Toiveena vauva 2017-2018

@äiti_82 voi olla nopeakin! Mä en oo saanu ovisplussaa kiinni ikinä (emmä ny hirveen montaa kiertoa oo kokeillukkaan) mutta yks ei-plussa nukkuu tossa vieressä :D eli uskoisin että oon itse ainaki nopea-lh-huippu -tyyppiä:geek:

Tilasin lisää ovistestejä ja kams raskaustestejä:ROFLMAO: sen verran kuitenki rupesin pihistelemään etten niitä pregcheckejä tilannu ku 2 liuskaa 5e :eek: mulla on yks apteekin herkkis laatikossa ni sen voin sit käyttää siellä dpo13->. Oli mulla myös cb:n viikkodigitki ostoskorissa mutta en tilannu niitäkään:ROFLMAO: saahan niitä sit apteekista jos on pakko saada viikkolukemia töllistellä:X3: ovis tulossa vasta reilun viikon päästä jos ei heitä häränpyllyä, pitkä kuukausi taas edessä..:whistle:

• Tykkää
Reactions: äiti_82
@Tiutau13, toivotaan, että miekin oisin nopeen huipun tyyppi:LOL: ja tsemppiä odotteluun sinnekkin!! hankinnat ainakin kohdillaan (y)
mut mite mie nyt voin sitte laskea miun dpo:t :eek: tänää jos olis ovulaatio,ni dpo 0, eikö.. mut jos sen nyt jättää listalta viel pois, ni merkkaan sitten loppuviikosta, jos ei tuu uusia huippuja (y)

@Tiutau13, toivotaan, että miekin oisin nopeen huipun tyyppi:LOL: ja tsemppiä odotteluun sinnekkin!! hankinnat ainakin kohdillaan (y)
mut mite mie nyt voin sitte laskea miun dpo:t :eek: tänää jos olis ovulaatio,ni dpo 0, eikö.. mut jos sen nyt jättää listalta viel pois, ni merkkaan sitten loppuviikosta, jos ei tuu uusia huippuja (y)
Luin ainaki kolmesti eka , että "nopeen huippu tyyppi" :ROFLMAO: nauratti hulluna!:LOL: joo jos tänään ovis ni dpo0. Voihan sen lisätä esim että laittaa kysymysmerkin perään? :geek: pysyy sillain vähäsen kärryillä että missä menee, mut joo ku sulla on vielä mahis et ovis tuliski vasta parin päivän päästä ni eiköhä se lisääminen onnistu myöhemminki:whistle: vai mitä sanoo @Wintersun , meidän huippuhyvä listan päivittäjä!(y)

• Tykkää
Reactions: äiti_82
Jännityksellä ootetaan mitä tikku aamulla sanoo (y)
@Nadine88 , ollaa vähä niiku eri ilmansuunnissa tällä hetkellä, ni ei pysty enää tälle ovikselle enempää hyödyntämää, mikäli se nyt oli.
Jos on tulossa vasta, ni toivon et olis pe..koska sit ollaan taas pari päivää eri osotteessa :whistle: ehtis ennen sitä..
mut kyl tästä hyvä tulee!
Tulee sitten kun sen aika on, ovis sekä vauva :love:

Hmm.. tummempi ku eilen illalla..mut vähä vaaleempi ku eilen aamulla.. onkoha miul vahvemmat pitosuudet sit aamulla.. tää oli aamun toinen pissa.. tai yöllä oon käyny ekan kerran.. ja samoten oli eilen aamulla..
Mut oireet alavatsalla on juurikin hävinny ja nänni arkuus tuli eilen. Ja edellises kierros nää tuli kp 17 jälkee..
No jatkan nyt greippimehun juontia ja tedtailua perjantaihi.
Vai onko tosta mehusta jotain haittaa ovulaation jälkee (n)

Mä jäin koukkuun siihen mehuun ja tajusin vielä jossain vaiheessa et joinkin verigreippiä enkä tavallista o_O:LOL: onkohan väliä?
@Wintersun ootko tänään testannut ?

Mulla vieläkin r-testi nega ja menkkajomotusta nyt aikalailla :oops::(

minkä r-testin ootte todenneet herkimmäksi?

