Suuseksin antaminen parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Silloin tällöin puutteessa
  • Ensimmäinen viesti
Silloin tällöin puutteessa
Kaipaan mielipidettänne asiassa, josta meillä vaimon kanssa on hieman eri mielipiteet.

Olemme reilu kolmekymppinen pariskunta. Yhdessä olemme olleet 15 vuotta. Meillä on parivuotias lapsi, elikkä arkemme on aika hektistä.

Seksiä meillä on nykyisin enää noin kerran viikossa. Olemme aivan liian usein liian väsyneitä virittyäksemme "oikeanlaiseen" tunnelmaan.

Olen joskus puhunut vaimolle siitä, että ehkä seksin ei tarvitsisi näin pitkän parisuhteen jälkeen olla enää niin "pyhää", etteikö toiselle voisi tehdä pientä palvelusta, esim. antaa suuseksiä, vaikkei itseään haluttaisikaan. Vaimoa tämmöinen ajatuskin loukkaa, hänestä se olisi rinnastettavissa maksullisen seksin antamiseen. Itsekään en kyllä haluaisi varsinaista yhdyntää silloin kun toista ei haluttaisi. Suuseksin antamisessa en kuitenkaan näe mitään pahaa, sehän olisi ikäänkuin lahja toiselle.

Millaiset "pelisäännöt" teillä on omissa suhteissanne? Onko ehdotukseni epänormaali?

[keskustelu siirretty]
 
toisinajattelija
Vähän vaikuttaisi että teillä on jämähdetty siihen "pyhään" ja tuttuun turvalliseen.
Niin ..vai onko muunlaista sitten ollutkaan.
Kovin nuorinahan olette aloittaneet.

Voin lohduttaa että seksin salat useinkin aukeavat vasta kypsemmällä iällä, itse vapauduin vasta nelissä kymmenissä..tai ainakin kuvittelen että siinä paikkeilla aloin "osatakin" jotain ja ottaa toisen huomioon.

Kirjoitat sen verran fiksusti että uskoisin sinun huomaavan vähitellen kuinka saisit vaimosi mukaan.
Ehkä tämä klassinen "viikonloppujossakin" kahdestaan voisi tepsiä?

Jotain pientä ekstraa molemmille, ettei tule maksetun maku!

 
toisinajattelija
Alkuperäinen kirjoittaja RJV:
Ainakaan toista ei pidä pakottaa siihen. Meitä vaan on ihmisiä jotka ei siitä pidä. Miehiä myös. Eikö käsin tehtynä olisi mitään.
Tuo on tietenkin enemmän kuin totta! Pakottaa ei saa mihinkään, ei edes lievää painostusta..
 
silloin tällöin...
Tarkennusta kysymykseen. Elikkä suuseksi ei ole meille vierasta, vaan kysymys oli siitä, että onko toisen tyydyttäminen, vaikka itsensä ei tekisi mieli seksiä, teistä normaalia/epänormaalia parisuhteessa? Ja minkäänlaista pakottamista emme tietenkään kumpikaan hyväksy.
 
Nainen mallia 50
"Vaimoa tämmöinen ajatuskin loukkaa, hänestä se olisi rinnastettavissa maksullisen seksin antamiseen."

Ihmisillä on monenlaisia makuja. Jos vaimoasi loukkaa ajatus, pyyntöä ei kannata toistaa, vaan miettiä muita tilalle. En minäkään haluaisi tuntea itseäni huoraksi parisuhteessa. Lähtisin kävelemään tai potkaisisin miehen pellolle, jos hän ei kuuntelisi mielipiteitäni vaan vänkäisi väkisin haluamaansa suuntaan.
 
Naisen mielipide.
Itse kyllä annan miehelleni välillä suihinoton "lahjaksi". Ainakin silloin, kun minulla on kuukautiset, enkä halua silloin itse seksiä. Tai joskus muuten vaan, vaikka hartiahieronnan sijasta..:)
 
yökukkujatar
Meillä sama juttu kuin edellisellä. Mutta mielipiteitä on joka lähtöön, joten paras kunnioittaa vaimosi toiveita. Normaalin ja epänormaalin raja on aika häilyvä, toisille jo suuseksi on epänormaalia.. Tuleeko teille koskaan eteen sellaista tilannetta, että vaimosi on halukas, mutta sinä et? Tällaisessa tilanteessa kannattaa käyttää tilaisuus hyväksi ja näyttää esimerkkiä.
 
ilmainen nainen
Puutteessa eläminen ei ole kenellekään mukavaa joten siksi joskus "autan" miestäni tulemaan jos itseäni ei seksi kiinnosta, hän kuitenkin useammin haluaa seksiä kuin minä. Tämä siis tarkoittaa että hän saa katso/koskettaa minua koska se häntä kiihottaa, toisinaan annan suuseksiä vaikka en kovin usein.

