Toiveissa vauva 2021

Onneksi tyhjennys ei ollut hirveän kivulias ja kamala kokemus tällä kertaa. Mullakin on mennyt aika "helposti", pärjännyt buranalla&panadolilla kipujen kanssa ja heti perjantaina vuoti suurin osa parissa tunnissa ulos.
Paljonko sulle määrättiin noita cytoteceja?
Hyvä kuulla että sielläkin asiat etenee. <3 Hyvä ettei oo fyysisiä kipuja liiaksi, henkisetkin on ihan tarpeeksi.

Cytoteceja 4 x alakautta ja 2 x suun kautta. Taisi olla sama annostus silloin joskus vuosia sitten. Miten sinulla? En ollutkaan ajatellut että nää annostukset voisi olla eri ihmisillä erikokoisia.
 
Hyvä kuulla että sielläkin asiat etenee. <3 Hyvä ettei oo fyysisiä kipuja liiaksi, henkisetkin on ihan tarpeeksi.

Cytoteceja 4 x alakautta ja 2 x suun kautta. Taisi olla sama annostus silloin joskus vuosia sitten. Miten sinulla? En ollutkaan ajatellut että nää annostukset voisi olla eri ihmisillä erikokoisia.
No mulla oli ihan sama, 4x alakautta ja 2x suun kautta myöhemmin. (y)
Luin vain ennen tuota tyhjennystä joka puolelta aiheeseen liittyviä juttuja, niin ainakin sain sellaisen käsityksen, että nuo saattavat vaihdella, mutta varma en ole :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Santso
No mulla oli ihan sama, 4x alakautta ja 2x suun kautta myöhemmin.
Luin vain ennen tuota tyhjennystä joka puolelta aiheeseen liittyviä juttuja, niin ainakin sain sellaisen käsityksen, että nuo saattavat vaihdella, mutta varma en ole
Mä sain vaan 4 alakautta. Jos ei olisi pariin päivään vuoto alkanut niin sitten olisi saanut lisää.
 
  • Tykkää
Reactions: Santso ja Loree
Osanotot ja voimia keskenmenosta toipuvulle! ❤

Tuun tänne taustailijana kyselemään, jos jollain olisi tällaisesta vuodosta kokemusta: meillä tosiaan vasta 8kk vauva ja mulla ei ole vielä kierto palautunut raskauden jälkeen, joten aktiivinen raskauden yrittäminen ei oo vielä alkanut. Luulin eilen, että menkat olis alkanut, kun alkoi pienesti ruskeaa vuotoa tuhruttelemaan. Tänään vuoto on kuitenkin edelleen ollut tosi niukkaa ja edelleen ruskeaa, myös tullut ovislimojen tyylisiä "kananmunanvalkuaisklimppejä", mutta niissäkin tummanpunaisia ja ruskeita veriviiruja.
Onko kellään kokemusta mitä voisi olla? Enteileekö menkkoja, vai oisko ovis mahdollisesti? Toki on myös ollut seksiä, enkä oo nyt muutamaan viikkoon testaillut raskauden mahdollisuutta. :unsure:
 
No mulla oli ihan sama, 4x alakautta ja 2x suun kautta myöhemmin.
Luin vain ennen tuota tyhjennystä joka puolelta aiheeseen liittyviä juttuja, niin ainakin sain sellaisen käsityksen, että nuo saattavat vaihdella, mutta varma en ole
Menee vissii aika lailla tilanteen mukaan. Mä sain eka 4 alakautta, ja 5 päivää myöhemmin 1 suun kautta ja seur.päivänä taas 4 alakautta mutta mulla oli kyllä epäonnistunut km et siit viel seuras imutyhjennys ja jos sekään ei ois toimin ni sit ois ollu viimisenä kaavinta. Onneksi vältin sen kuitenkin.
 
