Toiveena vauva 2017-2018

Mä aattelin testata vielä huomenna aamusta ovista ja sit luovuttaa tästä kierrosta (n) Se on nyt johonkin jäänyt, semmosta melko vahvaa viivaa ollut nyt 5 päivää. Tuo ylin näyttää vahvimmalta, mutta sitä edellinen oli todella hailura eli en usko oviksen olleen tuolloin
 

Attachments

@lilia88 onko siulla mitään tuntemuksia ?
Miulla on kovat alavatsa tuntemukset jo pari päivää ennen ovista ja nyt kun testasin ekan kerran tässä kierrossa, niin oli samanlainen viiva aamulla ku tuo siun ylin ja kivut loppu sinä iltana. Testasin pari päivää vielä mutta haaleita viivoja oli ja tuntemukset pysyny pois..eli oletan oviksen olleen silloin (n)
Mutta onhan joillakin tullu kp 20 ovulaatio? Et jos kiero heittelee ni kannattaahan se viel testailla pari päivää, varsinkin jos et tunne ovulaatioita!:)
 
Viimeksi muokattu:
@Aurorials hienot viivat.

Tsemppiä kaikille piinailijoille :love:

Mä luulen että mulla on nyt sit käynyt niin että se ovis on oikeestikkin ollut 8.3, koska flo muutti sen siihen, lämmöt nous 9.3 37:tä 37.4 ja menkkoja ei kuulu. Flo ennustaa menkkoja perjantaille .
Eilen tein rfsu: n herkän puikon ja se oli nega. Tänään en viitsinyt testaa kun oli kotona jäljellä vain 2kpl pkt clearblue viikkonäyttöjä enkä halua niitä käyttää.
Positiivista on että nyt on kaks iltaa väsyttäny ihan hulluna. Eilen nukahdin ennen kasia illalla.
Huomenna luultavasti teen testin. Nyt vinkkejä siihen the testiin, millä saan sen plussan :p
 
Eli onko siulla @kuus+1 on niinku dpo 13? Onhan niitä myöhäsiäkin plussia (y) eritesteistä en osaa sanoa.. herkät ilmeisesti huonompia kun ei herkät :whistle:
Tsemppiä!!
Miulla vaan vitutus jatkuu.. aivot kihisee ja kiehuu..en tajuu.. ku kaikki on hyvin :sick::censored::poop:
Alavatsatuntemuksia edelleen, limaa nousee kurkkuun ja nenä tuntuu nuhaselta, vaikka ei oo.. katellaa nyt.. dpo 8 (y) en testaa!
@VauvaHaaveilija89 kuvia pliis sitte heti???
 
@Aurorials hyvin on viivat tummuneet! :love:

@kuus+1 Mitä oon tätä palstaa seurannut, niin herkät on ollut aika huonoja näyttämään yhtään mitään aikaisessa vaiheessa. Toivotaan, että plussa sieltä tulee! (y)

@äiti_82 Pari päivää ollut kovaa alavatsanippailua ja limat lisääntynyt. Eli voisi olettaa oviksen olevan vasta tulossa? o_O Tammikuussa tikutin oviksen vasta kp 20, ja viime kuussa oletin oviksen olleen kp 17 (en tikuttanut kun niin vahvat oireet). Ehkä mulla on toinen munasarja hieman hitaampi. En ole vielä perillä omasta kierrostani, kun tuli syötyä niin monta vuotta pillereitä. Syksy tjottailtiin ja silloin en kauheasti seurannut kiertoa :cautious: Sulla alkaa kohta olla jännät paikat ja pääset testailemaan! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Eli onko siulla @kuus+1 on niinku dpo 13? Onhan niitä myöhäsiäkin plussia (y) eritesteistä en osaa sanoa.. herkät ilmeisesti huonompia kun ei herkät :whistle:
Tsemppiä!!
Miulla vaan vitutus jatkuu.. aivot kihisee ja kiehuu..en tajuu.. ku kaikki on hyvin :sick::censored::poop:
Alavatsatuntemuksia edelleen, limaa nousee kurkkuun ja nenä tuntuu nuhaselta, vaikka ei oo.. katellaa nyt.. dpo 8 (y) en testaa!
@VauvaHaaveilija89 kuvia pliis sitte heti???
Joo siis kai se nyt sit on dpo13 , olettaisin. Ei tässä pysy enää itekkään kärryillä. Oon ollu monta päivää ihan varma että menkat alkaa, kun on ollu maha ja selkä niin kipeet. Hirmusia menkkajomotuksia.
 
