Toinen lapsi 2014?

Onnea Masia! Mullahan aloitettiin muutama viikko sitten Thyroxin ja suht isolla annoksellakin näiden raskaushaaveiden takia..mulla se oli myös syy km:eek:on,lääkärin mukaan.
Eiköhän sulla kaikki mene hyvin tällä kertaa :)
 
Tarrasukkia Masian pikkuiselle :)

Täällä menee vaan hermo. Esikoista olin laittamassa nukkumaan ni unohdin laittaa unilelun sänkyyn, no kävin sen kyllä hakemassa muttei tietty enää auttanut. Nyt on puol tuntia hakenut unta kun yleensä nukahtaa 5-10min sisään.

Itellä näköjään alkoi flunssa tänään. Olo on ihan kaamea ja mies tulee vasta huomenna koulutusviikoltaan.

Kaamea olo ja ketutus.

-lintetsa DPO1-
 
Hirmuisesti onnea Masialle plussasta :flower: Toivotaan, että pieni pysyy mukana ja kaikki menee hyvin.

Tsemppiä myös muille ja paranemisia lintetsalle =).

).( Meillä on tyttö nyt taas räkätaudissa. Aloitti 2,5kk sitten hoidossa ja siellä yksi tyttö oli kipeänä ja tuotiin vielä puolikuntoisena hoitoon. Neiti oli just toipunut edellisestä niin eikähän heti uudestaan nenä alkanu vuotaa. Siihen kun yhdistää vielä hampaiden tulos niin ohhoh! Sitten me täälä ärjytään miehen kanssa toisillemme ku ollaan väsyneitä :D. No, mut sitä se on ja aikanaa menee ohi.

Aloitan laiharin huomenna, ja aion melkein orjallisesti sitä noudattaa. Pakkohan se on, että päästään yrittämään! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: lintetsa
tähtisilmä ollaan julkisella hoidossa, eikä täällä meillä päin muuta vaihtoehtoa olisikaan. Kustannuksista sen verran ett jokaiselta polikäynniltä tulee vajaan 30e lasku, punktiosta joutuu lisäksi maksamaan päiväpolimaksun. Lääkkeisiin on mennyt meillä ainakin nyt ICSIn aikaan yli 600e (juurimeni Kelan lääkekatto rikki) joskin aika isoilla annoksilla menty eikä tietoa "kevyemmistä" hoidoista. Yhtä-kahta munasolua kypsytellessä (=inssi) ei tietenkään tarvita yhtä paljon lääkkeitä,sen verran osaan sanoa. :)

Täällä sekavat tunteet, kolme hedelmöittynyttä ehkä juuri ja juuri riittää siirtoon, eikä sinne tarvii kuin se yksi laatu yksilö joka tarraa kiinni.
 
Sinadrius samoilla kp:llä näköjään mennään ja yk 2 täälläkin. :)
Tänään olis kauppa reissu, jospa sen testin uskaltais ostaa?? Ovis kyllä oli vähän hukassa tässä kierrossa, eikä touhuilut muistaakseni sopineet ihan oikeaan väliin...?? Tai sitten tämäkin on ihan super lyhyt kierto...

Onnea Masia, tarrasukkia matkaan!! :flower:

Lapsen nukkumisesta... Meilläkin poika nukkuu vielä meidän kanssa samassa huoneessa, omassa sängyssä. Omaan huoneeseen pitäisi alkaa siirtämään. Mutta ajankohta on vielä auki. Joko ihan pian tai sitten vasta keväällä. Mun olis tarkoitus mennä tammikuussa takas töihin, niin ei samaan aikaan voi kotona muuttaa isoja asioita...

Äh, tätä flunssaa. Ajatukset ihan jumissa, tuli järjestettyä vahingossa viikonlopuksi ihan liikaa ohjelmaakin, en varmaan joka paikkaan ehdi, kun menee ajat päällekkäin...! :kieh:
 
Onnittelut Masia :heart: !!! Ja nyt vaan kyytiläisiä meille muillekin.