No mulla oli ihan sama, 4x alakautta ja 2x suun kautta myöhemmin.
Luin vain ennen tuota tyhjennystä joka puolelta aiheeseen liittyviä juttuja, niin ainakin sain sellaisen käsityksen, että nuo saattavat vaihdella, mutta varma en ole
Minä sain kotona otettavaksi 4 alakautta klo 7, sitten menin polille ja sain suun kautta 2kpl klo 11, 2kpl klo 14, 2kpl klo 16, 2kpl klo 19, sitten yöksi kotiin kun olin aivan loppu ja pyysin päästä. Aamulla klo 8 taas 2 cytotecia suuhun ja aloin ramppaamaan portaita ylös alas, kävelin pitkin polin käytäviä. Klo 11 vielä lisää cytotecia, hirveet kivut ja supistukset sen jälkeen. Sitten sain kohdunkaulanpuudutuksen ja lääkäri vetäisi pihdeillä raskausmateriaalia kohdunsuulta jonka jälkeen kivut loppui. Tosi niukkaa oli kyllä vuoto koko ajan.
 
  • Surullinen
Reactions: Santso ja Mirella92
Oon niin pahoillani kaikkien keskenmenon kokeneiden kanssa, se on niin h*lvetin epäreilua miks sellasta joutuu kokemaan.:cry: Ja itellekin jättänyt pelot sitä kohtaan että jos viä tuliskin raskaaks niin saako sitäkään pitää...

Täällä testattu nega, dpo 14. Tosin en enää usko et on ees dpo 14. Oon taas aivan pihalla tästä mun kierrosta. :(Tällä hetkel luulen et on päättäny nyt sit yhtäkkii venähtää kierto yli kahella viikolla pidemmäks ja se ovisplussa ei sit tarkottanutkaan mitään... koska ei olla sen jälkeen talleteltu, tää kierto on menetetty ja varmaan ei ees koko ovista ollu. Ärsyttää niin paljon... jatkossa ainakin sit pitää vaan talletella kunnes menkat alkaa jos kerran näin kierrot heittelee... aiemmin ollu kuitenkin vaan muutaman päivän heittoja niin en osanu varautuu :( Muoks. toki sitä vois ootella menkkojen alkua ennen kun heittää pyyhkeen kehään kun kai se mahdollista on et plussa tulis myöhemminkin vasta kun dpo14. Jotenkin sitä vaan on vaikee uskoo...

Toivon kaikille muille parempaa fiilistä viikkoon ja piinailijoille plussatuulia ❤
 
Viimeksi muokattu:
No mulla oli ihan sama, 4x alakautta ja 2x suun kautta myöhemmin.
Luin vain ennen tuota tyhjennystä joka puolelta aiheeseen liittyviä juttuja, niin ainakin sain sellaisen käsityksen, että nuo saattavat vaihdella, mutta varma en ole
Mä sain vaan suun kautta silloin, kun vuoto oli jo alkanut. Muuten taisi olla tuo sama setti. :) plus se kohdunsuuta pehmittävä lääke, en muista nimeä.
 
Kp30 dpo16. Näyttää siltä, että menkat alkaa tänään. Vaikka ei plussaa tullutkaan (tai oli kemiallinen) niin oon tyytyväinen, että elimistö toimi, tuli ovis ja kierto ei venähtänyt :) Mullahan on ollut yli puolikin vuotta ettei ole ollut menkkoja, silloin aloitin pillerit sitten uudestaan, ei tietoa kuinka pitkäksi olisi venynyt. Ja ovista ei varmaan koskaan aiemmin ole ollut ilman letrozolia, eikä silläkään joka kierrossa. (aiemmin yritystä siis exän kanssa 8kk, 6 kiertoa)

Tähän alkavaan yk2 kiertoon sitten se metformiinia sisältävä lääke varmistamaan että oma hormonitoiminta jatkaa toimimistaan yhtä hyvin kuin ekassa kierrossa :)

Mitä vitamiineja/lisäravinteita käytätte? :) Tai onko muita vinkkejä millä edistää raskaaksi tulemista? :)
Mulla on käytössä C-, D-, E-vitamiinit, greipinsiemen kapselit, foolihappo ja valkosipulitabletit.
Oon myös käynyt kerran vyöhyketerapiassa :)
 
