Toiveissa vauva 2021

@Shibali
Meillähän menee oireet/oireettomuus ihan yks yksiin
Itsellä kanssa ollut pari päivää kuumeinen olo, mutta ei kuitenkaan kipeä. Lisäksi puuttuu tosiaan tuo rintojen arkuus
Toivottavasti oireet enteilisi molemmille hyvää
Tein kylläkin tänään dpo 10 rfsu herkällä negan. 4pv pääästä pitäisi alkaa kuukautiset.
Oi miten jännää! :D Toivotaan todellakin kovasti et tarkoittais nää oireet ja oireettomuus meillä molemmilla tulevaa plussaa :love: Mä tein kans eilen dpo 11 negan. Mut kerran kun oon plussannu, mulle tuli haalea haamu vasta 2 päivää menkkojen alkamispäivästä. Dpo 10 kans vielä sen verran aikasta, että vielä ehtii plussaksi muuttua :giggle: Pidetään peukkuja!:love:(y)

Kiitos @Hopeanuoli :love:Ja apua, nyt alko kyllä jännittään kun sullakin plussakierrossa tää sama rinta-oireettomuus:X3:

Ja kiitos @3milia :love:On tää kyllä niin jännää!:X3: Mä taas toivon että tää kierto ois nyt teidän ja saisit plussan:love:

Pahoittelut täältäkin kaikille uuteen kiertoon joutuneille:cry: Se on aina yhtä peestä... :(
 
@lovecoco ihan selvästi näkyy!:X3: Toivottavasti vahvistuu:love:

@Shibali voi kiitos, niin mäkin toivon❤ Mutta ihanaa nyt, kun saa jännäillä teidän puolesta, voi että kun nyt olis tärpännyt!!:X3:

@Mmohini tsemppiä sinnekin piinailuihin ja toivottavasti siellä vielä plussa pärähtää eikä menkat alkaiskaan 4 päivän päästä :love: :love:

Mies tietää kyllä, että täällä palstalla kirjoittelen ja välillä jotain täältä sille kerronkin :) Mutta ei kyllä ehkä tiedä, kuinka paljon täällä oikeesti päivittäin vietän aikaa:ROFLMAO:
 
Onnea tuhannesti plussista ja haamuille vahvistumisia! :love: :love: :love:

Täällä menkat viimein taputeltu ja ensi viikolla pääsen taas uittamaan liuskoja. Mieskin on ilolla lähdössä salille heti maanantai-aamuna, eli josko se kaatokin onnistuisi paremmin tässä kierrossa... Toivossa on ainakin hyvä elää! Kivahan se olisi viiva saada kesän aikana raskaustestiin, mutta mitäpä sitä tässä vaiheessa enää hätkyilemään. Paras vaan nauttia tästä hetkestä ja kaivaa vielä pari omenapuuta pihalle ajankuluksi. :D
 
Täällä kans piinaillaan! Flon mukaan ovis ois ollu viikko sitten ja limat oli silloin sen mukaista. Selkeitä oireita en voi sanoo et ois ollu, tuntuu et ku alkaa miettii oireita niin niitä ois yhtäkkiä ihan kauhee määrä Eilen oli alaselkä vähän kipee ja mahaa vähän vihlas silloin tällöin vähän eri puolilta, mut todennäköisesti koska menkat viikon päästä alkamassa.. vv on yllättävän runsasta ja aika voidemaista valkosta vuotoa. Tissit alko vähän kipeytymään, mut niinhän ne aina viikko ennen menkkoja. Jotenki aina kuvitellut, että sit ku tärppää niin sen tunnistaa kaikista oireista.. Niin sit ku oireita ei ole, on jo valmiiks vähän lannistunut fiilis et ei nyt taaskaan onnistunu ja menkat sieltä alkaa..

Tietääkö muuten teidän miehet että keskustelette täällä? Omalle miehelle en oo kertonut, se varmaan pitäis sitä jotenki outona et keskustelen tämmösistä asioista ventovieraitten kans
Tietää, kysyin jopa että onko ok kirjoittaa meidän asioista täällä. Ja kerron muiden kokemuksista, sen mitä hän jaksaa kuunnella :D
 
Tänään jotenkin erityisen voimakkaasti havahduin, että kuinka suuri toive tällä hetkellä olis, että se plussa tulis❤ Jotenkin ehkä jollain tavalla jopa vähän pelottavaa miten vahvana se toive ja halu nyt on. Kun pitkään olin tosiaan ihan sillä mielellä, etten ees tiedä haluanko lapsia. Ja sit kun tuli se, että haluan, niin tuntuu ettei enää riitä mikään tulee jos tulee. Ja siks just ehkä on tullut se pelko, että mitä sit jos onkin jotain, eikä saadakaan:cry: Turhahan sitä on etukäteen pelätä ja miettiä, vasta niin lyhyt yrityskin takana :)
 
