Toiveissa vauva 2021

Kiitos kaikille tsempeistä! Kysyneille niin tosiaan asun Iso-Britanniassa mutta onneksi täälläkin ihan hyvät hoidot. Ja joo koepalaan seuraavaksi! Eivät suoranaisesti kieltäneet yritystä, mutta mulla on muita perussairauksia niin en usko et jaksaisin raskautta ja syöpähommia yhtä aikaa. Varsinkin jos on vähän pahempi tapaus. Mutta eiköhän se tästä, lohdutan itseäni että on esikoinen jos ei enää lapsia saa :love:
 
Nyt jos vaikka keskittyis kommentoimaan, eikä vaan omaanapaa törkeästi.

@KirJoh89 ja @Esba varovaiset onnittelut ja vahvistumisia viivoille :X3:

Pahoittelut @Brunet82 , siellä oli niin selvä viiva :(

@kolava Ihan mielettömän paljon tsemppiä ja voimia ❤ Toivottavasti tilanne ei olisi paha ja saisitte pian aloittaa yrityksen.

@Eeva650 Me ei vielä hoidoissa, mutta ensikäynnillä käyty. Soitin perhesuunnitteluneuvolaan ja sinne saatiin aika, mutta se oli lähinnä tietojen kyselyä (soitin ennen kuin oli vuosi täynnä ja aikakin saatiin sinne, kun oli yritetty 11kk) , koska korona sotki asioita ja aikoja lääkärille ei jaettu. Nyt kysyivät sairaalassa, että haluanko jo lähetteen lapsettomuushoitoihin, kun km tuli, mut en vielä halunnut, kun luomunakin onnistuu. Sovimme miehen kanssa, että luultavasti 6kiertoa vielä yritämme ja sit hoitoihin.

By the way, vielä ihan pieni omanapa. Mistä tätä vv oikein riittää? o_O Koko ajan saa olla suoja, kun sitä vaan valuu ja valuu..
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali ja Eeva650
Tsemppiä, @Brunet82 !

Olen kanssa sitä mieltä, että isää pitää mahdollisuuksien mukaan osallistaa jo vauvanhoitoon, toki jokainen perhe tavallaan. Muuten ollaan pian tilanteessa, ettei se isä ihan oikeasti osaa toimia lastensa kanssa, jos äiti vaikkapa joutuisi sairaalaan. Tiedän tämmöisen tapauksen.

Hoidoissa kävijät: oletteko kaikki aloittaneet polun yksityisellä? Vai onko joku soittanut omaan tk:hon, et moi, ollaan tässä hetki yritetty vauvaa ilman tulosta, saisiko apuja? Miten julkinen puoli ylipäätään suhtautuu näihin? Ensi viikon torstaina on kierukan poiston vuosipäivä, niin alkaa väkisin pyöriä nämäkin mielessä.
Me lähdimme liikkeelle yksityiseltä alle vuoden yrityksen jälkeen. Oli ensikäynti -50%. Ja edelleen ollaan siellä, kohta vuosi aikaa ensikäynnistä. Julkiselle saadaan lähete, mutta haluaisimme kevyet hoidot kokeilla yksityisellä. Mutta jotkut kaverit on vuoden yrityksen jälkeen soittaneet tk, ovat päässeet perustutkimuksiin sitä kautta.
 
Hei! Kysymys koskien Flo sovellusta!
Voiko olla, että Flo siirtää ovulaatiopäivää itekseen kierrosta joka on vielä käynnissä. Siis voisin lyödä pääni pantiksi että flo ennusti lauantaille oviksen (ja se päivä mulla pätee myös piinalistalla), mutta nyt katsoin ja huomasin että ovis on siirtynyt(!) sunnuntaille?
Oireita en oo merkkaillut kun peukkua vaan koska ei tuntemuksia:ROFLMAO:

Muoks. Ymmärrän kyllä jos se kuuluu sovelluksen ominaisuuksiin että oireiden mukaan saattaa vaihtaa päivää ja tää on tyhmä kysymys, mutta tuntuu silti että aika lyhyessä ajassa olisi siirtynyt päivä.
 
