Toiveissa vauva 2021

@Nokare Joo kyllä, toivoa on niin kauan kunnes toisin todistetaan, mutta jotenkin sitä on omaa kroppaa alkanut jo sen verran tuntemaan 17 yrityskerran aikana, että luotto alkaa tässä vaiheessa olla jo aika nolla. No pitää vaan toivoa, että oisin tälläkin kertaa väärässä ja plussa tulis ja tällä kertaa pysyis matkassa mukana! Tsemppiä meille ❤

@minttuni Ihana kuulla, että vkl meni hyvin ja on ollut rentoa :) Vertaistuelle (y) on varmasti tehnyt hyvää päästä purkamaan ajatuksia! ❤
 
Viimeksi muokattu:
@Nokare Joo kyllä, toivoa on niin kauan kunnes todistetaan, mutta jotenkin sitä on omaa kroppaa alkanut jo sen verran tuntemaan 17 yrityskerran aikana, että luotto alkaa tässä vaiheessa olla jo aika nolla. No pitää vaan toivoa, että oisin tälläkin kertaa väärässä ja plussa tulis ja tällä kertaa pysyis matkassa mukana! Tsemppiä meille

@minttuni Ihana kuulla, että vkl meni hyvin ja on ollut rentoa Vertaistuelle on varmasti tehnyt hyvää päästä purkamaan ajatuksia!

Joo varmasti on kaikki nippailut ja tuntemukset tullut tuossa ajassa koettua ja kroppa tullut tutuksi. Toivon todella että teidän odotus palkittaisiin mahollisimman pian! Kauan ootte odottanut, olisi jo teidän aika!<3
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
@Nokare Joo kyllä, toivoa on niin kauan kunnes toisin todistetaan, mutta jotenkin sitä on omaa kroppaa alkanut jo sen verran tuntemaan 17 yrityskerran aikana, että luotto alkaa tässä vaiheessa olla jo aika nolla. No pitää vaan toivoa, että oisin tälläkin kertaa väärässä ja plussa tulis ja tällä kertaa pysyis matkassa mukana! Tsemppiä meille ❤

@minttuni Ihana kuulla, että vkl meni hyvin ja on ollut rentoa :) Vertaistuelle (y) on varmasti tehnyt hyvää päästä purkamaan ajatuksia! ❤
Kyllä ja tuli jotenkin luottavainen fiilis, että kyllä meille vauva saadaan viimeistään hoitojen avulla. Toivotaan parasta! Tsemppiä kaikille ❤
 
Mulla muuten jännä juttu, että jokaisessa negakierrossa tuli paljon iiiisoja hyytymiä (melkein kananmunan kokoisia) ja menkat oli luokkaa niagaranputous (tuli läpi tampoonista ja vuoti siteen ohi 10-30min välein) ja sit viime kierron km jälkeen vuoto oli todella niukkaa, et ei montaa sidettä/tampoonia tarvinnut vaihtaa

Paljon tsemppiä sinulle! Toivottavasti seuraava kierto on teidän ♡
Mulle määrättiin menkkakipuihin miranax 550mg ja runsaisiin menkkoihin csprilon 500mg, auttoivat molemmat kun ei buranasta tai tramalista ainakaan ittelle ollut mitään hyötyä. Menkatkaan ei kestänyt kuin neljä päivää, mikä oli ihan jees kun kierto muutenkin lyhyt :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
Auttakaa ja kertokaa millä sais pidennettyä luteaalin pituutta? Miulla se on ollut joka kierrossa 11pvä. Menkat on vaihdellu 23-28 väliä. Ja olisko gelee royalista tai macasta miten paljon apua? Alkaa usko loppumaan raskautumisen suhteen:( nyt menossa jo yk 9. Poistuin listoilta edellisessä kierrossa ja nyt jo menossa uusi kierto. :(
 
Mulla raskaus jatkunut, sen parin päivän pienen vpunasen ja rusehtavan vuodon jälkeenkin. Vaikka kipujakin oli, ja on edelleen välillä. Oireet ollu todella vahvoja, ja viime yönä näin pitkästä aikaa unta missä synnytin pienen tyttövauvan :) joten tänää on vihdoin taas ollut todella onnellinen olo. Toivottavasti ei ultrassa sitten tipahda korkealta.
Ollaan reissattu asuntoautolla ympäri Suomea, nii unohtunut vähän kaikki huolet.
 
