Nyt mua rupesi tietysti uteliaana kiinnostamaan, että minkälainen keskustelu siitä syntyi...?Onnea niistä parista plussasta mitä oli tullut!
Toi Mamabluen tilanne on kyllä mielenkiintoinen, saatiin miehen kanssa hyvä keskustelu aikaan.
Nyt mua rupesi tietysti uteliaana kiinnostamaan, että minkälainen keskustelu siitä syntyi...?Onnea niistä parista plussasta mitä oli tullut!
Toi Mamabluen tilanne on kyllä mielenkiintoinen, saatiin miehen kanssa hyvä keskustelu aikaan.
Siis ihan yleisesti esim munasolujen luovuttamisesta, sperman luovuttamusisesta ja adoptiosta.Nyt mua rupesi tietysti uteliaana kiinnostamaan, että minkälainen keskustelu siitä syntyi...?
Äh, mä en nää. Ja mä haluisin todella tietää sun lisääntymiseväät
Siis näinkö mutta tämä pitää avata uudessa välilehdesä että kuva näkyy?
Haluan vain testata, pystyy sitten laittamaan kuvia plussista toivottavasti. Kuvassa siis eväät joilla raskautta buustataan
Pööh... arvelinkin että näkyykö ees siten.. Täytyy siis odotella että joku neuvoo miten kuvia lisätäänÄh, mä en nää. Ja mä haluisin todella tietää sun lisääntymiseväät
Mä elättelen toivoa, että jotain käynnistyy kropassa, kun yhdellä vessareissulla tippa punaista. Ei kyl sit taas muuta. Pieniä maha juilintoja. Enpä ois varmaan ikinä ennen ollu näin ilonen menkoista ku jos nyt alkas. Pitää varmaan ostaa siteitäkin valmiiksi, meillä kun ei ole, kun ei ole pariin vuoteen menkkoja ollut
Liitä tiedosto -napista voi lisätä. Tai sitten ulkoisen kuvapalvelun kautta, vaikka pistää aijaa.comiin ja siitä linkki tähän.Pööh... arvelinkin että näkyykö ees siten.. Täytyy siis odotella että joku neuvoo miten kuvia lisätään
Nyt näkyi kuva!Joo toi on tehty niin; painettu lisää kuva ja siihen laitettu aijaa.com kuvasta "foorumille teksti" -url.
Entä jos laitan linkin? http://aijaa.com/l0Sgnj
Nyt näin minäki.Joo toi on tehty niin; painettu lisää kuva ja siihen laitettu aijaa.com kuvasta "foorumille teksti" -url.
Entä jos laitan linkin? http://aijaa.com/l0Sgnj
Tuli tosta sun unesta mieleen, että syljestähän voi testata ovulaation. Että semmosiakin testejä on olemassa, vaikka hullulta kuulostaakin. Kai syljen koostumus muuttuu jotenkin ovulaation aikoihin.Voiko tätä luokitella lomaksi, kun tuntuu että koko aika on menossa joka tapauksessa..? Ehkä tässä on puolensakin, ei oo aikaa tunnustella oloja. Tänään kuitenkin alkanut pakotella alavatsaa molemmin puolin, enemmän vasemmalla. Väsymys on mukana, kuten joka kierrossa. Tilasin raskauskeijulta first response-testin. Katsotaan onko siitä mitään hyötyä tässä piinailussa, kun on saatava aikaisin (dpo12) vastauksia En löytänyt tuosta testistä juuri mitään kirjoituksia tai muitakaan mielipiteitä.. Muuta kun että Amerikassa suosittu ja lupailee näyttävänsä raskauden tosi alhaisilla määrillä..
Näin muuten joku aika sitten unta, että oli sellainen raskaustesti joka kertoi diabetikoiden sokerinmittaukseen tarkoitetun laitteen tavoin, kuinka paljon veren hcg-arvo on. Omani oli siinä vähän reilu 3, mitähän sekin nyt sitten meinaa
Onnet, tsempit ja hyvät lomat itse kullekin!
Mulla tuli macaa käyttäessä semmoinen rauhallinen olo. Töissä kun stressasi jotenkin todella paljon, niin sen käytön aloittaessa olo helpotti En tiedä johtuiko siitä vai jostain muusta, mutta ovulaatio tuli samoihin aikoihin kun ennenkin, mutta menkat odotutti itseään. Testit oli kuitenkin negaa. En enää kesäksi aloittanut uudelleen, katsotaan syksyllä sit taas. Raskausaikana ei kai saa ottaa..?Royal geelestä oli puhetta. Olen miettinyt myös, että pitäisiköhän sitä kokeilla. Ostin toissapäivänä Ruohonjuuresta Maca-jauhetta testiin. Toivoisin sen tasaavan vähän hormonitoimintaa. Onko täällä kellään kokemusta maca-jauheesta? Ovatko muuten noin gelee ja maca sellaisia, että uskaltaa käyttää myös raskausaikana? Kummatkin ilmeisesti vaikuttavat hormonitoimintaan?
Mä olen Macaa käyttänyt jo aiemmin, en edes tiennyt, että vaikuttaa ja miten vaikuttaa, halusin vain kokeilla joku kuukausi sitten.Mutta sen olen huomannut, että ainakin mun maca on aika tujua, joten laitan ihan vaan teelusikallisen kärjen sitä kerran päivässä jonkun sekaan, jos otan enemmälti niin tulee laksatiivisia vaikutuksiaOnnea plussista! Olen käynyt lukemassa, mutta en ole ehtinyt kirjoittaa. Olen nyt saanut pari päivää rfsu:n ovistestiin haaleaa viivaa. Jospa tämä kierto nyt tästä normalisoituisi! Kroppa alkaa kyllä muutenkin tuntua paremmalta nyt. Luulisin, että hormonikierukasta on ollut vielä ylimääräistä hormonia elimistössä.
Royal geelestä oli puhetta. Olen miettinyt myös, että pitäisiköhän sitä kokeilla. Ostin toissapäivänä Ruohonjuuresta Maca-jauhetta testiin. Toivoisin sen tasaavan vähän hormonitoimintaa. Onko täällä kellään kokemusta maca-jauheesta? Ovatko muuten noin gelee ja maca sellaisia, että uskaltaa käyttää myös raskausaikana? Kummatkin ilmeisesti vaikuttavat hormonitoimintaan?
Noh, ei kai sentään vielä turhautunutEn tiä, mut jotenkin paskamainen fiilis onnistumisesta
Alkaa oleen jo niin turhautunut ja usko hiipuu pikkuhiljaa koko hommaan
Ärsyttävää