Suuseksin antaminen parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Silloin tällöin puutteessa
  • Ensimmäinen viesti
Samoin
Itse en anna suuseksiä miehelleni ikinä, mutta kun löytää nuoren miehen jolla on komee muna niin halun heti ottaa suihin. Ja annan mielelläni itsekkin suihin, sen jälkeen on hyvä rakasteella kiihottuneena ja kosteeena. Siinä kelpaa välillä isompikin kalu kun kiiihottuu tarpeeksi.

Tykkäät nuorempaa imeä, samoin. Varsinkin kun saa 69 asnnossa kunnolla ei tee kotia muutamaan päivään nieli. Suuseksi on antoisaa oikean kiihottavan nuoren kanssa ilman estoja. Pitäskö vaihtaa nuorempi mies mikä osaa kunnolla ottaa suihin.
 
Viimeksi muokattu:
tehmyt
Tykkäät nuorempaa imeä, samoin. Varsinkin kun saa 69 asnnossa kunnolla ei tee kotia muutamaan päivään nieli. Suuseksi on antoisaa oikean kiihottavan nuoren kanssa ilman estoja. Pitäskö vaihtaa nuorempi mies mikä osaa kunnolla ottaa suihin.

Kannattaa vaihtaa nuortmpaan jos on mahdollisuus, itse olen tyytyv'inen joka päiväisestä nuolemisesta ja anna takas. Tykkää vaikka en ole enään nuori. 1000 orkkua viikossa, kannattaa.
 
Viimeksi muokattu:
TJ
Kyllä parisuhteessa pitää otta toisen tarpeet huomioon sanoisin. Meillä minä hieron jne vaimoa mutta toisaalta saan suikkarin silloin tällöin kun vaimoa ei haluta tai on kuukautiset. Mutta varsinainen juttu meillä on rintojen väliin naiminen. Ilman sitä järki olisi lähtenyt, tai minä, jo ajat sitten! Jotenkin meillä on syntynyt molemminpuolinen ymmärrys näistä 20v suhteen aikana.
 
aahha
Just noin se meilläkin toisinaan menee. Jos salko sojottaa aamusella oikein komeasti, niin varmistan makkarin oven jälkikasvun varalta ja heitän peiton miehen jalkojen päältä kasvoille. Penis on vain niin ihanan sileä ja pehmoinen suussa, etten voi vastustaa kiusausta. Joskus hoidan hommelin suulla ja/tai kädellä sottaiseen loppuun saakka, toisinaan voin itsekin hypätä ratsaille...

Minäkin saan aina silloin tällöin yllärinä nuolemisen, mutta isäntä tietää, ettei homma saa jäädä siihen, ei vaikka laukeaisin. Minun on aina saatava myös nuijaa, muuten homma tuntuu jäävän hölmösti kesken. Sellainen nopea ja tyly takapano nuolemisen päälle ja ekstaattinen hymy pysyy naamalla koko päivän. Tämäkin versio toteutuu siis useimmiten aamutoimien jälkeen, yleensä suihkusta tullessani.

Alkuperäiseen vastauksena, että kyllä minä voin hoitaa miehen puutostilan ihan millä tahansa konstilla, mutta aika usein arkinen pano lähetyssaarnaajassa on se paras vaihtoehto. Tuo on helppoa hellittelyä puolin ja toisin, samalla mies saa hiukan helpotusta tuskaansa. Kellään ei tietenkään aina ole halua osallistua mitenkään, ei myöskään velvoitetta. Olen kuitenkin sitä mieltä, että pääsääntöisesti minun on huolehdittava kumppanini tarpeista, olenhan sen jo yleisön edessä papillekin luvannut :)
huh onko tuollaisia vaimoja/äitejä oikeesti. että yön yli/pitemmän aikaa pesemättä vielä...
ja 2 kertaa orkku.
 
Viimeksi muokattu:
onkelma
Moi!

Minulla on ärsyttävä tilanne suhteessani. En saa suuseksiä, oikestaan enää ollenkaan. Tyttöystäväni sanoo ettei tykkää ja muutaman kerrankin jos vihjailen niin sanoo että painostan. Ei edes runkkaa usein ainoa mitä saan on itse pimpsa. Tyttöystävälleni annan kyllä suuseksiä aina kun hän haluaa ja runkkaan ja panenkin kunnolla. Miksi hän ei halua minulle hyvää fiilistä ottamalla suihin tai runkkaamalla?

Haluaisin myös tehdä/kokeilla kaikkea kivaa seksiin liittyen mutta tyttöystäväni ei ole hirveän kokeilunhaluinen. Mitä teen kun tuntuu että en saa enää yhtään seksistämme irti vaan kaipaisin erilaisia kiksejä vaihteluksi? Tilanne kokonaisuudessaan on mun mielestä jo aika vakava mutta en ole uskaltanut sanoa mitään koska tosiaan tyttöystävä vaan pahoittaisi mielensä jne.
 
annanko apua
silloin halua. Autan mielellään käsin ja muutenkin riehaantumalla. Suuseksistä en oikein pidä, tulee oksurefleksi tosi äkkiä.
Eilen tuntui, etten taas ehdi kiihottua miehen tahtiin ja sanoinkin, etten taida kiihottua mutta hoidetaas sun himot pois. No siinä sitten avustettiin ja koitettiin ja meni jotenkin väkisin vääntämiseksi. Mies oli vissiin vähän pettynyt, etten kiihottunut.
Koska oltiin jo jonkun aikaa suudeltu ja mies hiplaili meikäläistäkin siinä sivussa niin kiihotuin kuitenkin. Mies sai pimperoo ja johan alkoi taas orkku irtoamaan.
Kyllähän tuo suihin ottoa haluisi mutta aika harvakseltaan tarjoan.

