Toiveissa vauva 2021

Mä yhdyn @Alinna86 tuohon kans, et nyt voi valittaa, kun ei vielä mistään tietoa, joten nyt tulee ja jos sattuis raskaana olemaan, ni sit en enää valita :ROFLMAO::ROFLMAO:
Itkin tänään, mut miks? No en tosiaan tiiä. Varmaan alkaa jo puuduttaa tää jatkuva kipuilu ja tekis oikeasti mieli heittää lusikka nurkkaan ja aloittaa se ehkäisy seuraavassa kierrossa. Edelleen mun alaselkää polttaa ja tuntuu, et loppua ei näy. Alkoi kp9 ja nyt menossa kp16 (kai) ja se vaan on tulessa. Välillä oikein sykkii. Oon henkisesti, sekä fyysisesti poikki, koska mulla ei tunnu tässä kierrossa olevan kuin muutama hassu päivä, kun mihinkään ei satu. Alkaa olemaan jo aika raskasta ja tää on kyllä kierroista kaikkein pahin ton polttelun takia. Mä ymmärtäisin sen ennen menkkoja, mut miks se alko 5pvä ennen ovista ja jatkuu senkin jälkeen o_O Ihan mikä vaan muu kipu olis tervetullut, mut mähän paistun kohta, ku kuumottaa niin pirusti :cautious::ROFLMAO:
Ja eilen oli ihan järkyttävä päänsärky, koko pää tuntu räjähtävän :(
 
Mä yhdyn @Alinna86 tuohon kans, et nyt voi valittaa, kun ei vielä mistään tietoa, joten nyt tulee ja jos sattuis raskaana olemaan, ni sit en enää valita
Itkin tänään, mut miks? No en tosiaan tiiä. Varmaan alkaa jo puuduttaa tää jatkuva kipuilu ja tekis oikeasti mieli heittää lusikka nurkkaan ja aloittaa se ehkäisy seuraavassa kierrossa. Edelleen mun alaselkää polttaa ja tuntuu, et loppua ei näy. Alkoi kp9 ja nyt menossa kp16 (kai) ja se vaan on tulessa. Välillä oikein sykkii. Oon henkisesti, sekä fyysisesti poikki, koska mulla ei tunnu tässä kierrossa olevan kuin muutama hassu päivä, kun mihinkään ei satu. Alkaa olemaan jo aika raskasta ja tää on kyllä kierroista kaikkein pahin ton polttelun takia. Mä ymmärtäisin sen ennen menkkoja, mut miks se alko 5pvä ennen ovista ja jatkuu senkin jälkeen Ihan mikä vaan muu kipu olis tervetullut, mut mähän paistun kohta, ku kuumottaa niin pirusti
Ja eilen oli ihan järkyttävä päänsärky, koko pää tuntu räjähtävän
En muista, ootko @Kasikuus kertonut, mutta ootko käynyt gynellä tässä teidän yritysaikana? Mun korvaan sun oviskivut kuulostaa kyllä aika hurjille! Sullahan menee lähes koko kuukausi kivuissa, kun eka menkat ja sit pitkät oviskivut vielä! Paljon tsemppiä sinne, toivotaan, että tämä olis teidän kierto❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Kasikuus
En muista, ootko @Kasikuus kertonut, mutta ootko käynyt gynellä tässä teidän yritysaikana? Mun korvaan sun oviskivut kuulostaa kyllä aika hurjille! Sullahan menee lähes koko kuukausi kivuissa, kun eka menkat ja sit pitkät oviskivut vielä! Paljon tsemppiä sinne, toivotaan, että tämä olis teidän kierto
Pari kertaa käynyt naistenpolilla tutkimuksissa. Ekan kerran, kun käytiin hakemassa lupa raskauteen ja toisen kerran, kun menkat on niin runsaat. Mut ei ne mitään vikaa ole löytänyt. Pitäisi varmaan varata aika yksityiselle, mutta se on niin hinnakasta, niin en meinaa raaskia maksaa :( Tämän kierron oviskivut oli kyllä omaa luokkaansa, kun eka kertaa tietääkseni vasemmalta ovuloin ja ei enää ikinä kiitos. Yleensä alkaa pienillä nippailuilla pari pvä ennen ja sit ovispäivänä isot kivut ja siihen ne jääkin. Jostain syystä nyt nää polttelut on jäänyt päälle (ikinä ennen ei ole polttanut ennen ovista.) Toivon kyllä samaa, että voi kunpa tämä olisi meidän kierto ja näillä kivuille olisi syy ❤ Toivon sitä plussaa myös teille kaikille muillekin ❤
 
