Oltiin kesälomareissussa perheen kanssa ja jätin palstailun siksi aikaa vähän tauolle, automatkoilla tosin lueskelin välillä ja nytkin oli mukavasti lukemista
Piti monelle kommentoida mutta nyt en enää muista aiempien sivujen viestien nimimerkkejä kenelle piti kommentoida, ähh..
Uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut
Ja muutama plussa/haamulainenkin oli tullut, hirmuisesti onnea
@pumpuli1 ihan selvä haamu on!!
Ajatusleikkiä oli tuolla aiemmin! Mulla on ollut kaikissa, erityisesti tyttöraskauksissa mielitekoina alussa aina kaikki raikas ja kirpeä ja turkinpippureita himoitsin myös ja välillä muutaman söinkin kun oli niin järkky pahoinvointi.
Joten voisin kuvitella, että mahdollisessa tulevassa raskaudessa mielitekona olisi taas mm. mehujädet, kirpeät ja raikkaat hedelmät ainakin alussa, ja myöhemmin jos vanhan kaavan mukaan menee maistuisi suklaa ja juustohampparit myös... tosin oon päättänyt että jos vielä saan kerran raskauden kokea yritän panostaa terveelliseen ja hiilaritietoiseen ruokavalioon.
Ällötyksenä varmaan vois alussa olla taas sipuli ja esim. sweet chili kastike ja se haju jos joku (eli mies) on sitä syönyt, hyi!
Ruokavaliosta vielä muutenkin, oon itse reilun vuoden ajan välillä ketoillut/syönyt vhh, ja se selkeästi sopii itselle. Aiemmissa raskauksissa oon paisunut aina +20kg, tosin lopussa oli aina kovat turvotuksen joten osa sitäkin. Oon miettinyt että tällä kertaa haluan ehdottomasti panostaa ruokavalioon myös mahdollisen raskauden aikana, toki se pahoinvointi voi tehdä taas niin kovat tepposet että senkin mukaan mentävä.. Mutta yritän ainakin
Nyt lomalla on tullu syötyä vähän mitä sattuu, ja sen huomaa olossa ja kropassa heti.. Eilen palailin taas vhh linjalle ja tästä pikkuhiljaa taas ketoon. Tosin esim macassa on hiilareita runsaasti ja sitä haluaisin käyttää.. No ainakin perus ruokavaliossa vältän hiilareita ja gluteenia.
Oma kierto jo aika pitkällä ja tää kierukan poistokierto on ollut erikoinen, kun kaikenlaista tuntemusta on ollut ja ovisoireita ei oo niin kamalan selkeästi ainakaan ollut, että osaisin ajankohtaa sanoa. Nyt on ollut alavatsan nippailua ja eilen tuli aika kovakin kipukramppi kohdun kohdille, sektioarven kohdilta myös kiristi oudosti. Nännit on myös arat, mutta muuten rinnat ei ole..
Talletteluja tehtiin alkukierrosta ahkeraan ja reilu viikko sitten myös. Sitten tuli noin viikon tauko kun ollaan oltu koko perheen kesken reissuilemassa. Talleteltiin kyllä reissun jälkeen vielä kerran, toissayönä. Yhtään en osaa edes sanoa tosiaan onko osunut oviksen kanssa yksiin. Ja tuskinpa ekasta kierrosta nyt muutenkaan onni kävis