).( tein itse tänään predictor earlyllä superhimmeän plussan. Pitäis jaksaa googlailla et onko oikeesti plussan alkua vai vaan joku viivanpaikka, vaikka tuli testiajalla. Kp35 ja dpo saattaisi olla 11, mulla kans nipistelee häpyluussa, toivottavasti ois samoja oireita Masian kanssa. Postissa on tulossa CB:n ovistesti ja pari digiraskaustestiä, ei oo kauheen vakuuttunut olo tuosta hailuraviivasta.
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Tarrasukkia jauhopeukalolle!! Piinaavat 2 viikkoa...

Täällä tehty yht'äkkiä testi kekellä päivää... Ei kannattanut, negaa näytti, selkeesti, ei epäilystäkään. Jotenkin menkkojen alkaminen ei olis ollut näin "tylsää"... :O
Uutta kiertoa odotellessa siis...
 
Onnea Masia plussasta! Ja mammaLA, tulehan kertomaan heti kun pääset testaamaan uudestaan :) Jännää. Mites Sinadrius? jauhopeukalolla myös jännät viikot edessä. Toivotaan parasta!

Tsemppiä uuteen kiertoon siirtyneille ja pahoittelut Undinelle negasta :)

Minulla on nyt ollut pari päivää sitä ovulaatioksilimaksi kuvailtua kirkasta ja venyvää. En kyllä ala jos ovulaatio onkin vasta nyt. Tulee niin pitkä kierto. Ei siitä maanantaisesta ovulaatiokivustakaan voi mitään varmaa kyllä sanoa kun näitä menkkakipujakin on ollut jo toista viikkoa. Olisi kiva kyllä tietää milloin se ovulaatio on niin tietäisi milloin menkat on myöhässä ja saa testata.
 
Harmi tuottaa pettymys, testasin negan tänään=) (Mut vois siivota sieltä dpo-listalta pois) Mutta koska menkkojakaan ei näy, luulisin etten ovuloinutkaan silloin 2 viikkoa sitten. Mulla nää kierrot on mitä on, joten osasin varautua kyllä. Ja onhan mulla ikääkin jo 31 ja pillerit vasta lopetettu...

Onnea Masia! Ja pahoittelut Undinelle negasta. Ja hyvää viikonloppua kaikille! Mä meen nyt juomaan sitä viiniä :LOL:
 
Mulla tuli pregcheckiin haalea mutta selkeästi tunnistettava punainen viiva!! :) - jännittää ihan hirveesti, joten notkun täällä ainakin alkuraskauden ultraan, jos tyyppi kestää kyydissä siihen asti. Eltsu tai oikeestaan kuka tahansa muukin, onko sulla hajua miten tuota thyroxinia pitäis jatkaa raskauden alusta? Neuvolassa on neuvottu nostamaan annosta aina 1/4 verran, mut mulla arvot on ihan päin honkia muutenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
14.10.2013 Maanantai




Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

Apina25...........kp 82/35.................yk1.............26..............10/12
lemonade.........kp56/38-40.............yk3................?............08/12
Hannasi...........kp 41/32.................yk4............23...........02/13
mannamaaria.....kp 41/26-54............yk4...........32......... 5/12
Mariska*.............kp41/?...............yk1...............29............11/11
Mammala..........kp39/20-59.........yk3...........33.......03/12 (km07/12)
Undine............ kp35/30-32?........yk2............27.............02/12
Sinadrius.............kp 35/37...............yk2..............31.............07/11
eltsu81................kp33/28-32..........yk2...........31..............10/11 (km 7/13)
eggie..................kp29/?...............yk?.............22.............2/2013
lintetsa...............kp26/35..............yk3............27................9/12
tähtisilmä12.........kp26/28-33.........yk9...........30..........4/12
mariet.................kp 22/?...............yk1...........26...........09/09
lurppanen.............kp 22/28.............yk3.......... 25............11/11
natacha...........kp 22/28-34........... yk2..............28.............08/12
Pampula..........kp 20/29-32............yk3..............28.............12/09
Vienda...............kp 17/?.................yk1..............29... ........07/13
Annuski...............kp14/?..................yk2.............31...........08/12
Tuulikki85.........kp13/28............yk5...............27............09/12
-iitu_................kp11/28-32.............yk6.........24........03/09
Markke..............kp5/30-32..............yk15..........30.............05/11
Hepaliini............kp4/34-38.............yk3...........30..............03/12