Olin tarkotuksella pidemmän aikaa poissa täältä kun tuntu ettei aika kulu millään.. mutta täällähän on monta plussaa tullut! Onnea! :love:

Itellä nyt piinapäivät menossa kp24, ens viikolla ajattelin testailla. Kierron pituudestakaan en osaa sanoa, pcos niin vaihtelee 40-100pv.Oviksesta ei mitään tietoa koska se on ollut, en testaillut vielä tässä kierrossa. Letrot oli apuna kierrossa. Tissit kipeänä ja ala mahaa vihloo, sekä väsyttää.
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiinne ja toivotaan lisää plussia! :)
 
Tsemppiä @Kasikuus ❤ Onko sulla ollut viime aikoina mitään pissatulehdukseen viittaavaa oiretta? Kirvelyä, tihentynyt tarve käydä pissalla? Itselläni kerran virtsatulehdus pääsi menemään munuaisiin asti, ja se oireili kovana poltteluna selässä. Toki sitten oli myös kuumetta ja kipukin ajoi mut nopeasti lääkäriin. Aloin vaan miettiä jos tuo selkäkipu ei liittyiskään varsinaisesti kuukautiskiertoon?? No jokatapauksessa, toivottavasti kipu menee ohi ja kaikkein paras ois jos plussa tulis sulle tästä kierrosta. Itse koin myös että sain sieltä yksityiseltä ja nimenomaan lapsettomuuslääkäriltä vastauksia moniin kysymyksiin, vaikka toki se maksaa. Perusgyne vaikka sekin oli yksityinen, ei mitannut edes limakalvon paksuutta tai laskenut follien määrää, vaikka ne on raskautta toivovalle ihan perustutkimuksia. Mut luulen kyl toisaalta et sulle tehdään noi tarkemmat tutkimukset sit siel julkisella puolella jos hoitoja aloitatte siellä. Jaksamista ❤ Mullakin ollu huono fiilis tänään jostain syystä ja itkettänytkin. Dpo 4 vasta joten voishan tässä olla hyvällä ja odottavalla fiiliksellä, mut iloisuus on vaan kadoksissa. En jaksaisi enää jatkuvia pettymyksiä. Kai vaan huono päivä. Ja hormoonitasot heittelee. Huomenna päivä uus ja toivon mukaan fiilis parempi :)
 
Mikä sattuma. Just aiemmin tänään selitin tänne mun niin päiväntarkasta luteaalivaiheesta ja siis tottakai se päättää jäädä tässä kierrossa kaks päivää lyhyemmäksi ei oo nimittäin ennen jäänyt

Ei sillä ei mua haittaa. Nimittäin nyt osuu tän huomenna virallisesti alkavan kierron ovis todennäköisesti päivälleen tulevalle hedelmöityshoitojen ensi-/suunnittelukäynnille reilun parin viikon päästä miten sattuikin näin hyvä tuuri.. oon nimittäin pohtinut kovasti tuota ovista ja olis siistiä kun sen ultralla voisi nyt todentaa et tunnen sen oikein

Puhuttiin tänään myös pari tuntia vaimon kanssa hoidoista ja kerroin tarkemmin meidän todennäköisestä hoitomuodosta ja muista vaihtoehdoista. Hän ei oo niistä näin tarkkaan halunnut aiemmin kuulla. Lisäksi puhuttiin esimerkiksi siitä et aina ei tehdä inseminaatioo (tai siinä joutuu itse päättämään) jos on irronnut esim. Kaks munasoluja kierrossa, mut mun vaimo oli sillee et sit ei häntä haittaa vaikka tulis kaks kerralla. Huomenna myös alkaa meidän odottama perhevalmennus (sateenkaariperheille). Ihana et kaikki jotenkin konkretisoituu ja saatiin hyvin suunniteltua meidän "ajoitusta". Jos kun työtilanteen suhteen menee kaikki nappiin nii heinäkuussa olis eka inssi :love::love::love:
 
