Toiveissa vauva 2021

Onnea paljon @Hopeanuoli :love:

Kiitos kaikille teille ihanille tsempeistä :love: Täällä dpo 12 ja päätin testata vasta ma jos ei menkat sitä ennen ala. On kyllä outo kierto. Yleensä mulla tulee rinnat/nännit kipeeks vajaa viikko ennen menkkoja ja sit päivä/pari ennen menkkoja se häviää. Nyt ei oo rinnat yhtään kipeet. Eli sama siis kun sulla @Mmohini . :unsure: Ollu nyt pari päivää kuumeinen olo mut ei varsinaisesti muuten kipee. Vihlasut, nippailut yms. "raskausoireet" joita on negakierroissa ollu on nyt loistanut poissaolollaan. ainoostaan semmosta lievää kihelmöintiä/kuumotusta välillä vatsan alueella, en oikein osaa sitä selittää. Alan tässä epäillä et oliko koko ovista edes. Jokatapauksessa kierto on venähtänyt tällä kertaa. Ai niin, yks uus oire kyllä, pari kertaa pyyhkiessä tullut jotain ovisliman tapaista mut "maitomaisempaa" ihan vähän. Jotenkin tunne et menkat alkaa kyllä kohta. Mutta katotaan. Jossain määrin alkaa ärsyttää nää keskenään erilaiset kierrot kun sit aina alkaa aatella et jospa oiskin tärpännyt nyt sitten. Ei auta kun ootella ja kattoa mihin tää tästä kääntyy. Osa musta on varma et negakierto tääkin on, kenties sit kummiskin ovuloimaton ovistestiplussasta huolimatta... Ja sit pieni osa toivoo että entä jos sittenkin:love::X3:

Ihanaa @minttuni että tutkimuksissa oli kaikki hyvin. Mäkin kovasti toivon teille luomuplussaa ettei tarviskaan turvautuu hoitoihin.:love: Meillä on varattuna kesäkuulle hoidon suunnitteluaika, joten sillon me sit kuullaan mihin tästä edetään että saatais viimein se plussa ja toivottavasti pysyvä sellainen.

Sielläkin on nyt jännät päivät @lovecoco :X3:Toivotaan todellakin että meille molemmille tulis nyt plussat:love:
 
Viimeksi muokattu:
@Shibali toivottavasti plussa sinullekin vielä tulisi tästä kierrosta.:giggle: Toivoa on aina ja sun oireet ja oireettomuus kuulostaa oikeen lupaavilta.(y) Itselläni rinnat eivät kipeytyneet, mikä taas on yleensä kuukautisia edeltävä oire. Vieläkään ei ole rinnat kipeät, mutta nyt alkaneet pingoittua ja turvota.
Alavatsan kipuilut ovat olleet ehkä ne suurimmat oireet tässä plussakierrossa.

@lovecoco tsemppiä sinullekin! Toivottavasti se plussa sieltä vielä ilmaantuisi tässä kierrossa.:giggle:

Muitakin piinailijoita taisi tässä nyt olla, ainakin @Melissa86 ja @Mmohini kovasti tsemppiä ja toivon teillekin testiin plussaa.:giggle:

Joskus se plussakierrossakin näköjään antaa odotuttaa, joten rauhallisin mielin vaan, jos tulisi negatiivinen tulos. Minullakin se muuttui plussaksi vasta kuukautisten oletettuna alkamispäivänä.;):love:
 
@Keisarinna85 @Piipaa93 pahoittelut uudesta kierrosta <3

Onnea @Hopeanuoli <3

Mä täällä odotan ja toivon että luteaalivaihe olis sopivan pituinen

Jos sain ovisplussan kp18 ja kp18-19 välisenä yönä oli oviskivut, niin onko se ovis ollut kp18 vai kp19?

Miten nää on niin hankalia mulle tajuta :-D
Minä eilen lääkärissä kysyin, niin on ok mennä sen mukaan, että kun ovisplussa tulee, niin ovis "merkataan" seuraavalle päivälle. Vaikka saattaa minullakin tuntua saman vuorokauden aikana kipuja, kun saan testiin plussan. Tuossa sinun tapauksessa ajattelisin oviksen olleen siis kp 19 :)
 
Joku intuition kaltainen ajoi viime yönä dippaamaan vielä yhden kiinan ihmeen. En edes jaksanut siinä vaiheessa odottaa tulosta, kun näytti jäävän blankoksi. Aamulla kuivuneena viiva oli vahvempi kuin missään aikaisemmassa. Eihän niitä saisi enää siinä vaiheessa katsella, mutta tulipa vilkaistua. Ei muuta kuin esikoinen todistuksenhakumatkalle ja miehen kaatoon, ei siitä varmasti haittaakaan ollut. :X3:

Veikkaan siis, että ainakin kaksi viikkoa saa vielä odotella. Täytyy lämmöistä yrittää vielä arvata, onko aihetta liittyä piinailijoihin. :)
 
