Joo siis kai se nyt sit on dpo13 , olettaisin. Ei tässä pysy enää itekkään kärryillä. Oon ollu monta päivää ihan varma että menkat alkaa, kun on ollu maha ja selkä niin kipeet. Hirmusia menkkajomotuksia.Eli onko siulla @kuus+1 on niinku dpo 13? Onhan niitä myöhäsiäkin plussia eritesteistä en osaa sanoa.. herkät ilmeisesti huonompia kun ei herkät
Tsemppiä!!
Miulla vaan vitutus jatkuu.. aivot kihisee ja kiehuu..en tajuu.. ku kaikki on hyvin
Alavatsatuntemuksia edelleen, limaa nousee kurkkuun ja nenä tuntuu nuhaselta, vaikka ei oo.. katellaa nyt.. dpo 8 en testaa!
@VauvaHaaveilija89 kuvia pliis sitte heti???
Mittaa lähipäivät aamulämpöjä . Jos ne nousee, niin eiköhän se ollu nytMitäköhän tää mun kroppa meinaa? Nyt piti siis olla dpo4 (kp37) lämpö oli aamulla laskenut, kun tein ovistestin äsken, niin pamahti tuollaiset viivat parissa minuutissa ennen lämmönnousua la kauheat oviskivut ja limat, mutta plussa en ollut saanut ovistestiin! Onko ovis vasta nyt?
katso liitettä 3135 katso liitettä 3136
Niin, no ei oo tähän mennessä tullu tollasia viivoja vaikka oon joka päivä testannut viimesen 30 päivää no pitää talletella varmuuden vuoks jos tämä sekaisin oleva kroppa saiskin oviksen aikaseks@Minamona kyllähän se tikkujen perusteella vaikuttais olevan vasta nyt mutta ei ne tikutkaan aina 100% luotettavia ole (lähinnä kai jos kroppa ei toimi "oikein" )
@SandraB tervetuloa joukkoon! Suoraan piinapäiville tänne, jee!
Jaaha. Olikohan lie ovisplussa yöllä taas oviskivut mahassa oli yöllä (olin töissä ni pystyn analysoimaan yöllisiä tuntemuksia), aamukuuden jälkeen uitin ovistikkua ja oli todella lähellä plussaa, siis testiviivan toinen reuna jo kontrolliviivan vahvuinen ja nyt äsken n. klo 13 vahva viiva mutta haaleampi kuin aamuinen (ja mahatuntemukset poissa) lienee siis dpo0 tänään .. tai -1..?
Joo on ne onestepejä jos liuskoja sieltä kattelet toki siellä on muitakin testejä!Tietääkö kukaan onko raskauskeijun testit one stepejä vai jotain muuta?
Joo mie olin ihan hirvee kun tyttöä ootin.. kaveritki sai osansa yx totes joskus muutama kk synnytyksen jälkee et onnex tulit takas@äiti_82 mulla oli raskausoireena ennen plussausta just toi hullu kiukkusuus. Suutuin kaikesta enkä voinnut lopettaa riidan haastamista miehelle. Eli voit pitää sitä mös hyvänä asiana i se kiukku kauan kestä
Mulla Se raskaus meni ikävä kyllä kesken tammikuussa
Täällä mennään edelleen negalla. Vaihdoin testit rfsu 25 tikkuihin. Tänään aamulla oli lämmöt tippunut. Eiköhän tää ollut tässä