Toiveena vauva 2017-2018

Nyt ette muuten ikinä usko... Minä kaikessa kärsivällisyydessäni menin äsken testaamaan useamman tunnin pidätyksen jälkeen ja nyt mukamas näen siinä tikussa jotain. En tiedä onko se joku kaikkien haamujen esiäiti vai joku viivanpaikka, mutta JOTAIN siinä näkyy. Ja ihan testiajallakin. En ole aiemmin koskaan saanut noihin one stepeihin mitään vaikka olen miten käännellyt ja väännellyt. Ja tosiaan,nyt on menossa dpo10, joten vähän aikaistahan tämä oli kyllä muutenkin. Ja luonnollisesti se oli viimeinen jemmassa ollut testi, nyt vaan odotellaan sitten ensi viikkoa että miten käy. Alkaako menkat vai käykö hyvin? Pahoin pelkään, että ei tässä hyvin käy. Pessimisti ei pety...
Toivotan sullekkin parasta❤ . Mun eka testi tästä kierrosta oli dpo9-10 tehty ja siinä näkyi vain viivanpaikkamainen näky, mutta seuraava oli punertava hailura.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Täällä yritän malttaa mieleni ja olla testailematta vielä pari päivää. Hormoonitason nousua kiitos. Tänään oli niin pessimisti olo aamusta ja ajattelin, että niin varmasti on kaikki viivat unta ja loppuu ilo lyhyeen. Illalla alkoi kuitenkin vihlomaan alavatsaa ja kuvotti taas illasta. Sanoin miehelle, että pakko syödä tähän oloon ja toinen vain hymyili. Voi kun tähän oloon olis kunnon syy. Kiitos kaikille tsempistä❤ .

Paljon Lykkyä siskot❤ !
 
Orchidea81 jospa se oiski että vaavi tulis just sillon ku "ei sais." Kylläpä nuilla asioilla on tapana järjestyä. (y)

felessa ovista oon alkanu tikutteleen noin kp 8-10.

Spukka kauan ootte kyllä joutunu oottaan. Tsemppiä<3

jaaa kp 1 täällä tänään. Ei saanut aikaan mitään reaktioa.
 
  • Tykkää
Reactions: Orchidea81
Onnea Lilaviolet ja akkuporakone! :love:

Mulla on menossa 29/27 ja mun menkat ei koskaan myöhästele. Testit näytti negaa eilen ja olo on kuin ihanjustnyt räjähtää padot ja verta on tulvillaan kaikki paikat. Alaselkää särkee ja polttelee,kun ne hiton menkat ei ala.
Tähänhän mä vielä halusin,että kierrot alkaa sekoilee.Not!Jo kierto numero 14. on tarpeeksi masentavaa lähteä.
 
Jaa se ois kp 21. Ovis oli 17 päivä kipujen mukaan mut peittoja saatiin heiluteltua vasta samana iltana. Eli tais olla ihan liian myöhästä. DPO ois siis 7. Mulle sais siis päivittää DPO 7 tälle päivälle.

Mut ei mitään mahdollisuuksia sillä peittojen ois pitäny heiluu esim. 16 päivä. Ihan tyhmäääää.

Onnea plussanneet! (y)
Tsemppiä muut!

Mulla hiukan kiireitä tässä arjessa. Lukenu oon mut oon unohtanu lukemani. Palailen hiukan myöhemmin.
 
Täällä taas monen vuoden jälkeen. Ennestään lapset -11 ja -13 syntyneet. Porukastamme puuttuu vielä yksi ja hän saa nyt tulla jos on tullakseen. Sen verran tässä "tehdään" tätä kolmosta,että kiertoa tsekkaan tarkkaan ja oviksen ajankohtaan pari päivää ennen ja jälkeen tehopuuhailut . Kiva olla täällä taas jännittelemässä teidän kanssa. Toivotaan paljon plussauksia!!