Tänään dpo 12 ja testi aamulla nega, en jaksa ees uskoa että plussaksi vielä muuttuisi, pe ois tarkoitus menkkojen alkaa. Mä olin jotenkin niin varma tästä kierrosta niin nyt vituttaa.. Että tämmöstä tänne tänään

Tänään dpo 12 ja testi aamulla nega, en jaksa ees uskoa että plussaksi vielä muuttuisi, pe ois tarkoitus menkkojen alkaa. Mä olin jotenkin niin varma tästä kierrosta niin nyt vituttaa.. Että tämmöstä tänne tänään
Mulla vissiin kyllä vasta dpo10, mutta oisin toivonu herkkään testiin edes pientä haamua, mutta ei :unsure:
Mäkin ajattelin että kyllä nyt tärppää, kun kaksi lastani edellisestä liitosta on tärpännyt ekalla kerralla ja miehelläni myös kaksi lasta jotka laakista tärpänneet. Keskenmenon sain kapselin poiston jälkeen yk2 ja nyt on keskenmenon jälkeen yk2. Seksiä on harrastettu tässä kierrossa paljon ja oikeina päivinä...
Itkettää jo valmiiksi jos ei tärppää nyt. Olin niin varma että nappaa . :(

Moi, liitympä seuraanne! Nyt on meillekkin pikkukakkonen vihdoin ajankohtainen. Uusi kierto kohta puoliin alkamaisillaan, nyt on yk1, kp 29/31. Hieman jo toivoin että olisi tärpännyt jo nyt ensimmäisestä kierrosta oireiden perusteella, mutta tuskimpa sittenkään. Tänään negaa sekä raskaustesti että myös ovistikku.. :):)

Mä jäin koukkuun siihen mehuun ja tajusin vielä jossain vaiheessa et joinkin verigreippiä enkä tavallista o_O:LOL: onkohan väliä?

Mie juon myös sitä verigreippi mehua ja on hyvää :p
@Jenko ja @kuus+1 niin kauan on toivoa kun ei ole menkkoja (y)
Tervetuloa @Kiemura ja tsemppiä siullekkin viimesille piinapäiville (y)

Viimeksi muokattu:

Mulla näytti preckcheck ja mamin testien puikkoa ekana selkeimmät plussat. Ja ne on molemmat 25mlU eli ei herkkiä. Herkkään en saanu juuri mitään silloinkaan ku pc näytti jo selkeetä vaaleanpunaista viivaa. Lopetinki sit herkkien tekemisen ku aiheutti vaa stressiä. Yksilöllisiä kaikki mut suosittelen välillä koittaa eri merkkistä ja ei herkkää.

Mulla näytti preckcheck ja mamin testien puikkoa ekana selkeimmät plussat. Ja ne on molemmat 25mlU eli ei herkkiä. Herkkään en saanu juuri mitään silloinkaan ku pc näytti jo selkeetä vaaleanpunaista viivaa. Lopetinki sit herkkien tekemisen ku aiheutti vaa stressiä. Yksilöllisiä kaikki mut suosittelen välillä koittaa eri merkkistä ja ei herkkää.
Mulla on kotona valmiiksi kaks viikkonäytöllistä clearblueta, mutta en raaski sellasta käyttää kun vasta sitten kun on viiva jossain muussa jo.

Mietin että kun mun "ovisplussa" oli vähän sellainen että oliko se plussa vai ei, ja lopetin testauksen vähän sen jälkeen, niin olikohan se plussa kuitenkin 8.3? Kun lämmöt nous sillon. Tossa lämpökäyrä. Harmi kun en aiemmin alkanu mittaamaan.
Screenshot_20180314-140848.jpg

En oo, kunnolla tais alkaa kun hirveetä kivut ollut. Kuppi kun on ni vuodosta en tiedä mitään, mutta 100%varma että on tänään kp 1. Eli luteaalivaihe 9päivää (josta 3 päivää aamuisin vuotanut verta/ tiputellut.)mitä nyt tota Lämpökäyrää kattonut ni dpo 5 alkanut tippumaan lämmöt alaspäin.

katso liitettä 3089
No voi harmi :cry::cry::unsure: oon pahoillani sun puolesta :love:
Toivottavasti järkeentyis toi sun kierto, tosi veemäistä tollanen :(

