Suuseksin antaminen parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Silloin tällöin puutteessa
  • Ensimmäinen viesti
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja pimpin omistaja:
Väsyykö kieli ja huulet jos ei nainen saa nopeesti. Onko esim. 20 minuuttia kauan. Minä olsin vaikka tunnin nuolu-hoidossa, nauttisin silmät ristissä :))
Niin kauan, kuin on tarvis. On sitä mennyt varmaan tuntikin joskus. Se on jännä, että 30 vuoden nuolemisen jälkeenkin kielen alapuolinen "jänne" kipeytyy edelleen pitkän session jälkeen. Liekö tuo tottuu ikinä. :)))

Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja **sonya:
Jos voin kysyä, niin kysyn. Etooko sekin ajatus, jos mies tahtoisi katsella sitä jalkoväliä vaikkapa puolenmetrin etäisyydeltä?
Tuo ei sitä omalla kohdallani aiheuta, mutta voisi se tietty vähän omituista olla, että toinen vaan haluaisi sitä katsella eikä muuta :) En ole varma, että onko omalla kohdallani kyse siitä (kun en halua suuseksiä), että en osaa rentoutua, koska ahdistun siitä tilanteesta, että mies häärii naama alapäässäni. Olen kuitenkin sinut kroppani kanssa, että asian ei pitäisi siitä johtua. Mutta en erityisemmin saa suuseksistä mitään kiksejä, joten samapa tuo. Käsipeli käy loistavasti! Onneksi tämä asettelu käy miehellekin hyvin.
Kiitos kun vastasitte.
Vaimoni kun on samantyylinen henkilö kuten tekin. Ei hänkään siedä päätäni siellä jalkovälissä. Minulle kyllä riittäisi pelkkä katselukin, kun hän perustelee sitä ettei voi näyttää sillä, että aloitan kuitenkin jotenkin räpeltämään siellä.

Se jalat auki asento jo etäämmältä katsottuna on kiehtova. Mutta jos sitäkään ei suoda, niin minkäs sille sitten voit.

Sivhos
Suuseksi on mukavaa puuhastelua.Etenkin posliini,sitä ei voita mikään.Eräs nainen tykkäsi suuseksistä todella.Hän tykkäsi lutkuttaa milloin vaan,ja hän oli muutenkin seksiviritteinen nainen.Kivaa puuhastella tollasen naisen kanssa.

Mies 45 vee
Alkuperäinen kirjoittaja **sonya:
En myöskään pidä peniksen mausta suussani. Meillä hoidellaan käsin ja hyvin on hommat toimineet.
Meillä vaimo on kertonut, että (puhdas) penikseni ei tuoksu eikä maistu miltään. Tulikin mieleeni, että mikä olisi "paremmuusjärjestys" seksissä. Tulos on seuraava:

1. vaimon pimppi
2. vaimon suu
3. oma käsi
4. vaimon käsi

Anaalihommat ei kiinnosta kumpaakaan.

**sonya
Itse asiassa kyllä se vastapestykin penis maistuu jollekin. Touhutippa lähinnä, sen mausta en siis pidä. Muutenkin sen verran "sottaista" puuhaa, että ei ole minun juttu. Kaikki ei tykkää kaikesta :)

Mies 45 vee
Olen kuullut (lukenut), että miehen ruokavaliolla tai/ja tupakoinnilla olisi vaikutusta sperman ja jopa tämän "touhutipan" makuun? Ehkä näin. Mutta hienoa kuitenkin, että miehesi kunnioittaa mielipidettäsi ja että hänellekin riittää "käsipelit".

**sonya
Joo nuo mainitsemasi asiat vaikuttavat, mutta hassuahan tässä on juuri se, että mieheni ei tupakoi ja syö todella terveellisesti (ja niitä raaka-aineita, joiden pitäisi touhutipan makua parantaa). Tietty tämä minuakin välillä harmittaa, kun haluaisi miehelle suuhoitoa antaa. Vielä kun on niin herkkä nielu/suu, niin tuntuu että yrjö tulee. Ei vain ole mun juttu.