Hyvää alkavaa viikkoa

Zannuli/kp7/28/yk.1/3 lapsi (en saa punaiseksi tätä)
 
Viimeksi muokattu:
Suuret odotukset tälle kierrolle, katotaan miten korkealta tiputaan. Ainakin musta tuntus lupaavalle noi geelet, olo on huikea kuluisi vaan aika nopsaan ja pääsisi miehen kimppuun ;)

Eilen hain vielä rautamehua, kun nyt taas kun on kuukautiset niin hemppa tippuu. Mul on kyl ihan huippifiilis kun on menkat ja muutenki tästä luomuudesta. Ihanku ois hävinny semmonen pilleripöhö. Musta tuntuu et pillerit ei varmaan varsinaiseti lihottanu, mut turvotti mua n. 5kg. Tuo on tullut ihan varkain pikkuhiljaa, enkä ole tajunnut yhdistää sitä pillereihin, vaan tiukentanu syömisiä ja ihmetelly et johan on sitkeessä. Kuitenkaan kun ylipainoa ei ole ollut niin olen antnut ola. Mutta nyt ku ei enää syö pillereitä ni on hävinnyt alavatsapömpötys ja kello pyörii kädessä hotittomasti, vaikka on ihan samat eväät ja herkkujaki menny.

Oon jo alkanu suunnitella elämää sen mukaan et plussaan tästä kierrosta. Mä en osaa olla pessimisti, vaan uskon aina ihmeisiin liikaakiin :LOL:. Sit tipun korkeelta, mut muistan sen hetken ja elättelen taas toiveita :ROFLMAO:

Mua syyhyttää jo ostaa vauva- ja mammavaatteita, sekä alin keräämään Aleksin pieniä vaatteita vähän jemmaan, lisäksi eilen jo tuumailin miehelle, mitä pitää rempata ennen vauvaa ja miten muutetaan huoneet (meillä on nyt meidän makkari tehty kahdesta huoneesta ni se jaetaan taas kahtia) ja mietin miten vältän kun meillä järjestetään kaverin 30:set just sinä viikonloppuna kun mun pitäs plussata. Ni mites vältetään alkoholi ja jos sinä päivänä ei plussa näykkään ni uskallanko juoda alkoholia jos ovis onki myöhemmin :rolleyes:

Onko muut alottanu vielä toimenpiteitä vauvan varalle? Musta tuntuu et mulla alkaa mennä överiksi jo tää ennakointi nyt, ni mitenkä sit se oikeasti odotusaika :LOL:

Huippupäivänjatkoa kaikille!

PS: Mulle voi päivittää kp 3 yk 1
 
Tänään tippui luukusta ne mun tilaamat First responset. Heti alkoi kuumottaa tehdä toinen niistä. Miksi tuo kuumottaa enemmän kuin pc? :eek::D Miksi, oi miksi on taas jotenkin tosi varma olo tärpistä. Että nyt on erilaiset nipistykset ja tuntemukset kuin ennen. :oops:

Felessa, kyllä mä mielessäni mietin paljonkin tulevaa. Mimmoset rattaat ois kivat, mikä nimi olis kiva ja kaikkea semmoista. Mies ei ehkä ottaisi tätä pohdintaa vielä tässä vaiheessa vastaan, ehkä sitten plussan tullen, niin oon jättänyt omaan tietooni :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: felessa ja MamaBlue
No nyt hämmentää.. Kp 4 ja vuoto vaihtu jo eilen tipoiksi ja ovistesti näyttää kontrollia vahvempaa (n) miten muilla ovista testaavilla on näyttäny alkukierrosta? Ei kait sen vielä pitäs noin vahvaa näyttää.. Alkaa huumori olla koetuksella näiden kiertojen kans o_O
 
Viimeksi muokattu:
No nyt hämmentää.. Kp 4 ja vuoto vaihtu jo eilen tipoiksi ja ovistesti näyttää kontrollia vahvempaa (n) miten muilla ovista testaavilla on näyttäny alkukierrosta? Ei kait sen vielä pitäs noin vahvaa näyttää.. Alkaa huumori olla koetuksella näiden kiertojen kans o_O
Mulle tulis vaan mieleen raskaus tuosta? Ootko raskaustestiä tehnyt? Itselläni ei tosin noista testeistä juurikaan kokemusta ole.
 