Joskus suostun jopa seksiin vaikka itseä ei haluta ja yritän päästä tunnelmaan. Jos mies on taitava niin saa hän herätettyä naisenkin halut... Siihen tarvitaan vaan paljon koskettelua, halailua ja suukottelua jo ennen kuin mennään seksiin. Olen lukenut että seksiä kannattaisi toisinaan harrastaa vaikka ei niin huvittaisikaan koska sillä on niin suuri paria yhteensitova vaikutus. Mitä enemmän seksiä harrastaa sitä enemmän sitä kuulemma myös haluaa koska seksin aikana erittyy testosteronia joka nostaa halukkuustasoa.

Kukin tavallaan mutta en minä itseäni maksulliseksi naiseksi tunne jos rakkaalle miehelleni teen joskus palveluksen... Tekee hänkin sitten vastapalveluksen joskus. Ja ihan ilmaiseksi ;)
 
34
Tottakai meillä annetaan suuseksiä puolin ja toisin. Mutta ei sitä voi tehdä jos ei ollenkaan huvita. Meillä nyt vaan satutaan tykkäämään siitä sekä saajana että antajana. En todellakaan ole kovin usein aamulla valmis seksiin itse, mutta jos miehellä on mahtava aamuseisokki, niin tietysti haluan sen peniksen suuhun. Joskus (n 50%) siinä alkaa sitten itseäkin haluttaa ja homma etenee suoraan yhdyntään tai 69:iin.
 
fakkkss
Naiset ovat erilaisia. Itselleni yhdyntä ei ole mikään iso "uhraus", sillä jos itseäni ei huvita, niin mies on silloin nopea eikä keskity minun hyväilyyni. Itseasiassa rintani ovat kaikista herkimmät ja jos minä en halua, niin rintoihin koskettelu on ehdottomasti kielletty. Kaikkea muuta sallin. Yleensä meillä esim. aamupanot ovat pikaisia ihan aikasyistä, sillä itse tarvitsen laukeamiseen pitkän ajan, joten en välttämättä pääse sopivaan fiilikseen, jos pitää kellon kanssa kilpaa olla. Toisekseen meillä lapset heräävät myös aamulla aikaisin, joten pitäisi sitten olla hereillä todella aikaisin tai todella pikaisesti, jotta aamujuttuihin tulee ryhdyttyä.

Minusta esimerkiksi kädellä temppujen tekeminen ei ole todellakaan iso uhraus. Jos mies haluaa samalla puristella peppua tai silitellä jalkoväliäni, niin sekin käy. Kuten mainitsin, itse seksi on mielestäni helpoin ja nopein tapa tyydyttää mies, joten meillä usein mies haluaa mieluiten seksiä ja sitten vasta suuta tai kättä.

Meillä kylläkin on se tilanne, että minä haluan enemmän kuin mieheni. Valitettavasti tämä "anteliaisuuteni" ei näy toisinpäin. Minä siis annan miehelle aina kun hän haluaa, mutta jos minä vain haluan, niin saan tyydyttää silloin itseni omatoimisesti.
 
voi juma
Miten joku voi kuvitella toisen hoitavan suuseksillä, kun oikeaa ei tee mieli. Voitko kenties mitenkään ymmärtää, ettei se suuseksi houkuta sitä vähääkään, jos ei oikeakaan. Mene itseesi "lahjoinesi".
 
vaimoke***
Alkuperäinen kirjoittaja silloin tällöin...:
Tarkennusta kysymykseen. Elikkä suuseksi ei ole meille vierasta, vaan kysymys oli siitä, että onko toisen tyydyttäminen, vaikka itsensä ei tekisi mieli seksiä, teistä normaalia/epänormaalia parisuhteessa? Ja minkäänlaista pakottamista emme tietenkään kumpikaan hyväksy.
Voin aivan hyvin ottaa mieheltäni suihin, vaikka itse en olisi sillä hetkellä muutoin halukas. Motiivina toimii tuolloin toisen nautinto, saan siitä tyydytystä;)
 
Avovaimoke
Tottakai minusta molemmin puolin on hyvä suhteessa ajatella nautintoa ja halua. Eli tehdä toisen hyväksi jotakin mikä hänestä tuntuu hyvältä, vaikka itse ei juuri silloin olisi halukas. Näin teen itse, koska toisen nautinto tuntuu hyvältä. Mutta pitää olla molemmin puolista.
 
