostain syystä omemmalta kuin maalisvauva Ja nyt jos tästä kierrosta raskautuisi, niin olisi lomalla uutisen saadessaan
Kyllä mulla on ihan samoja ajatuksia tästä ekasta kierrosta! Jos tää tästä vuodoksi muuttuu, niin tipun kyllä hirveen korkeelta. Oon tosi paljon lukenut esim. Naistenhuoneelta keskusteluja raskaaksi tulemisesta ja noin 8/10 on tullut ekasta kierrosta raskaaksi, niin tietysti sitä toivoo itsekin voivansa. Ja toisaalta miksi olla pessimistinen heti alkuun, se negatiivinen tulos on varmasti todella suuri pettymys joka kerta riippumatta yrityskertojen määrästä. Niin kun sanoit niin uudella innolla uuteen kiertoon:love:

Tervetuloa @jonnas1984 :)
 
Heippa!

@jonnas1984 täällä keväällä 38 täyttänyt kuumeilija. Pikakelauksena siis ollaan naispari ja eka IVF-hoito oli juuri. Olen ollut raskaana viimeksi 12-vuotta sitten. Silloin luomusti raskaaksi. Nyt ei kolmella inseminaatiolla tärpännyt ja siksi IVF.

On: Tänään oli ensimmäinen PAS. Alkion luokituksena papereissa lukee BB. Laborantti kertoi, ja että sulatettu alkio oli jo tullut ulos kuorestaan ja se on ilmeisesti hyvä merkki. Oli kyllä jännää katsoa monitorista miten alkio laitettiin kohtuun. Nyt voi ainakin olla varma, että siellä "joku" on :) Tietysti piti ristiä hänet heti Pasiksi XD
 

Yhteistyössä