Mä käytin Mercilon-pillereitä n.3,5v. Ne kun lopetin niin tyhjennysvuoto tuli toki normaalisti ja ekat luomumenkat suht samaan aikatauluun kun ennen pillereitä. Sen jälkeen onkin sitten ollut säännöllisen epäsäännöllistä. Ehdin tosiaan jo huokaista helpotuksesta, kun useampi kierto oli putkeen 34-36 väliltä, mutta nyt taas heittelehtii. Välillä kyllä mullakin tuntemuksia, etenkin jossain loppukierron kohdilla, että koko kroppa on ihan tukossa ja ei tiedä mitä se tekisi. Että tulisko menkat vai ei. Ostin vuoden vaihteessa ovistestit myöskin, koska oli niin epäsäännöllistä. Sitten jätin pois kun alkoi olla niin selkeät jomottelut ja stressaannuin testailusta. Nyt on kyllä jomotellut aikalaillakin välillä, mutta kun taas tikut käyötssä niin niiden mukaan mitään ei pitäisi olla tapahtunut.Kuitenkin nyt kun lopetin pillerit vasta reilu viikko sitten aluviikosta tuntui jo alavatsalla parin päivän alla semmosta jomotusta, että ajattelin et nyt alkaa menkat. No ei oo näkyny ja tissit on kans herkkikset. Joten tuntemuksia on lupaavasti alaknut tulemaan, että jotain tapahtuu, mutta en kyllä ole kartalla, että mitä tapahtuu. Epäilykset ovat, että joko se oli ovis tai sit mun keho on ihmeissään, eikä keksi olisiko se lintu vai kala . Hyviä veikkauksia? Onko ollut samanlaista?
Kauanko muilla käyttäneillä kesti ennenkuin ekat luomumenkat tuli ja oletteko huomanneet,e ttä missä vaiheessa tuli normaali ovulaatio?
Mutta kovimpa tuo on yksilöllistä, miten nopeaan palautuu Tsemppiä!
Piikulain3n, taisi siinä jotain virheen mahdollisuutta olla jos tekee ekasta? Joskus olen itse kyllä tehnyt ja ei kyllä ollut virhe se tulos, kun illalla ja seuraavanakin päivänä näkyi plussana. Mulla siis näytti plussaa parikin päivää joulun/uuden vuoden aikaan