Sanoisin jotta tämä on sellainen väri kertymä. Ei mielestäni ole oikeassa paikassa. Pitäisi tulla jonkin verran tuonne vasemmalle se viiva.Mikä tämä on? Nyt pitäis olla kyllä vasta dpo 8 ja herkkä testi näyttää tällästä. Toinen viiva jotenki levähtänyt? Voiko olla väärä positiivinen? Kokemuksia moisista?https://aijaa.com/ezxIJs
Hyvä kuulla että sielläkin asiat etenee. <3 Hyvä ettei oo fyysisiä kipuja liiaksi, henkisetkin on ihan tarpeeksi.Onneksi tyhjennys ei ollut hirveän kivulias ja kamala kokemus tällä kertaa. Mullakin on mennyt aika "helposti", pärjännyt buranalla&panadolilla kipujen kanssa ja heti perjantaina vuoti suurin osa parissa tunnissa ulos.
Paljonko sulle määrättiin noita cytoteceja?
No mulla oli ihan sama, 4x alakautta ja 2x suun kautta myöhemmin.Hyvä kuulla että sielläkin asiat etenee. <3 Hyvä ettei oo fyysisiä kipuja liiaksi, henkisetkin on ihan tarpeeksi.
Cytoteceja 4 x alakautta ja 2 x suun kautta. Taisi olla sama annostus silloin joskus vuosia sitten. Miten sinulla? En ollutkaan ajatellut että nää annostukset voisi olla eri ihmisillä erikokoisia.
Mä sain vaan 4 alakautta. Jos ei olisi pariin päivään vuoto alkanut niin sitten olisi saanut lisää.No mulla oli ihan sama, 4x alakautta ja 2x suun kautta myöhemmin.
Luin vain ennen tuota tyhjennystä joka puolelta aiheeseen liittyviä juttuja, niin ainakin sain sellaisen käsityksen, että nuo saattavat vaihdella, mutta varma en ole
Menee vissii aika lailla tilanteen mukaan. Mä sain eka 4 alakautta, ja 5 päivää myöhemmin 1 suun kautta ja seur.päivänä taas 4 alakautta mutta mulla oli kyllä epäonnistunut km et siit viel seuras imutyhjennys ja jos sekään ei ois toimin ni sit ois ollu viimisenä kaavinta. Onneksi vältin sen kuitenkin.No mulla oli ihan sama, 4x alakautta ja 2x suun kautta myöhemmin.
Luin vain ennen tuota tyhjennystä joka puolelta aiheeseen liittyviä juttuja, niin ainakin sain sellaisen käsityksen, että nuo saattavat vaihdella, mutta varma en ole
Minä sain kotona otettavaksi 4 alakautta klo 7, sitten menin polille ja sain suun kautta 2kpl klo 11, 2kpl klo 14, 2kpl klo 16, 2kpl klo 19, sitten yöksi kotiin kun olin aivan loppu ja pyysin päästä. Aamulla klo 8 taas 2 cytotecia suuhun ja aloin ramppaamaan portaita ylös alas, kävelin pitkin polin käytäviä. Klo 11 vielä lisää cytotecia, hirveet kivut ja supistukset sen jälkeen. Sitten sain kohdunkaulanpuudutuksen ja lääkäri vetäisi pihdeillä raskausmateriaalia kohdunsuulta jonka jälkeen kivut loppui. Tosi niukkaa oli kyllä vuoto koko ajan.No mulla oli ihan sama, 4x alakautta ja 2x suun kautta myöhemmin.
Mä sain vaan suun kautta silloin, kun vuoto oli jo alkanut. Muuten taisi olla tuo sama setti. plus se kohdunsuuta pehmittävä lääke, en muista nimeä.No mulla oli ihan sama, 4x alakautta ja 2x suun kautta myöhemmin.
Tuleekohan tuo ikinä näkyviin ilman Ruutuplussaa...Mä täällä itken, kun katon Toisenlaisia Teiniäitejä Vähän herkistää nyt nää vauvajutut
Siis toi on kyl niin tyhmä, et jotkut ohjelmat tulee vaan tonne plussaan! Olis sillein et kaikki tulee telkusta ja viikko etukäteen tulis ruutu+. Mut ei tollein, ettei normiruudusta tai telkkarista nääTuleekohan tuo ikinä näkyviin ilman Ruutuplussaa...