Just noin se meilläkin toisinaan menee. Jos salko sojottaa aamusella oikein komeasti, niin varmistan makkarin oven jälkikasvun varalta ja heitän peiton miehen jalkojen päältä kasvoille. Penis on vain niin ihanan sileä ja pehmoinen suussa, etten voi vastustaa kiusausta. Joskus hoidan hommelin suulla ja/tai kädellä sottaiseen loppuun saakka, toisinaan voin itsekin hypätä ratsaille...
Minäkin saan aina silloin tällöin yllärinä nuolemisen, mutta isäntä tietää, ettei homma saa jäädä siihen, ei vaikka laukeaisin. Minun on aina saatava myös nuijaa, muuten homma tuntuu jäävän hölmösti kesken. Sellainen nopea ja tyly takapano nuolemisen päälle ja ekstaattinen hymy pysyy naamalla koko päivän. Tämäkin versio toteutuu siis useimmiten aamutoimien jälkeen, yleensä suihkusta tullessani.
Alkuperäiseen vastauksena, että kyllä minä voin hoitaa miehen puutostilan ihan millä tahansa konstilla, mutta aika usein arkinen pano lähetyssaarnaajassa on se paras vaihtoehto. Tuo on helppoa hellittelyä puolin ja toisin, samalla mies saa hiukan helpotusta tuskaansa. Kellään ei tietenkään aina ole halua osallistua mitenkään, ei myöskään velvoitetta. Olen kuitenkin sitä mieltä, että pääsääntöisesti minun on huolehdittava kumppanini tarpeista, olenhan sen jo yleisön edessä papillekin luvannut