Toiveena vauva 2017-2018

Musta tuntuu, että noiden ovistestien kanssa menee pää vain sekaisin. (n) Lämmönnousuun + omiin tuntemuksiin luottaisin enemmän, vaikka onhan lämpömenetelmäkin aika altis kaikille muutoksille.
Mulla oli tänään ovistesti huomattavasti haaleampi, mutta oviskivut on tullut kuvioihin. Mitään limoja ei ole edelleenkään, vaikka normaalisti niitä on runsaasti ja monta päivää. Oon ollut kyllä kovin stressaantunut, että ehkä sillä on jotain tekemistä asian kanssa. Ärsyttää, kun sitä plussaa ei tule ja aloin jo miettimään onko jotain vialla :unsure: Pahoittelut tästä omanapanapinasta :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
Niinhän se on @lilia88 , että noi ovistestit ei aina näytä plussaa, mutta kun aiemmin on joskus saanut niin automaattisesti ajattelee, että ne näyttäisi oviksen o_O mäkin olin jo luovuttanut oviksen suhteen tässä kierrossa, mutta katotaan nyt miten käy.. tosin se lauantai ap kipu oli sellaista mitä en koskaan ole aiemmin tuntenut, niin kovaa vasemman munasarjan kohdalla, että pystyin vaan istumaan :eek: kesti tunnin verran, sitten laantui :)

Mulle vois siis päivittää dpo 2, niin muutetaan sitten jos jokin muuttuu :ROFLMAO:
 
Menkat ei alkaneet vielä. Tässä on se mun ovistesti jonka tein 3.3, ja oletin ovulaation olleen 4.3. Tein muistaakseni 2 päivää testejä vielä ton jälkeen, mutta ne haaleni joten lopetin. 8.4 olen kirjannut ylös että silloin vatsassa kuumotti ja sattui. Lämpökäyrässä vasta tuolloin 8.4 nousupiikki. Silloin en siis testannut enään tikuilla. Olisiko ovis voinnut olla silloin? katso liitettä 3116 katso liitettä 3117 katso liitettä 3116
Eikös se ole yksilöllistä kuinka nopeasti lämmöt nousee oviksen jälkeen, voi mennä parikin päivää, eli kyllä se ovis on voinut olla tuolloin 4-5.3 ja lämmöt noussut vasta 8.3. Ymmärtääkseni nousupiikki tulee nimenomaan vasta oviksen jälkeen :)
 
Täälläkin noi ovistestailut aiheuttaa hämmennystä. Eilen kp17 ja testi vaalea, mietin että niinköhän tulee ovista tässä kierrossa. Tänään alkoi kovat kivut ja runsas vv, testiviivat tasavahvoja joten eiköhän se plussa huomenna tuu. Tässä kierrossa siis ovis melko myöhään, kp20.

Välillä itsekin mietin että pitäisikö jättää ovistestailut kun tuntuu että aiheuttaa enemmän stressiä mutta itse en vielä siltikään osaa tulkita kaikkia oireita että tietäisin tarkalleen milloin munasolu irtoaa.
 
Heippa kaikki ja onnea plussasta @Aurorials

Mulla alkoi yrityskierto 5 ja tänään on kp2. Ensi viikolla on miehen kanssa keskusteluaika gynelle, kysellään, mitä tässä kannattaisi tehdä. Mulla tosiaan tilanne, että munasarjat on hiipumassa, fsh ja amh-hornoniarvot ovat surkeat verrattuna ikään. Yleensä suositeltu hoito on lahjamunasolu, kun näillä hormoniarvoilla vaste hedelmöityshoitoihinkin on olematon. Esimerkiksi julkinen puoli ei edes tee hoitoja näillä arvoilla, vaikka olen alle 40.

Olen jo totuttautunut ajatukseen lahjamunasolusta. Mutta katsellaan.

Tsemppiä kaikille.
 
@Aurorials onnea plussasta! :) sulla ei ole mitään hätää kun on noin selkeää punasta viivaa ja digiki sanoo jo että raskaana! :)
@kuus+1 pahoittelut negasta! (n)

Mä oon viettänyt hiljaiseloa hetken kun meinaa mennä vauvakuumeilu niin yli että vaikuttaa arkeen:ROFLMAO: mutta huomenna kai se olis sitä ovista alettava tikuttamaan jos plussan aikoo saada (tai siis melkein-plussan :D). Tänään kp12 ja yleensä ovis on kp 14-15. Liukasta on jo alakerrassa että uskoisin että tulee ajallaan ovis kyllä, katsotaan nyt:ROFLMAO: tässä on töitä taas enemmän ku normaalisti . Pelottaa ettei päästä hyödyntämään ovista:( iltaisin vain mahdollisuus peittojen heilutteluun ja meikäläisellä on nyt yövuoroja:(
 
Mä kuvittelin että plussan jälkeen himotestaus yms rauhottuisi mut väärässä olin. Tänää vihdoin ku on reissusta kotiuduttiin nii pystyin tekee pc:n. Jos nää nt olis ne leffaviivat ja malttaisin lopettaa testailun :ROFLMAO: tää vieläpä 2h päiväpissasta
IMG_20180319_193709.jpg

