Toinen nainen hävisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neilikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neilikka

Vieras
Ihanaa kun vapautit minut tästä perhehäkkyrästä...Veit vuosien kissahäntä vedolla luuseri mieheni. Ilman sinua ei silmäni olisi koskaan auenneet. Minulla on ollut nyt niin ihanan tyyntä ja rauhallista kun ei ole tarvinnut kuulla hänen kiukuttelua ja riidankylvämistä yms julistamisia miten kiireinen ja tärkeä mies hän on.

Tottakai rakastin häntä minäkin, mutta en antanut kohdella itseäni enää taloudenhoitajana.. Nyt saat uutena työntekijä nauttia pilkasta ja arvostelusta, pestä hänen paskaisia housuja, juosta kieli vyön alta toteuttamassa hänen toiveitaan. Luulet että tämä on rakkautta..Mutta mitä saat palkaksi, et mitään. Tämä mies puristaa sinut tyhjiin ja sinut on lempattu kohta pihalle ennenkuin arvatkaan. Se sattuu..usko vaan. Mutta kulje oma polkusi loppuun.

Kiitos sinulle toinen nainen. Nyt olen huomannut miten paljon luotettavia ja rehellisiä ihmisiä onkaan olemassa. Olen itse uudella onnellisemmalla tiellä. Ja tiedätkö mitä..hän soittaa minulle edelleen (vaikka olen kieltänyt) ja useimmiten silloin kun olet ulkoilluttamassa vauvaasi. Eipä teidän onni ole kovin vahvalla pohjalla. Mutta tämä on vaan jäävuoren huippu.

Kenties olet ihan mukava ihminen jos olisimme kohdanneet toisissa olosuhteissa. Ehkä olen katkera mutta säälin että joudut kokemaan ja kestämään kaiken sen saastan, mitä minäkin, mutta en voi kieltää ettenkö olisi samalla vahingoniloinen. Sillä näen hänestä ne kaikki merkit, mitkä vuosia sitten johti meidän eroon.

..olisitpa tuon mennyt siihen onnenhuumaan sanomaan, niin katkeraksi ja kateelliseksi olisi haukuttu. Miehet ei muutu, mutta nainen heidän rinnallaan muuttuu..;-)))

meillä naisilla riittäisi malttia ja itsehillintää erotilanteessa kun lähes 100 prosenttisesti on tiedossa parempaa eron jälkeen. Eipä ole ollut ikävä luonnevikaista, huorittelevaa aviomiestä koko kuuden vuoden aikana mitä ero on kestänyt.

Onnea meille kaikille jotka olemme selviytyneet voittajina!

Ihanaa ylimielisyyttä ja yleistämistä taas! ""Miehet ei muutu, mutta nainen heidän rinnallaan muuttuu""

Minun mieheni ainakin on muuttunut, kovastikin. Ja ihan vain teidän ellien kiusaksi ja ehkä hämmästykseksikin - parempaan suuntaan. Myös hänen itsensä mielestä, ei vain minun näkökulmastani.

Olen ensimmäinen nainen ja toinenkin aika-ajoin. Vuosia on kulunut rutkasti yhteistä elämää tämän miehen kanssa. En puolustele ketään, suututtaa vain se, että täällä naiset yleistävät niin herkästi kaiken miehen syyksi.

Meillä ainakin parisuhteessa molemmat ovat yhtä sikamaisia, mutta ihan yhtä lailla meillä molemmilla on tahtoa, halua ja taitoa rakastaa ja rakentaa parisuhdetta uudestaan.

En yhtään ihmettele jos parisuhteet ovat kriisissä jos ne ovat aina perustaseletmaltaan mies vastaan nainen. Eihän se niin mene. Parisuhteessa ollaan yhdessä rinnakkain. Siinä vaiheessa kun toinen asettuu parisuhteessa vastakkain toisen kanssa, on se lopun alku.