Mulla raskaus jatkunut, sen parin päivän pienen vpunasen ja rusehtavan vuodon jälkeenkin. Vaikka kipujakin oli, ja on edelleen välillä. Oireet ollu todella vahvoja, ja viime yönä näin pitkästä aikaa unta missä synnytin pienen tyttövauvan joten tänää on vihdoin taas ollut todella onnellinen olo. Toivottavasti ei ultrassa sitten tipahda korkealta.
Ollaan reissattu asuntoautolla ympäri Suomea, nii unohtunut vähän kaikki huolet.
oi miten ihana kuulla! :love: Millon sulla oliskaan laskettu aika? <3 Ja millon ultra? Onnellista odotusta sinne:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Love
Mulla raskaus jatkunut, sen parin päivän pienen vpunasen ja rusehtavan vuodon jälkeenkin. Vaikka kipujakin oli, ja on edelleen välillä. Oireet ollu todella vahvoja, ja viime yönä näin pitkästä aikaa unta missä synnytin pienen tyttövauvan joten tänää on vihdoin taas ollut todella onnellinen olo. Toivottavasti ei ultrassa sitten tipahda korkealta.
Ollaan reissattu asuntoautolla ympäri Suomea, nii unohtunut vähän kaikki huolet.
Ihanaa<3 Voi että kun hymyilytti tämä. Onnea matkaan ja kaikkea hyvää :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Love
oi miten ihana kuulla! Millon sulla oliskaan laskettu aika? <3 Ja millon ultra? Onnellista odotusta sinne
1.3. On la, mutta ultrasta ei vielä tietoa. En oo halunnut mennä varhaisultraan, enkä meekään, jos ei neuvolassa sitten oo ultraaa. Huomenna soittelen vasta neuvolaankin, en oo halunnut hätäillä, kuten en muissakaan raskauksissa, ekasta soitin aikoinaan vasta rv 10 neuvola-ajan :D ja sillon pääsin heti neuvolan ultraan. Nyt en tiedä kuinka toimitaan, kun neuvolakin on muuttanut eri tiloihin, sellasiin parakkeihin.
 
Hmm! Mies ilmotti joku aika sit tänään, että mun yläselässä on paljon finnejä
En vaan ite oo tajunnut. No en kyl sinne kattelekaan
Rinnassa myös yksi finni, joka ilmesty tänään. Mies ihan fiiliksissä, et se ei tarkoita kuin vain yhtä asiaa, et sä oot raskaana.. Nooh, ei mennä asioiden edelle. Ehkä ne on tullut pysyäkseen ja tulee aina ennen menkkoja.

@Titi-Love
Oioi, kunpa nyt meinais sitä mitä mies epäilee <3 Mä niin toivon sinne nyt viimein sitä pysyvää plussaa :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
En ole seurannut sun kirjoittelua mutta onko endoa? Jos on noin kovat kivut ettei Burana auta. Mua on 2 pvä väsyttänyt vietävästi. Tänäänkin nukkunut 2 päikkärit. Se ei ole ollenkaan mun tapaista. Ei kai raskaus väsymys tule näin aikaisin. Dpo 5 kohdalla.
Ei ole vielä tutkittu, mut aika tutkimuksiin tän kuun lopussa :)
Mä olen aika usein väsynyt oviksen jälkeen. Oviskivut mulla ollut ihan järkyttäviä ja ne on vienyt voimat. Kaks viimeisintä kiertoa mennyt ilman oviskipuja ja selkeästi virkeämpi olo :)
 
Mua kans väsyttänyt nyt ihan hirveästi. En ikinä nuku päikkäreitä, ja nyt nukuin tossa pari tuntia sit, vaikka nukuin yölläkin lähemmäs 10 h :D

@Titi-Love onpa ihanaa kuulla, toivottavasti jatkossakin kaikki sujuu hyvin ja saatte pienen syliin maaliskuussa ❤ Kiva kuulla kuulumisia:love:

@Kasikuus oi vitsi, merkkaispa nyt just sitä mies veikkaa ja olis vihdoin teillekin se pysyvä plussa tulis nyt:X3:❤
 
Mua kans väsyttänyt nyt ihan hirveästi. En ikinä nuku päikkäreitä, ja nyt nukuin tossa pari tuntia sit, vaikka nukuin yölläkin lähemmäs 10 h

@Titi-Love onpa ihanaa kuulla, toivottavasti jatkossakin kaikki sujuu hyvin ja saatte pienen syliin maaliskuussa Kiva kuulla kuulumisia

@Kasikuus oi vitsi, merkkaispa nyt just sitä mies veikkaa ja olis vihdoin teillekin se pysyvä plussa tulis nyt
Sielläkin kuulostaa kyllä lupaavalta tuo väsymys <3 Kunpa sielläkin plussa pärähtäis nyt :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Hei premom sovelluksen käyttäjät! Onko yli 1 arvot positiivisia ? :unsure:Mulla tais tulla tänään jo ovistestiin plussa vaikka odotin sitä vasta kp 14 niin kun oli viime kuussa :rolleyes:Tänään siis kp 12! Täytyy siis kaataa mies tänää!

Edit: siis arvoilla tarkotan niitä kun testikuvan laittaa tonne ja se antaa sinne oikeeseen reunaan sen ratio tuloksen :D
 
Viimeksi muokattu:
Raati paikalle!!!

Aamulla sanoin että testaan ensi viikolla loppuviikosta, jos menkkoja ei ilmaannu. No, minä hätähousu kuitenkin testasin tänään, kun menkat ois hyvin voinut alkaa jo....

https://aijaa.com/KHArxX

Mitä sanotte?!? One step dpo 10.
Ooo! Ihan selkeästi siellä joku haamuilee!! Toivottavasti vahvistuu! :love:

Muoks. Kyseisestä testistä ei oo kokemusta, mut toivotaan että olisi nyt tosi paikka!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Mäyh ja pumpuli1

Yhteistyössä