Toiveena vauva 2017-2018

Vähän on meinannut olla kiireinen työviikko, mutta linjoilla ollaan taas. Ukko lähti reiluksi viikoksi reissuun. Voi olla, että ihan hyväkin. Jos/kun menkat alkaa alkuviikosta niin en ole ehkä niin kovin hyvää seuraa kenellekään :D.

Edelleenkään ei mitään oloja mihinkään suuntaan. Rinnat ovat vähän arat, mutta niinhän ne ovat aina tähän aikaan kierrosta.
 
Voi :poop: Täällähän oli muitakin joilla Thyroxin lääkitys? Noh, menin sitten googlettamaan ja löysin sellasta tietoa että jos on lääkitys niin ei saisi ottaa greippimehua koska se hidastaa lääkkeen imeytymistä suolistossa ja täten nostaa lääkkeen vaikutusta!! :eek: Voi siis tulla liikatoimintaa kun lääkettä on yhtäkkiä liikaa veressä!!

Tätä olisi toki hyvä kysyä apteekista tai lääkäriltä. Että haittaako yksi lasi ja jos ottaisi vaikka illalla. En minäkään ole ottanut sitä yhtäaikaa lääkkeen kanssa vaan 3-4h on ollut välissä. Mutta silti nyt mietityttää.....:unsure:

Muoks.!!! Kysyin asiaa YA farmaseutilta chatissa joka vastasi; "Hei! Greippimehu ei vaikuta Thyroxiniin sen enempää kuin mikään muukaan mehu. Thyroxin kannattaa ottaa vesilasillisen kera tyhjään mahaan. Puoli tuntia tämän jälkeen voit syödä ja juoda normaalisti, myös greippimehua."
 
Viimeksi muokattu:
NuttyKitty, eiköhän se siis ole turvallista. Odottelee vaan että se lääke on ensiksi varmasti sulanut :) muistelenko oikein, jos sanon että kun ottaa tyhjään mahaan, niin lääke hajoaa nopeammin kun ei ole ruokaa "tiellä".

Mulla alkoi taas menkkamaiset kivut. Jäätävä väsymys ois jo, vaikka oon nukkunut viime yönä 12h ja tekis mieli jo ottaa päikkärit. Turvottaiskin, mutta se nyt voi johtua myös siitä että en oo ehtinyt tehdä tässä mitään kovin liikunnallista. Ai miten niin taas mielikuvitus alkaa laukkaamaan :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Piikulain3n
Loma alkoi, onneksi. Tulee kyllä tarpeeseen! :rolleyes:

Oon ollu ihan masentunut pari päivää, kun mun hyvin alkanut ovistestaus otti takapakkia ja pari päivää on ollu tikut ihan valkoisia... :( Ehdin jo ajatella, että en ehkä ovuloi ollenkaan tai sitten mä missasin jonkun superaikaisen oviksen (kp10-11 olis ehkä limojen perusteella voinut olla, ei kuitenkaan muita tuntemuksia). Kauheen kuivaakin ollu nyt pari päivää...:unsure:

Mutta nyt sit just tulin töistä kotiin ja dippasin taas semitieteellisen tutkimuksen nimessä kolmen eri merkin tikut. Ja viivat on palanneet!!! (y) Ei vielä plussaa (?), mutta voi kumpa tämä lupaisi jotain hyvää ja se ovis olis vielä tulossa!?!! :ROFLMAO:

Saankohan linkin toimimaan...
http://aijaa.com/1btgdn
 
MamaBlue mulla ainakin ovistestien viivojen vahvuudet vaihtelee plussaan asti, voi siis tulla ihan blankkojakin välissä ja taas tummenee. Liekko sitte pissin vahvuus vaikuttaa vai mikä.

Lilaviolet varovaiset onnittelut <3

Tänään ollut jo tissi ja alaselkäkipuja eli eiköhän ne hanat kohta aukee.

Pitkää pinnaa kaikille! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilaviolet
MamaBlue mulla ainakin ovistestien viivojen vahvuudet vaihtelee plussaan asti, voi siis tulla ihan blankkojakin välissä ja taas tummenee. Liekko sitte pissin vahvuus vaikuttaa vai mikä.
Hyvä pointti! Just tässä tutkiskelin muistiinpanoja ja huomasin, että kärsin noina kahtena blankkopäivänä päänsärystä ja lääkitsin itseäni juomalla TODELLA paljon vettä... Johtui varmaankin siitä nuo totaalisen tyhjät tikut.
 
Huomenta!

Muokkausta eiliseen sen verran, että tänään on vasta kp27 ja oletettu dpo13. Luulempa, että olis aika tarkalleen ollut 28päiväinen kierto. Mua niin jännittää ja pelottaa, että kiinnittyykö kyytiläinen kunnolla ja jaksaako kasvaa. Toista lasta yritettiin vuosi ja saatiin useampi aikainen keskenmeno. Keskenmenneissä raskausoireet olivat voimakkaat, mutta hormonin määrä nousi todella hitaasti. Nyt oireena on vain ajoittainen iltaetominen ja pissitys, sekä eilen särki päätä. Eilen jo mietin, että miten kestän jos taas alkaa sama ruljanssi kuin meidän toisesta lapsesta? Thyroksinin annostusta nosti jo eilen varmuuden vuoksi. Voi kunpa ei tarvitsisi surra, vaan saisi iloita❤ .
 
