toivotaan tauskille ja rouva pikkumyylle mahdollisimman pikaisia plussia! :heart: ja unni, eikun samaan syssyyn seuraavakin =)
voi että maminetti, minkä joudutte käymään läpi! pidetään peukkuja, että vettä riittäisi niin pitkälle, että mahdollisuudet selviytyä ovat paremmat. tosin taitaa jo nyt ruveta pikkuhiljaa olemaan melko hyvät mahdollisuudet :hug: ja maasta se sitten pienikin ponnistaa; vastasyntyneiden teholla jatkuvasti ravanneena olen seiniltä katsellut niitä onnellisia tarinoita, joissa lapsi on ollut reilun puolen kilon painoinen ja hyvin porskuttaa... :hug:
ja kotiäitille vieläkin tsemppiä! piina jatkuu, mutta jospa loppu hyvin kaikki hyvin! :hug:
nemikalla ei mitään hätää enää! jospa sie pääsisit kokeileen sellaisen kolme tai neljä kiloisen punnertamista
minä pidän peukkuja, et niin käy... heh... ihana kun alkaa aurinko paisteleen ja kevät tulee; mitä nyt viikolla sen metrin (leikisti) lunta satoikin. sain jopa vauvan vaatteet pestyä tässä pari päivää sitten! tuli ihan kiire kun rupesivat kotiinlähdöstä puhumaan
nopeesti on nelisen viikkoa mennyt! haava on edelleen lajinsa kipeä, joten ihmettelen kovasti ihmisiä jotka synnytyspelon ja -kivun vuoksi haluavat sektion? on se vaan helpompaa tuo alakautta synnyttäminen eikä kyllä tämmöistä viikkojen kipua jälkikäteen.. ainakaan mulla ollut! :headwall:
mökö vaan kasvaa rauhassa; tänään 2080g. tissistä ottanut muutamana päivänä aamuhuikat ja tutista imee sitten silloin kun äiskä on kotona; ja osa menee vielä ruiskuttamalla letkun kautta. muutenkin alkaa jo isolta vauvalta tuntua
piuhojakaan ei ole kuin saturaatiomittari ja senkin voi pois ottaa kun kuljeksii imettämässä. vaik lekuritkin sanoi, et ny on sitä pitkäveteistä odottamista, et kasvaa ja jaksaa kaiken ite syödä, niin sanoin et odotan kyllä mielelläni, kun ei tarvitse pelätä jatkuvaan et mitä seuraavaks epäillään
nyt jo uskaltaa tehollekin mennä ilman, et on sydän kurkussa.
palataan astialle taas
jeppistä ja mökö, kohta neljä viikkoa