Täällä kans piinaillaan! Flon mukaan ovis ois ollu viikko sitten ja limat oli silloin sen mukaista. Selkeitä oireita en voi sanoo et ois ollu, tuntuu et ku alkaa miettii oireita niin niitä ois yhtäkkiä ihan kauhee määrä :D Eilen oli alaselkä vähän kipee ja mahaa vähän vihlas silloin tällöin vähän eri puolilta, mut todennäköisesti koska menkat viikon päästä alkamassa.. vv on yllättävän runsasta ja aika voidemaista valkosta vuotoa. Tissit alko vähän kipeytymään, mut niinhän ne aina viikko ennen menkkoja. Jotenki aina kuvitellut, että sit ku tärppää niin sen tunnistaa kaikista oireista.. Niin sit ku oireita ei ole, on jo valmiiks vähän lannistunut fiilis et ei nyt taaskaan onnistunu ja menkat sieltä alkaa..

Tietääkö muuten teidän miehet että keskustelette täällä? Omalle miehelle en oo kertonut, se varmaan pitäis sitä jotenki outona et keskustelen tämmösistä asioista ventovieraitten kans :ROFLMAO:
 
Täällä kans piinaillaan! Flon mukaan ovis ois ollu viikko sitten ja limat oli silloin sen mukaista. Selkeitä oireita en voi sanoo et ois ollu, tuntuu et ku alkaa miettii oireita niin niitä ois yhtäkkiä ihan kauhee määrä Eilen oli alaselkä vähän kipee ja mahaa vähän vihlas silloin tällöin vähän eri puolilta, mut todennäköisesti koska menkat viikon päästä alkamassa.. vv on yllättävän runsasta ja aika voidemaista valkosta vuotoa. Tissit alko vähän kipeytymään, mut niinhän ne aina viikko ennen menkkoja. Jotenki aina kuvitellut, että sit ku tärppää niin sen tunnistaa kaikista oireista.. Niin sit ku oireita ei ole, on jo valmiiks vähän lannistunut fiilis et ei nyt taaskaan onnistunu ja menkat sieltä alkaa..

Tietääkö muuten teidän miehet että keskustelette täällä? Omalle miehelle en oo kertonut, se varmaan pitäis sitä jotenki outona et keskustelen tämmösistä asioista ventovieraitten kans
Mun mies ainakin tietää ja sille täältä luen välillä muiden samassa tilanteessa olevien kokemuksia, hänellekin vertaistukea (y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: lovecoco
Dpo14 Tein testin aamulla, ei tullut viivaa testiajalla, MUTTA kun olin heittämässä testiä roskiin, huomasin punertavan viivan


Näkeekö muut tässä viivaa? En uskalla vielä innostua liikaa
mäki nään :love: toivotaan vahvistumista!

Miten onkin aina et alkukierto menee jotenkin vauhdilla, muttaku ovis tulee niin päivistä tulee extra pitkiä ja tuntuu et päivät ei vaihdu ollenkaan :ROFLMAO:

Nyt dpo 5 ja ei oikein mitään isompia oireita oo tähän mennessä ollut. Hieman ehkä enemmän väsymystä ilmassa ainakin tänään ja nyt vähän alkaa pienet nippailut tuntua (hyvin vähän) mut vaihtelee et välillä oikeella ja välillä vasemmalla mitähän lie tarkottaa?
miten tässä jaksaa vielä ainakin 6 päivää oottaa ennenkö pääsee ees harkitsemaan testaamista :cool:
 
  • Rakkaus
Reactions: lovecoco
Tietääkö muuten teidän miehet että keskustelette täällä? Omalle miehelle en oo kertonut, se varmaan pitäis sitä jotenki outona et keskustelen tämmösistä asioista ventovieraitten kans
tietää jotta täällä lueskelen ja välillä kommentoin. Olen harrastanut tätä 2005 vuodesta asti. Muutama vuosi välillä välissä :) välillä saatan jotain testikuvia näyttää, jotta näkyykö siinä jotain
 
Tietääkö muuten teidän miehet että keskustelette täällä? Omalle miehelle en oo kertonut, se varmaan pitäis sitä jotenki outona et keskustelen tämmösistä asioista ventovieraitten kans
En varsinaisesti ole kertonut, mutta jos kysyy mun täällä ollessa mitä teen, kerron kyllä. Pari asiaa olen myös jossain keskustelun yhteydessä kertonut tyyliin Kaksplussan keskustelupalstalla oli että... Hänellä on omat palstat missä pyörii enkä usko, että uskaltaa pitää "mun palstaa" omaansa huonompana.
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja minttuni
Mun mies ainakin tietää ja sille täältä luen välillä muiden samassa tilanteessa olevien kokemuksia, hänellekin vertaistukea
Sama täällä! Mäki luen tai kerron miehelle joitain juttuja. Mies myös saattaa kysellä jotai nii vastaan että oota katotaas palstalta :D plussista ja muiden menetyksistä puhun kans ja se näkee myös naamasta ku tunteet menee mukana :D :)
 

Yhteistyössä