Täällä jännätään nyt milloin menkat alkaa :D nyt kp27 ja normaalisti kierto 28-31päivää (mut aika tarkkaan luteaali ollut sen 13pöivää). Ovis oli sen verran myöhässä et saattaa venyttää kierron jopa 34 päivän mittaiseksi, mut en tiedä miten kroppa toimii ku ei oo koskaan aiemmin venynyt ovis noin myöhälle

Yleensä pystyn aika hyvin tuntee milloin menkat alkaa siitä et tulee edellisenä päivänä hieman kipeä olo, kun lämmöt selkeästi nousee joku puoli astetta. Lisäksi rinnat on kipeä ja maha myös muutamaa päivää aikaisemmin jo. Nyt mulla on ollut täs kierrossa vatsakipuja sekä munasarjojen, että kohdun tienoilla koko kierron nii tää tämmöinen jopa viikon skaala menkojen alulle.

Toisaalta odotan et alkais pian koska siitä alkaa meidän eka yrityskierron, toisaalta ei haittaisi jos venyisi sinne ensi viikon lopulle niin ei ovulaatio olis sit ainakaan vahingossa juhannuksena. En oo varmaan koskaan ottanut menkkoja näin innolla. Muutenkin tää aihe/ tulevat hoidot on paljon mielessä ollut viime päivinä. Onneks uus työ alkaa maanantaina niin saa vähän muuta ajateltavaa odotteluun :)

Tällä hetkellä tuntuu et tää koko homma on pelkkää odottelua. Nyt odotellaan menkkoja. Sit ovulaatioo. Sit testausta. Sitku tärppää nii vauvaa. :LOL:Toki mä kyl odotan sitä raskausaikaakin ja uskon et sit on helpompi odottaa ja nauttia hetkestä. :love:
 
Omaa napaa näin hääpäivän aattona.
Huomenna on tosiaan meidän ensimmäinen hääpäivä, jätettiin pillerit pois vuos sit toukokuussa ja häiden jälkeen tuli ensimmäinen luomuvuoto. Silloin vielä ajateltiin, että vuoden päästä meillä varmasti on jo oma pieni sylissä <3 Kesä tjottailtiin ja talven aikana alko takaraivossa jyskyttämään, että onko meissä jotain vikaa kun mitään ei tapahdu. No, nyt on tosiaan se vuosi täynnä ja kuten @3milia kin tossa yllä kirjoitti, niin lähes päivittäin havahdun siihen, kuinka kovasti toivoisin sitä plussaa ja pientä kääröä syliin!

Tää kevät on ollut ihan sydäntä särkevää kun tuntuu että media on täynnä pelkkiä raskausuutisia ja KAIKKI raskautuu paitsi me. Onneks on tää palsta, jossa voi jakaa näitä fiiliksiä ja myötäelää. Kiitos siitä teille leidit <3
 
Viimeksi muokattu:
Hei mulla olis tyhmä kysymys.. kuinka nopeesti teillä joilla on tärppikierroksia joskus ollu niin on tullu ”oireita ovulaation jälkeen? Mulla on oletetusta ovulaatiosta nyt 4-6vrk.. eilen illalla oli järkyttävä vihlasu alavatsalla vasemmalla puolella ja tähään jotenkin hankala olla ja turvottaa.. nyt illasta ekaa kertaa vähän huonol olookin..
voisko olla jo plussa oireita vai kuvittelenko vaan :sick::rolleyes:
 
Omaa napaa näin hääpäivän aattona.
Huomenna on tosiaan meidän ensimmäinen hääpäivä, jätettiin pillerit pois vuos sit toukokuussa ja häiden jälkeen tuli ensimmäinen luomuvuoto. Silloin vielä ajateltiin, että vuoden päästä meillä varmasti on jo oma pieni sylissä <3 Kesä tjottailtiin ja talven aikana alko takaraivossa jyskyttämään, että onko meissä jotain vikaa kun mitään ei tapahdu. No, nyt on tosiaan se vuosi täynnä ja kuten @3miliakin tossa yllä kirjoitti, niin lähes päivittäin havahdun siihen, kuinka kovasti toivoisin sitä plussaa ja pientä kääröä syliin!

Tää kevät on ollut ihan sydäntä särkevää kun tuntuu että media on täynnä pelkkiä raskausuutisia ja KAIKKI raskautuu paitsi me. Onneks on tää palsta, jossa voi jakaa näitä fiiliksiä ja myötäelää. Kiitos siitä teille leidit <3
Samankaltaisia ajatuksia täällä. Tuntuu, että kaikki muut onnistuvat ja itse ei onnistu "missään", vaikka todellisuudessa on muitakin lähipiirissä, joilla lapsettomuutta on. Itse koen meidän yrittäneen kauan aikaa, miehelle ei taas tunnu kovin pitkältä. Ja toisaalta nopeasti mennyt aika siitä, kun helmikuussa 2019 jätettiin ehkäisy pois. Ja varmasti päivittäin olen tätä asiaa jollain tasolla miettinyt.. Nyt haluan ottaa rennosti kesän ja kerätä voimia tulevaan.

