J
jepster
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Toisen miehen toinen nainen:Tiedän, mitä on tulla petetyksi, kun itse on vain yhden miehen nainen..tai siis luulin olevani, mutta: never say never! Kun mieheni viimein tunnusti minulle pettäneensä vuosikaudet, heitin minäkin uskollisuuteni romukoppaan. Tästäpä en tietenkään miehelleni kertonut - ehkä kerron hänelle muutamien vuosien päästä.. En kuitenkaan harrasta yhden yön juttuja, ne eivät ole makuuni, vaan olen ihanan upeassa seksisuhteessa varatun miehen kanssa...ja kaikille pikkusieluisille tiedoksi: se toimii kertakaikkisen loistavasti molempien mielestä (puolisoidemme mielipiteitä emme ole kuitenkaan vaivautuneet kyselemään, koska heillä ei ole osaa eikä arpaa säkenöivässä suhteessamme!).
En tosin usko, että mieheni juttumme hyväksyisi..enkä ole niin tyhmä, että hänelle siitä kertosinkaan. Hän kun oli...
Kuulostat provolta, mutta oletetaan keskustelun vuoksi että tuo pitää paikkansa (on se ihan mahdollista).
Sua satutettiin, ja haavoittunut itsetuntosi yrittää päästä tasoihin kostoksi koetulla kuurupiilolla. Pikkuinen ihminen sisälläsi saa tyydytystä siitä että koet hallitsevasi tilannetta - kuitenkaan et saa sitä mitä haluaisit. Tuo "toimii loistavasti" on paskapuhetta, se on paras mihin pystyt, kun et kerran uskalla reppana lähteä liitostasi. Ja tuo toisen naisen asema sopii sinulle koska et usko itsekään ansaitsevasi enempää. Mitään niin helppoa pantavaa ei maailmasta löydy, kuin petetty vaimo (eiks niin että tää toinen varattu mies "ymmärtää" sinua, ja on sielunkumppanisi) ;-) Petät itseäsi vaan, luuseri.