Hei! Kysymys koskien Flo sovellusta!
Voiko olla, että Flo siirtää ovulaatiopäivää itekseen kierrosta joka on vielä käynnissä. Siis voisin lyödä pääni pantiksi että flo ennusti lauantaille oviksen (ja se päivä mulla pätee myös piinalistalla), mutta nyt katsoin ja huomasin että ovis on siirtynyt(!) sunnuntaille?
Oireita en oo merkkaillut kun peukkua vaan koska ei tuntemuksia

Muoks. Ymmärrän kyllä jos se kuuluu sovelluksen ominaisuuksiin että oireiden mukaan saattaa vaihtaa päivää ja tää on tyhmä kysymys, mutta tuntuu silti että aika lyhyessä ajassa olisi siirtynyt päivä.
JUu, kyllä se saattaa sitä päivää arpoa, että mikä siitä olisi se paras.
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh ja Nokare
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Viivanpaikka/melko vahva haamuksi pregcheck, kuvassa ei näy niin hyvin kuin luonnossa. Alkoi jo jännittämään. Ja seuraavina aamuina tiedän kyllä mitä teen.
Heräsin äsken yöllä kovaan vessahätään. Ajattelin, että enää ei ehdi olla 4 tuntia virtsa rakossa, ennen töihin lähtöä, niin teenpä nyt testin. Samanlaisen kuin eilen. Tyylipuhdas nega vaikka kuinka kääntelee ja testiajan odottaa malttamattomana loppuun. Ehkä se eilinen testi oli sit viallinen, koska selvästi punertava viiva testiin tuli ja edelleenkin tarkastaessa näkyy vaaleanpunainen sävy viivassa.

Jospa se plussa vielä tulis
 
Onpas siellä @Kasikuus lupaavia oireita kuitenkin! @KirJoh89 onpas harmi, että olikin sitten nega. :/ mutta kyllä se vielä tulee!

Onko muut yhtä herkkiksiä kuin minä? :D meillä on tuon esikoisen kanssa yleensä aamuisin lastenohjelmat päällä (vaikkei tuo 8kk vielä niitä katsomalla katso), ja mulle tulee aina itku kun noissa Pikku-Kakkosen konserteissa/seikkailuohjelmassa on ne yleisön lapset niin iloisen ja onnellisen näköisiä ja ihan innoissaan. :D <3 onko mitään ihanampaa kuin onnellinenja iloinen lapsi <3 t. Kovanaama itkupilli
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

18.07.2020 - LAUANTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 66/?
Futurmama..................kp 60/29-34
bellaella22050909..........kp 58/23
Wanti......................kp 56/34-48
Keisarinna85..............kp 51/24-27
Taikinatonttu.............kp 34/?
Minouche……………….kp 31/22
Lillanna.............................kp 29/28-42
Kirjoh89....................kp 25/28
Helmikorvakoru.......kp 24/27-28
Hipposka.....................kp 23/29-32
3milia...............................kp 23/25-28
Jjenn...............................kp 23/29-33
Kasikuus......................kp 23/27-28
Heemilia.........................kp 23/30
Nokare..........................kp 22/29
Napsunen....................kp 22/35-37
Rimaleli..........................kp 22/30
Iinesankka....................kp 20/?
Mysteerio.......................kp 19/30
Zennuli..........................kp 18/25-28
Lovecoco.....................kp 18/30
-Lounatuuli-.................kp 15/28-35
Töppönen_....................kp 14/26
Alinna86.........................kp 12/28
Sinisilmät.........................kp 12/27-28
Tiukuna......................kp 12/29-31
Mäyh..............................kp 12/26-31
Mamtobe............................kp 11/28
Eeva650.........................kp 9/28-42
Nipsuneiti83.................kp 9/29
Minttuni...........................kp 8/25
LaTila...................................kp 8/27
Goodway.......................kp 8/23
AnnMariii.........................kp 7/?
Kikkakolmas..............kp 6/28
Wbä...................................kp 5/26-28
Melissa86.....................kp 4/30-36
lulube..............................kp 3/29
Brunet82.......................kp 2/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


KirJoh89......................dpo 13
helmikorvakoru.......dpo 11
pumpuli1........................dpo 9
pata-ässä....................dpo 9
Nokare............................dpo 7
Helmipupu...................dpo 7
3milia................................dpo 6
IinesAnkka82.............dpo 4
Mysteerio......................dpo 3
Töppönen_..................dpo 2
pikkumyyläine.............dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@KirJoh89 Toivottavasti tämän pvä testi oli viallinen, eikä eilinen :( Oli kuitenkin selkeä haamu!