Omaa napaa vielä tähän perään. Nyt dpo3-7 riippuen onko kuinka pitkä kierto tulossa ja oviksesta ei oikein ollut oireitakaan. Lauantaina oli menkkamaista juilintaa jonkin aikaa ja valkkarikin oli iltapäivällä kellertävää mutta nyt taas jatkunut ihan normaali olot ja valkkarit. Toiveajattelua varmaan että olis ollut kiinnittyminen varsinkin jos onkin pidempi kierto :D muutoin on olo vaan tosi väsynyt mutta oonkin juossut ympäri kyliä pokemonien perässä :ROFLMAO::oops: pysyypähän ajatukset poissa vauvoista. Rinnat on myös arat mutta voihan olla että johtuu loppukierrostakin.
 
Mulle tulis vaan mieleen raskaus tuosta? Ootko raskaustestiä tehnyt? Itselläni ei tosin noista testeistä juurikaan kokemusta ole.
En oo vielä tehny, illalla aattelin tehä. Viime viikolla teinkin keskiviikkona tai torstaina mut sillon ainaki negaa näytti. Toki on mahollista, et ovis onkin ollu myöhemmin eikä siksi oo vielä viime viikolla näyttäny. Näillä yrityskierroilla vaan ei enää uskaltais innostua liikoja :)
 
Vieläkö tänne mahtuu sekaan? :LOL: Olen 30-vuotias, avomies 37-vuotias. Parisuhteessa nelisen vuotta. Yritys alkoi viime kuussa, nyt siis 2. Yk, kp 1/28-30. Tai siis näin ainakin luulin kiertopäivien olevan, kunnes huomasin tuolta aiemmilta sivuilta, että kierto alkaakin vasta tuhrupäivien jälkeen..? :cautious: Mä oon siis jo ihan sekaisin kaikesta laskemisesta :D
 
Täällä on kyllä niin vilkas viestiliikenne, ettei perässä meinaa pysyä. Plussia on tullut useita, onnea niistä, ja toivotaan kevätvauvoja teille! :love:Ja tsemppiä jälleen uuteen kiertoon joutuneille!

Kunnon kinttaat on hyvä ja tekee raskaustestin! Toivotaan, että vuoto olisi ollutkin hämäystä vaan, ja ovistesti näyttäisi raskauden takia plussaa!

Viime aikoina on tullut taas tosi paljon mietittyä tätä lisääntymistä - meillä siis minä tosi paljon kuumeilen neljättä, ja mies vähän vielä haraa vastaan, välillä on ajatuksessa mukana, mutta välillä on sitä mieltä, että eiköhän tämä perhe ole tässä. Luin tänään tämän artikkelin, ja ajatukset oli kyllä niin samoja kuin itsellä, vaikka tässä jutussa odotetaankin kolmatta. Meillä ei kylläkään ole lapsilla ollut mitään kummempaa sairautta tai muuta haastetta, kuten tässä perheessä.
www.vauva.fi/artikkeli/sina/vanhemmuus/kahden_lapsen_aiti_halusin_viela_yhden

Meillä asiat on sillä lailla mallillaan, ettei vauva aiheuttaisi muutoksia esim. asunnon tai auton suhteen. Eikä pelota omien voimavarojen riittäminen, vaikka onkin vähän samanlaista ajatusta, että vielä vähemmän kehtaa valittaa arjen haasteista tai pyytää apua, kun lapsia on tullut enemmän. Jotenkin tuntuu siltä, että oikeus urputtamiseen on mennyt siinä, kun lapsia on tullut ihan omasta tahdosta lisää. Lähinnä se pelottaa, että jos jokin meneekin pieleen tai lapsella on vaikea vamma, ja sitten perus lapsiperheen arki onkin jotain ihan muuta...

Te, kenellä on ennestään jo lapsi(a), miltä muiden vauvauutiset ovat nyt yrittäessä tuntuneet? Aloin tätä pohtia, kun kesällä on kuultu kahdesta tulevasta vauvasta, ja ainakin nyt, kun yritys ei vielä ole päällä ja omia lapsia jo on, niistä osasi olla vain iloinen. Ehkä asiaan vaikutti myös se, että nämä molemmat on perheen ensimmäisiä vauvoja. Ja toisaalta, kun lähipiirissä on myös lapsettomuudesta kärsiviä, olen miettinyt, että miten ikinä kehtaan kertoa (jos koskaan siihen pisteeseen päästään), että meille tulee jo neljäs? Voi tulla kyllä muutenkin puun takaa tämä uutinen, kun eihän meidän enää pitänyt...