Onnea lilaviolet ja toivotaan, että kyydissä pysyy :love:

Täällä kp 2/28-30. Oon puhelimella, niin ei punaiseksi laittaminen onnistu. Tajusin eilen, että tää on nyt jo 17. yrityskierto. On aikaa vierähtänyt mutta koitan pysyä positiivisena, kyllä se meillekin vielä vauva tulee :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilaviolet
Onnea Lilaviolet! Kaikki varpaat ja peukut pystyssä että jaksaa pieni pysyä mukana <3

Mua alkoi kovasti kiinnostamaan tuo maca kun Nonsk sanoi että vois vähentää stressiä. Viikon päästä loppuu loma ja töihin paluu stressaa jo valmiiksi.

Täällä kp 2/30 ja yk 3 pyörähtää sittenkin käyntiin vaikka nyt piti olla yritystauko häiden takia.
Sanoin eilen miehelle että musta tuntuu pahalta pistää tämä lapsiasia hyllylle vaikka tiedän etten voi vaappua alttarille pari viikkoa synnytyksestä ja varausmaksuja on maksettu jo parinsadan edestä. Kultu sanoi että hän mielummin kärsii muutaman sadan tappiot kuin on yrittämättä. <3 Ja minä kun ajattelin että naimisiinmeno oli sille tärkeämpää mutta ei olekaan, naimisiin pääsee kuulemma koska vaan! :love:

Mites noiden greippien ja geleejuttujen nyt pitikään auttaa tässä? Greippi kai muuttaa limoja sopivammaksi koostumukseltaana ainakin. Haen sitä ainakin 10 litraa tänään! :ninja: Koko viime kierto oli epätavallisen kuiva ja hmm.. himokas.. :giggle:
 
Ylempi ei, mutta alempi aivan selvä. Voithan testata vielä illalla uudelleen. Itse ainakin tulkitsisin että dpo -1. Ei muutako peitto heiluun!
No sitähän minäkin! :LOL: Nämä siis samaan pissaan dipattu ja jos olisin tehny vaan ton alemman, en edes epäröisi. Mutta teen vielä illalla uudet ja illaksi on onneks myös talletusaika varattu kalenterista! :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: -dino-
Nyt ette muuten ikinä usko... Minä kaikessa kärsivällisyydessäni menin äsken testaamaan useamman tunnin pidätyksen jälkeen ja nyt mukamas näen siinä tikussa jotain. En tiedä onko se joku kaikkien haamujen esiäiti vai joku viivanpaikka, mutta JOTAIN siinä näkyy. Ja ihan testiajallakin. En ole aiemmin koskaan saanut noihin one stepeihin mitään vaikka olen miten käännellyt ja väännellyt. Ja tosiaan,nyt on menossa dpo10, joten vähän aikaistahan tämä oli kyllä muutenkin. Ja luonnollisesti se oli viimeinen jemmassa ollut testi, nyt vaan odotellaan sitten ensi viikkoa että miten käy. Alkaako menkat vai käykö hyvin? Pahoin pelkään, että ei tässä hyvin käy. Pessimisti ei pety...
 
Nyt ette muuten ikinä usko... Minä kaikessa kärsivällisyydessäni menin äsken testaamaan useamman tunnin pidätyksen jälkeen ja nyt mukamas näen siinä tikussa jotain. En tiedä onko se joku kaikkien haamujen esiäiti vai joku viivanpaikka, mutta JOTAIN siinä näkyy. Ja ihan testiajallakin. En ole aiemmin koskaan saanut noihin one stepeihin mitään vaikka olen miten käännellyt ja väännellyt. Ja tosiaan,nyt on menossa dpo10, joten vähän aikaistahan tämä oli kyllä muutenkin. Ja luonnollisesti se oli viimeinen jemmassa ollut testi, nyt vaan odotellaan sitten ensi viikkoa että miten käy. Alkaako menkat vai käykö hyvin? Pahoin pelkään, että ei tässä hyvin käy. Pessimisti ei pety...
oijoi toivottavasti käy hyvin! Et uutta testiä ajatellut tehdä aamulla?
 
Akkuporakoneelle pidän täällä peukkuja pystyssä, että nyt olisi tärpännyt. (y) Ja onnea plussasta Lilaviolet! :love:

Sitten omaa napaa. Olen tässä kierrossa testaillut muutaman Sofin ovistikun. Tuntemuksia ja limoja on taas ollut jo monta päivää, mutta plussaa en ole onnistunut pongaamaan. Eilen oli jo aika vahva viiva, mutta tänään (kp 19) jo haaleampi vaikka alavatsakivut kovimmat mitä on ollut.(n)

Voiko olla että ovis olisi muka mennyt vaikka nyt eniten oireilenkin?? Joskus aikoinaan olen kyllä ovista tikuttanut vasta KP 20, mikä on kyllä valitettavan myöhään kun kierto on ollut max 29 päivää.
 
