Mites teillä on lämmöt nousseet ovulaation jälkeen? Mittasin aamulla lämmöt ja se oli 37,5 . Nyt on dpo 3 tai 4 menossa.
Heilläkin varmaan liittyy enemmän siihen, että hormoonitoiminta menee sekaisin kovasta treenistä ja liian alhaisesta rasvaprosentista.Olen miettinyt, et onko esim. kovasta treenistä haittaa, mut sit tosiaan täällä kuullut, et se saattais olla jopa hyväksi, MUTTA sit taas lukenut jostain huippubodareista ym. et raskautuminen ollut vaikeaa kovan treenaamisen takia. Ne tosin treenaa ihan hulluna melkein joka pvä. Ite treenaan n. 3krt/vko 30-60min kerralla.
Sit tänään mietin, kun kävin lasten kans seikkailupuistossa, et onkohan haittaa ku siellä rehkin ja valjaat painaa ym.
Mut en oo kyl tota vessassa käyntiä kertaakaan miettinyt
Vähän miten sattuu Ovulaatiopäivänä lämmöt oli 36.4 ja sen jälkeen ollut 36.7-36.9, kunnes tänä aamuna (dpo7) nous 37.1Mites teillä on lämmöt nousseet ovulaation jälkeen? Mittasin aamulla lämmöt ja se oli 37,5 . Nyt on dpo 3 tai 4 menossa.
Mulla samat fiilikset testailun suhteen! Testaan siis aikaisintaan vasta ens viikon sunnuntaina, se on dpo14-16, riippuen onko ovis ollut Flon vai omien tuntemusten mukaan Ja täällä ollut kans koko päivän vihlontaa kohdun/alavatsan kohdilla! Olispa kyllä ihana synttärilahja sulle Toivotaan sinne parasta peukut pystyssäOlisi ihana saada ensiviikolla syntymäpäivä lahja. Voin testata aikaisintaan mun syntymäpäivänä . Nyt illalla ollut menkkamaista vihlontaa. No nyt kyllä odottelen rauhassa menkkoja jos ne on myöhässä niin sitten testaan
Mulla muuten jännä juttu, että jokaisessa negakierrossa tuli paljon iiiisoja hyytymiä (melkein kananmunan kokoisia) ja menkat oli luokkaa niagaranputous (tuli läpi tampoonista ja vuoti siteen ohi 10-30min välein) ja sit viime kierron km jälkeen vuoto oli todella niukkaa, et ei montaa sidettä/tampoonia tarvinnut vaihtaaÄllövaroitus!!
Oon varma et viime kierrossa oli ollut jotain kiinnitymisyritystä, koska menkkavuodon seassa on riekaleita. Paljon enemmän ja isompia, kun normaalisti on hyytymät olleet. Voi voi. Vuotokin on runsaampaa. Töytynee ottaa tää positiivisena asiana kuitenniin, et jotain on yrittänyt tapahtuu.
Tsemppiä piinailijoille!
Mulla menkat nyt kaksi päivää myöhässä ja mun alaselkä on tulessa vähän väliä.
Mä tein niitä raskauskeijun erittäisherkkiä raskaustestejä, mutta ei niistä kyllä mitään näkynyt. En tiedä pääsenkö tänään apteekkiinkaan.
Onko muilla kokemuksia, että raskaustesti ei näytä positiivista?
Runsaisiin menkkoihin auttaa Burana. Mä syön 1200 mg päivässä. Aloitan silloin kun ekat vuoto tipat tulee ja lopetan sitten kun on enää tiputusvuotoa. Nykyään vuodan vaan 3 pvä joista yksi on runsasta vuotoa. Lisäksi käytän kuukuppia ei vuoda ohi ollenkaan.Mulla muuten jännä juttu, että jokaisessa negakierrossa tuli paljon iiiisoja hyytymiä (melkein kananmunan kokoisia) ja menkat oli luokkaa niagaranputous (tuli läpi tampoonista ja vuoti siteen ohi 10-30min välein) ja sit viime kierron km jälkeen vuoto oli todella niukkaa, et ei montaa sidettä/tampoonia tarvinnut vaihtaa
Paljon tsemppiä sinulle! Toivottavasti seuraava kierto on teidän ♡
Minulla ei auta Syön 1800mg/pvä, jo pelkästään kovien kipujen takia.Runsaisiin menkkoihin auttaa Burana. Mä syön 1200 mg päivässä. Aloitan silloin kun ekat vuoto tipat tulee ja lopetan sitten kun on enää tiputusvuotoa. Nykyään vuodan vaan 3 pvä joista yksi on runsasta vuotoa. Lisäksi käytän kuukuppia ei vuoda ohi ollenkaan.
Tätä kokeillut kolmesti. Vuoto loppui seinään, kunnes alkoi uudestaan yhtä runsaana, kun kuuri oli syöty. Oon ilmeisesti kropaltani todella outo, kun mikään ei autaCaprilon tai vastaava voi auttaa runsaissa kuukautisissa.
Mulla ne teki niistä vaan siedettävät. Ilman niitä tuli alle tunnissa kuukupistq yli/siteistä ohi.
Mulla on nyt vasta eka pilleritön kierto! En yhtään muista miten mulla oli nää kipuhommat ennen pillereitä mutta toivotaan parasta!@pumpuli1 kuulostaa lupaavalta! Onks sulla muissa kierroissa tissit tai nännit ollu tollee kipeet?
Ihmettelen tätä kuivuutta ku just aiemmissa parissa kierrossa ihan oviksesta menkkoihin asti on sellanen märkä kokoajan.. Ja sit nää nännit.
Mua naurattaa oikeesti ku oon kirjoittanut täällä että lupasin itelleni etten ylianalysoi oireita seuraavissa kierroissa. Ja pa**anmarjat. Mitää muuta teekkää ku analysoi