epeli__
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Alkuperäinen kirjoittaja pimpin omistaja:
Väsyykö kieli ja huulet jos ei nainen saa nopeesti. Onko esim. 20 minuuttia kauan. Minä olsin vaikka tunnin nuolu-hoidossa, nauttisin silmät ristissä :))
Niin kauan, kuin on tarvis. On sitä mennyt varmaan tuntikin joskus. Se on jännä, että 30 vuoden nuolemisen jälkeenkin kielen alapuolinen "jänne" kipeytyy edelleen pitkän session jälkeen. Liekö tuo tottuu ikinä. :)))
Itse olen nullut vasta 12 vuotta, mutta silti taas tänään aamulla kieli hellänä, kun eilen tuli nuoltua parikymmentä minuuttia. Ja kyllähän se kivasti päättyi :)

Mies 45 vee
Palaisin vielä yhteen aiheeseen - kun mies antaa naiselle suuseksiä. Näillä palstoilla naiset valittavat sitä, että eivät saa mieheltään suuseksiä! Minun kokemukseni näistä tilanteista ovat sellaisia, että naisetpa eivät juurikaan halua, että mies tunkee päänsä sinne heidän jalkoväliinsä. Valitettavasti vaimokin kuului aluksi tähän "kaartiin" ja vasta nyt nelikymppisenä hän on vapautunut niin, että pystyy täysin nauttimaan tilanteesta. Kun eräillä pariskunnilla seksi vaikuttaa hiipuvan ja hiipuvan kun ikää tulee, me onneksi elämme uutta vaihetta. Ja seksi on parempaa kuin koskaan!

uno.1@jippii.fi
Olemme vanha pari olemme avioliiton aikana paljon käyttäneet seksiä
Vasta vanhoina olen saanut vaimon suosteltua molemminpuoliseen suuseksiin .
Nyt on ollut jo vuosikausia ongelmia vaimon pillussa on jokun sinnikäs tulehdus
Kän ei kivuntakia voi ottaa kyrpää sisään . Kuitenkin hän tiettää että minun on saatava pillua monta kertaa viikossa.
Nyt ole n tehnyt ehdotuksen lopetamme naimisen terveydellisistä syistä korvaamme sen sillä että vaimo antaa nussia suuhun -niin alusta lopuun.
Kuitenkin kun olemme jo vanhoja ja kankeita ja hiukan lihaviakin niin asennon löytäminen jolloin oli paras nussia vaimoa suuhun että sopivan kokoisen kyrvän saan tynneltyä juurta nyöten suuhun . Paras asento vaimo istuu edessä minä työntelen seisaaltaan on mahtava tunne kun sperma sylkee vaimon suuhun .
Näin voimme jättää vaimon pillun rauhaan niin naimiselta kuin nuolemiseltaki - ja toivoa että vaimo löytää parannuksen tulehduksen ongelmaan

g_x
No meillä ainakin menee usein niin että jos toista ei haluta tai huvita harrastaa seksiä, niin silti haluaa toista miellyttää. Eli mies sormilla minua tai minä otan häneltä suihin. Joskus herätän mieheni ottamalla häneltä suihin, hän tykkää siitä kovasti.. kun on niin huono heräämään aamuisin, naureskelee aina että ainakin tulee herättyä hetkessä :D

Mies 50
Alkuperäinen kirjoittaja g_x:
No meillä ainakin menee usein niin että jos toista ei haluta tai huvita harrastaa seksiä, niin silti haluaa toista miellyttää. Eli mies sormilla minua tai minä otan häneltä suihin. Joskus herätän mieheni ottamalla häneltä suihin, hän tykkää siitä kovasti.. kun on niin huono heräämään aamuisin, naureskelee aina että ainakin tulee herättyä hetkessä :D
Saman ohjeen sanoi eräs "ammattilainen" tv:ssä jokin aika sitten kun kysyttiin että millä saa miehen kuin miehen tyytyväiseksi.
Sanoipa vielä että samalla systeemillä mies pysyy suhteessa.
Ja ei kun miehiä herättelemään imutuksella.

Mies 50
Alkuperäinen kirjoittaja nainenkun nainen:
Naisen kun naisen tyytyväiseksi? Vai onko se vain naisen tehtävä tyydyttää mies?
Kerro Sinä se minulle. Minä kerroin erään näkemyksen miten mies saadaan tyytyväiseksi.
Teen takuulla suosituksesi mukaa, ................ainakin yritän :)

Avovaimo
Mieheni on erittäin halukas: hän ajattelee seksiä todella usein ja olisi halukas sänkypuuhiin useita kertoja päivässä. Itsekin kyllä useimmiten olen halukas mutta minua vaivaa se, etten oikein saa aina itse takaisin samalla mitalla kuin annan..

