Miehen lapsuudenystävä nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmällään;11018350:
Tottakai voi käydä, mutta kuinka sopivaa se on parisuhteessa. Itsellänikin on miespuolisia ystäviä, mutta en koe sopivaksi heidän kanssaan käydä baareilemassa enää ja jos kävisin niin pyytäisin kyllä oman miehen mukaan. Olen ihan varma, että mieskään ei hyvällä katsoisi jos muut miehet soittelee ja pyytelee baariin ja lähtisin. Varsinkaan kun tämä miehen nais puolinen ystävä ei ole luotettavaa tyyppiä ja tykkää iskeä varattuja niin kyllä sitä kaikenlaista miettii.

Se on epäsopivaa vain jos sen niin haluaa nähdä, outoa jos joutuu parisuhteen takia luopumaan osasta kavereista. Miksi olet ihan varma miehesi reaktioista? Kannattaisi varmaan kokeeksi mennä ulos miesystävän kanssa ja jos mies ottaa pulttia niin sitten voisit hyvällä syyllä kieltää häneltä vastaavan käytöksen. Ja mitä sinä tuon naisen luotettavuudesta tiedät kun hän ei ole sinun hyvä ystäväsi, kuulopuheeet eivät ole kovin luotettava mittari.

Mies puhuu niin totta kuin osaa. Älä luota häneen. Sinuna laittaisin miehen koeajalle ja jos hän jatkaa vehtailujaan ja paskanpuhumista, niin laitat kantapäät eri suuntiin. Kerro tämä myös hänelle, niin näet, pystyykö hän olemaan parisuhteessa joka perustuu luottamukseen ja toisen kunnioittamiseen. Turhaan pilaat vuosia elämästäsi. Kyllä niitä luotettaviakin miehiä löytyy. Luota myös vaistoosi, usein miten vaisto ohjaa oikeaan.

Jokin tässä jutussa mättää ja se kun puheet vaihtelee. Asia ois loppuunkäsitelty jos mies ei aina palaisi asiaan. Luotin todellakin siihen, että hänellä ei ole tämän naisen kanssa ollut koskaan mitään, mutta sitten kun hän sanoi, että on ollut ja sitten taas, että ei ole niin en tiedä mihin uskoa.

Viimeksi muokattu:
Se on epäsopivaa vain jos sen niin haluaa nähdä, outoa jos joutuu parisuhteen takia luopumaan osasta kavereista. Miksi olet ihan varma miehesi reaktioista? Kannattaisi varmaan kokeeksi mennä ulos miesystävän kanssa ja jos mies ottaa pulttia niin sitten voisit hyvällä syyllä kieltää häneltä vastaavan käytöksen. Ja mitä sinä tuon naisen luotettavuudesta tiedät kun hän ei ole sinun hyvä ystäväsi, kuulopuheeet eivät ole kovin luotettava mittari.

En yleensä kuulopuheisiin luotakkaan, mutta silloin kyllä jos saan kuulla jotain luotettavasta lähteestä, esim parhaalta ystävältä. Olen myös baarissa nähnyt miten tämä nainen käyttäytyy ja kyllä se varmasti jotain kertoo, jos mies vaihtuu illalla useamman kerran. Eikä siinä vielä mitään, mutta se, että tämä nainen on ollut hyvän ystäväni miehen luona yötä ja muutakin on tapahtunut kuin nukkumista niinkuin molemmat on itse sanoneet. Eikä se jäänyt siihen yhteen kertaan. Pakko kait se on sitten uskoa jos itse asianomaiset niin sanoo. Sen takia voin aika varma olla miehen reaktioista koska hän on alkanut osoittamaan mustasukkaisuutta. Mulla on hyvä ystävä ja se on mies jonka oon tuntenu kauan. Se oli mun tupareissa vuosi sitten, mutta oma miehenikin oli siellä. Olen sen jälkeen asiasta saanut kuulla ihan tarpeeksi ja hän luulee, että meillä muutakin ollut. Mikä ei pidä paikkaansa, mutta mies tuntuu aina vaan palaavan asiaan. baarissakin jos juttelen jollekkin miehelle jota hän ei tunne niin hän alkaa mustasukkaiseksi ja käskee tyypin häipymään, ei aina, mutta joidenkin kohdalla. Riippuu siitäkin missä kunnossa mies itse on.

Viimeksi muokattu:
Joku jo vastasi että jospa on fuckingbudy. Minulla on ystäväpiirissä parikin tällaista kaveria. Olen aina ihmetellyt tätä. Molemmat suhteessa ja silti käydään välillä naimassa toisen kanssa. Onko se vaan niin kivaa kuin on ehdotonta seksiä. Tietää mitä toinen haluaa mutta ei tarvi sitoutua. Maalailen ehkä piruja seinlle nyt.
Oman miehen entinen tyttöystävä soitteli ja kyseli josko mies lähtis hänen kanssa baariin, onneksi mies kertoi minulle asiasta ja ilmoitti myös entiselle että ei käy enään. Jos mennään niin oma typy tulee mukaan. Tiedän että hän on pettänyt edellistä vaimoaan tämän samaisen naisen kanssa joten arvaatte varmaan minun reaktioni tähän kutsuun.
Elikkä en hyväksy eikä hänkään hyväksyisi tätä minulta

Joku jo vastasi että jospa on fuckingbudy. Minulla on ystäväpiirissä parikin tällaista kaveria. Olen aina ihmetellyt tätä. Molemmat suhteessa ja silti käydään välillä naimassa toisen kanssa. Onko se vaan niin kivaa kuin on ehdotonta seksiä. Tietää mitä toinen haluaa mutta ei tarvi sitoutua. Maalailen ehkä piruja seinlle nyt.
Oman miehen entinen tyttöystävä soitteli ja kyseli josko mies lähtis hänen kanssa baariin, onneksi mies kertoi minulle asiasta ja ilmoitti myös entiselle että ei käy enään. Jos mennään niin oma typy tulee mukaan. Tiedän että hän on pettänyt edellistä vaimoaan tämän samaisen naisen kanssa joten arvaatte varmaan minun reaktioni tähän kutsuun.
Elikkä en hyväksy eikä hänkään hyväksyisi tätä minulta

Fuckbuddy tämä nainen tuntuu olevan useamman miehen kanssa. Eikä siinä mitään, mutta sen verran pitäisi olla kunnioitusta, ettei varattuja yritettäisi. Mieheni on kyllä sanonut, että ei pettäis mua ikinä, että ei hän pystyisi sellaseen jos vakavasti yhdessä ollaan. Sen vielä ymmärrän, että hänellä muita voinut olla kun vasta tapailtiin tai välirikkoja ollut, mutta nyt kun seurustellaan ja yhdessä asutaan niin se ei ole sopivaa. Yritän luottaa mieheen ja uskoa, että asiat on niin kuin hän sanoo, mutta vaikeaa se on välillä tietyistä syistä. Must ois ihan ok, että käytäs porukalla vaikka siellä baarissa, mutta jotenkin epäilyttää kun tämä nainen soittelee aina miehelle ja sitä vaan pyytää baariin ja se tietää varsin hyvin, että me seurustellaan ja asutaan yhdessä. Ehkä se on joidenkin mielestä normaalia ja ihan hyväksyttävää, mutta itse en näkisi asiaa noin varsinkin jos kahdestaan menevät tuolla.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä