Huomenta! Onnea plussanneille
, tervetuloa uusille kuumeilijoille
, hyviä hermoja piinailijoille
ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille
!
Täällä kp 11/27 menossa ja ovista odottelen. Sovellus laskee oviksen ajankohdaksi lauantain (kp14) ja itsellä on sellainen fiilis, että se vois aika hyvin pitää paikkansa. Lämpöjä olen mittaillut, mutta en osaa kyllä niiden perusteella sanoa juuta eikä jaata, kun ne heittelee miten saattuu, oli kp mikä tahansa. Ovista olen tikutellut nyt jo kp7 saakka ja ekat päivät oli ihan puhtaita negoja kaikki (teen samalla "tieteellistä" tutkimusta ja käytän kolmen merkin testejä joka kerta
), mutta nyt alkaa kaikissa testeissä näkyä lupaavasti haaleaa viivaa. Toivon sormet ja varpaat ristissä, että tämä tietää jotain hyvää ja se ovis sieltä tulee...
Mulla kun on tämä poikeuksellinen tilanne (niille jotka ei tiedä/muista: koitan raskautua ystävän avustuksella, ilman parisuhdetta), niin seksin harrastamiselle varataan ihan kirjaimellisesti kalenterista aikaa.
Onneksi mulla on kuitenkin todella joustava apuri ja talletuksia on suunniteltu tehtäväksi oikein urakalla nyt tästä päivästä alkaen ainakin maanantaille.
Eli siitä ei pitäis jäädä ainakaan kiinni ja uskoisin, että se mahdollinen oviskin tulee hyödynnettyä. Jatkan kuitenkin testaamista ja koitan saada oviksen tikulle, jotta tiedän sitten vastaako tikun tulos omia tuntemuksia.
Yritän olla stressaamatta, mutta pakko myöntää, että asia pyörii mielessä lähes tauotta...