rebsu...............kp ?/?.................yk1..............33..........07/11
nevis................kp ?/28...............tjot.............24............08/11
Ssyvi..............kp ?/27..................yk 1..............22........08/2012
Daisy D...............?..................tjot(km 3/13)....31............01/12
Pomputtaa........?.........................yk 1.............18............07/2012
Ciraf................kp?/30................yk4.............24.............08/12
jauhopeukalo............kp ?.............yk3...............24............6/12
Lunia12.............kp ?/28-31.............yk4.........................06/12
Eisali................kp ?/?.................yk1...........28...............06/09
Nadi................ kp ?/31................. yk3...............32............ 06/12

Jännäilijät:

lintetsa..........Dpo5
Vienda...........Dpo5



Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Millimama...............kesä 2013.............32.............11/2012
Zuski...................kesällä 2013............?......................
Jepatin...............heinäkuu 2013...........22..................08/12
*saikku*..............syksy 2013..............25..................02/13
Karole..................syksy 2013.............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014.........26....................01/12
jenninho.............2013....................30.......................01/2010
mammuttisi..........joulukuu 2013........23....................06/08 ja 04/10
RauRau................?....................30........................08/2012


Taustailijat:
yöperhonen


Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013......yk 1.......23........7.1.14.........08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
vauhtivekara.....26.5.2013.....yk 2........25.........?..............05/11
-Bambi-............2.6.2013.......yk 1.......25...........?.............04/12
chiaraa..............5.6.2013......yk 5........27..........?.............04/11
Dafydd...............8.6.2013......yk 2.......21.........16.2.-14.....01/11
aguado.............10.6.2013....yk 2...........30......16.2.-14........03/12
Jenniii90............19.6.2013.....yk 3-4........22....1.3.-14.........03/12
Tipetsu..............10.07.2013....tjot........29....18.3.2014....06/12
sekopo...............10.07.2013......tjot.....29......18.3.2014...07/12
nibander.........15.7.2013..........yk ?..........22......??.?.-??........11/12
LilMy...............31.7.2013.........yk 4.......21......5.4.2014....12/12
Eireann............31.7.2012.........yk2........31......8.4.2014....09/11
Adalie...............1.8.2013..........yk 2.......23......8.4.2014........09/12
Kirppu...............15.8.2013.........yk 1........24...........?.........11/11
Villaruusu...........18.8.2013........tjot..........22v.........?...........9/12
NiinaAnniina.......20.8.2013.........yk 1........21.......23.4.2014.....12/12
moulin rouge.......20.8.2013........tjot.........34......26.4.2014........09/11
Jadeline..............7.9.2013..........tjot.........22.....15.5.2014......07/12
vanaheim...........19.9.2013.........tjot............34... ....?.....06/12
popsis...............25.9.2013.........yk 2..........31............8/11
Masia..............10.10.2013..........yk1.........26.............10/11


Toinen lapsi 2014 odottajien ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2285764-toinen-lapsi-2014-ketjusta-plussanneet/#post28802852

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos! :)
 
Onnea Masialle plussasta! Ja onnittelut myös MammaLalle!! :heart:

Hienosti alkaa plussia tulemaan ja toivotaan että tästä alkaa oikein sellainen plussa buumi!!! :)