Viimeksi muokattu:
Uskaltaiskohan sitä siirtyä plussanneisiin.:unsure::giggle:
Tulen takaisin jos sikseen tulee, toivottavasti ei tarvitse ja saan vauvan helmikuussa syliini.
Kaikille teille kovasti tsemppiä! Toivon koko sydämestäni, että teidänkin haaveesta tulee totta!:love:
Koittakaa jaksella ja voikaa hyvin!
Käyn täällä aina välillä lueskelemassa teidän tekstejänne ja pysyn hengessä mukana. (y):giggle:
https://aijaa.com/SbGAeb
 
@lovecoco täällä samat fiilikset, että vaikka ei plussaa nyt tullut niin kuitenkin on hyvä mieli siitä että kierto toimii ja ovulaatio tapahtui. Tätä edelliset kaksi kiertoa olivat 46 ja 48 päivää, ei ovulaatiota. Mulla on hieman monirakkulaisuutta, mikä aiheuttaa tätä ja ovulaatio oli tätä ennen viimeksi tammikuussa... olen nyt alkanut syömään monivitamiinia, jossa lisänä foolihappo ja toivon että sillä on ollut jotain vaikutusta. Koetan muutenkin yleisesti pitää hyvää kuntoa ja ruokavaliota, jotta raskaaksi tuleminen olisi helpompaa. Ennen kaikkea yritän pitää hyvän ja rauhallisen mielen jotta en ala stressaamaan liikaa tämän asian suhteen
@Hopeanuoli onnittelut ja tarrasukkia :love::love:toivottavasti saadaan tänne paljon lisää plussia
 
@lovecoco Mä syön biotiinia, rautaa, c:tä, b:tä, foolihappoa ja omegaa. D:tä otan purkista tällee kesällä vaan sateisina/pilvisinä päivinä :D

Sanokaas hei viisaammat ja kokeneemmat mielipiteenne näistä mun pc ovistesteistä..
tulkitsenko mä nyt oikein että se ois eiliselle (kp12) näyttäny plussaa ku tänään lähti taas haalistumaan? Flo laittoi oviksen vasta ylihuomiselle.

 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Hmm.. tein äsken ovulaatiotestin kun tosiaan sitä ovisliman tapaistakin nyt tullut. En tiedä onko se nyt ihan plussa mutta ainakin hyvin lähellä, alareunat yhtä tummat, ylempää hieman vaaleempi kun kontrolli. ja one step kyseessä, joka ei oo herkkä testi... Mut miten voi näyttää ovistesti plussaa 2 viikkoo sitten ja taas nyt?o_O Tai oisko sit menkat kuitenkin sieltä tulossa vaikkei muita oireita ookaan jotka siihen viittaa... Täällähän oli jollain ovistesti plussa ennen menkkoja? Tein myös RFSUlla raskaustestin ja se nega niin kun aamun CB:kin. Molemmat ei-herkkiä testejä mut kaippa niillä dpo14 pitäs jotain jo näkyy. Sori tää omanapailu mut oon niin hämmentynyt ja harmistunut näistä kierron outouksista... :cautious:

Onnea @Hopeanuoli hurjasti!:love:

Ja harmi @3milia ettei ollut plussa, mutta tästä kierrosta sitten:love::X3:

@lovecoco täällä käytössä d-vitamiini, folaatti(foolihappo), sinkki, myo-inositoli, ubikinoli ja vehnänalkioöljykapseli(e-vitamiini). Lisäks syön rautaa 100mg/joka toinen päivä, kun ferritiini oli alkuvuodesta turhan alhanen. Lisäks greippimehua oon juonu aina kun muistan varsinkin alkukierrosta. Tässä kierrossa on ollut lisäks aspirin 100mg/päivä oletetusta oviksesta asti käytössä. Joku täällä vinkkas tuon aspiriinin et vois auttaa kiinnittymisessä. Täällä siis kaikenlaisia keinoja käytössä :D
 

Yhteistyössä