Plussatuulia kaikille. Pakko käydä täällä välillä seurailemassa miten kuumeilijoilla hommat etenee :rolleyes:
 
Kuskailin äitiä juuri leikkaukseen joten tänään pidän varmaan välipäivän (ellen sitten innostu päivätestaileen). Huomen aamulla teen sit taas että nään vahvistuuko:geek:(y)

Ainakin eilen iski sairaalalla hirvee alavatsaturvotus ja aamukahvi eto tosi paljon :sick::whistle:
 
@Wintersun Mulla alkanut myös joku ihme unettomuus o_O Heräilen kesken yön ihan pirteenä :mad:
Täällä sama tilanne jatkuu... menkkoja ei näy, mutta negalla mennään aina vaan :( Eilen alkoi tissikipu, ja illalla kovat alaselkäkivut . Mä oon ihan pihalla että missä mennään (n):cry:
 
TOIVEENA VAUVA :love:

20.3.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto

Haaveilija_93........43/xx...........yk3
Minamona..........36/32-40.........yk2
Aavalvar..............35/31-35........ya 2016
Kuus+1...............31/xx....yk4(kkm yk2)
Poppana92.........27/30...............yk2
Kirpsakka............26/??...............yk3
kissaliikeri.............26/25.............yk4
Kettuperhe...........26/28-30.........yk7
VauvaHaaveilija89..23/27............yk3
Toiveikas92.........22/32..............yk2
Äiti_82...................21/30-35?........yk2
Appelsiiniomena....19/33............yk4
lilia88.................17/27-35.........yk 3
Nelliida.................16/28-30......yk9
Tiutau13.............13/27-31......tjot
Vuuti...................13/28-32......yk11 (km yk7)
Nasunen87...........10/29...........yk 4
Alinah92............... 9/40-55.... 2. ya 2/16
Wintersun...........7/22-34........ya12/2010
MannaL................x/27-?.............yk1

Piinailijat:
Kuus+1.....................dpo16
Kissaliikeri................dpo14
VauvaHaaveilija89...dpo9
Äiti_82......................dpo7
Toiveikas92.............dpo3
Minamona...............dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2),Viipulainen (yk7), Pikkutakkutukka (yk6), HFLvauva (yk2)
Maaliskuu 2018: ijomeo (yk1), Nadine88 (yk5), Aurorials (yk10)
 
Päivitin listan :)

@Wintersun @kuus+1 täälläkin nukuttu huonosti :(taapero on heräillyt yöllä (mitä ei yleensä tee) ja mulla on ollu ihan outoja vatsanväänteitä koko viikonlopun, jotka pahenee illalla ja yöllä ja heräilen niihin.. en sitten tiedä reagoinko vhh-ruokavalioon vai mitä, mutta on kyllä tosi inhottavaa ja mitään vatsavaivoja ei mulla ole aiemmin ollut (n) nyt sitten väsyttää :sleep:
 
@Aurorials raskaushormooni lisääntyy muistaakseni joidenkin lähteiden mukaan joka kolmas päivä. Toivotaan vahvistumista :love:

Ja tuo digitesti jos mittaa dpo päivät niin onko sulla jo yli 14 dpo että voisi tulla yli 2 viikkoa?

Näinköhän siinä sitten kävi.. :cry:

Keskellä eilisaamunen pc, ylhäällä äskönen pc ja sit toi digi..

Mun silmään pc on haaleampi kun eilis aamunen, ja tohon digiin pitäs tulla 2-3viikkoa tietääkseni? Nyt kp27/28.

Voiks se olla että tää oli kemiallinen, mennyt jo poikki ja hormooni laskee jo ja siksi vain 1-2viikkoa testiin:cautious::(

https://aijaa.com/kZOnmJ
Normaalina raskaudenaikaisena hCG-pitoisuuden kehityksenä pidetään arvojen kaksinkertaistumista puolessatoista vuorokaudessa. Normaalisti tämä kehitys jatkuu koko ensimmäisen raskauskolmanneksen ajan. Selkeät poikkeamat arvojen nousutahdissa voivat kertoa ongelmista raskauden kulussa. Liian hidas nousu tai hormonipitoisuuden laskeminen saattavat viitata esimerkiksi keskenmenoon tai kohdunulkoisen raskauteen.

Tsemppiä kuitenkin teille ja plussatuulia :love::love::love::love:
 
Tein eilen päivällä ovistestin jossa tasavahvat viivat, illalla tein testin jonka melkein jo lasken plussaksi, oli kyllä jo vahvempi viiva kuin kontrolli. Aikaisemmin olen plussat saanu jo päivän ensimmäisessä testissä.

Viime yönä heräsin vatsakipuun, en tiedä kuinka kauan sitä kesti. Nyt tässä mietin että olikohan se kipu irtoamisesta. :rolleyes: talletukset tehtiin aamulla. :love:

Teen kuitenkin vielä nyt päivällä testin jotta näen onko se plussa vai jo haalistumassa. Niin toivoisin että kipu olisi johtunut irtoamisesta koska talletus osui silloin aika nappiin.
 

Yhteistyössä