).( Täällä myös alkoi uusi kierto ja vuodot alkaa olemaan jo loppumaan päin! Nyt sitten vaan odotellaan ovista ja tässä kierrossa en meinaa testailla. Tunnen oviksen kyllä oireista joten varmistelen sitten jos ja kun siltä tuntuu, muutoin mennään vaan omien fiiliksien mukaan! Pakko vähän höllätä kun alkaa toi stressi painaa kun yritys vaan pitenee. Eli kokeillaan nyt vähän rentoutua ja miettiä muita asioita!
Meillä on nyt uusi koiran pentu talossa joten varmaan sitä pitää ruveta pikkuhiljaa kouluttelemaan ja talokauppaakin aletaan viritellä, et jos noissa ois nyt sit vastapainoa tälle yrittämiselle ja sais ton stressin näiden asioiden kautta pois! =)
 
  • Tykkää
Reactions: MammaLa
Jee MammaLa, onnea! Toivotaan parasta ja meille muillekin niitä plussia :)

Kp 22 ja edelleen tulee "ovislimaa" ja menkkakivut senkun jatkuu. Mitähän tästä kierrosta tulee. Googlettaminen nostaa kyllä toiveita koska monet sanovat liman jatkuvan, jos hedelmöittyminen on tapahtunut. Että korkealta sitten tullaan alas jos kaikki on vain seurausta pillereiden lopettamisesta tai erittäin myöhään tulevasta ja pitkään tekeytyvästä oviksesta.

Onnea Markke koiranpennusta :) Käytiin kanssa viikonloppuna katsomassa miehen vanhempien uutta koiranpentua ja oli se vaan niin ihana :heart: Minulla kyllä vaan vahvisti tätä vauvakuumetta enkä malta odottaa että saan vauvan tuhisemaan syliin.
 
  • Tykkää
Reactions: MammaLa
Onnea MammaLa! Mä edelleen pähkäilen näiden testien kanssa (hätähousujen ketjussa kuvia), kun menkatkaan ei ole alkaneet ja on kp33...saas nähdä kuin käy.

Thyroxinista oon vaan lukenut, että 25ug nostetaan samantien kun huomaa olevansa raskaana. Kai se tarve yleensä lisääntyy 25-50ug ja arvot kontrolloidaan 3-4 kertaa raskauden aikana. Mutta jos sulla on muutenkin arvot sekaisin, niin kannattaa kyllä käydä testaamassa vaikka yksityisellä ne (jos ei muuten oteta). Mua kanssa jänskättää se, että jos nyt plussaan niin, kun mulla on vasta se Thyroxin aloitettu eikä ole vielä hoito tasapainossa.. Tosin mullahan nostettiin jo nopeasti 100ug:aan se annos.
 
  • Tykkää
Reactions: MammaLa
Eltsu kyl mun mielestä tuossa sun viivassa on alkua, mulla venyi kierto kans ja tänään kun sain sen oikeesti näkyvän plussan niin on kp38. Itse luulin et ovis tuli jo kp9 (limoista päättelin), mut toisen kerran tuli limat kp24 eli jos ton vikan perusteella mennään niin tänään ois dpo13 vai 14. Toivottavasti sulla ois sama tilanne :) ja päästään yhdessä jännäilemään kesäkuun tulokkaita :heart: ja muillekin tärppejä nyt vaan, saadaan kesävauvoja.

Tuolta voi käydä kurkkaa mun testikuvat:
Pregnancy Test Gallery - Member | Countdown to Pregnancy
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Joo mulla tosiaan vähän sama, että luulin oviksen tulevan ihan ajallaan kivuista päätellen, mutta sitten kp 21-22 tulikin uudet krampit ja kirkkaat limat, että ehkä se olikin vasta silloin? Eli nyt olis about dpo 11-12. Esikoisestakin plussasin vasta kp 34... Pää vaan meinaa hajota tähän jännitykseen ja testailuun (varsinkin kun oon nyt saikulla) :p
 
Onnittelut MammaLa plussasta ja plussatuulahduksia muille =) Kiitos Markke päivityksestä.

eltsu81, munkin mielestä tuossa näkyy ihan selkeästi JOTAIN! Pelkkä viivanpaikka ei varmaan kameralla otettuna näkyisi noin selkeästi? Muistelin, että aikanaan itse tiirailin pelkkiä viivanpaikkoja, ja kyllä ne niin moneen kertaan piti käännellä että sellaisen edes huomasi =).