Hei minulla ja puolisolla toive lapsia saada en ole onnistunut saamaan raskaaksi ystävä mies auttamassa hän on 23v haluu auttaa meitä oli 3.5 meillä alulle laittamassa lupasi käydä kunnes tärppää sain katsella tuntu nöyryyttävältä mutta en tuntenut mustasukkaisuutta
 
  • Vau!
Reactions: Lilmi89
@Kasikuus Voih, jaksamisia :( Mullahan oli myös sillon yks kierto, jos muistat niin kamala polttelu selässä.. Makasin kaikki illat jalat kohti kattoa, mutta selitystä en kyllä löytäny muuta kuin että selkää olin vähän venäyttäny turvaistuimen kanssa tapellessa. Tuo on kauheeta, kun mietityttää että onko tuolla nyt joku kasvain tai endometrioosi tms. Mutta tosiaan jos mitään ei ooo löytyny, niin johtuisiko jostain muusta?! Olet kyllä ollu reipas, kun jaksatte kuitenkin aktiivisesti yrittää vaikka tutkimukset siirtyy. Minusta tuntuu kun itsellä tuli 30v mittariin, niin kaikki maailman vaivat tullu ja joka kierto on aivan ihmeellinen vaivoineen :whistle:
 
Mä yhdyn @Alinna86 tuohon kans, et nyt voi valittaa, kun ei vielä mistään tietoa, joten nyt tulee ja jos sattuis raskaana olemaan, ni sit en enää valita
Itkin tänään, mut miks? No en tosiaan tiiä. Varmaan alkaa jo puuduttaa tää jatkuva kipuilu ja tekis oikeasti mieli heittää lusikka nurkkaan ja aloittaa se ehkäisy seuraavassa kierrossa. Edelleen mun alaselkää polttaa ja tuntuu, et loppua ei näy. Alkoi kp9 ja nyt menossa kp16 (kai) ja se vaan on tulessa. Välillä oikein sykkii. Oon henkisesti, sekä fyysisesti poikki, koska mulla ei tunnu tässä kierrossa olevan kuin muutama hassu päivä, kun mihinkään ei satu. Alkaa olemaan jo aika raskasta ja tää on kyllä kierroista kaikkein pahin ton polttelun takia. Mä ymmärtäisin sen ennen menkkoja, mut miks se alko 5pvä ennen ovista ja jatkuu senkin jälkeen Ihan mikä vaan muu kipu olis tervetullut, mut mähän paistun kohta, ku kuumottaa niin pirusti
Ja eilen oli ihan järkyttävä päänsärky, koko pää tuntu räjähtävän
Mietin,jotta entäs jos ei ole kiertoon liittyvää,vaan lihaksiin? Kokeile hierojaa/lämmitä kauratyynyä/laita kipugeeliä.

Ja omanapa,vielä tuli vilkkuva hymynaama,tikun viivat kyllä yhtä tummat,eli huomenna on pakko tulla pysyvä hymynaama. Aamulla hampaita pestessä yökin,mutta johtui ihan siitä,että on limaa kurkussa aina aamulla. Mutta tulipa siinä pohdittua,jotta miten pitää raskaus salassa sitten,kun joka onnistuneessa raskaudessa oon oksentanut aika alusta lähtien (viikolta 5/6) . Kuopuksen raskaus ei pysynyt esikoiseltakaan salassa rv 8 pidemmälle:D ja hän sen toki sitte auliisti kertoi kaikille..
 
Onko täällä ketään, kuka oisi tullut raskaaksi ovulaatiopäivien ympäriltä? Meillä haastava tilanne kun mies tekee reissutöitä ja raskautta ajatellen seuraava ovulaatio ja yhteinen viikonloppu sattuu kesäkuulle... Kuinka todennäköistä on raskautua NS. Varmoilla päivillä
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Maisalii
Hei minulla ja puolisolla toive lapsia saada en ole onnistunut saamaan raskaaksi ystävä mies auttamassa hän on 23v haluu auttaa meitä oli 3.5 meillä alulle laittamassa lupasi käydä kunnes tärppää sain katsella tuntu nöyryyttävältä mutta en tuntenut mustasukkaisuutta
Oletteko tietoisia muista menetelmistä, ettei tuo vauvan yritys välttämättä tarvitse itse yhdyntää? Varmasti tiedätte mutta ajattelin ottaa asian esille, jos ei ole tullut esimerkiksi mieleen tämä mahdollisuus.

