Luin ainaki kolmesti eka , että "nopeen huippu tyyppi" nauratti hulluna! joo jos tänään ovis ni dpo0. Voihan sen lisätä esim että laittaa kysymysmerkin perään? pysyy sillain vähäsen kärryillä että missä menee, mut joo ku sulla on vielä mahis et ovis tuliski vasta parin päivän päästä ni eiköhä se lisääminen onnistu myöhemminki vai mitä sanoo @Wintersun , meidän huippuhyvä listan päivittäjä!@Tiutau13, toivotaan, että miekin oisin nopeen huipun tyyppi ja tsemppiä odotteluun sinnekkin!! hankinnat ainakin kohdillaan
mut mite mie nyt voin sitte laskea miun dpo:t tänää jos olis ovulaatio,ni dpo 0, eikö.. mut jos sen nyt jättää listalta viel pois, ni merkkaan sitten loppuviikosta, jos ei tuu uusia huippuja
Kiits ja mieki oon tykästyny toho mehuun nyt aamusellaLaitoin sut nyt piinailijoihin. Toivottavasti olis jo ollut ovis mut testaile vielä. Ei varmaan greippimehusta haittaa ole? Mä tykkään siitä muutenkin
Mulla vissiin kyllä vasta dpo10, mutta oisin toivonu herkkään testiin edes pientä haamua, mutta eiTänään dpo 12 ja testi aamulla nega, en jaksa ees uskoa että plussaksi vielä muuttuisi, pe ois tarkoitus menkkojen alkaa. Mä olin jotenkin niin varma tästä kierrosta niin nyt vituttaa.. Että tämmöstä tänne tänään
Mie juon myös sitä verigreippi mehua ja on hyvääMä jäin koukkuun siihen mehuun ja tajusin vielä jossain vaiheessa et joinkin verigreippiä enkä tavallista onkohan väliä?
@Wintersun ootko tänään testannut ?
Mulla vieläkin r-testi nega ja menkkajomotusta nyt aikalailla
minkä r-testin ootte todenneet herkimmäksi?
Mulla näytti preckcheck ja mamin testien puikkoa ekana selkeimmät plussat. Ja ne on molemmat 25mlU eli ei herkkiä. Herkkään en saanu juuri mitään silloinkaan ku pc näytti jo selkeetä vaaleanpunaista viivaa. Lopetinki sit herkkien tekemisen ku aiheutti vaa stressiä. Yksilöllisiä kaikki mut suosittelen välillä koittaa eri merkkistä ja ei herkkää.Mä jäin koukkuun siihen mehuun ja tajusin vielä jossain vaiheessa et joinkin verigreippiä enkä tavallista onkohan väliä?
@Wintersun ootko tänään testannut ?
Mulla vieläkin r-testi nega ja menkkajomotusta nyt aikalailla
minkä r-testin ootte todenneet herkimmäksi?
Mulla on kotona valmiiksi kaks viikkonäytöllistä clearblueta, mutta en raaski sellasta käyttää kun vasta sitten kun on viiva jossain muussa jo.Mulla näytti preckcheck ja mamin testien puikkoa ekana selkeimmät plussat. Ja ne on molemmat 25mlU eli ei herkkiä. Herkkään en saanu juuri mitään silloinkaan ku pc näytti jo selkeetä vaaleanpunaista viivaa. Lopetinki sit herkkien tekemisen ku aiheutti vaa stressiä. Yksilöllisiä kaikki mut suosittelen välillä koittaa eri merkkistä ja ei herkkää.
No voi harmi oon pahoillani sun puolestaEn oo, kunnolla tais alkaa kun hirveetä kivut ollut. Kuppi kun on ni vuodosta en tiedä mitään, mutta 100%varma että on tänään kp 1. Eli luteaalivaihe 9päivää (josta 3 päivää aamuisin vuotanut verta/ tiputellut.)mitä nyt tota Lämpökäyrää kattonut ni dpo 5 alkanut tippumaan lämmöt alaspäin.
katso liitettä 3089
Mä muistelisin että greippimehu tekisi paremmat limat ite join koska kaikki muutkin teki niinEn jaksanu ees illalla testata ku kaikki tuntemukset toisiaan hävis ja tänä aamuna haalee viiva. Et ehkä se ovulaatio oli tosiaan sillo kp14 mitäs taikoja se greippimehu tekikään? Eikö se vaan vahvistanu sitä limakalvoo? Eihän se voi ovulaation tulemiseen vaikuttaa? Mut paha mennä sanomaan tosiaan ku en oo koskaan testannu ovista ennen et onko se aina ollutkaan kp 17 paikkeilla.. ja niihä mie muistelen kiertoakin että olis 30-35.. viimeksi oli 32.
Nyt olis hyvä ku ollaan lähössä reissuun tosiasn ni menkat alkais nyt pari pv aiemmin ku lähtöpäivänä taaaii, sais pari päivää rauhassa googletella mitä uskaltaa reissussa syödä
Mä en ainakaan nää mitäänNäkyykö tossa hento haamu vai onko mulla vaan jotkut raskauslasit päässä? Eka en ite mitään nähny mutta aikani tuijoteltua luulin näkeväni