Toiveena vauva 2017-2018

@Wintersun Kiitos uudesta ketjusta (y) istun täällä vanhassa vielä yhden kierron tämän nykyisen jälkeen joka päättyy viikon päästä. En uskalla siirtyä kun nyt jos tärppäisi olisi laskettuaika 2.12 ja jos tärppäisi vasta seuraavasta olisi 29.12. Uskoisin siirtymällä jo uuteen vaan manaavani tärpin vasta yk 6selle tai myöhemmin.

Kumpa olisi nyt jo tärpännyt :whistle: mutta jotenkin outo olo kun testaan vasta dpo 11 niin ei edes himota testata negaa etukäteen. Normaalisti aloittaisin jo huomenna dpo 7 missä ei ole kauheasti järkeä :LOL:
Mie aattelin kans et en siirry vielä uuteen koska jos nyt oos tärpänny ni la 4.12. :love:
Mut vähä harmittaa ku eilen tuli otettua muutama alkoholi annos enemmän ku lasillinen (n) mut järkeilin että nyt dpo 4 ois korkeintaan hedelmöittyminen tapahtunut, ei ees kiinnittyminen, nii sillonhan miun syömisillä ja juomisilla ei oo vielä vaikutusta..?
 
Täällä odotellaan ovista. Ovisoireet kyllä puuttuvat, sillä yleensä mulla alkaa vatsakipu (kovempi, kuin menkkakivut) 4 pv ennen ovista ja limat lisääntyy. Nyt ei näy eikä kuulu, mutta viivat on vahvistunut. No, eiköhän se sieltä tule :)Nyt kp 14 ja ovis yleensä kp 17.

@äiti_82 En usko, että tuossa vaiheessa on mitään haittaa!

Itse en vielä siirry uuteen ketjuun, sillä jos tässä sattuisi onnistumaan, niin LA olisi 13.12 :love:

https://aijaa.com/1WdWKY
 
Nyt on pakko myöntää että olen pihalla kiertopäivistä. Pitää ottaa ensi kiertoon puhelimen appi mukaan. Luulin että nyt olisi jo kp 34/31 mutta selvisi että ei pidä paikkaansa. Negatesti nyt aamulla. No ei tämä mitään, laitetaan harjoituksen piikkiin kun on vasta yk1, nyt vaan odotan menkkoja. Tulen listalle sitten tuohon seuraavaan ketjuun kun kp:t paremmassa hallinnassa! :)
 
Pitäisköhän mun uskaltautua piinailijoihin, en yhtään tiedä onko ovista ollut, mutta nännit on hieman kipeät ja limailu loppui eilen. Voisin varoiksi kyllä aloittaa terolut jotta pääsee pikaisesesti sitten seuraavaan kiertoon.
 
Onnea @Aurorials ja muut kenelle en onnitteluja ole vielä toivottanut :)

Meillä eilinen oli aikalailla muutoksen päivä, mies ihan yllättäen näytti vihreää valoa ja tuumasi ettei seuraavaan kiertoon enää ehkäisyä oteta :eek::love: olo on aika sanaton tällä hetkellä kun olin valmistautunut pidempään yksin kuumeiluun..
Hyppäsin suoraan 2019 pinoon mutta seurailen teitä täälläkin loppuun asti.
 
Näinköhän siinä sitten kävi.. :cry:

Keskellä eilisaamunen pc, ylhäällä äskönen pc ja sit toi digi..

Mun silmään pc on haaleampi kun eilis aamunen, ja tohon digiin pitäs tulla 2-3viikkoa tietääkseni? Nyt kp27/28.

Voiks se olla että tää oli kemiallinen, mennyt jo poikki ja hormooni laskee jo ja siksi vain 1-2viikkoa testiin:cautious::(

https://aijaa.com/kZOnmJ
 
@Aurorials mitkä kiertopäivät siulla on menossa? Ilmeisesti jokatoinen päivä kannattaisi testata. Jos huomen aamulla teet samalla testillä samaan aikaan vertaat eiliseen, niin näkee muutoksen varmaan paremmin? Toivotaan vahvistumista :barefoot:

Itellä edelleen tyylsäää.. jotain vihlasuja ja tuikkauksia eilisestä asti tuntuu kyl joo.. katotaa nyt (y)
 
@Aurorials Anteeksi jos en muista et olisit sanonut, mutta tiedätkö milloin ovis oli? Dpo 14 eteenpäin tosiaan digillä on mahdollisuus näyttää 2-3 viikkoo. Mulla esikoisen laskettu siirtyi pari päivää kun ovis olis myöhäinen ja menkkojen oletettuna päivänä näytti 1-2, vasta joskus dpo 17-18 (laskettuna siitä mitä alkuun kuvittelin) näytti enemmän. Komppaan edellisiä, huomenna uutta pc:tä. Tsemppiä kovasti! (y)
 
Menkat ei alkaneet vielä. Tässä on se mun ovistesti jonka tein 3.3, ja oletin ovulaation olleen 4.3. Tein muistaakseni 2 päivää testejä vielä ton jälkeen, mutta ne haaleni joten lopetin. 8.4 olen kirjannut ylös että silloin vatsassa kuumotti ja sattui. Lämpökäyrässä vasta tuolloin 8.4 nousupiikki. Silloin en siis testannut enään tikuilla. Olisiko ovis voinnut olla silloin? 20180319_085803.jpg Screenshot_20180319-085905.jpg 20180319_085803.jpg
 
@Aurorials mikäkin olen ymmärtänyt, että raskaushormoni lisääntyy joka kolmas päivä, joten en olisi vielä huolissani :love: Olisiko tämän päivän pissa voinut olla esim. vähän laimeampaa?

NC antoi tänään ylläättäen, että ovis olisi ollut lauantaina, kun lämmöt koholla eilen ja tänään, plussaa en kyllä omasta mielestäni oo saanut testiin. No nyt kaivoin tuon pe ovistestin ja onhan se melkein plussa, ja olin ollut to-pe yön vatsataudissa, joten ehkä se vaikutti jotenkin tulokseen? Tai ainakaan en saanut pe testattua kuin kerran, ja tuota pe testiä katsoin kunnolla vasta tänään o_O Lauantaina ap kuitenkin todella kovat (ovis-)kivut vasemmalla ja runsaasti vv, joten saatiin silloin talletus tehtyä :love: toivottavasti ei olisi liian myöhään, kun edellisestä kerrasta ehti kulua viikko kun on ollut kaikkea sairastelua yms.

Voikohan tuohon lämmönnousuun luottaa, vai voiko sekin tehdä tepposia? Vv tulee edeleen runsaasti, la ja su ovistestit tosi haaleita, mutta tänään taas vahvempi.. blaah kun ei tiedä :cautious:
IMG_20180319_092728.jpg
 

Yhteistyössä