Toisen tyydyttäminen parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silloin tällöin puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silloin tällöin puutteessa

Vieras
Kaipaan mielipidettänne asiassa, josta meillä vaimon kanssa on hieman eri mielipiteet.

Olemme reilu kolmekymppinen pariskunta. Yhdessä olemme olleet 15 vuotta. Meillä on parivuotias lapsi, elikkä arkemme on aika hektistä.

Seksiä meillä on nykyisin enää noin kerran viikossa. Olemme aivan liian usein liian väsyneitä virittyäksemme "oikeanlaiseen" tunnelmaan.

Olen joskus puhunut vaimolle siitä, että ehkä seksin ei tarvitsisi näin pitkän parisuhteen jälkeen olla enää niin "pyhää", etteikö toiselle voisi tehdä pientä palvelusta, esim. antaa suuseksiä, vaikkei itseään haluttaisikaan seksi sillä hetkellä. Vaimoa tämmöinen ajatuskin loukkaa, hänestä se olisi rinnastettavissa maksullisen seksin antamiseen. Itsekään en kyllä haluaisi varsinaista yhdyntää silloin kun toista ei haluttaisi. Suuseksin antamisessa en kuitenkaan näe mitään pahaa, sehän olisi ikäänkuin lahja toiselle.

Millaiset "pelisäännöt" teillä on omissa suhteissanne? Onko ehdotukseni epänormaali?

Mun mielestäni sun ehdotus kuulostaa hyvältä, kuitenkin se on ratkaisevaa miten vaimosi tähän suhtautuu ja haluaako hän sitä. Suuseksihän voi johtaa ihan mihin vaan, voisi seksielämä piristyä kummasti tuosta.
Meillä tuo suuseksi ikäänkuin lahjana toiselle on kuulunut aina kuvioihin ja meillä se on toiminut hyvin, harvoin se sit siihen tosiaan jää.
Kovasti tsemppiä kipinän löytämiseen, tiedän et se on tärkeää, lapsiperheessä erityisesti!

Minulla on elämäni suhteissa ainoastaan yhden kerran kumppani ehdottanut, tai oikeammin pitänyt itsestään selvänä ko.palvelusta.
Se tuntui aivan ihanalta, ottaa toisen tarpeet huomioon, aivan mahtavaa.
Ja käytännössä se toimi todella hyvin, kasvatti muutenkin yhdessäoloa.

Mielestäni parisuhteeseen ja varsinkin avioliittoon kuuluu pienten palvelusten tekeminen toiselle, myös erotiikan saralla. Olemme olleet mieheni kanssa naimisissa 4 vuotta ja aaltoliikettä seksuaalisessa kanssakäymisessä on ollut puolin ja toisin. Välillä toista halutaa, muttei toinen jaksaisi. Meillä on vuoden ikäinen tyllerö ja ramonttia tehdään kotona, joten ei ihan suurinta energiaa ole seksiin aina laittaa.

Mutta miten ihanaa onkaan kun asiat puhuttiin selväksi ja vuorotellen teemme toistemme mieliksi kivaa. Suuseksi on ihan normaalia, ja nautinnollista. Asentoja vaihdellaan ja haetaan uusia kokemuksia. Opetellaan nautimaan toisitamme uudelleen, kun imetysaika laski haluja, mutta nyt taas hormonit hyrää molemmilla ja suhteessa on intohimoa.

Kyllä minä ainakin luin "kauhulla" kommentteja jostain vanhasta keskustelusta, miten piti hakea vierasta naista tai miestä, kun oma puoliso ei ollut valmis tai sitten ei kehdannut pyytää haluamaansa. Kyllä niistä toiveista ja haluista pitäisi pysytä keskustelemaan ja mahdollisesti sitten edetä toteutukseen.

Ehkä vaimosi kokee olonsa huoramaiseksi ottaessan suihin, eikä sellainen sovi äidin imagoon. Mutta voisi auttaa jos kehuisit hänen taitoaan olla äiti, mutta myös kehuisit miten nautinnollista on rakastella hänen kanssaan. Tietysti tekee tasapuolisen vaikutelman suuseksin suhteen, että tarjoat sitä vaimollesi myös. Sitten kun vaimosi antaa suuseksiä, ole hienovarainen äläkä tunge kiihkossasi koko vartta kurkkuun, se ei ainakaan innosta uusintaan. Niin kivaa kuin sen saaminen onkin ja laukeaminen suuhun olisi kivaa, jatka mielummin niin että vaimosikin saa osallistua ja olette perinteisesti loppuhuipennukset. Hiljaa hyvä tulee ja kokemus opettaa nautintoon tälläkin saralla.

Onnea matkaan!

No tottakai!! Ihan hyvin voi pyytää, eihän se nyt ole sen kummempaa, kun jos pyytäisi, että voisitko hieroa hartioitani.. Itse kyllä otan mieheltäni suihin silloinkin, kun itse haluaisin enemmänkin, mutta jos tiedän, että mies on väsynyt ja rentoutuksen tarpeessa. Ikinä en ole mieheltäni sekksiä kieltänyt ja jos joskus kieltäytyisin, niin vähintä mitä voisin tehdä, olisi ottaa suihin. No ei ehkä ihan aina, mutta kuitenkin..:) Kyllä seksistä kieltäytymiseenkin pitää olla oikeus, mutta se ei saa olla jatkuvaa. Joskus voi sanoa, että tänään en jaksa naida, enkä ottaa suihin, mutta huomenna saat molemmat!:) Seksi on ihanaa, rakastan miestäni ja mielelläni hänen kulliansa imeskelen.;)

No miksei. Mutta toisaalta jos en halua, en halua myöskään ottaa suihin. Jos haluan antaa suuseksiä, haluan muutakin. Tavallaan jos olemme niin olemme pitkän kaavan mukaan. Ehkä JOS olisi sellainen tilanne, että mies haluaisi ja itse en millään, niin miksei. Jos tilanne sallii, niin silloin olemme pitkän kaavan mukaan. Jos taas tilanne ei salli seksiä, ei myöskään suuseksi käy tilanteessa päinsä.