Hei. Täällä olisi yksi joka varovasti ilmoittautuu. Ikää 28 ja 4 lasta löytyy ennestään. 11v 6v 5v ja 3v. Yrityksissä olisi vielä viides.
Ihan kyllä haluaisin tuossa haamua nähdä, varovaiset onnittelut
Menkoista...murukka, kun mä tuskailin menkattomuuttani ystävälleni ni se sano, että oli perhesuunnitteluneuvolan lääkäri määrännyt ne vissiin jo alta kuukauden menkkojen odottelun jälkeen, joten uskon vahvasti, että noilla kp:eillä jo hyvinkin on aiheellista saada ne
kunnon kinttaat, mä kuvittelisin et oisko ollut ovuloimaton kierto edellinen ja et on nyt sit oikea ovis? Kaikkihan on mahdollista, myös raskautuminen kun on nyt se ovis, joten toivotan hauskoja hetkiä sen parissa
Tervetuloa vattupuska!
Maisa93, en nää ihan viivaa tai muuta, hiukan punervaa alareunassa viivan huudeilla, mutta ehdottomasti testaisin kahden päivän kuuluttua aamulla uudestaan ja pidän peukkuja
eleanor85, mulla ei plussatessa ollut muita tuntemuksia kun menkkajomotus
Täällä odotellaan menkkojen loppua kp5 ja vielä tulee. Selkeästi vähemmän jo kun eilen, mut tulee. Mä en tykkää tätä selibaatista, kun olen pillereiden kanssa menkattomana tottunut seksiin läpi kuukauden lähes joka toinen päivä joten toivon loppua tänään tai huomenna. Lisäksi, jotta ovis tulis ajallaan Muuten olin unohtanut totaalisesti millaset kuukautiset ovatkaan ja voisin kai todeta, että mulla samanlaiset kun aina ennenkin. Mulla ei kauheen runsaat oo ikinä ollu tai kivuliaat. Maksimipäivinä menee pari, jopa ehkä kolme ohutsidettä ja pientä alavatsajomotusta, ennemmin ehkä semmonen lämmin tunne kun kipua. Kyl tän kestää
Tsempiä ja plussia kaikille!
Kuvaa?Tänään dpo11. Testasin pc:llä. Miksi pitää taas innostua viivanpaikoista, jotka näkyy luonnonvalossa? En oo pc-testeihin vielä saanut sellaista. Jotenkin haluan uskoa että se punertaisi, mutta luulen että silmissä vaan sekoittui kontrolliviivasta väriä.
Maisa, kyllä siellä joku viivanen näkyy.
Poistin aiemman viestin. Siis aiemmin en saanut kuvaa, kun kamera ei tarkentanut. Uusi yritys tuotti tulosta. Silmät harittaa niin en tiedä onko siellä oikeesti mitäänKuvaa?
Jotain epätasasuutta siinä viivan kohalla näkyy, mut en osaa sanoa mäkään mitä, mulaki silmät alko harittaa kattoessa, eioo rillit mukanaPoistin aiemman viestin. Siis aiemmin en saanut kuvaa, kun kamera ei tarkentanut. Uusi yritys tuotti tulosta. Silmät harittaa niin en tiedä onko siellä oikeesti mitään
http://aijaa.com/1wRqgR
Ooooo, ONNEA!Ma olla ihan sanaton..