Seksi on ihanaa
Alkuperäinen kirjoittaja Silloin tällöin puutteessa:
Kaipaan mielipidettänne asiassa, josta meillä vaimon kanssa on hieman eri mielipiteet.

Olemme reilu kolmekymppinen pariskunta. Yhdessä olemme olleet 15 vuotta. Meillä on parivuotias lapsi, elikkä arkemme on aika hektistä.

Seksiä meillä on nykyisin enää noin kerran viikossa. Olemme aivan liian usein liian väsyneitä virittyäksemme "oikeanlaiseen" tunnelmaan.

Olen joskus puhunut vaimolle siitä, että ehkä seksin ei tarvitsisi näin pitkän parisuhteen jälkeen olla enää niin "pyhää", etteikö toiselle voisi tehdä pientä palvelusta, esim. antaa suuseksiä, vaikkei itseään haluttaisikaan. Vaimoa tämmöinen ajatuskin loukkaa, hänestä se olisi rinnastettavissa maksullisen seksin antamiseen. Itsekään en kyllä haluaisi varsinaista yhdyntää silloin kun toista ei haluttaisi. Suuseksin antamisessa en kuitenkaan näe mitään pahaa, sehän olisi ikäänkuin lahja toiselle.

Millaiset "pelisäännöt" teillä on omissa suhteissanne? Onko ehdotukseni epänormaali?

Suuseksissä ei ole mitää pahaa ja ehdotuksesi on aivan normaali. Itse sanoisin heti, että kyllä kiitos. Sen parempaahan seksi on mitä enemmän jaksetaan käyttää mielikuvitusta ja ottaa toinen huomioon. Nautin seksistä suunnattomasti ja tiedän, että miesystäväni nauttii myös. Ja tiedän myös sen, että hän on aivan haltioissaan suuseksistä. Nautiskelen mieheni peniksen imemisestä ja hyväilystä niin paljon, että joskus aina ei muuta tarvitakaan. Mies laukeaa suuhun ja minä nuolen peniksen "puhtaaksi". Mielettömän ihanaa molemmista. Olet normaali mies ja vaimosi taitaa olla hieman tiukkapiponen. Koittakaahan hieman löysentää kiristävää pipoa ja nauttikaa toisistanne.
 
hellä-anneli
On se vaan kumma, että tällä palstalla lähes kaikki tykkää antaa ja ottaa sukseksiä ja lähes kaikki tänne kirjoittavat myös sitä harrastaa ja nauttivat siitä. Miksi kuitenkin elävässä elämässä on toisin.
Minulla on ikää jo sen verran, että elämäni varrella on kohdalle sattunut useampia poikaystäviä. Ainoastaan kaksi heistä halusi antaa suuseksiä, josta itse pidän suunnattomasti. Yksi poikaystävä taas vaati suuseksiä, mutta ei halunnut antaa sitä minulle, joten en antanut minäkään sitä hänelle. Miksi vaatia jotain mitä itse ei halua toiselle tehdä? Ja ainakaan miehet eivät näytä olevan kovin innokkaita antamaan naiselle suuseksiä jostain syystä.
 
N32
Minustakin on todella vieras ajatus, että jos ei huvita voisi kuitenkin ottaa poskeen. Ihan tajuton vaiva alusta loppuun. Sitä nyt ei huvita tehdä senkään vertaa. Jos haluaa jotain sääliseksiä, niin korkeintaan voi pyytää tekemään käsitemppuja tai sanoo että on nopea ja toinen saa nukkua samalla.

Ihan vaivamielessä menee mielestäni helpoimmasta työläimpään seuraavassa järjestyksessä:
yhdyntä (ollen itse alla)
käsihommat
suuhommat
 
Tupuna67
Alkuperäinen kirjoittaja 34:
En todellakaan ole kovin usein aamulla valmis seksiin itse, mutta jos miehellä on mahtava aamuseisokki, niin tietysti haluan sen peniksen suuhun. Joskus (n 50%) siinä alkaa sitten itseäkin haluttaa ja homma etenee suoraan yhdyntään tai 69:iin.
Just noin se meilläkin toisinaan menee. Jos salko sojottaa aamusella oikein komeasti, niin varmistan makkarin oven jälkikasvun varalta ja heitän peiton miehen jalkojen päältä kasvoille. Penis on vain niin ihanan sileä ja pehmoinen suussa, etten voi vastustaa kiusausta. Joskus hoidan hommelin suulla ja/tai kädellä sottaiseen loppuun saakka, toisinaan voin itsekin hypätä ratsaille...