).( Täällä on nyt neljäs laiharipäivä meneillään. Olo tuntuu kevyemmältä vaikka vaaka ei tietenkään näytä vielä mitään tuloksia =). Johtunee siitä, kun viljaa ei saa syödä ja hedelmiäkään ei enää klo 14 jälkeen. Olen pyrkinyt sen 20min päivittäin liikkumaan, mutta haastavaa on, kun itselläkin vähän tuntuu kurkku karhealta. Ei kauheasti viitsisi nyt rasittaa.

Ennen esikoisen syntymää söin e-pillereitä 10v ja yritysketjussa ihmettelin, että mistä ihmeen ovislimoista kaikki oikein puhuu. Mullahan tärppäsi heti ekasta kierrosta pillereiden poisjätön takia niin jäi sitten kokematta ne limat. MUTTA nyt kun mulla on tuo kierukka, niin olen ihan selkeästi nähnyt niitä limoja, kirkasta ja venyvää. Tosin mulle tulee menkat ehkä kerran kahdessa kk ja niitä limoja voi tulla kahtenakin kertana. En tiedä, pitäisi hankkia ne ovistestit niin tietäisi missä mennään. Ilmeisesti tuo hormonikierukka ei kuitenkaan estä oviksia..
 
  • Tykkää
Reactions: MammaLa
Eltsu niin sama fiilis, itsekin aloitin testailee jo kp30 - hätähousu olen itsekin. Mut testeissä vasta toi predictor early antoi dpo11 tosi himmeen viivan ja la-aamun pregcheckissä ois ehkä voinut olla supersuperhimmee viiva eli vasta nyt lähti viiva piirtymään ja äsken tuli postissa cb digi, mut yritän malttaa odottaa huomisaamuun. Ja ei toi plussa kyl helpottanut jännitystä yhtään, aihe vaan muuttui...
 
Kiitos jauhopeukalo infosta ja toivotaan että sulla tarrais kiinni!!
Kyllä kai hoitoihin olis julkisella varaa, ainakin sitten kun on taas itse töissä.. Esikoista yrittäessä kun käytiin tutkimuksissa, ei tullu mieleenkään hoitojen kustannuspuoli, mutta nyt kun on yksi henkilö lisää taloudessa ja itse kotihoidon tuella, niin pistää miettimään tällaisiakin. Vaikka kyllähän sitä maksaa kaiken mitä vaan pystyy, jos sillä lapsen saa..

Onnea kaikille plussanneille, toivottavasti kyytiläiset pysyy matkassa! :heart:

Täällä on piinaava viikko edessä! Olo on ihan kun olis raskaana, mutta luultavasti vaan kuvittelen, koska toiveet on niin suuret. Vielä pitäis viikon verran jaksaa odottaa, ellei menkat sitten ala lähipäivinä, "oireet" voi tietysti enteillä taas niitäkin.. On tää vaan ärsyttävää!
 
Moikka!

Täällä nyt kp 29/28 ja tätiä ootellaan että pääsis alottaan yk2:n! Toissapäivänä tehty digi oli nega, niin en oo nyt testaillut. Tuskin se siitä enää iloksi muuttuu? :D

Onneksi esikoinen pitää niin kiireisenä että ei ehi jäädä tuumailemaan näitä asioita liikaa..
 
Vieläkään ei ole menkat alkaneet, vaikka pitäisi. :| R-testi tosiaan näytti negaa, minkä vuoksi toiveet eivät ole korkealla... tulisi nyt täti kylään niin pääsisi yrittämään seuraavaan kiertoon... puuduttavaa. :attn:
 

Yhteistyössä