Itse en suostuisi, en ikimaailmassa, että lapsenhankinta menisi yhdyntään kolmannen henkilön kanssa, jos se oman puolison/partnerin kanssa ei onnistuisi. Tässä tilanteessa "toiselta henkilöltä saatu apu" olisi vain ja ainoastaan sperman luovutus,
jolloin mies saisi tulla purkkiin ja siitä sitten pipetillä emättimeen.
Mulla toi yhdynnänharrastaminen kolmannen osapuolen kanssa, kaatais koko parisuhteen. Mutta tämä on vain minun mielipide.
Toivottavasti teillä tärppää ja saatte vauvan syliinne asti. Kuitenkin, menetelmiä, tapoja on monia, suosittelen ottamaan näistä selvää. Ettei tule tarvetta miettiä kiusallisuutta tai "en ole mustasukkainen". Siltä se jokatapauksessa hieman kuulostaa, epävarmuutta tekotavasta ja tilanteesta?

Tsemppiä.
 
  • Tykkää
Reactions: LaTiLa
Hei minulla ja puolisolla toive lapsia saada en ole onnistunut saamaan raskaaksi ystävä mies auttamassa hän on 23v haluu auttaa meitä oli 3.5 meillä alulle laittamassa lupasi käydä kunnes tärppää sain katsella tuntu nöyryyttävältä mutta en tuntenut mustasukkaisuutta
Hei Marko, oletteko käyneet tutkimuksissa selvittämässä syitä lapsettomuudelle? Lääkäriltä tai hoitajalta voitte saada tietoa erilaisista hoitomahdollisuuksista. Tsemppiä.
 
@Pampula3 Ei ole tulehdukseen viittaavia oireita. Virtsatientulehdus ollut minulla niin monta kertaa, että sen kyllä tunnistaa. Lääkärinkään ei tarvii asiaa nykyään enää mennä varmistaa, vaan määräävät puhelimessa lääkkeet.
Tsemppiä sinulle, toivottavasti sinulla tänään parempi päivä ❤ Ite oon jo ihan varma, että ei tärpännyt, mut piinaillaan nyt loppuun asti ja kirotaan taas ens kierrossa :p

@Päärynä5 Vois kyllä kokeilla lämpöhoitoa. Treenannu olen jo useamman viikon, mut ei kyl tunnu lihassäryltä. Toki kaikki mahdollista :)
 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

4.5.2020


Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Pampula3, ya 4/19, 3.lapsi
Kasikuus, ya 05/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Minouche, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
Jusperi, 12/19, 1.lapsi
Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Loree, ya 2/20, 1.lapsi
Riama, ya 2/20, 2.lapsi
Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Toiveikas89, ya 5/20, 2.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 47/?
Mimmi92..................kp 29/26-30
Eeva650.....................kp 29/28-42
Enerisa3.....................kp 28/28-32
Lilje........................kp 28/37-40
Riama...........................kp 27/27-32
Eliana.........................kp 27/31-38
Keisarinna85..............kp 26/24-26
Mandariinilohko..... kp26/30-38
Mariija_.......................kp 25/32-43
Mysteerio...................kp 25/30
Bebe2021.....................kp 25/32
Haaveilija93....................kp 25/?
Elviira86......................kp 24/25
Rimaleli.......................kp 23/30
Hope91.......................kp23/28-33
Helmiii......................kp 22/29-53
Minouche.......................kp 22/23
Mans115.......................kp 21/27
Toiveikas89....................kp 21/29
Masu90.......................kp 20/27-42
Lilmi89.............................kp 20/30
Töppönen_.........................kp 19/26
Alinna86.........................kp 18/28
Pampula3.......................kp 18/22-26
Kasikuus........................kp 17/27-28
Vindy...................kp 16/29-33
Titi-Love....................kp 15/28-30
Puolu.......................kp 14/30-32
Persikka123.....................kp 14/32-35
Napsunen.....................kp 14/35-45
Wanti......................kp 13/34-48
Tiukuliina89....................kp 13/32
Hipposka......................kp 12/29-32
Minttuni...........................kp 11/26
Päärynä5.......................kp 11/28
Brunet82....................kp 11/26-28
Futurmama.....................kp 11/29-34
Jjenn...............................kp 11/29-33
Ananas90.....................kp 10/25-26
Ilona Eloisa....................kp 8/28
Shibali................................kp 6/24-30
Kirjoh89.....................kp 6/28
Zennuli.....................kp 6/?
Jusperi......................kp6/30-33
Bellaella2205090............kp 5/?
Mirella92....................kp 5/28
Millimetrii...................kp 5/27-29
Piipaa93....................kp 3/26-28
3milia.....................kp 2/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Matilda!...................................dpo 22
Keisarinna85......................dpo 16
Mysteerio................................dpo 13
Mimmi92...................................dpo 11
Rimaleli....................................dpo 10
Eeva650.............................dpo 9
Riama..................................dpo 9
Bebe2021..........................dpo 9
Mans115..............................dpo 8
Eliana...................................dpo 8
Hope91.............................dpo 8
Minouche..........................dpo 7
Alinna86.......................dpo 5
Pampula3....................dpo 5
Mandariinilohko.......dpo 5
Kasikuus.........................dpo 3
Lilmi89..............................dpo 2
Töppönen_.............dpo 2
pioni89.........................dpo 1
Helmiii...........................dpo 1
Titi-Love......................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Saako Cluessa merkittyä ovisplussan? Jossain muissa sovelluksissa on ainakin saanut, en löytänyt Cluesta...
Ärsyttää kun se näyttää nyt sitä keskelle menkkoja, en tajua miks. Varmaan ottaa vuosien takaisten kiertojen perusteella...
Saa. Siinä kun on ne bleeding, pain ym. -pallurat rivissä niin jonon jatkona pitäis olla pallura ”tests”. Jos ei ole valmiina niin +-napista saa muutenkin kustomoitua mitä valikkoja haluaa näkyviksi. Sitten kun on ovisplussan laittanut niin ovis ilmestyy merkittynä siitä seuraavalle päivälle.
 