Itse olen kerran elämässä saanut kunnon suuhoitoa ja siitä on jo yli 20 vuotta. Mieheni on liian rauhallinen ku haluaisin hiukan kovempia otteita ja tiettyä röyhkeyttä. Turhaudun suuhoidossa. Mutta muu seksi on hyvää ja tässä sitä ukkoa taas kotiin odotellaan.
 
anon
Aika outoa, ettei toisen nautinto kiinnosta..? Ainakin minun mielestä. Ja myös se on jännä ettei MIESTÄ kiinnosta antaa suuhoitoa. (offtopicina tuli vastaan) Itse nautin siitä suunnattomasti ja se kyllä taltuttaa omia himoja myös :) Naiseni antaa myös suuseksiä, jos pyydän sitä nätisti, vaikka nyt häntä ei haluttaisikaan. Palautetta on tullut sen verran, että on se mukavaa antaa toiselle nautintoa, kun ei itse voi tai halua juuri silloin seksiä harrastaa. Terveessä suhteessa pitäisi olla vaihtelua ja kokeilunhalua ;)
 
sari.riuttanen@luukku.com
suuseksiä, äläkä vaadi häneltä lahjoja itsellesi!
Suuseksii vai mitä vielä pyytäisin.
Ei se suuseksi elo niin rakkaa kuin oletin.
Mehevää parrua suuhun se on mukavan mehevä.
Kun sen saa vielä pumpaamaan mehut suuhun OOOIIHH !! Kun teki niiiiiin iiihaaanaa.
Nieleskelin parrusta tullutta siemen nestettä nuolin huuliani.
Istuin lattialla kun ukkoni lähti parrunsa pesuun.
Menin sitten hampaani pesimään.
Join vielä vettä perään jotta se sitkeä nielemäni mälli meni alas.
Kyllä tein sen toistekkin. Ol se niiiiin ihana patukka oikea makupala.
Tein sen loppuun asti. Makeaa mahlaa suuhun se ei ollut pahan makuista.
Siemen neste vain tuli sisääni nielin lämpimää nestettä.
Patukka oli myös kiikeän lämmin sykki pumpaasi nestettä syvälle nieluuni ja suuhun josta nielaisin sen alas. Mastui joka kerta aina vain paremmalta. Kuunnes patukka veltostui ja otin sen pois suuta.
 
Viimeksi muokattu:
sari.riuttanen@luukku.com
Vai niin kappas ei se parisuhde oikein toimi ilman minkäälaista nautintoa.
Olitiin jo tänään taas sillei mutta vain suuseksin parissa.
Sitä saa mitä tilaa. Rastelin mieheni kanssa suuseksillä.
Tein tällä kertaa aivan niin loppuun asti kuin vain pystyi ja onnistuin.
Hilasin kädellä hellästi peniksen vartta ja pistin siinä lomassa päätä suuhun.
Maiskuttelin sitä peniksen päätä. Välillä vein sen alas asti nostin päätä välillä ylös nuolin peniksen päätä suussani. Tunsin kiimapisaroita olevan aikalailla. Otin pois peniksen suutani. Hilasin taas vartta otin siinä lomassa jälleen peniksen pään suuhun nylkytin kädellä. Pyörittelin päätäni sen ympärillä painoin suuni karvoja vasten. Tunsin karvat nänässäni.
Tein sen monta kertaa suussani tunsin kuin penis tanssi sisälläni pailatinoa.
Tunsin että taas tuli muutama kiimapisara peniksen päästä. Otin pois suutani. Katsoi kostunutta punastunutta terskan päät nuolin monta kertaa. Painoin huulet sitä vasten aloin kiihkeästi lipomaan peniksen päätä. Kiimapisaroita alkoi tulla tulvanaan. Nostin päätäni ja katsoin miestäni. Laskin pääni työnsä äärreen avasin suuni. Otin makupalan suuhuni. Se alkoi olla todella kiimainen.
Työnsin ja vedin nopeita vetoja päälläni edes takaisin. URK URK URK. MMPHMMPH MMMMPPPHH.
SLURTSLURT. nostin päätäni vähän ylös päin livoin taas terskan päätä se punettui lisää pian se oli kiihottunut panemisen ansiosta tulenpunaiseksi. Vähän kerkisi karkuun mennä. Nappasin peniksen nopeasti suuhun lämmin neste pumpautui kitaani painoin välillä sen aivan syvälle vedin ylös mutta en ulos asti koska siitä tuli koko ajan siemen nestettä. Pidin peniksen pään tiukasti suussa huulien välissä. Kun nesteen tulo lakkasi päästin peniksen ulos sisältäni suusta suuhoito oli tehty loppuun saakka spermat suuhun ja mukavalle tuntui kun se meni nieluun se oli hieman tahmean lämmintä nestettä. Maistui mansikalle ei happamalle sitruunalle.
 
Mahtavaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mällit pusseista;11558398:
Vai mansikalle...? Hyvä, hyvä Sari.

Sarilta kyllä todella jäätävä analyysi!

******************************************************************************************************************************************************

Työn alla oma projekti
 

Yhteistyössä