Minäkin saan aina silloin tällöin yllärinä nuolemisen, mutta isäntä tietää, ettei homma saa jäädä siihen, ei vaikka laukeaisin. Minun on aina saatava myös nuijaa, muuten homma tuntuu jäävän hölmösti kesken. Sellainen nopea ja tyly takapano nuolemisen päälle ja ekstaattinen hymy pysyy naamalla koko päivän. Tämäkin versio toteutuu siis useimmiten aamutoimien jälkeen, yleensä suihkusta tullessani.

Alkuperäiseen vastauksena, että kyllä minä voin hoitaa miehen puutostilan ihan millä tahansa konstilla, mutta aika usein arkinen pano lähetyssaarnaajassa on se paras vaihtoehto. Tuo on helppoa hellittelyä puolin ja toisin, samalla mies saa hiukan helpotusta tuskaansa. Kellään ei tietenkään aina ole halua osallistua mitenkään, ei myöskään velvoitetta. Olen kuitenkin sitä mieltä, että pääsääntöisesti minun on huolehdittava kumppanini tarpeista, olenhan sen jo yleisön edessä papillekin luvannut :)
 
Tutteli
Alkuperäinen kirjoittaja Tupuna67:
Minun on aina saatava myös nuijaa, muuten homma tuntuu jäävän hölmösti kesken. Sellainen nopea ja tyly takapano nuolemisen päälle ja ekstaattinen hymy pysyy naamalla koko päivän. Tämäkin versio toteutuu siis useimmiten aamutoimien jälkeen, yleensä suihkusta tullessani.
Voi kun munkin mies laittais mua joskus tuolla lailla, mutta ei, hän haluaa aina olla hellävarainen. Hän antaa kyllä ihanasti suuseksiä ja saa sitä itsekin, mutta meillä on aina vain sitä samaa tylsää ja tavallista. Miten saisin hänet uskomaan ettei hän saa minua naimalla rikottua :)
 
Tupuna67
Alkuperäinen kirjoittaja Tutteli:
Voi kun munkin mies laittais mua joskus tuolla lailla, mutta ei, hän haluaa aina olla hellävarainen. Hän antaa kyllä ihanasti suuseksiä ja saa sitä itsekin, mutta meillä on aina vain sitä samaa tylsää ja tavallista. Miten saisin hänet uskomaan ettei hän saa minua naimalla rikottua :)
Eipä tilanteesi kuitenkaan kovin toivottomalle vaikuta, hellä ja toimiva seksielämä on loistava lähtökohta rajummille leikeille. Tietääkö miehesi varmasti mitä haluat, voisitko jotenkin olla itse aloitteellisempi fantasioidesi suhteen. Varmista nyt alkajaisiksi, että miehesi varmasti ymmärtää sinun haluavan muutosta. Vaikea sanoa tarkempia ehdotuksia, kun ei tiedä tarkemmin mitä haluat. Sitomista kenties, pientä alistamista, kovakouraisempaa naimista, anaalia? Löytäisitkö ehkä jostain leffan, jossa tehtäisiin haluamiasi temppuja...
 
Aikuinen mies#
Kyllä oli mukavaa luetavaa Tupunan kirjoitus!
Itse ole aikuinen mies ja tuttu tunne aamuisin. Penis valmiina sojottaa taivaita kohti. Mikä sen hienompaa kun vaimo, tai tyttöystävä antaa helpotusta. Itse tykkään nukkua alasti, talvella paita vain päällä. Minusta on hankala nukkua kalsarit jalassa, koska erektiossa penis ei pääse vapaasti valloilleen. Tupuna kuvasi niin mukavasti,"pehmeä ja sileä", niinhän se on kuin tulppaani kukkaan puhkeamassa.

Siihen on mukava herätä, ei kyllä silloin kumppanikaan jää ilman. Kyllä tykkään antaa suuseksiä naiselle. Mikäs sen hienompaa aloittaa päivä.
Karvattomuudesta on käyty keskustelua puolesta ja vastaan. Minä tykkään lähes karvattomasta, pieni kiitorata päällä. Kiva nuolla ei mene karvat suuhun, pehmeä ja sileä, klitoris avautuu nuoltavaksi, nam nam!
Joku mainitsi myös peppuseksistä, henkilökohtaisesti en tykkää likaista hommaa. Ken tykkää siitä vaan.
Hyvä Tupuna!
 

Yhteistyössä