  • Tykkää
Reactions: rubikinkuutio
Mulla ei ainakaan ole yhtään sen helpompi päivä, ei ainakaan tän aamun perusteella. Oon vaan itkenyt, kun on tosi raskasta kipuilla koko ajan. Miehellekin jo sanoin, et mä en enää jaksa. Hän yrittää tukea ja auttaa jaksamaan vielä eteenpäin, mut ei se tuki näihin kipuihin auta :( Lapsetkin kotiutuu tänään isältään ja ikävä on kyllä kova, mutta pakko myöntää, et olo ei yhtään tunnu levänneeltä, kun ei ole yhtään kivutonta päivää ollut ja mä en suoraan sanottuna jaksais ottaa heitä vastaan. Mun on pakko luovuttaa ja laittaa vauvahaaveet sivuun, ennen kuin oon ihan romuna.

Toivon, että kukaan muu ei joudu tällaista kokemaan ja unohtamaan vauvahaaveita sen takia, että kivut vie voiton :cry:
 
@Kasikuus apua... Eli ehkäsyn aloittaminen auttais nuihin kipuihin??
No näin mä oletan, koska ei ehkäisyn aikana ollut mitään ongelmia :( Ei tässä varmaan muutakaan keksi mikä voisi auttaa? Miestä nyt selkeästi harmittaa ja tottakai minuakin, mut kun kroppa ei enää vain jaksa, ni uhrauksia on tehtävä. Haluan koko ajan etsiä syitä näin koville kivuille ja koko ajan palaan siihen, että ovuloin vasemmalta eka kertaa ja kivut liittyisi siihen ja sit sitä toivoo, et seuraavat kierrot ovuloisi taas oikealta, niin pääsisi helpommalla, mutta eihän sitä voi tietää kuin kokeilemalla. Enkä mä tiiä mistä saisin voimia siihen kokeiluun, että onko syy oikeasti siinä, vai yrittääkö mun kroppa vaan yksinkertaisesti viestittää "nyt riittää" :confused:
 
Tässä ois nyt parempi vaan tapahtua se ihme ja plussaisi tästä kierrosta ❤
Me nyt päätettiin yhteistuumin, et pidetään tauko ja aloitan pillerit kierron alkaessa. Kyllä tämä tästä! Teidän seurana vielä täällä kierron loppuun asti aktiivisesti ja sit jään jännäilemään teidän muiden puolesta ja odotan itselle sopivaa hetkeä, milloin voi taas alkaa haaveilemaan yrityksestä/ mahdollisesti hypätä heti hoitoihin ❤
 

Yhteistyössä