Herätkää ihmiset. Ei puoliso ole vihollinen vaikka suhteessa olisi ongelmia. Ongelmat on yhteisiä, koska ne saadaan aikaan yhdessä ja ne myös ratkaistaan yhdessä. (jos ne ovat enää ratkaistavissa.)

mies sanoo rakastavansa ja sängyssä menee hyvin. Nainen nauttii seksistä, on hyvännäköinen ja halukas ja mies pettää toistuvasti työreissuilla - ongelma on yhteinen?

Mies on äkkipikainen luonteeltaan ja suuttuu herkästi, hänen kanssaan ei uskalla riidellä tai sanoa vastaan kun hänen tekee mieli silloin lyödä, nainen ei riitele yrittää lasten takia kestää ja välttää tilanteita jossa mies suuttuisi - ongelma yhteinen?

Ei pidä yleistää.

Alkuperäiseen tekstiin., ei paremmin voisi kirjottaa.
Jotkut mihet muuttuu..toiset ei. Alku sujuu..mutta sitten ajan myötä totuus paljastuu.
Huorittelua,välinpitämättömyyttä..
Kumpa olisin eron jälkeen ajatellut niin kuin ketjun aloittaja kirjoitti!en kyyneltäkään olisi vierittänyt.

..min puhun vain omasta kokemuksestani...ja mies ei ole muuttunut, vaikka niitä toisia naisia on ollut, mutta ei suostu minustakaan koskaan luopumaan, koska, minä olen tarpeellinen.

Minusta on olemassa sekä fiksuja naisia,että miehiä.sitten vähemmän fiksuja kumpaakin sukupuolta:mutta se,että saataisiin pareja,että olisi vain fiksut yhdessä ja vähemmän fiksut saisivat päivittäin tapella ja hioa toisiaan, olisi ihanne tilanne,mutta näin ei ole.
Täytyy sanoa,että ISO KIITOS toisellle naiselle minultakin,kun sai minun mieheni.Täytyy vain sanoa,että heillä menee hyvin.eli täytynee katsoa itseään peiliin ja nieleskellä pari kertaa.Eli joskus vain valitettavasti kaksi niin erilaista ihmistä kuin minä ja exäni löydettiin toisemme.Helpotus oli ero varmaan molemmin puolin.

noin fiksuja naisia, jotka osaavat katsoa tilannettaan suoraan silmiin, vaikkakin se tekee kipeää.

Harvemmin olen noin rohkeaa naista kuullut, jolla on kanttia sanoa, että mies toisen naisen kanssa on onnellisempi kuin oli hänen itsensä kanssa. Ja että se suretti, mutta hän itse ja ex eivät olleetkaan toisilleen ne ""oikeat"".

Katsoa itseään peiliin ja nähdä myös itsensä osuus. Siinäpä se.

Toivon sinun ""sen oikean"" astuvan elämääsi. Huonotkin kokemukset kasvattavat, ehkäpä juuri uutta, parempaa ihmissuhdetta varten.

Ap:n kirjoitus kuulostaa kovin katkeralta. Ettet oikeasti haluaisi miestä takaisin.

Minun mieheni (tapasimme vasta hänen eron jälkeen) ex kuulemma kutsuu minua ""toiseksi naiseksi"".

Hän kuvittelee omistavansa mieheni... hulluus huipussaan!

""Ihanaa ylimielisyyttä ja yleistämistä taas! ""Miehet ei muutu, mutta nainen heidän rinnallaan muuttuu""""

Kyllähän se on niin, että useammin tiikeri _ei_ pääse raidoistaan kuin että pääsee.

Näin miehenä olen seurannut aitiopaikalta parin miespuolisen kaverin edesottamuksia ja voi, voi niitä toisia naisia. Eivät tiedä minkälaiseen peliin ovat alkaneet. Toisaalta onpa joskus käynyt niinkin, että vaimo/aviomies on vain ollut väärä ja tämä on johtanut sivusuhteeseen ja eroon, mutt asiten että sivusuhde on oikeasti kasvanut hyvä ksi ja täysipainoiseksi suhteeksi. Harvoin näin on kyllä käynyt.

Kyllä se minusta jotain ihmisestä kertoo, jos pitää sivusuhdetta.