En kestä... pelottaa että missasin oviksen tässä kierrossa tai pahinta et jos ei ovuloi ollenkaan:unsure:

Viimeks oli ovis kp18.. tuntemuksia oli pari pv sitten, mutta negaa näyttää kaikki ovistestit. Nyt tosin vasta kp 16 että onhan tässä vielä mahis, on vaan niin tyylipuhdasta negaa näyttäny tikut nyt pari pv että tiedä mitä tässä ajatella:cautious:

Tää on niin tätä kun välillä kaikki on yhtä aurinkoo ja välillä ei. :ROFLMAO: ai miten nii mielialat vaihtelee :ROFLMAO:

En jaksanu ees illalla testata ku kaikki tuntemukset toisiaan hävis ja tänä aamuna haalee viiva. Et ehkä se ovulaatio oli tosiaan sillo kp14 (y) mitäs taikoja se greippimehu tekikään? Eikö se vaan vahvistanu sitä limakalvoo? Eihän se voi ovulaation tulemiseen vaikuttaa? Mut paha mennä sanomaan tosiaan ku en oo koskaan testannu ovista ennen et onko se aina ollutkaan kp 17 paikkeilla.. ja niihä mie muistelen kiertoakin että olis 30-35.. viimeksi oli 32.
Nyt olis hyvä ku ollaan lähössä reissuun tosiasn ni menkat alkais nyt pari pv aiemmin ku lähtöpäivänä (y) taaaii, sais pari päivää rauhassa googletella mitä uskaltaa reissussa syödä (n)

En jaksanu ees illalla testata ku kaikki tuntemukset toisiaan hävis ja tänä aamuna haalee viiva. Et ehkä se ovulaatio oli tosiaan sillo kp14 (y) mitäs taikoja se greippimehu tekikään? Eikö se vaan vahvistanu sitä limakalvoo? Eihän se voi ovulaation tulemiseen vaikuttaa? Mut paha mennä sanomaan tosiaan ku en oo koskaan testannu ovista ennen et onko se aina ollutkaan kp 17 paikkeilla.. ja niihä mie muistelen kiertoakin että olis 30-35.. viimeksi oli 32.
Nyt olis hyvä ku ollaan lähössä reissuun tosiasn ni menkat alkais nyt pari pv aiemmin ku lähtöpäivänä (y) taaaii, sais pari päivää rauhassa googletella mitä uskaltaa reissussa syödä (n)
Mä muistelisin että greippimehu tekisi paremmat limat (n) ite join koska kaikki muutkin teki niin :ROFLMAO::LOL:

Näkyykö tossa hento haamu vai onko mulla vaan jotkut raskauslasit päässä? :geek: :rolleyes:o_O Eka en ite mitään nähny mutta aikani tuijoteltua luulin näkeväni o_O
Mä en ainakaan nää mitään:unsure:
@Kiemura tervetuloa! :) minkä ikäinen teidän esikoinen on, jos saan udella?:love: @Toiveikas92 hyvin on aikaa vielä ovisplussalle(y) @äiti_82 tais vahvistaa kohdun limakalvoa se greippimehu. Parantaa kiinnittymismahdollisuuksia hedelmöittyneelle munasolulle..? En oo varma ku en oo paremmin perehtyny:LOL: sen verran niitä greippimehuja tutkisin, ettei oo tiivisteestä valmistettuja vaan ihan sitä itseään, greippiä :LOL: vaikka enpä minä tiedä josko niillä 'wannabe' mehuillaki ois suotuisa vaikutus:geek:

Voi hitsi ku on tylsä vaihe täällä:ROFLMAO: kp8 joo ja ovis-/raskaustestit saapui tänään postin mukana(y) kyllähän tää vauvakuume painaa sillain päälle, että kun esim töissä puhutaan tulevista asioista (joku kysyi esim. että lähdenkö syksyllä risteilylle) ni tulee sellanen ööööö en osaa sanoa koska toivottavasti oisin maha isosti pystyssä jo sillon!:ROFLMAO: en siis ääneen tietenkään sanonu! Olin vaan että joojoo ehdottomasti!:X3: oon yleensä aina mukana kaikissa menoissa , mutta raskaana ei kiinnosta mihinkään ryyppyreissuille lähtee mukaan kattelemaan sitä örveltämistä:sick:

Yhteistyössä