Mitäköhän tää mun kroppa meinaa? Nyt piti siis olla dpo4 (kp37) lämpö oli aamulla laskenut, kun tein ovistestin äsken, niin pamahti tuollaiset viivat parissa minuutissa :eek::eek: ennen lämmönnousua la kauheat oviskivut ja limat, mutta plussa en ollut saanut ovistestiin! Onko ovis vasta nyt?o_O
IMG_20180321_092515.jpg IMG_20180321_092447.jpg
 
Mitäköhän tää mun kroppa meinaa? Nyt piti siis olla dpo4 (kp37) lämpö oli aamulla laskenut, kun tein ovistestin äsken, niin pamahti tuollaiset viivat parissa minuutissa :eek::eek: ennen lämmönnousua la kauheat oviskivut ja limat, mutta plussa en ollut saanut ovistestiin! Onko ovis vasta nyt?o_O
katso liitettä 3135 katso liitettä 3136
Mittaa lähipäivät aamulämpöjä . Jos ne nousee, niin eiköhän se ollu nyt
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
Hei

Tässä nyt jonkin aikaa lueskellut taustalla ja rohkeutta kerännyt liittyä mukaan. Ihania plussia monella ollut.
Minut saa lisätä listalle tiedoilla kp 19/24-30, yk 5 ovis jäi tässä kierrossa tikuttamatta mutta oireiden perusteella se ajoittui lauantaille niin tänään kaiketi dpo4.

Ensimmäistä lasta yritämme, minä 34v(kohta 35:geek:) ja mies 40v, keskenmeno viime vuoden syyskuussa
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
@Minamona kyllähän se tikkujen perusteella vaikuttais olevan vasta nyt :eek: mutta ei ne tikutkaan aina 100% luotettavia ole (lähinnä kai jos kroppa ei toimi "oikein" ) :cautious:
@SandraB tervetuloa joukkoon! Suoraan piinapäiville tänne, jee! :) :)

Jaaha. Olikohan lie ovisplussa yöllä taas:cautious: oviskivut mahassa oli yöllä (olin töissä ni pystyn analysoimaan yöllisiä tuntemuksia:LOL:), aamukuuden jälkeen uitin ovistikkua ja oli todella lähellä plussaa, siis testiviivan toinen reuna jo kontrolliviivan vahvuinen ja nyt äsken n. klo 13 vahva viiva mutta haaleampi kuin aamuinen (ja mahatuntemukset poissa):X3: lienee siis dpo0 tänään .. tai -1..?:whistle::cautious:
 
@Minamona kyllähän se tikkujen perusteella vaikuttais olevan vasta nyt :eek: mutta ei ne tikutkaan aina 100% luotettavia ole (lähinnä kai jos kroppa ei toimi "oikein" ) :cautious:
@SandraB tervetuloa joukkoon! Suoraan piinapäiville tänne, jee! :) :)

Jaaha. Olikohan lie ovisplussa yöllä taas:cautious: oviskivut mahassa oli yöllä (olin töissä ni pystyn analysoimaan yöllisiä tuntemuksia:LOL:), aamukuuden jälkeen uitin ovistikkua ja oli todella lähellä plussaa, siis testiviivan toinen reuna jo kontrolliviivan vahvuinen ja nyt äsken n. klo 13 vahva viiva mutta haaleampi kuin aamuinen (ja mahatuntemukset poissa):X3: lienee siis dpo0 tänään .. tai -1..?:whistle::cautious:
Niin, no ei oo tähän mennessä tullu tollasia viivoja vaikka oon joka päivä testannut viimesen 30 päivää o_Oo_O no pitää talletella varmuuden vuoks jos tämä sekaisin oleva kroppa saiskin oviksen aikaseks :love:
 
