Suuseksin antaminen parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Silloin tällöin puutteessa
  • Ensimmäinen viesti
Tutteli
Alkuperäinen kirjoittaja Tupuna67:
Eipä tilanteesi kuitenkaan kovin toivottomalle vaikuta, hellä ja toimiva seksielämä on loistava lähtökohta rajummille leikeille. Tietääkö miehesi varmasti mitä haluat, voisitko jotenkin olla itse aloitteellisempi fantasioidesi suhteen. Varmista nyt alkajaisiksi, että miehesi varmasti ymmärtää sinun haluavan muutosta.
Pitää varmaan esittää asia vähän selkeämmin, kun kautta rantain ei tunnu menevän jakeluun :) Eikä mulla mitään sen ihmeellisempiä fantasioita ole, kunhan toivoisin vähän vaihtelua. Tuollainen pieni alistaminen/sitominen ja "tylyttäminen" voisi olla joskus paikallaan, tai pyllyreiän sormettaminen suuseksin aikana, tai uudet asennot ja paikat, tai... Haluaisin siis kokeilla juttuja, kaikenlaisia, niin sitten tietäisin mistä pidän ja mistä ehkä en:)
 
Tupuna67
Alkuperäinen kirjoittaja mahdottomia:
Ole nuo sinun toiveesi...toivottavasti voit ne toteuttaa...:)
No eivätpä tosiaan. Ihmettelen, ellei miehesi lähde leikkiin mukaan. Keroit kuitenkin hänen olevan herkkä ja huomaavainen, antaapa sinulle kernaasti suuseksiäkin. Toisilla miehillä on vain hirveän estoinen suhde naisiin, ovatkohan nähneet liikaa lehtijuttuja naisten hellyyden tarpeesta yms. Sinun on nyt saatava miehesi ymmärtämään, että luotettavan kumppanin kanssa myös nainen saattaa haluta jotain aivan muuta kuin pikkusievää nussuttelua. Kilttikin tyttö voi sisimmässään olla yllättävän irstas, kun puitteet ovat kohdallaan ja sikäli kuin ymmärrän, tuo ei tavallisesti ole miehen kannalta mitenkään kielteinen asia! Tiedä mitä fantasioita miehelläsi on? Siinäpä sinulle lisää selviteltävää tuleville vuosille...
 
seksisti
Suuseksi hieno juttu.Tykkään suuseksistä ja etenkin posliinista.Puhdas,oman hygienian huolehtinut nainen ,naisen pillu,maistuu todella hyvälle.Mieto naisen aromi.Nauttikaa seksistä täysin rinnoin pilluin ja peniksin
 
Pimazu
Alkuperäinen kirjoittaja Tutteli:
Tuollainen pieni alistaminen/sitominen ja "tylyttäminen" voisi olla joskus paikallaan, tai pyllyreiän sormettaminen suuseksin aikana, tai uudet asennot ja paikat, tai... Haluaisin siis kokeilla juttuja, kaikenlaisia, niin sitten tietäisin mistä pidän ja mistä ehkä en:)
Yllättävän yleinen tuo fantasiasi siitä, että tuttu ja turvallinen mies ottaa sinut kovakouraisesti ja alkukantaisesti, omia himojaan noudatellen. Aika kiihottava tilanne käytännössäkin, jos mies oikeasti uskaltaa päästää itsensä irti...
 
Mindex
Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:
Yllättävän yleinen tuo fantasiasi siitä, että tuttu ja turvallinen mies ottaa sinut kovakouraisesti ja alkukantaisesti, omia himojaan noudatellen. Aika kiihottava tilanne käytännössäkin, jos mies oikeasti uskaltaa päästää itsensä irti...
Aika vaikeasti toteutettavissa, valitettavasti. Tuolla on varmasti jotain tekemistä sen kanssa, että mies suhtautuu vähän eri tavalla lastensa äitiin, kuin johonkin huorahtavaan hoitoon. Luulisi sen kuitenkin painavan jotain, että kohteena on aivan erityinen ihminen joka nimenomaan HALUAA itseään vähän sidottavan, tukistettavan ja naitavan tylysti joka reikään. Vaikeita ovat nämä henkimaailman lukot.
 
shiri
"Millaiset "pelisäännöt" teillä on omissa suhteissanne?"

Ollaan vielä aika tuore pari (seurusteltu n.2kk). Asutaan erikseen, mutta melko lähellä.
Aina kun nähdään (3-5krt viikossa) niin kyllä joka kerta aina harrastetaan seksiä tai suihinottoa. Poikaystäväni rakastaa seksiä ja suihinottoa. Mutta yleensä minä teen aloitteen (esim.alan koskettelemaan penistä,pukeudun seksikkäästi häntä varten ikäänkuin houkutuksena,suutelen häntä kiihkeästi yms). Kun olen saanut hänet ns.koukkuun, niin häntä on vaikea hillitä :D Hän tykkää antaa ja ottaa suihin. Samoin minä.
 