Minulla siis on edelleen kierukka, ja pidetäänkin se ainakin vuoden loppuun, mutta olen nyt jo tarkkaillut kiertoa, joka näköjään on pari päivää pidempi kuin luomuna, mutta ihan säännöllinen. Ja sarjassamme huvittavia kuviteltuja raskausoireita: alkukesästä minulla tuntui pientä nykinää alavatsalla, ja sitä jatkui pari päivää. Elohiireksi tulkitsin, mutta pakko oli tehdä raskaustesti varmuuden vuoksi, kun olisihan se ihan hirvittävän noloa, jos ne olisikin olleet pieniä potkuja, eikä tajuaisi olevansa raskaana...:D En edes miehelle kehdannut tunnustaa...

Lämpimiä kesäpäiviä kaikille, toivotaan plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: -äiti91-
Minullahan oli hieno suunnitelma odottaa uusintatestausta ainakin huomiseen. Ajoin töistä apteekin kautta kotiin ja ostin apteekin oman. Haaleampi kontrolliviivaa se on edelleen, mutta nyt selvästi jo punainen. Kyllä tässä taisi nyt niin käydä, että sitä ollaan niin sanotusti "telkkä pöntössä". Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että tässä käy hyvin. :love:
 
Minullahan oli hieno suunnitelma odottaa uusintatestausta ainakin huomiseen. Ajoin töistä apteekin kautta kotiin ja ostin apteekin oman. Haaleampi kontrolliviivaa se on edelleen, mutta nyt selvästi jo punainen. Kyllä tässä taisi nyt niin käydä, että sitä ollaan niin sanotusti "telkkä pöntössä". Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että tässä käy hyvin. :love:
IIK! Onko kuvaa?
 
Ihanaa kun plussia on tullut! Onnea! :love:

Idina kyseli fiiliksiä muiden vauvauutisista. Musta on ihanaa kun lähipiiriin syntyy lisää vauvoja ja jotenkin siitä osaa iloita nyt enemmän kun itselläkin on oma lapsi. Takaraivossa kyllä on koko ajan se jännitys siitä saadaanko me myös se toivottu toinen lapsi. Periaatteessa ei tässä mikään hoppua ole, mutta ihannetapauksessa toivoisin lapsille alle kolmen vuoden ikäeroa ja se tarkoittaa, että tämän vuoden puolella pitäisi tärpätä. Tiedän kyllä, ettei sellaisia paineita kannattaisi itselleen luoda. Esikoinen sai alkunsa nopeasti ja nyt tuntuu, että oma kroppa on ihan sekaisin. Se on ehkä kurjinta kun ei tiedä koska tilanne normalisoituu...

Täällä on menossa nyt jotain välillä DPO2-4. Sai ovulaatiotestiin aika haaleita viivoja, joten vaikea sanoa mitään tarkasti. Ei oo ollut mitään tuntemuksia. Taidan jättää oviksen tikuttamisen ensi kierrossa pois. Maca-jauhetta olen käyttänyt muutaman päivän ja se tuntuu kyllä ainakin piristävän! :)
 
Uusi täällä moi!

Bea.S (33v.) yk.1 kp 8/28. 3 lapsi

Tännehän oli heti liityttävä kanssasisarien mukaan jännäämään. Ihanaa kun saa keskustella ihmisten kanssa jotka jakaa ja kokee samoja asioita juuri nyt. ollaan tässä vuosi vitsailtu ystäville kolmosesta, nyt ei haluttais enää vitsailla vaan pitkän pohdinnan jälkeen me se kolmonen halutaan. Oon niin fiiliksissä tästä etten pöksyissäni pysy ;)

Oon myös niin pöhkö että katselin jo laskettua aikaa...huhtikuu -17 ❤ Sinne mennään kaikki!
 

Yhteistyössä