Toiveissa vauva 2021

Olen miettinyt, et onko esim. kovasta treenistä haittaa, mut sit tosiaan täällä kuullut, et se saattais olla jopa hyväksi, MUTTA sit taas lukenut jostain huippubodareista ym. et raskautuminen ollut vaikeaa kovan treenaamisen takia. Ne tosin treenaa ihan hulluna melkein joka pvä. Ite treenaan n. 3krt/vko 30-60min kerralla.
Sit tänään mietin, kun kävin lasten kans seikkailupuistossa, et onkohan haittaa ku siellä rehkin ja valjaat painaa ym.
Mut en oo kyl tota vessassa käyntiä kertaakaan miettinyt
Heilläkin varmaan liittyy enemmän siihen, että hormoonitoiminta menee sekaisin kovasta treenistä ja liian alhaisesta rasvaprosentista.
 
Oon käynyt täällä viime kuukausien ajan välillä kurkkimassa, vaikka olin jo raskaana. Nyt, kun aloitin minipillerit muutama päivä sitten (synnytin melkein 2kk sitten, mutta pillereille ei ole ollut aiemmin tarvetta), huomaan alkaneeni enemmän haaveilla toisesta lapsesta ja en haluaisi syödä pillereitä ollenkaan, mutta menisi liian hankalaksi laskeskella varmoja päiviä, etenkin kun mulla ovulaation ajakohta vaihtelee hyvin paljon. En tiedä, aletaanko yrittää vielä tänä vuonna kuitenkaan, kun toisaalta haluaisin kyllä täysillä keskittyä tuohon pieneen ihmeeseen, joka nytkin vieressä tuhisee. Ja pelkään, ettei se onnistu, jos olisin raskaana ja kauhean pahoinvoiva, niin kuin viimeksi. Toisaalta olisi ihana, jos saisi toisen lapsen pienellä ikäerolla, mutta ei ole itsestäänselvää, että raskautuisi heti uudelleen (tämä ensimmäinen lapsi saatiin kaksi vuotta yrityksen aloittamisesta). Mutta olen heittänyt pallon miehelleni ja sanonut, että hän voi sitten minulle ilmoittaa, jos ja kun kokee olevansa valmis toiseen lapseen. Imetän, joten en tiedä, raskautuisinko edes vielä.

Ihanaa kesää kaikille ja plussaonnea!
 
Viimeksi muokattu:
Olisi ihana saada ensiviikolla syntymäpäivä lahja. Voin testata aikaisintaan mun syntymäpäivänä . Nyt illalla ollut menkkamaista vihlontaa. No nyt kyllä odottelen rauhassa menkkoja jos ne on myöhässä niin sitten testaan
Mulla samat fiilikset testailun suhteen! Testaan siis aikaisintaan vasta ens viikon sunnuntaina, se on dpo14-16, riippuen onko ovis ollut Flon vai omien tuntemusten mukaan :) Ja täällä ollut kans koko päivän vihlontaa kohdun/alavatsan kohdilla! Olispa kyllä ihana synttärilahja sulle ❤❤ Toivotaan sinne parasta peukut pystyssä (y):love:
 
Äh, mut täytyy varmaan ottaa väliaikaisesti pois listoilta kokonaan. Miehellä on töissä tapahtumassa mullistuksia seuraaavan vuoden aikana ja sanoi, että jos lähtö tulee, niin haluaisi sitten muuttaa täältä Kainuusta takaisin etelä-Suomeen. Tämmöset epävarmat asiat kyllä vaikeuttaa elämää ihan hulluna. Koko elämä menee ihan jäihin tämmöisen vuoksi. Ei uskalleta käyttää säästöjä remontin jatkamiseen auton päivittämisestä puhumattakaan, jos täytyykin yhtäkkiä aloittaa kaikki taas alusta talon ostoista ja työpaikkojen etsimisestä lähtien. :mad:
 
Piinapäivien päivitystä. Tekemistä on riittänyt ja onpa tullut käytyä terassillakin. Oireet huutaa poissaolollaan. Tänään pikkuisen arat rinnat, mutta se on oire joka kuukausi ennen menkkoja. Tärppikierrossa mulla oli tosi kipeät rinnat mutten muista koska se alkoi. Jotenkin sitä odottaa, että tulisipa taas ne kipeät ja paisuneet tissit niin voisi ehkä olla mahista tärppiin:X3: muuten sama fiilis edelleen että ei tälläkään kertaa.