@AnnMariii Täällä kans yks herkkis. Hiiirmu kova mimmi noin muuten (mukamas), mut kyl täällä pillitetään joillekin asioille toosi helposti :D
Ja joo, lupaavia oireita on, mut eiköhän ne menkat ala :) Se fiilia täällä ainakin taas on. Toki voihan se fiilis muuttua, jos ei olekaan esim. vielä kiinnittynyt, ni eikai sitä fiilistä raskaudesta voikaan olla ennen sitä :unsure:

Huutelen listan yläpäässä olevien perään, että mikä on teidän kierron tilanne, kun mennään jo noin pitkillä päivillä. Eli @Futurmama @haaveilija93 @bellaella22050909 @Wanti ja @Keisarinna85 :)
 
Onnea täältäkin plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille❤

Oon kyl lukenut kaikki viestit ja tykkäillyt tms., mutta ollut niin kiire viikko (aloitin uuden työn), niin jäänyt kirjoittelut vähemmälle. Aika rennosti mennyt nää alkupiinailupäivät, jotain pientä tuikkimista tuntunut, mutta eipä muuta. Nyt dpo6 omien tuntemusten mukaan, dpo8 Flon mukaan eli eipä ennen tätä olis mitään pitänyt ollakaan:D Tänään aamulla ollut vähän menkkakipumaisia juilimisia alavatsan, kohdun ja nivusten kohdalla:unsure: Tisseissä ei muuten tässä kierrossa tuntunut mitään heti oviksen jälkeen niinku aiemmin:oops:
 
Viimeksi muokattu:
@AnnMariii täällä kanssa yks superherkkis itkupilli. Keväällä kun lapsi lopetti eskarin, niin kävin sielläkin itkemässä oikeen räkä poskell hehe.

Mä tein aamulla digin viimein ja siihen tuli raskaana 2-3 <3. Ehkä tässä uskaltaa ens viikolla soittaa neuvolaan.

Ihana synttärilahja. Mullakin laskettuaika niin, että "paketin toimitus" voi osua jopa omiin synttäreihin. Oispa ihanaa <3
 
@AnnMariii täällä kanssa yks superherkkis itkupilli. Keväällä kun lapsi lopetti eskarin, niin kävin sielläkin itkemässä oikeen räkä poskell hehe.

Mä tein aamulla digin viimein ja siihen tuli raskaana 2-3 <3. Ehkä tässä uskaltaa ens viikolla soittaa neuvolaan.

Ihana synttärilahja. Mullakin laskettuaika niin, että "paketin toimitus" voi osua jopa omiin synttäreihin. Oispa ihanaa <3
Ihanaa! ❤ Ja Täällä sama ❤ Laskettu aika 22.3. Ja omat synttärit 19.3. :love: Voi kunpa saisin parhaimman synttärilahjan ikinä maaliskuussa :love:
 
Siis pakko kysyä että onko muut niin outoja, että miettivät piinapäivinä/oviksen aikoihin että ei voi kauheesti pas**lla pusertaa, kun siittiöt/munasolu "tipahtaa"
No tätä en oo kyl miettinyt:ROFLMAO: Vaikka paljon muuta on mielessä käynytkin!! Ehkä tämäkin jatkossa, kun ajatus jää mieleen:ROFLMAO: Ite mietin, et voiko kiinnittyminen estyä, jos just sillon treenaa ja esim. hyppii paljon:D
 
Siis pakko kysyä että onko muut niin outoja, että miettivät piinapäivinä/oviksen aikoihin että ei voi kauheesti pas**lla pusertaa, kun siittiöt/munasolu "tipahtaa"
Oon miettinyt :D Vaikka tiiän ettei se tietenkään oo totta! Välillä tuntuu myös piinapäivillä, että täytyy pidättää hengitystä jos tuntuu mitään pientä tuikkimista, jos siellä on vaikka just joku kiinnittymässä ja mun hengitys häiritsee :LOL:
 
Siis pakko kysyä että onko muut niin outoja, että miettivät piinapäivinä/oviksen aikoihin että ei voi kauheesti pas**lla pusertaa, kun siittiöt/munasolu "tipahtaa"
Siis mä taas oon miettinyt tän sijasta sitä et uskaltaako harrastaa seksiä siis muutama päivä ovulaation jälkeen, ettei se vaan häiritse kiinnittymistä :D
 