Herra 56
Ei ole mitään erikoisia pelisääntöjä. Kun harrastamme seksiä, se alkaa normaalilla hyväilyllä. Halataan, suudellaan, hyväillään vaatteiden päältä. Kun katsotaan ajan olevan otollisen, voi telkkariakin katsellessa tyttöystävä ruveta availemaan housujani. Silloin tiedän hänen olevan valmis. Hyväilen häntä housujen päältä, tunnen kiihkon ja kosteuden . Silloin vaatteet lähtee ja alamme rakastella. Kumpikin hyväilee toisiaan suulla, kumpikin nauttii. Joskus annan orgasmin naiselleni suulla ja sen jälkeen rkastelemme. Tyttöystäväni myös ottaa mielellään suihin, ihan loppuun asti. Lepäämme ja hetken päästä leikki jatkuu ja jatkuu....
 
Ulpukka 64
Parasta mitä miehen kaa voi tehdä!Nuolla ensin taipeista aloittaen,kiveksiä näykkien ja sitte kalu suuhun,ensin vähän narraten.Ite kostun tässä hommassa heti,tuntuu että suussanikin on joitaki "hermoja"mitkä tuottaa erityistä mielihyvää!En koskaan tee tätä vain miellyyttäkseni miestä,koska ite kiihotun ja nautin aivan valtavasti!Mies hajareisin mun kasvojeni päällä,pienen leikittelyn jälkeen saa panna kunnolla ja syvään,se on hienoa!Sitte vielä kun laukeaa suuhun ja kasvoille,nam!Sen jälkeen nuolen kalun mielelläni "puhtaaks"!
 
Herra 56
Olen monesti miettinyt mikä spermassa ja sen nielemisessä viehättää....? Makuja on kuulemma monia, riippuu mitä on syönyt. Kyllä itse nautin kun saan suuseksiä.....Viimeisen pisaran nuoleminen on kiihottavaa....
 
Ulpukka 64
Mun mielestä yleensä hyvänmakuista!Tosin makueroja on.Ja muuten,sehän on melekonen vitamiini annos,joten jos tuntuu hyvälle ja vielä vitamiinit kaupan päälle! Minä haluaisin ainaski joka päivä jos vain mahollista!
 
Vaimo -42 vee
No onhan se nyt kumma ettei toista voi pitää hyvänä jollei itseä huvita, ei minullakaan huvita esim menkkojen aikana joten silloin voin tyydyttää ukkoni käsin tai suulla eikä siitä tule mitään alistunutta oloa, höpö, höpö. Ei kai seksi ole mikään valtataistelun väline, jossa kummankin pitää olla koko ajan yhtä "vahvoilla", jollei itteä huvita niin suottako siitä toisen pitää kärsiä. Kummia akkoja teillä äijät.
 
mies 30v
Minä ainakin pidän suuseksin antamisesta vaimolleni. Etenkin lauantaiaamuisin on mukava herätä oman kullan vierestä ja härnäillä hänet hereille. Suutelun ja hyväilyn jälkeen hitaasti suunnistaa alemmas ja hetken päästä taivaan portit aukeaa. On upeaa katsoa ja tietää, että voi tarjota toiselle taivaallisen nautinnon. :)
 
Mies -45 vee
Olipas oikeaan osunut kirjoitus "Vaimo -42 veeltä"! Vaikuttaa siltä, että juuri nuorilla pariskunnilla esiintyy useinkin tällaista "valtataistelua". Onneksi on olemassa hiukan vanhempia naisia - vaimoni mukaanluettuna - jotka ymmärtävät, että kieltäytyessään seksistä esim. kuukautisiin vedoten, sen oman äijän päästää parhaiten "ahdingosta" ottamalla oikein kunnolla suihin. Ja vastavuoroisuutta pitää olla - tottakai!

 
miestampere
Alkuperäinen kirjoittaja Silloin tällöin puutteessa:
Kaipaan mielipidettänne asiassa, josta meillä vaimon kanssa on hieman eri mielipiteet.
Sanoisin, että kyse on enemmän siitä, miten asian esität.