Mites muilla piinailijoilla menee? Koska kukakin meinaa testailla? Ite kyllä en malta odottaa viikkoa. Ehkä dpo11 tai dpo12 voisin testata niin saapahan sit alkaa odottamaan uutta kiertoa:ROFLMAO:
 
Mulla menkat nyt kaksi päivää myöhässä ja mun alaselkä on tulessa vähän väliä.

Mä tein niitä raskauskeijun erittäisherkkiä raskaustestejä, mutta ei niistä kyllä mitään näkynyt. En tiedä pääsenkö tänään apteekkiinkaan.

Onko muilla kokemuksia, että raskaustesti ei näytä positiivista?
 
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

19.07.2020 - SUNNUNTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 67/?
Futurmama..................kp 61/29-34
bellaella22050909..........kp 59/23
Wanti......................kp 57/34-48
Keisarinna85..............kp 52/24-27
Taikinatonttu.............kp 35/?
Minouche……………….kp 32/22
Lillanna.............................kp 30/28-42
Kirjoh89....................kp 26/28
Helmikorvakoru.......kp 25/27-28
Hipposka.....................kp 24/29-32
3milia...............................kp 24/25-28
Jjenn...............................kp 24/29-33
Kasikuus......................kp 24/27-28
Heemilia.........................kp 24/30
Nokare..........................kp 23/29
Napsunen....................kp 23/35-37
Rimaleli..........................kp 23/30
Iinesankka....................kp 21/?
Mysteerio.......................kp 20/30
Zennuli..........................kp 19/25-28
Lovecoco.....................kp 19/30
-Lounatuuli-.................kp 16/28-35
Töppönen_....................kp 15/26
Alinna86.........................kp 13/28
Sinisilmät.........................kp 13/27-28
Tiukuna......................kp 13/29-31
Mäyh..............................kp 13/26-31
Mamtobe............................kp 12/28
Eeva650.........................kp 10/28-42
Nipsuneiti83.................kp 10/29
Minttuni...........................kp 9/25
LaTila...................................kp 9/27
Goodway.......................kp 9/23
AnnMariii.........................kp 8/?
Kikkakolmas..............kp 7/28
Wbä...................................kp 6/26-28
Melissa86.....................kp 5/30-36
lulube..............................kp 4/29
Brunet82.......................kp 3/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


KirJoh89......................dpo 14
helmikorvakoru.......dpo 12
pumpuli1........................dpo 10
pata-ässä....................dpo 10
Nokare............................dpo 8
Helmipupu...................dpo 8
3milia................................dpo 7
IinesAnkka82.............dpo 5
Mysteerio......................dpo 4
Töppönen_..................dpo 3
pikkumyyläine.............dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Ällövaroitus!!
Oon varma et viime kierrossa oli ollut jotain kiinnitymisyritystä, koska menkkavuodon seassa on riekaleita. :( Paljon enemmän ja isompia, kun normaalisti on hyytymät olleet. Voi voi. Vuotokin on runsaampaa. Töytynee ottaa tää positiivisena asiana kuitenniin, et jotain on yrittänyt tapahtuu.

Tsemppiä piinailijoille!
 
@Nokare Täällä on ainakin fiilis, et kohti uutta kiertoa. Ei näy finnejä, eikä rinnat ole yhtään arat, jotka plussakierrossa alkoi jo ajoissa. Ens viikon la pitäis menkat alkaa ja tuskinpa testailen, ennen kuin menkat myöhässä. Voikin siis ottaa loppukierron aika rennosti :cautious:
Nippailuja kyllä ollut ja iltaisin paineentunne alavatsalla, mut niitä on tosi paljon negakierroissakin.