Tänään verikokeessa hcg 165 joka on ihan hyvä kun on menossa kp29/28. Perjantaina viel uusiks niin nähdään nouseeko normaalisti:geek:

Mä oon siis ylipainonen, ja tossa vatsan seudulla on sitä ylimäärästä aikalailla, varsinkin semmonen ”alarötkö”. Vuoden alusta tähän putos kuutisen kiloo paino niin se rötkö on ollu vähän semmonen nahkalärpykkä. Mutta nyt ilmeisesti raskaus tekee semmosen turvotuksen alavatsaan että tohon alarötkön keskelle on noussu semmonen reilu nyrkin kokoinen kohouma, kohtu siellä vissiin turvottelee :love:
 
Tietääkö kukaan onko raskauskeijun testit one stepejä vai jotain muuta?
Joo on ne onestepejä jos liuskoja sieltä kattelet :) toki siellä on muitakin testejä!

@Appelsiiniomena en oo kyllä kohdunnapukkaa seuraillu. On niin korkeallakin ettei edes sisätutkimuksessa lääkäri meinaa yltää (raskaana olin) :D tuntuu ettei se ainakaan hyvää tee, ronkkia sinne varsinkaan silloin kun se on hieman auki (joskus luin kuvailun "kynnen mentävä aukko", siis kynsi!! Oikea bakteeripesä se kynnenalunen :eek: )..

Ovispäivitystä: joo kyllä se ois plussa viime yönä tullu sit ovistestiin vissiin, nyt jo ihan hailakkaa viivaa antaa vaikka ovistuntemukset tuli nyt illalla takasin .. yks tallettelu tänään illalla. Reilun viikon päästähän sen näkee , että oliko liian myöhään vai ei.. o_O
 
@Tiutau13 toivotaan että talletukset meni nappiin (y)
Mie vältin testaamisen tänäkin aamuna :barefoot: eilen illalla tuntu et tissit alkas kipeytyy, mut nyt ei tunnu enää.. pientä alavatsanippailua joka päivä.. ja eiken töissä lievää huonovointisuutta hetken (y)
Ja hykertelen et talletukset onnistu niiin hyvin, oletettuun ovikseen..
Ja heti pessimistinä sanoo itselleen et don't even dream about it:eek:
Vitutus laantu eiliseen iltaan.. toivotaan et pysyiski pois.. en tykkää olla pahalla tuulella koko aikaa..

Mites @VauvaHaaveilija89 testaukset :barefoot:?
Ja @SandraB tervetuloa :)
 
@äiti_82 mulla oli raskausoireena ennen plussausta just toi hullu kiukkusuus. Suutuin kaikesta enkä voinnut lopettaa riidan haastamista miehelle. Eli voit pitää sitä mös hyvänä asiana i se kiukku kauan kestä :love:
Mulla Se raskaus meni ikävä kyllä kesken tammikuussa :cry::cry:

Täällä mennään edelleen negalla. Vaihdoin testit rfsu 25 tikkuihin. Tänään aamulla oli lämmöt tippunut. Eiköhän tää ollut tässä :(:unsure::cry:
 

Attachments

@äiti_82 mulla oli raskausoireena ennen plussausta just toi hullu kiukkusuus. Suutuin kaikesta enkä voinnut lopettaa riidan haastamista miehelle. Eli voit pitää sitä mös hyvänä asiana i se kiukku kauan kestä :love:
Mulla Se raskaus meni ikävä kyllä kesken tammikuussa :cry::cry:

Täällä mennään edelleen negalla. Vaihdoin testit rfsu 25 tikkuihin. Tänään aamulla oli lämmöt tippunut. Eiköhän tää ollut tässä :(:unsure::cry:
Joo :geek: mie olin ihan hirvee kun tyttöä ootin.. kaveritki sai osansa o_O yx totes joskus muutama kk synnytyksen jälkee et onnex tulit takas :LOL:
On tässä pientä närästystä näköjää myös.. ja nyt oon syöny kyl ihan terveellisesti..
Noh kattellaa :whistle:
 

Yhteistyössä