Eräs ongelma on suuseksin antaminen. Mieheni tuntuu nimittäin suuttuvan minulle jos en halua antaa hänelle suuseksiä. Aina ei vain tunnu sille, että haluaisi niin tehdä ja minulla pitäisi kuitenkin olla vapaus olla antamatta suuseksiä. Yleensä kyllä ehdotan jotain muuta tilalle mutta ei kelpaa.

Tuntuu todellakin kuin olisin maksullinen tyttö kun mieheni "heiluttelee" elintään edessäni ja välillä työntää pääni jalkoväliinsä, kysymättä halukkuuttani.

Vaimo
Mieheni on erittäin halukas: hän ajattelee seksiä todella usein ja olisi halukas sänkypuuhiin useita kertoja päivässä. Itsekin kyllä useimmiten olen halukas mutta minua vaivaa se, etten oikein saa aina itse takaisin samalla mitalla kuin annan..

Eräs ongelma on suuseksin antaminen. Mieheni tuntuu nimittäin suuttuvan minulle jos en halua antaa hänelle suuseksiä. Aina ei vain tunnu sille, että haluaisi niin tehdä ja minulla pitäisi kuitenkin olla vapaus olla antamatta suuseksiä. Yleensä kyllä ehdotan jotain muuta tilalle mutta ei kelpaa.

Tuntuu todellakin kuin olisin maksullinen tyttö kun mieheni "heiluttelee" elintään edessäni ja välillä työntää pääni jalkoväliinsä, kysymättä halukkuuttani.

Itse en anna suuseksiä miehelleni ikinä, mutta kun löytää nuoren miehen jolla on komee muna niin halun heti ottaa suihin. Ja annan mielelläni itsekkin suihin, sen jälkeen on hyvä rakasteella kiihottuneena ja kosteeena. Siinä kelpaa välillä isompikin kalu kun kiiihottuu tarpeeksi.

Viimeksi muokattu:
Xy1
Ensin aloin ekana seurusteluvuonna antamaan suuseksiä tyttöystävälleni, pienestä vastustelusta huomimatta. Hän jäi koukkuun, kuten oli odotettua. Sen jälkeen opetin hänet ottamaan suihin. Ensin vain imuttelemaan ennen naintia, mutta myöhemmin ottamaan lastin suuhun. Ekat kerrat tapahtui muka vahingossa. Mutta äkkiä tottui siihenkin, jolloin alkoi ottamaan vapaaehtoisesti. Tuosta on aikaa nyt reilut 30 vuotta. Ikinä ei ole tarvinnut käydä vieraissa tuon takia, eikä kyllä muutenkaan. Aina on saanut nautti seksistä, milloin missäkin. Monesti on lasten kanssa reissussakin ottanut suihin, kun ei ole muuta pystytty. Tekee aika gutaa seistä kylppärissä valot päällä ja katsella peilistä kun räjähtämäisillään seisova kalu uppoaa halukkaaseen suuhun.

zuu
Mä saan itse hyvänolontunteen siitä, kun katson miten mies nauttii ja nautin kyllä suuseksin antamisesta. Tykkään kyllä suuseksin saamisestakin, mutta usein turhaudun siinä, että mä en tule suuseksissä koskaan (sormilla paremmin). Olen vaikeasti laukeava nainen ja tätä on monilla miehillä vaikea ymmärtää. Ne haluais nuolla mut tainnoksiin, mutta ei kukaan jaksa nuolla tuntitolkulla, minkä se vähintään vaatisi. Eikä ole tekniikkakysymys, kun on monia kokeiltu. Annan kuitenkin miehen nuolla ja tykkäänkin siitä. Se vaan ärsyttää, että usein miehet tuntuvat odottavan, että minuuttien nuolemisen jälkeen nainen kuin nainen tulee ja kun näin ei käy, niin sitä aina ymmärretä.