Olikin varmaan liian hyvää ollakseen totta, että hetken oli raskaana. Unta sen oon aatellut olevan :( Nyt kun vaan taas nousis täältä pettymyksestä jotenkin ja pystyis unohtamaan kokonaan, että edes vauvaa haluaa.

Muoks: Vähän täällä herkillä, kun tuli 6v täyteen miehen kanssa ja olen miettinyt tässä yksinäni, että kuinka ihanaa, että uskalsin hypätä kohti tuntematonta, vaikka olin naimisissa ja talo rakennettu vasta vuotta aiemmin. Se tuntui vain niin oikealta, kun ekan kerran nykyisen mieheni kyytiin hyppäsin. Päivääkään en ole katunut ♡ Kyyneleet vaan valuu ♡
 
Viimeksi muokattu:
Ällövaroitus!!
Oon varma et viime kierrossa oli ollut jotain kiinnitymisyritystä, koska menkkavuodon seassa on riekaleita. Paljon enemmän ja isompia, kun normaalisti on hyytymät olleet. Voi voi. Vuotokin on runsaampaa. Töytynee ottaa tää positiivisena asiana kuitenniin, et jotain on yrittänyt tapahtuu.

Tsemppiä piinailijoille!
Mulla muuten jännä juttu, että jokaisessa negakierrossa tuli paljon iiiisoja hyytymiä (melkein kananmunan kokoisia) ja menkat oli luokkaa niagaranputous (tuli läpi tampoonista ja vuoti siteen ohi 10-30min välein) ja sit viime kierron km jälkeen vuoto oli todella niukkaa, et ei montaa sidettä/tampoonia tarvinnut vaihtaa :unsure:

Paljon tsemppiä sinulle! Toivottavasti seuraava kierto on teidän ♡
 
Mulla menkat nyt kaksi päivää myöhässä ja mun alaselkä on tulessa vähän väliä.

Mä tein niitä raskauskeijun erittäisherkkiä raskaustestejä, mutta ei niistä kyllä mitään näkynyt. En tiedä pääsenkö tänään apteekkiinkaan.

Onko muilla kokemuksia, että raskaustesti ei näytä positiivista?

Tuo hcg:n nousuhan on kovin yksilöllistä ja "ohjehan" sanoo että testaa vasta kun myöhässä. Hcg:n nousukin riippuu siitä koska kiinnittyminen on tapahtunut. Voisin kuvitella että jotain edes haaleaa viivaa näkyisi jos raskaus olisi alkanut.

Itsehän testasin alkuviikosta hätähousuna kun dpo oli 8 tai 9 ja ei yhtään mitään mutta parin päivän päästä jo haaleaa viivaa ja nytkun menkat on myöhässä niin viiva on jo aivan selkeä. Tässä välissä olin jo sitä mieltä että ei onnistunut ja tilasin läjän ovulaatiotestejä että ei varmasti lopu kesken
 
Mulla muuten jännä juttu, että jokaisessa negakierrossa tuli paljon iiiisoja hyytymiä (melkein kananmunan kokoisia) ja menkat oli luokkaa niagaranputous (tuli läpi tampoonista ja vuoti siteen ohi 10-30min välein) ja sit viime kierron km jälkeen vuoto oli todella niukkaa, et ei montaa sidettä/tampoonia tarvinnut vaihtaa

Paljon tsemppiä sinulle! Toivottavasti seuraava kierto on teidän ♡
Runsaisiin menkkoihin auttaa Burana. Mä syön 1200 mg päivässä. Aloitan silloin kun ekat vuoto tipat tulee ja lopetan sitten kun on enää tiputusvuotoa. Nykyään vuodan vaan 3 pvä joista yksi on runsasta vuotoa. Lisäksi käytän kuukuppia ei vuoda ohi ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Nokare mun piti nyt oikeen tarkistaa että onks tänää oikeesti "jo" dpo8. Menny hirveen nopsaa lopulta tää aika. Tai ainakin viikonloppu.. :ROFLMAO:

Mulla ajoittain juilii alavatsalla ja pari kertaa sellanen vihlaisu ollut. Viime kierroissa tullu valkkaria aika runsaasti, mut nyt kuivempaa. :unsure:Ja se mietityttää.
Nännit tuli eilen illalla kipeeks ja nyt aamulla edelleen arat, kun koskee. Viime kierrossa ei ollu nännit kipeet ja sitä edellisessä se kipuilu alko vähä ennen oletettua ovista ja kesti melkein menkkoihin asti. Eli tää on kans erilailla ku aiemmin..
Lisäks väsyttää ja hirvee hiki kokoajan. Tosin johtuu hiki varmaan tästä lämmöstä, mut oon yleensä vilukissa. Mun tekis kans mieli jo testailla kohta. Flo ennustaa menkkoja sunnuntaille, mut en tosiaan malta sinne asti. :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@pumpuli1 kuulostaa lupaavalta! :love:Onks sulla muissa kierroissa tissit tai nännit ollu tollee kipeet?

Ihmettelen tätä kuivuutta ku just aiemmissa parissa kierrossa ihan oviksesta menkkoihin asti on sellanen märkä kokoajan.. Ja sit nää nännit.

Mua naurattaa oikeesti ku oon kirjoittanut täällä että lupasin itelleni etten ylianalysoi oireita seuraavissa kierroissa. Ja pa**anmarjat. Mitää muuta teekkää ku analysoi :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@pumpuli1 kuulostaa lupaavalta! Onks sulla muissa kierroissa tissit tai nännit ollu tollee kipeet?

Ihmettelen tätä kuivuutta ku just aiemmissa parissa kierrossa ihan oviksesta menkkoihin asti on sellanen märkä kokoajan.. Ja sit nää nännit.

Mua naurattaa oikeesti ku oon kirjoittanut täällä että lupasin itelleni etten ylianalysoi oireita seuraavissa kierroissa. Ja pa**anmarjat. Mitää muuta teekkää ku analysoi
Mulla on nyt vasta eka pilleritön kierto! En yhtään muista miten mulla oli nää kipuhommat ennen pillereitä:unsure: mutta toivotaan parasta!

Mulla on kans ihan uskomattomat ylianalysoinnit menossa Jokainen mahan nippasu ja suolen muljahdus tarkoittaa jotain.:ROFLMAO:
 
@pumpuli1 huh sullahan on ihan kierto lopuillaan, pidän peukkuja!! Toivitaan että rintakipukin enteilisi hyvää! :love:

@Kasikuus voin vähän samaistua sun fiiliksiin. Tuntuu että tässä vaan odottelee uutta kiertoa. Toisaalta, onhan se oireettomuuskin ihan normaalia näin varhaisessa vaiheessa! Että toivoa meillä on vielä vaikka siltä ei tunnukkaan.:X3:

@Helmipupu sama homma, nopsaa menny! Vitsit, toivotaan että tuntemukset enteilis hyvää! Vaikka onhan se jännä miten sitä osaa myös ite bongailla kaikenmaailman oireita kun vaan vähän kuulostelee:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
Viikonloppuna en ole ehtinyt lueskella, mutta nyt luin teidän kuulumisia. Meillä ollut vieraita koko viikonlopun ja pitkästä aikaa meni myös alkoholia paljon. Nyt väsyttää, mutta todella hauskaa oli. Sai muuta ajateltavaa, mutta toisaalta uutta näkökulmaa asioihin, kun yksi pariskunta muutaman vuoden yrittämisen jälkeen aloittaa ivf-hoidot syksyllä. En tiennyt, että heillä lapsitoive. Tuli juteltua paljon asiasta ja sai vertaistukea.
 

Yhteistyössä