Tsemppiä kaikille ❤
 
Täälläkin ollu vähän samanlaisia fiiliksiä. Toive lapsesta olis suuri ja välillä pelottaa miten tässä käy. Ihmeellisesti oon alkanu jo miettimään "sitä seuraavaa vauvaa", vaikka ensimmäistäkään ei oo. Lähinnä sitä että olin haaveillu useamman vuoden ikäerosta, mutta nyt tuntuu että sais ensimmäisen jälkeen tulla millon vaan enkä ehkäisyä enää ottais. Hassua miten ajatukset menee vähän pitkälle, vaikka yritän keskittyä toiveeseen edes yhdestä lapsesta.

Nykyään suhtaudun rennommin tähän asiaan ja toivoa saan pidettyä yllä. Ensimmäiset puol vuotta oli kyllä tuskaa. Ei tää vieläkään tietenkään helppoa oo mut minkäs tässä voi ku ootella vaa. Tein tässä hetki sitten laskelmia kuinka monta kiertoa on "menny mönkään" ja sen mukaan olis vasta yk 7 menossa, joten sinänsä alussa ollaan vaikka turhauttaa jo. Pillereiden lopetuksesta laskettuna alko yk 11 juuri.

Toivon kovasti että tässä ryhmässä kaikki raskautuis tänä vuonna <3 ootte kyllä mahtavia kun jaatte ilot ja surut ja vinkkinne täällä, kiitos siitä <3 tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin :) täällä tuntuu että päivät matelee, mutta oottakaas ku ovulaatio on ohi nii sitten vasta mateleeki :ROFLMAO:
 
Hei mulla olis tyhmä kysymys.. kuinka nopeesti teillä joilla on tärppikierroksia joskus ollu niin on tullu ”oireita ovulaation jälkeen? Mulla on oletetusta ovulaatiosta nyt 4-6vrk.. eilen illalla oli järkyttävä vihlasu alavatsalla vasemmalla puolella ja tähään jotenkin hankala olla ja turvottaa.. nyt illasta ekaa kertaa vähän huonol olookin..
voisko olla jo plussa oireita vai kuvittelenko vaan
Just eilen mietin, että mulla alkaa aina mielikuvitus lentää ja google laulaa tässä dpo4 (tänään dpo5) kun on niin paljon oireita. Palelee hirveesti ja kaikennököistä nippailua ja kuukautiskipuja. Tulin nyt siihen tulokseen, että luultavasti keltarauhashormoni on tässä vaiheessa niin jyrkässä nousussa, että aiheuttaa näin vahvoja oireita.

Ja sitten semmonen toiveikkaampi ajatus on, että kun munasolu (tietenkin hedelmöittynyt) on n.dpo3 saapunut kohtuun, niin vaikkei se ole vielä kiinnittynytkään, saa keho siitä jotain signaaleja :D

Yritän ajatella, että vasta dpo7 jälkeen oireet merkitsee jotain ja oon kovasti yrittänyt olla miettimättä liikaa tällä kertaa!
 
Hei mulla olis tyhmä kysymys.. kuinka nopeesti teillä joilla on tärppikierroksia joskus ollu niin on tullu ”oireita ovulaation jälkeen? Mulla on oletetusta ovulaatiosta nyt 4-6vrk.. eilen illalla oli järkyttävä vihlasu alavatsalla vasemmalla puolella ja tähään jotenkin hankala olla ja turvottaa.. nyt illasta ekaa kertaa vähän huonol olookin..
voisko olla jo plussa oireita vai kuvittelenko vaan
Kyllä mä tunsin dpo 6 jo oireita:) Olin ripsihuollossa ja kun makoilin siinä hoitotuolissa niin tuntu sellasta viiltävää repäisyä vasemmalla puolella että mietin jo sillon että voisinko olla raskautumassa. dpo10 testasin hailuran haamun. muistan myös että tää äärimmäinen väsymys alkoi jo ennen plussaamista. Tsemppiä♡
 
Palaan tänne takaisin tammikuisista. Koitin olla varautunut tähänkin tilanteeseen mutta vaikka kuinka yritin, eihän tähän pysty varautumaan kuitenkaan. Mulla oli rv 5+ menossa omien laskujen mukaan.
Ei ollut vielä meidän aika.<3
Olen pahoillani. <3 Ja jos helpottaa, meitähän on täällä enemmänkin. Nimim. La piti olla 9.1., viikkoja piti olla nyt 8, joulukuun 1. päivä piti alkaa äitiysloma, meitä piti olla tammikuussa neljä. No, totuus on että kkm viikolla 6+3 ja nyt juuri cytotecit otettu. Katsotaan tuleeko meille sitten koskaan vauvaa :(

Sorry taas päivän yltiöpositiiviset. Kyllä mä nousen taas tästä!

Tää oli meidän 4. raskaus ja yksi terve ihana lapsi on kotona. Miten te keskenmenoja kokeneet asennoidutte sitten seuraavaan raskauteen?
 

Yhteistyössä