Nyt ette muuten ikinä usko... Minä kaikessa kärsivällisyydessäni menin äsken testaamaan useamman tunnin pidätyksen jälkeen ja nyt mukamas näen siinä tikussa jotain. En tiedä onko se joku kaikkien haamujen esiäiti vai joku viivanpaikka, mutta JOTAIN siinä näkyy. Ja ihan testiajallakin. En ole aiemmin koskaan saanut noihin one stepeihin mitään vaikka olen miten käännellyt ja väännellyt. Ja tosiaan,nyt on menossa dpo10, joten vähän aikaistahan tämä oli kyllä muutenkin. Ja luonnollisesti se oli viimeinen jemmassa ollut testi, nyt vaan odotellaan sitten ensi viikkoa että miten käy. Alkaako menkat vai käykö hyvin? Pahoin pelkään, että ei tässä hyvin käy. Pessimisti ei pety...
Kuulostaa kuitenki hyvältä, onko sulla kuvaa? Pidän peukkuja :)

MamaBlue mitkä testit sulla on kokeilussa? Minkä herkkyyksisiä? Mikä merkki on tuo mistä tuli vahvin viiva?

Mikä kp ootte alottanut tikuttamaan ovista?

Olen niiiiiin iloinen kun on menkat ni pääsee oikeesti yrityämään ja kartalle omasta kehosta :love:
 
MamaBlue mitkä testit sulla on kokeilussa? Minkä herkkyyksisiä? Mikä merkki on tuo mistä tuli vahvin viiva?

Mikä kp ootte alottanut tikuttamaan ovista?
Mulla oli kokeilussa 3 merkkiä: RFSU, Sofi ja OneStep. Kumma juttu, mutta olen nyt pyöritellyt tuota RFSU pakettia jo tovin ja lukenut ohjevihkosen, mutta ei satu herkkyys silmään. Sofi herkkyys 25mIU ja OneStep 20mIU. Testasin tossa seiskan aikaan uudestaan ja ihan prikulleen sama tulos kuin aamulla kympin maissa. Sofissa testiviiva kontrollia vaaleampi ja OneStep olis tuo missä vahvin viiva (ollu koko ajan) ja se oli vähintään samanvahvuinen kuin kontrolli, ellei jopa iltapissassa hieman vahvempi. RFSUilla en tänään oo testannu, kun luulin, että ne loppui, mut huomasin just, että yks pyöri vielä laatikon pohjalla. Voisin kohta kokeilla, jos saan jonkun lirun tiristettyä! :LOL:

Muoks: ai niin ja aloitin tikuttelun jo kp8
 
  • Tykkää
Reactions: felessa
Mulla oli kokeilussa 3 merkkiä: RFSU, Sofi ja OneStep. Kumma juttu, mutta olen nyt pyöritellyt tuota RFSU pakettia jo tovin ja lukenut ohjevihkosen, mutta ei satu herkkyys silmään. Sofi herkkyys 25mIU ja OneStep 20mIU. Testasin tossa seiskan aikaan uudestaan ja ihan prikulleen sama tulos kuin aamulla kympin maissa. Sofissa testiviiva kontrollia vaaleampi ja OneStep olis tuo missä vahvin viiva (ollu koko ajan) ja se oli vähintään samanvahvuinen kuin kontrolli, ellei jopa iltapissassa hieman vahvempi. RFSUilla en tänään oo testannu, kun luulin, että ne loppui, mut huomasin just, että yks pyöri vielä laatikon pohjalla. Voisin kohta kokeilla, jos saan jonkun lirun tiristettyä! :LOL:

Muoks: ai niin ja aloitin tikuttelun jo kp8
Mäki taian alottaa niitä main kiitos :)
Ja tilata niitä one stepejä kans, nyt on vielä 4 kpl rfsu:ita jäljellä. Luin kuitenki, ettei oviksessa välttämättä kaikilla tuu kun 15mluimitälie se yksikkö olikaan sitä hormoonia, joten ei saa testeistä plussaa välttämättä ikinä. Mäkään en oo ikinä ennen saanut ni jos kokeilen mahd. herkkiä testejä. Mistä tilasit noita?
 
felessa tilasin OneStepit Raskauskeijusta ja Sofit Kotitesti.fi:stä. Nuo RFSUt ostin ihan marketista, ja silloin sattui Pregchekit olemaan loppu hyllystä, niin päädyin ostamaan noita, vaikka olen kuullut, että ne on huonoja.
 
felessa tilasin OneStepit Raskauskeijusta ja Sofit Kotitesti.fi:stä. Nuo RFSUt ostin ihan marketista, ja silloin sattui Pregchekit olemaan loppu hyllystä, niin päädyin ostamaan noita, vaikka olen kuullut, että ne on huonoja.
Joo pitää tilata, kiitos. Meidänkään kaupassa ei ollu ku noita. Aiemmin mulla oli kans noita pregchekejä, mut niillä en saanu ikinä sitä plussaa. Ne oli kyllä kätsyjä ku niissä oli se pissakuppi valmiina(y)
 
  • Tykkää
Reactions: MamaBlue

Yhteistyössä