Yrität turhaan suoraan saavuttaa välitöntä tavoitettasi sen sijaan, että miettisit, mitä se on toiselle osapuolelle. Jos haluat päästä siihen, että kultasi on mielessäsi olevan tuhman tädin kuvan kaltainen, sinun on nähtävä se yhteys siihen, kuinka se on se, mitä hänkin haluaa. Eli, et voi lähteä muuttamaan toista haluamaasi suuntaan pakottamalla. Ainoastaan, jos kykenet assettumaan toisen näkökulmaan ja löytämään sieltä mielekkään tien siihen, mitä tarkoitit. Sitten mikä tahansa on mahdollista. Tie voi olla tosin aika pitkä. :)
 
**sonya
Itse en pidä suihinottamisesta, enka myöskään suuhoidon saannista. En nauti kummastakaan. Minusta ajatus toisen päästä haarojeni välissä etoo. En myöskään pidä peniksen mausta suussani. Meillä hoidellaan käsin ja hyvin on hommat toimineet. Ja tietty välillä mies saa käsihoitoja myös silloin jos minua ei huvita ja hän olisi valmis hommiin.
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja **sonya:
Itse en pidä suihinottamisesta, enka myöskään suuhoidon saannista. En nauti kummastakaan. Minusta ajatus toisen päästä haarojeni välissä etoo. En myöskään pidä peniksen mausta suussani. Meillä hoidellaan käsin ja hyvin on hommat toimineet. Ja tietty välillä mies saa käsihoitoja myös silloin jos minua ei huvita ja hän olisi valmis hommiin.
Tuohan on kuten meilläkin.

Jos voin kysyä, niin kysyn. Etooko sekin ajatus, jos mies tahtoisi katsella sitä jalkoväliä vaikkapa puolenmetrin etäisyydeltä?

 
Sivhos
Suuseksi on kahden kauppa.Jos toinen pitää siitä ja toinen ei,silloin kannattaa mennä ein ehdoilla.Kun molemmat pitävät suuseksistä,silloin kannattaa mennä molempien ehdoilla.
 
minni.
Se on ihan fiiliksestä kiinni. Aloite täytyy lähteä siltä antavalta osapuolelta. Tuskin itsekään olisit aina valmis nuolemaan vaimosi pimppaa, kun tämä sitä sattuisi pyytämään. Välillä vaan on niin väsy tai muuten seksi niin kaukana ajatuksista ettei suihinotto oikein houkuta. Välillä taas kun itse on sillä tuulella, tulee ihan spontaanisti otettua mieheltä suihin. Mutta en minäkään tuosta vaan alkaisi ottaa, jos mies vaan sanoisi että et viittis kun ei tässä panollekaan pääse.
 
Lil´me
Minä annan miehelle suuseksiä, jos ei itseä kauheesti innosta, esim. menkat. Mutta usein siinä imeskellessä alkaakintekeen mieli, joten sänkyhommiin se päätyy. Mieheni ei halua antaa (suu)seksiä, jos hänen itsensä ei tee mieli. Ei ole kuulemma lainkaan seksuaalinen olo silloin. Tämä tietty harmittaa.
 
Xy1
Aika ihmeellisiä kommentteja edellisiltä ladyilta, vai onko nykymiehet jotenkin poispilattuja?? Ei tulisi mieleenkään kieltäytyä antamasta vaimolle suuseksiä, ja vähän muutakin, jos ja kun hän sitä haluaa. Ihan sama, huvittaako itseä silloin vai ei. Tuo on kuitenkin niin pieni palvelus hyvästä mielestä, ettei siitä kannata kieltäytyä. Silloinhan mies pääsee sitä paitsi paljon tavallista helpommin, kun nainen on valmiiksi halukas, eikä tarvitse koko iltaa sytytellä ja nuoleskella. Ja kyllä meillä homma pelaa toisinkin päin, suuseksiä saan, jos haluan. Yleensä en halua, jos pilluakin on saatavissa. Muuten sopii suuseksikin aina välillä.
 
**sonya
Jos voin kysyä, niin kysyn. Etooko sekin ajatus, jos mies tahtoisi katsella sitä jalkoväliä vaikkapa puolenmetrin etäisyydeltä?
Tuo ei sitä omalla kohdallani aiheuta, mutta voisi se tietty vähän omituista olla, että toinen vaan haluaisi sitä katsella eikä muuta :) En ole varma, että onko omalla kohdallani kyse siitä (kun en halua suuseksiä), että en osaa rentoutua, koska ahdistun siitä tilanteesta, että mies häärii naama alapäässäni. Olen kuitenkin sinut kroppani kanssa, että asian ei pitäisi siitä johtua. Mutta en erityisemmin saa suuseksistä mitään kiksejä, joten samapa tuo. Käsipeli käy loistavasti! Onneksi tämä asettelu käy miehellekin hyvin.
 

Yhteistyössä