Itse taas muistan lukeneeni, että liikunta kiinnittymisen aikoihin edistäisi prosessia. Taisi perustua liikunnan tuottamaan endorfiiniin, jollen kamalasti valehtele :) Jotkuu uskoo taas pienen alkoholimäärän auttavan. Ehkä yhteisesti rento mieli on se kaiken A ja O :D

Omaa napaa sen verran, et ovis alkaa olla käsillä. Tänään tuli kunnon munanvalkuaislimat kertaalleen. Hieman nousi lämpö normaalista ja ootan, josko se huomenna dippaisi, niinkuin viime kierrossa :D Talleteltu on eilen ja toissapäivänä, mut kyllä sitä aijottiin jatkaa viel tänään ja seuraavinakin. Jos joku pääsis perille :'D
 
Olen miettinyt, et onko esim. kovasta treenistä haittaa, mut sit tosiaan täällä kuullut, et se saattais olla jopa hyväksi, MUTTA sit taas lukenut jostain huippubodareista ym. et raskautuminen ollut vaikeaa kovan treenaamisen takia. Ne tosin treenaa ihan hulluna melkein joka pvä. Ite treenaan n. 3krt/vko 30-60min kerralla.
Sit tänään mietin, kun kävin lasten kans seikkailupuistossa, et onkohan haittaa ku siellä rehkin ja valjaat painaa ym. :D
Mut en oo kyl tota vessassa käyntiä kertaakaan miettinyt :LOL:
 
Olen miettinyt, et onko esim. kovasta treenistä haittaa, mut sit tosiaan täällä kuullut, et se saattais olla jopa hyväksi, MUTTA sit taas lukenut jostain huippubodareista ym. et raskautuminen ollut vaikeaa kovan treenaamisen takia. Ne tosin treenaa ihan hulluna melkein joka pvä. Ite treenaan n. 3krt/vko 30-60min kerralla.
Sit tänään mietin, kun kävin lasten kans seikkailupuistossa, et onkohan haittaa ku siellä rehkin ja valjaat painaa ym. :D
Mut en oo kyl tota vessassa käyntiä kertaakaan miettinyt :LOL:
Joo, jos liikuu ja treenaa todella paljon, niin siitä voi olla jo haittaa. Mut tuo kevyt/keskiraskas liikunta muutamia kertoja viikossa olis kyl ok :D Mulla Flo ennustaa ylihuomiselle ovista, mut siitä viikko eteenpäin oon tiukasti töissä, niin jää kyl liikunnat väliin.. jollei tuu armottoman kiireisiä työvuoroja :LOL:


EDIT. Vindyhan se täällä oli, joka tuosta liikunnasta myös puhui. Liitän tähän vielä saman linkin, jonka hänkin jakoi :)

 
Viimeksi muokattu:
Itse taas muistan lukeneeni, että liikunta kiinnittymisen aikoihin edistäisi prosessia. Taisi perustua liikunnan tuottamaan endorfiiniin, jollen kamalasti valehtele Jotkuu uskoo taas pienen alkoholimäärän auttavan. Ehkä yhteisesti rento mieli on se kaiken A ja O

Omaa napaa sen verran, et ovis alkaa olla käsillä. Tänään tuli kunnon munanvalkuaislimat kertaalleen. Hieman nousi lämpö normaalista ja ootan, josko se huomenna dippaisi, niinkuin viime kierrossa Talleteltu on eilen ja toissapäivänä, mut kyllä sitä aijottiin jatkaa viel tänään ja seuraavinakin. Jos joku pääsis perille :'D
Pakko sanoa et aina jaksan ihmetellä sitä miten erilaisia naisten kehot on. Meillä on siis sama kp mulla ja sulla. Ja mulla samanlaisia oireita. (Ovislimoja nyt eilisillasta asti), mut mulla ovis on odotettavissa vasta n. viikon päästä :D Just tänään juteltiin yhden kaverinkin kanssa, miten on niin jännä et naisen kroppa toimii jokaisella eri tavalla. Mulla on hidas alkukierto ja sit ne munasolut kehittyy nopeasti just ennen ovulaatiota ja hällä taas päin vastoin. Nopea alkukierto ja hidas sit ne follikkelin vikat muutamat millit :D
 

Yhteistyössä