Xy1
. Tykkään kyllä suuseksin saamisestakin, mutta usein turhaudun siinä, että mä en tule suuseksissä koskaan (sormilla paremmin). Olen vaikeasti laukeava nainen ja tätä on monilla miehillä vaikea ymmärtää. Ne haluais nuolla mut tainnoksiin, mutta ei kukaan jaksa nuolla tuntitolkulla, minkä se vähintään vaatisi. Eikä ole tekniikkakysymys, kun on monia kokeiltu. .
Luulisi, että sopivalla sormitekniikalla pillusta löytyisi joku kohta, jolla samalla nuollessa sinut saisi orkun partaalle. Itse olen ainakin joutunut opettelemaan erilaisia tapoja, millä viedä taivaisiin. Välillä tehokkaimmat erogeeniset pisteet löytää sormettamalla anuksenpuoleista reunaa, välillä kohdunkaulaa tai g-pistettä. Joskus jopa anuksen, meillä enemmän tai vähemmän kielletyn alueen, kiusaamista. Sopivasti kun kiihoittaa milloin mistäkin ja "hyökkää" klitan kimppuun yllättäen, niin jo lähtee..... Aikaa voi toki vierähtään puolikin tuntia tai kauemmin, mutta mitä sitten. Tuo suuseksn antaminen on vähän niin kuin viulunsoitto, tuntumalta ja naista lukien. Joka päivä on erilainen, joten päivän sointi on haettava aina uudestaan. Lopussa kiitos seisoo. Ja lauennutta naista on mukava naida, jos niikseen tulee.

Viimeksi muokattu:
zuu
Luulisi, että sopivalla sormitekniikalla pillusta löytyisi joku kohta, jolla samalla nuollessa sinut saisi orkun partaalle.
Niinhän sitä luulisi, mutta eipä ole vielä tullut vastaan. Sormet on kyllä olleet milloin missäkin mukana. Takaapäin nuoleminen tuntuu parhaalta, mutta ei silloinkaan vaan irtoa. Ehkä jonkun parin tunnin nuolemisen jälkeen saattaisin tulla :p

Viimeksi muokattu:
zuu
Heh :) Kohdalle on osunut todella hyviä soittajia ja nykyinenkin on hyvä, mutta ei vaan onnistu. En tule muutenkaan kovin helposti, vaikka seksistä erittäin paljon pidän ja olen vapautunut. Ei se toisaalta haittaa, kun hyvältä tuntuu muuten. Mutta olisihan se kiva, jos pystyisi suuseksissä saamaan saman nautinnon kuin todennäköisesti suurin osa naisista.

Xy1
Heh :) Kohdalle on osunut todella hyviä soittajia ja nykyinenkin on hyvä, mutta ei vaan onnistu. En tule muutenkaan kovin helposti, vaikka seksistä erittäin paljon pidän ja olen vapautunut. Ei se toisaalta haittaa, kun hyvältä tuntuu muuten. Mutta olisihan se kiva, jos pystyisi suuseksissä saamaan saman nautinnon kuin todennäköisesti suurin osa naisista.
Vaatii treeniä ja mieheltä luovuutta. Oma naiseni on aina ollut dieseli, eli hidas syttymään. Saa hehkuttaa pitkään, mutta tulee vastaavasti sitten todella voimalla. Parhaimmillaan lähtee koko alapää ja muukin kroppa mukaan, ravistaa ja lypsää niin pirusti. Ei tuota voi olla tavoittelematta, kun sen on kerran löytänyt. Tyynen pinnan alla piilee tiikeri.

Viimeksi muokattu:
zuu
Sama vika :) mut mulla yleensä loppuu itselläni kärsivällisyys ennen miestä... Nykyinenkin varmaan nuoleskelisi antaumuksella sen pari tuntia, mut mä en jaksa odottaa itse niin kauan. Malttamaton tapaus olen...

a lady
Aivan hyvin voisin joskus otta suihin ihan toista iladuttaakseni ja "auttaakseni" hadassa;)

Mutta, taman pitaisi kylla korreloida sen kanssa, etta minulla olisi tunne, etta mieskin on vastavuoroisesti ollut huomaavainen omia tarpeitani ja tunteitani kohtaan, ei vain seksissa vaan ylipaataan. Jos on lampimia tunteita miesta kohtaan, ja kokee olevansa arvostettu, niin tokihan se on mukava toisellekin saada hyva mieli aikaiseksi!

Yhteistyössä